Het duurde echt 20 seconde voor ik besefte wat er gebeurd wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
En daarna natuurlijk even melden dat het volkomen gepland was.
Ergens een linkje van staan? Voor degenen die me willen adden: jespertjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef Keselo het volgende:
CLG heeft net een pak slaag gekregen endgame van UnRestricted.
CLG won z'n game en deed baron, op het laatste moment ult WW hun Amumu zodat hij baron niet kan smiten en smite Nunu baron voor Unr. Toen kwam Unr terug in de game en wonnen ze op een prachtige manier
Nee klopt. Omdat het gewoon incorrect Nederlands is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef EpicKnife het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Zo te zien kan jij het niet aanvaarden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ergens een linkje van staan? Voor degenen die me willen adden: jespertje
Tof thanks, ga ik eens kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Deel 2 en 3 + Game 2 staan er ook al op.
Een aanrader trouwens, dat kanaal van ColbyCheeze, staan ontzettend handige en leuke video's op.
Beter dan Phreak, die in iedere seconde 20 woorden wilt proppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat commentaar van die colby en die chick alleen zo vervelend. Vooral die colby die om de opmerking veels te grappig probeert te doen -_-
Als je allebei een eigen account hebt kan dit gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef Maaskantje het volgende:
Overigens heeft mijn broertje het spel ook geinstalleerd zodat we wat 1v1 potjes kunnen spelen. Maar klopt het dat we niet tegelijkertijd kunnen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |