Daar heb je FH voor + runes en masteries.quote:
Ik koop er vaak ook nog items voor. Boots in ieder geval. Runes hebben nog niet zo bijster veel zin voor mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je FH voor + runes en masteries.
FH is ook een item. Boots kun je beter gewoon magic penetration nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik koop er vaak ook nog items voor. Boots in ieder geval. Runes hebben nog niet zo bijster veel zin voor mij.
Speel nu regelmatig met Vayne, dat bevalt ook erg goed.
Ram zatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef MrManuel het volgende:
[..]
LoL vraagt wel veel RAM op een gegeven moment.
Dus misschien moet je dat even checken.
Als dat het probleem is andere uit progs uitzeten!
HEt is goed te vergelijken met DotA, maar hier zit geen creep denying in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
Eerst keer dat ik kijk in dit topic, maar dit is gewoon een DotA, Aeon of 6 gods (van warcraft III)?
Hm, keer 1v1 doen? Ben wel benieuwd wat beter speelt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
FH is ook een item. Boots kun je beter gewoon magic penetration nemen.
DE Ryze build is Tear, CDR Boots, BV, FH, RoA, Void Staff, Archangels.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hm, keer 1v1 doen? Ben wel benieuwd wat beter speelt.
Mjah en ze heeft met tumble + ult een hele goede escape en kan mensen ook nog eens knockbacken met E. Lastige champ om tegen te spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef ems. het volgende:
Ik heb zelf nooit met vayne gespeeld dus ik kan er geen final oordeel over geven, maar ik herinner me wel een recente game waarbij ik als volgegearde caitlyn een lachtertje was tegenover de eveneens volle gear-dragende vayne. Hartstikke leuk die lange range maar als ik iets daarvan kan inruilen voor ongeveer 5x zoveel damage doe ik het meteen.
Kan je wel roepen dat je haar moet CC'en maar alles wat dichtbij probeert te komen werd gewoon ge2shot
Maargoed, het wordt dus of vayne of wellicht de veiligere keus; Corky
Ik vind het niet meer dan terecht. Als je quit zorg je er ook meteen voor dat je team verliest omdat je op elkaar bent aangewezen. Wees dan gewoon zo sportief om het uit te spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, een spel moet leuk blijven, en als je geen zin meer hebt dan leave je toch?
Een ban krijgen om te leaven vind ik nogal zielig. Je kan zelfs een permanente ban krijgen, net alsof stoppen met een spelletje spelen een misdaad is, kom op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |