Firewall (windows firewall of Norton internet security oid) die bepaalde poorten blockt? Hij downloadt het spul namelijk p2p, dus kan zijn dat er wat poortjes dichtstaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef JaxterNL het volgende:
Ik probeer LoL te downloaden, dat is opzich geen probleem, maar als ik de set-up wil openen krijg ik het bericht: 'No internet connectivity'.
Iemand een idee waar dat aan ligt?
Thnx alvast!
Eve, TF, Vayne en Vlad zijn op hoge ELO vaak bans. Rammus wordt werkelijk nooit meer gebanned.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:33 schreef nyny83 het volgende:
Twitch en eve? Zelden hoor, meestal zie je toch andere bans. Op hoge ELO zie je vaak twisted fate, shen, rammus geband worden, op lage elo meestal mordekaiser, tryndamere, vlad en rammus.
Sorry 3 dagen Pinkpop gehad..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Monolith het volgende:
De discussie met die kleuter hadden wel al afgesloten hoor. Open hem maar niet weer
Ik hou er ook niet echt van om tegen haar te spelen. Ze paste op zich wel mooi bij de andere 4 die al een champ gekozen hadden. Eve is wel makkelijk te counteren. Gelijk vanaf het begin afstraffen. Pot en/of wards en ze is niks. Ze lieten me echter wel kills krijgen waardoor ik later niet meer te houden was. Eve is echt fragile en in het begin helemaal niet sterk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:21 schreef nyny83 het volgende:
Eve vind ik echt een kutchamp. Tuurlijk, ze is gewoon te counteren, maar het zorgt ervoor dat alle lanes heel passief gaan spelen (want eve kan ganken) en een heel saai potje. Zelfde met twitch, alhoewel ik daar vaak wat minder bang voor ben. Als er een stun in je lane zit komt twitch niet zo snel langs
Speel er zelf ook eens mee, dan weet je beter hoe je hem moet counteren. Ik heb bijvoorbeeld als ik tegen een maokai speel (zeker als hij niet vaak maokai speelt omdat hij free2play is) NOOIT last van die saplings van hem, en die maxt hij meestal als eerste. Met 1 a 2 punten in die andere skills en zijn trage auto-attack is hij verder vrij zwak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Xa1pt het volgende:
Gisteren tegen me gehad in 5v5, behoorlijk irritant was-ie ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |