Eerste ronde net gewonnen tegen Team Tabletennis, een team met een average rating van 1400 1300. SK gaming en Fnatic enzo doen wel mee, maa rmoeten we vooralsnog niet tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef ems. het volgende:
Livestream?
En moeten jullie nog tegen grote teams?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze tanky-dps champions sloopt, niet zelf tanky is
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, ik lees verkeerd, sorryEn ranged carries slopen over het algemeen toch juist de tanky dps, gezien zij in teamfights niet de luxe hebben om die ene caitlyn of brand te slopen, die als het goed is óók uit de buurt probeert te blijven van het gevecht?
Kan en mag van mij, niks mis mee. Zonder discussies is zo'n topic ook niks meer, of wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Volgens mij vind zowat iedereen hier iets anders dan jij, maar dat terzijde -,-.
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:43 schreef nyny83 het volgende:
Meestal faalt rumble, maar die gast in ons team is fucking bizar goed met hem. Die carriet van begin tot einde
Vykroquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Knap, naam? Kan ik z'n profiel even bekijken
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef Keselo het volgende:
Nou, het probleem is nou juist dat die Tanky DPS gewoon jouw carry binnen 2 seconde uitschakelt (met alle cc + burst) en het overleeft, wat de teamfights een 4v5 maakt.
Tja zo makkelijk is het niet altijd hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom is het zaak dat je een team bouwt om je 2 carries (ap/ad) heen. Het is waar dat tankydps een doorn in het oog is van een carry maar 2 seconden is wel wat overdreven. Alleen als je team faalt is het mogelijk dat hij meteen op jou plakt, bovendien heb je altijd nog je flash en ghost en zelf ben je ook niet totaal weerloos (als het goed is).
Zeker met ashe is het geen probleem om te kiten. Tenzij je uit positie bent op het moment dat de teamfight begint, maar dan ben je sowieso fout bezig, of je nou ashe bent of niet.
Kort gezegd; Tanky dps is sterk maar wordt voor mijn gevoel wel vaak érg overschat. Als je team er correct mee om gaat valt het allemaal heus wel mee.
Als je een goede earlygame hebt is het inderdaad een zieke champion.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Fruitsalade het volgende:
Trouwens... GARENik dacht eens proberen, wat een monster. Eerste potje 10-1
Hoi,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Mocht je eens wat anders willen proberen, dan is League of Legends wel een aanrader. Dat is altijd free to play.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stranger het volgende:
Trouwens, voor mensen die een keer een echte MOBA uit willen proberen, Heroes of Newerth bestaat vandaag 1 jaar en is daarom free to play tot 22/05.
Hon is wellicht iets minder toegankelijk voor beginners omdat het spel je wat strenger afrekent op fouten. Op competitief niveau is er eigenlijk geen verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Monolith het volgende:
Was HoN niet iets meer hardcore en LoL iets meer casual?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |