abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96632591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef ems. het volgende:
Livestream? :P

En moeten jullie nog tegen grote teams?
Eerste ronde net gewonnen tegen Team Tabletennis, een team met een average rating van 1400 1300. SK gaming en Fnatic enzo doen wel mee, maa rmoeten we vooralsnog niet tegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door nyny83 op 11-05-2011 00:51:48 ]
Vicariously I live while the whole world dies
pi_96632967
Nice! En hoe is jullie average rating? Welke champs werden gebruikt tegen team tabletennis ( :') )
Conscience do cost.
pi_96633879
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky is :P
Inderdaad
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Ach, ik lees verkeerd, sorry :P En ranged carries slopen over het algemeen toch juist de tanky dps, gezien zij in teamfights niet de luxe hebben om die ene caitlyn of brand te slopen, die als het goed is óók uit de buurt probeert te blijven van het gevecht?
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.
pi_96633896
Ons team:
Anivia, Rumble, Taric, Irelia en Jarvan (ik)

Hun team:
Shaco, Poppy, Garen, Galio, Lux

Bans:
Shen, Amumu, Rammus, Nocturne

Game begon heel passive, maar wij farmden een stuk beter. Aangezien wij behoorlijk veel AoE-damage hadden en een flinke burst wonnen we alle teamfights daarna vrij eenvoudig en liepen we uiteindelijk vrij makkelijk over ze heen. Jammer was wel dat ikzelf hopeloos faalde met Jarvan en ook nog een disconnect kreeg.

Trouwens nog een rematch gespeeld en toen werden we dik gewhooped. Weliswaar was niemand echt serieus aan het spelen, maar het was geen heel slecht team iig. Maakt de overwinning voor het toernooi nog leuker :D
pi_96633946
Is Rumble een goede pick tegenwoordig? Ik vind het persoonlijk echt een pokkechampion die niet kan carryen. Early game whooped ie iedereen, maar vanaf 20 minuten is hij niks meer waard.

Vaak genoeg tegen een Rumble gezeten die na 15 minuten op 8/0 kwam, maar met een goede ranged carry is er niks om je zorgen over te maken.

Wie was trouwens de jungle in jullie team? Jarvan en Irelia zijn veel te goede laners..

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Thormodo het volgende:

Volgens mij vind zowat iedereen hier iets anders dan jij, maar dat terzijde -,-.
Kan en mag van mij, niks mis mee. Zonder discussies is zo'n topic ook niks meer, of wel.
pi_96634008
Meestal faalt rumble, maar die gast in ons team is fucking bizar goed met hem. Die carriet van begin tot einde :P
pi_96634014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:43 schreef nyny83 het volgende:
Meestal faalt rumble, maar die gast in ons team is fucking bizar goed met hem. Die carriet van begin tot einde :P
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijken :D
pi_96634843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef Keselo het volgende:

[..]

Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijken :D
Vykro
pi_96634893
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef Keselo het volgende:

Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).

Zeker met ashe is het geen probleem om te kiten. Tenzij je uit positie bent op het moment dat de teamfight begint, maar dan ben je sowieso fout bezig, of je nou ashe bent of niet.

Kort gezegd; Tanky dps is sterk maar wordt voor mijn gevoel wel vaak érg overschat. Als je team er correct mee om gaat valt het allemaal heus wel mee.
Conscience do cost.
pi_96636109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).

Zeker met ashe is het geen probleem om te kiten. Tenzij je uit positie bent op het moment dat de teamfight begint, maar dan ben je sowieso fout bezig, of je nou ashe bent of niet.

Kort gezegd; Tanky dps is sterk maar wordt voor mijn gevoel wel vaak érg overschat. Als je team er correct mee om gaat valt het allemaal heus wel mee.
Tja zo makkelijk is het niet altijd hoor :D Je hebt ook anti-carries die een carry heel snel neerbursten. Denk bijvoorbeeld aan een akali die erheen kan dashen, of een Irelia (weinig CC en dash), kassadin (rift walk ulti) of olaf (geen CC dankzij ulti!). En zelfs al krijgt je team die anti-carry snel neer, dan kunnen zijn teammates (inclusief carries) eventjes 2 seconden gratis knallen.
pi_96642396
Ik zeg niet dat het altijd zo makkelijk is, ik zeg alleen dat het niet altijd zo moeilijk is als vaak wordt geroepen. Het is zo moeilijk als je het zelf maakt.
Conscience do cost.
pi_96742554
Iemand wel eens in 3d gespeeld met die iz3d driver?
I'm the motherfucking baboon
pi_96744297
Trouwens... GAREN :o ik dacht eens proberen, wat een monster. Eerste potje 10-1
I'm the motherfucking baboon
pi_96745746
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Fruitsalade het volgende:
Trouwens... GAREN :o ik dacht eens proberen, wat een monster. Eerste potje 10-1
Als je een goede earlygame hebt is het inderdaad een zieke champion.

Iemand anders trouwens al Vayne gespeeld? Ik wel en het wilt me gewoon niet lukken, vind het echt een vreselijk moeilijke champion om te spelen en bouwen..
pi_96751017
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
pi_96751347
Pleur toch op met je kutspam. Mag ik even zelf bepalen wat ik een echte MOBA vind?
pi_96751883
Natuurlijk mag je dat zelf weten, er zijn ook genoeg mensen die runescape boven wow kiezen :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:50:29 #93
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_96752954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Hoi,

Er is al een langlopende Heroes of Newerth thread. Deze kun je op de volgende locatie vinden:
Heroes of Newerth

Veel plezier.
pi_96753066
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Mocht je eens wat anders willen proberen, dan is League of Legends wel een aanrader. Dat is altijd free to play.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_96754254
Ik heb beide langere tijd gespeeld en hoewel heroes technisch net wat beter geregeld is is league of legends eigenlijk gewoon veel leuker en biedt het veel meer mogelijkheden om echt goed te worden met een champ.

Vraag maar aan chu :+
Conscience do cost.
pi_96754403
Was HoN niet iets meer hardcore en LoL iets meer casual?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_96754816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Monolith het volgende:
Was HoN niet iets meer hardcore en LoL iets meer casual?
Hon is wellicht iets minder toegankelijk voor beginners omdat het spel je wat strenger afrekent op fouten. Op competitief niveau is er eigenlijk geen verschil.

Eigenlijk kan je de games ook lastig vergelijken. HoN legt imo een niet-meer-leuke hoeveelheid verantwoordelijkheid op de schouders van één carry. In league of legends kunnen in ieder geval support en casters ook relevant zijn omdat ze na level 15 meer kunnen doen dan alleen stunnen of wardhoeren. De metagame is heel anders.

Ook heb je in ieder geval een hoop skillshots waardoor je wat meer moet doen dan alleen ff je target aanklikken.
Conscience do cost.
pi_96813048
Zijn er ook mensen die veel ervaring hebben met Miss Fortune? Laatste tijd mee bezig en bevalt me best goed;)
pi_96815362
Lane bot met een healer, lasthit alles, max eerst Q, puntje in E en daarna Q en W, lasthit wat meer, koop zieke items en kill iedereen. :P
Conscience do cost.
pi_96817838
Ik heb juist een heel andere aanpak:P, eerst punt in E, max w zo snel mogelijk, 1 puntje en q ;) Maar de rest is wel hetzelfde, lasthit en kill iedereen ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')