abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97943363
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
Eerst keer dat ik kijk in dit topic, maar dit is gewoon een DotA, Aeon of 6 gods (van warcraft III)?
HEt is goed te vergelijken met DotA, maar hier zit geen creep denying in.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_97943477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

FH is ook een item. Boots kun je beter gewoon magic penetration nemen.
Hm, keer 1v1 doen? Ben wel benieuwd wat beter speelt.
pi_97943516
Oh wacht eens even! Dit spel heb ik eerder gezien geloof ik! (even de homepage bekeken)

Volgens mij heeft een vriend van m'n broer dit spel nog ge-beta-test.. Omdat ie zo goed was met WC3 (2e geworden in china :P ) kreeg ie de kans om dit te beta testen, zelf nooit getest..
pi_97946259
Servers doen het weer ouderwets goed de laatste dagen.
pi_97946302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hm, keer 1v1 doen? Ben wel benieuwd wat beter speelt.
DE Ryze build is Tear, CDR Boots, BV, FH, RoA, Void Staff, Archangels.
pi_97946839
Bah kan niet eens spelen nu. Waarom is het dat, bij grotendeels van alle ontwikkelaars, patches en upgrades altijd fout gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 18:20:25 ]
pi_97947347
Het probleem ligt niet bij de patches en updates, maar gewoon bij de EU servers die Riot ons heeft gegeven. Dit is al anderhalf jaar zo en geen neuk wordt door ze gegeven...
pi_97948004
Mjah de EU servers + het feit dat de meeste problemen bji PVP.net liggen en niet bij Riot. Het spel is van Riot, maar de client eromheen is van pvp.net.
pi_97960522
35-5-6 met Vayne ondanks een slecht spelend team. Of nu ja, in Vayne's geval dankzij.
pi_97960579
Ik heb ook weer bijna 6300 en zit erover te denken om vayne te halen maar ik vrees dat ze zeer binnenkort weer generfd gaat worden :')
Conscience do cost.
pi_97960652
Zal me niets verbazen inderdaad. Final Hour is te ziek en met 2 Phantom Dancers kun je ook zo ongeveer iedereen aan als-ie op cooldown staat.
pi_97962216
Ik heb zelf nooit met vayne gespeeld dus ik kan er geen final oordeel over geven, maar ik herinner me wel een recente game waarbij ik als volgegearde caitlyn een lachtertje was tegenover de eveneens volle gear-dragende vayne. Hartstikke leuk die lange range maar als ik iets daarvan kan inruilen voor ongeveer 5x zoveel damage doe ik het meteen.

Kan je wel roepen dat je haar moet CC'en maar alles wat dichtbij probeert te komen werd gewoon ge2shot :P

Maargoed, het wordt dus of vayne of wellicht de veiligere keus; Corky :)
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juni 2011 @ 02:13:18 #193
300347 MrManuel
pi_97968081
Bijna lvl 30 :D
Whooo kan nie wachten!
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_97970384
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb zelf nooit met vayne gespeeld dus ik kan er geen final oordeel over geven, maar ik herinner me wel een recente game waarbij ik als volgegearde caitlyn een lachtertje was tegenover de eveneens volle gear-dragende vayne. Hartstikke leuk die lange range maar als ik iets daarvan kan inruilen voor ongeveer 5x zoveel damage doe ik het meteen.

Kan je wel roepen dat je haar moet CC'en maar alles wat dichtbij probeert te komen werd gewoon ge2shot :P

Maargoed, het wordt dus of vayne of wellicht de veiligere keus; Corky :)
Mjah en ze heeft met tumble + ult een hele goede escape en kan mensen ook nog eens knockbacken met E. Lastige champ om tegen te spelen.
pi_97971213
Ban van 3 dagen. ://
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juni 2011 @ 11:50:18 #196
300347 MrManuel
pi_97975395
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef EpicKnife het volgende:
Ban van 3 dagen. ://
Waarschijnlijk verdiend? :D
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_97975630
Leaven.
pi_97975855
Verdiend dus.
pi_97976072
Nee, een spel moet leuk blijven, en als je geen zin meer hebt dan leave je toch?
Een ban krijgen om te leaven vind ik nogal zielig. Je kan zelfs een permanente ban krijgen, net alsof stoppen met een spelletje spelen een misdaad is, kom op. :')
pi_97976381
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, een spel moet leuk blijven, en als je geen zin meer hebt dan leave je toch?
Een ban krijgen om te leaven vind ik nogal zielig. Je kan zelfs een permanente ban krijgen, net alsof stoppen met een spelletje spelen een misdaad is, kom op. :')
Ik vind het niet meer dan terecht. Als je quit zorg je er ook meteen voor dat je team verliest omdat je op elkaar bent aangewezen. Wees dan gewoon zo sportief om het uit te spelen.
pi_97976509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan terecht. Als je quit zorg je er ook meteen voor dat je team verliest omdat je op elkaar bent aangewezen. Wees dan gewoon zo sportief om het uit te spelen.
Dat. En als je geen zin hebt moet je natuurlijk ook niet aan een game beginnen. Single player kan je lekker doen wat je wil, maar als jij leaved 'omdat je geen zin meer hebt' verkloot je de rest van de game voor 9 anderen.

Ik zag je message pas te laat Xa1pt gister. Voeg me maar ff toe :) : emsz
Conscience do cost.
pi_97979315
Nee, dat is onzin.
Sportief zijn kun je niet met games, misschien was het wel hun doel om ragequiters te bannen, met hun banningssysteem, maar goed. Als je moet eten (wat ik moest onverwachts) dan zul je wel moeten, doe je dat niet, ben je echt een nolifer.
Je verkloot het niet, echt sportieve gamers kunnen het 4v5 ook wel aan, en jammer dan, volgend potje beter.
Het zal wel even lekker wezen, heb je RP gekocht, krijg je een perm ban...
Ik ben het er niet mee eens. In andere games zoals CoD kun je gewoon leaven.
Het tast je reputatie aan, maar dat kunnen ze ook toevoegen aan LoL ipv een ban.
pi_97979480
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, dat is onzin.
Sportief zijn kun je niet met games, misschien was het wel hun doel om ragequiters te bannen, met hun banningssysteem, maar goed. Als je moet eten (wat ik moest onverwachts) dan zul je wel moeten, doe je dat niet, ben je echt een nolifer.
Als je dat 1 of 2 keer overkomt is er niets aan de hand.

quote:
Het tast je reputatie aan, maar dat kunnen ze ook toevoegen aan LoL ipv een ban.
Je begrijpt duidelijk het concept niet. LoL met CoD vergelijken... /facepalm.
pi_97979765
Een game is een game, doe niet zo moeilijk man. :')
Maar ik vergelijk niet, ik neem een voorbeeld uit een andere game als optie om zoiets toe te passen.
Ik ben 1 keer geleaved en heb meteen een ban dus er is wél wat aan de hand.
pi_97980523
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:52 schreef EpicKnife het volgende:
Een game is een game, doe niet zo moeilijk man. :')
Wie doet er nu moeilijk? :D

quote:
Maar ik vergelijk niet, ik neem een voorbeeld uit een andere game als optie om zoiets toe te passen.
Bij CoD kun je random leaven en joinen. Tenzij je een war speelt. Maar ik neem aan dat je dan ook niet ragequit omdat je daar nu gewoon even zin in hebt, en je verwacht dat de rest wel zo sportief is om het met een man minder te doen. Zal je clan leuk vinden.

quote:
Ik ben 1 keer geleaved en heb meteen een ban dus er is wél wat aan de hand.
Klopt, je bent eerder en wel vaker geleaved.
pi_97980883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, dat is onzin.
Je papa en mama maken zeker nog netjes je eten klaar?

quote:
Je verkloot het niet, echt sportieve gamers kunnen het 4v5 ook wel aan, en jammer dan, volgend potje beter.
Als de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn, dan maakt het wel degelijk uit.

quote:
Het zal wel even lekker wezen, heb je RP gekocht, krijg je een perm ban...
Gevalletje Eigen verantwoordelijkheid.

quote:
Dan ga je maar andere games spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_97984020
Een ban krijg je niet voor 1 leave, simpel zat. Als ik in tribunal cases beoordeel hebben ze altijd wel een stuk of 5/6 reports aan hun broek hangen.
pi_97984799
LoL vergelijken met CoD :')

En inderdaad, als je weet dat mama je bordje met pap binnenkort klaar heeft dan speel je gewoon niet.
Conscience do cost.
pi_97984817
Hahaha, tuurlijk maken mijn ouders mijn eten nog klaar,
ik ben geen 25 jarige nerd die nolifed ofzo.
Ik snap sowieso niet waarom mensen uberhaupt nog gamen op +- 25 jarige leeftijd. :')

Haatreacties hieronder :D
pi_97984895
Ik zie geen reden tot haatreacties. Het systeem heeft het prima opgelost :) Als je nu weer netjes gewoon games uitspeelt is er niets aan de hand. Als je weer vaker gaat leaven stapelen de bans zich gewoon op.
Conscience do cost.
pi_97985157
-edit- troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-06-2011 08:37:57 ]
pi_97985495
Waarom zou dat relevant zijn?
Conscience do cost.
pi_97986225
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef EpicKnife het volgende:
Hahaha, tuurlijk maken mijn ouders mijn eten nog klaar,
ik ben geen 25 jarige nerd die nolifed ofzo.
Ik snap sowieso niet waarom mensen uberhaupt nog gamen op +- 25 jarige leeftijd. :')
Tsja, als je boven de 25 bent en een baan & relatie hebt, kun je natuurlijk niet de hele dag gamen en wachten tot je ouders het eten klaar hebben. Maar je kunt best zo af en toe nog eens een potje spelen natuurlijk.
pi_97986777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom niet? Tis leuk en ontspannend. Waarom moet je een no-lifer zijn als je af en toe een computerspelletje speelt? Beetje narrow-minded, niet?
pi_97988018
Ontspannend? LoL banned je meteen als je leaved, niet ontspannend.
Maar ik vind LoL echt een spel voor 14/15/16 jarigen.
pi_97988182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef EpicKnife het volgende:
Je hebt de mentaliteit van een 14-jarige, dus dat zal wel kloppen voor je.

Tevens zijn alle top spelers 20+ (met top doel ik dus echt CLG, TSM, Fnatic, SK niveau), een paar uitzonderingen daargelaten. Ben het verder met je oneens dus.
pi_97988516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef EpicKnife het volgende:
Geforceerd een niet te winnen 4v5 spelen is nog veel minder ontspannend. Ga dan gewoon lekker een ander spel spelen als het je niet bevalt jongen. Jij denkt echt alleen vanuit je eigen oogpunt, maar vergeet neit dat je van 4 andere mensen hun tijd zit te verdoen als je leavet.
pi_97988822
Waarom zitten volwassenen überhaupt nog op een forum, enigste wat ze kunnen doen is gamen, afzeiken en voor hun spelletje opkomen :')
Ergste is nog, jullie typefouten. Zeker VMBO BL.

Ik ken iemand die 1v5 nog wint, dus echte gamers gaan gewoon door.
pi_97989587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ken iemand die 1v5 nog wint, dus echte gamers gaan gewoon door.
:')

Nee.
pi_97989711
Kan iemand z'n moeder even bellen? :')
pi_97992349
Nee totaal niet, zo is het wel genoeg. Ik ben wel genoeg gepest hier. Ik was het alleen niet helemaal eens met die ban maar goed, weer ontopic? ;(
pi_97994859
quote:
Ergste is nog, jullie typefouten. Zeker VMBO BL.
:')
pi_97997064
Zojuist een fucking epic baron steal gemaakt als Ashe.

We hadden geen vision op Baron en wisten niet dat zij daar waren. Mijn hawkshot was op cd dus ik gebruik maar een random Volley. Hebben we plots baron buff _O-
pi_97997278
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Keselo het volgende:
Zojuist een fucking epic baron steal gemaakt als Ashe.

We hadden geen vision op Baron en wisten niet dat zij daar waren. Mijn hawkshot was op cd dus ik gebruik maar een random Volley. Hebben we plots baron buff _O-
En daarna natuurlijk even melden dat het volkomen gepland was. :P
pi_98001516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

En daarna natuurlijk even melden dat het volkomen gepland was. :P
Het duurde echt 20 seconde voor ik besefte wat er gebeurd was _O-
pi_98007101
Voeg anders even toe:
KnifeToAGunFight
pi_98008489
quote:
enigste
En dan klagen over typfouten van anderen :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_98008588
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/

Zo te zien kan jij het niet aanvaarden.
pi_98015467
CLG heeft net een pak slaag gekregen endgame van UnRestricted.

CLG won z'n game en deed baron, op het laatste moment ult WW hun Amumu zodat hij baron niet kan smiten en smite Nunu baron voor Unr. Toen kwam Unr terug in de game en wonnen ze op een prachtige manier _O_
pi_98078407
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef Keselo het volgende:
CLG heeft net een pak slaag gekregen endgame van UnRestricted.

CLG won z'n game en deed baron, op het laatste moment ult WW hun Amumu zodat hij baron niet kan smiten en smite Nunu baron voor Unr. Toen kwam Unr terug in de game en wonnen ze op een prachtige manier _O_
Ergens een linkje van staan? Voor degenen die me willen adden: jespertje ;)
pi_98084587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef EpicKnife het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/

Zo te zien kan jij het niet aanvaarden.
Nee klopt. Omdat het gewoon incorrect Nederlands is.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_98084885
Vind ik wel meevallen,
maar voeg maar toe jongens: KnifeToAGunFight :)
pi_98091971
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ergens een linkje van staan? Voor degenen die me willen adden: jespertje ;)

Deel 2 en 3 + Game 2 staan er ook al op.

Een aanrader trouwens, dat kanaal van ColbyCheeze, staan ontzettend handige en leuke video's op.
pi_98100851
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Keselo het volgende:

[..]

Deel 2 en 3 + Game 2 staan er ook al op.

Een aanrader trouwens, dat kanaal van ColbyCheeze, staan ontzettend handige en leuke video's op.
Tof thanks, ga ik eens kijken :)
Doe eens niet.
pi_98105800
Ik vind dat commentaar van die colby en die chick alleen zo vervelend. Vooral die colby die om de opmerking veels te grappig probeert te doen -_-
Conscience do cost.
pi_98113800
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat commentaar van die colby en die chick alleen zo vervelend. Vooral die colby die om de opmerking veels te grappig probeert te doen -_-
Beter dan Phreak, die in iedere seconde 20 woorden wilt proppen.

Die move op 10:57 van Warwick in de 1e video is trouwens ziek, zag hem nu nog een keer ,echt prachtig _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Keselo op 13-06-2011 15:26:06 ]
pi_98129624
Hallo mensen,

Ik ben inmiddels ook begonnen met spelen sinds gisteren. Ben nu bijna level 6 en vind het erg leuk om met ranged characters te spelen. Heb zojuist Annie gekocht en vind dit type character best leuk (veel burst damage/aoe) kunnen jullie mij een soortgelijk character aanraden? Een ranged (archer/mage maakt niet uit) met veel damage?

Bedankt!

Edit: M'n ingame naam is Millings!
pi_98129920
Als je een nuker zoekt is Brand ook een leuke champion, wel wat moeilijker dan Annie.

Champions die verder veel damage doen zijn Vayne (wel erg moeilijk, gebruikt Attack Damage), Ryze (makkelijk en goedkoop, gebruikt mana en om zijn skills krachtiger te maken, magic damage) en Veigar (pure ability power mage met potentieel de hardste nuke in-game).
pi_98129973
Brand zat ik ook al naar te kijken inderdaad, ik ga even de overige mogelijkheden bekijken, bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')