SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe signature! - In loving memory
Jawel man, zijn damage is erg hoog en zijn health is ook erg hoog. Unstoppable als iemand goed met hem kan spelen.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef MrManuel het volgende:
Als je met Jax goed kan spelen kan hij goed damage doen..
Maar heb nu Nasus gekocht met egptysche skin en vind deze veel leuker!Nasus is ook een van mijn favorieten. Early game is hij niet zo bijzonder. Late game ram je iedereen aan gort met Siphoning StrikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
About the spoiler!
I feel you in the wind, you guide me constantly.
Zo ken ik er wel meer en ik reken hem nog steeds niet tot OP. Bovendien is zijn health niet erg hoog, hij dodged gewoon veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Jawel man, zijn damage is erg hoog en zijn health is ook erg hoog. Unstoppable als iemand goed met hem kan spelen.
Zijn health wordt door zijn passive wel heel hoog, maar zijn grote zwakte is magic resist (in je core item build zit dat niet, alleen zijn ult geeft MR) en hij is te counteren met sword of the divine als je een AD carry bent. Ik vind hem momenteel zeker niet OP daarom.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer en ik reken hem nog steeds niet tot OP. Bovendien is zijn health niet erg hoog, hij dodged gewoon veel
DIe kut bol is zwaar irritant in mid lane..quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Keselo het volgende:
Orianna is vet, meest unieke champion die ik ooit heb gespeeld.
De teammates die ik vandaag heb gekregen zijn echter een ander verhaal..
En terechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben denk ik een beetje verliefd op Nidalee
Klopt, je hebt je levels en je farm hard nodig als Nidalee, anders ben je inderdaad meh.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
En terecht. Ik moet wel altijd solo lane op nidalee want ik vind haar maar meh in de duo lane.
Ik vind teemo best goed. Hele snelle attack-animatie en een e-skill passive waardoor last-hitten (en dus farm opbouwen) echt een eitje is, die shrooms zijn ideaal voor mapcontrol en zorgen dat je nooit gegankt kan worden (zeker icm je w-skill waar je harder van gaat lopen) en die blind zorgt ervoor dat je vrijwel elke AD-champ aankan. Ik vind hem best goed eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef ems. het volgende:
Teemo is weak in vergelijking met soortgelijke classes.
Als je tips wil moet je even wat goede gasten zien spelen op youtube oid, daar leer je verreweg het meest van
Ik ook speel er graag mee..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vind teemo best goed. Hele snelle attack-animatie en een e-skill passive waardoor last-hitten (en dus farm opbouwen) echt een eitje is, die shrooms zijn ideaal voor mapcontrol en zorgen dat je nooit gegankt kan worden (zeker icm je w-skill waar je harder van gaat lopen) en die blind zorgt ervoor dat je vrijwel elke AD-champ aankan. Ik vind hem best goed eigenlijk.
Oh, teemo kan vrij makkelijk een game carryen in een willekeurige pub ja. Hetzelfde is eigenlijk wel van toepassing op jax. Mijn punt is meer dat als je nog een ap of een ad nodig hebt dat er imo een stuk betere alternatieven zijn dan teemo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vind teemo best goed. Hele snelle attack-animatie en een e-skill passive waardoor last-hitten (en dus farm opbouwen) echt een eitje is, die shrooms zijn ideaal voor mapcontrol en zorgen dat je nooit gegankt kan worden (zeker icm je w-skill waar je harder van gaat lopen)
TheRainman is een standaard top10-ELO speler in US en speelt heel vaak (en succesvol) met Teemo. Ik denk dat het niet per se een random pub hoeft te zijn om teemo te laten shinen. Map control is heel belangrijk in LoL.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, teemo kan vrij makkelijk een game carryen in een willekeurige pub ja. Hetzelfde is eigenlijk wel van toepassing op jax. Mijn punt is meer dat als je nog een ap of een ad nodig hebt dat er imo een stuk betere alternatieven zijn dan teemo.
Maar als je een champ leuk vindt om te spelen moet je hem gewoon nemen. LoL is niet heel erg streng qua balance maar je kan met elke champ wel op zijn/haar manier ownen
AP nuke.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef EpicKnife het volgende:
En hoe zit dat met Sion? Is hij een tank? Ik had gehoord dat hij echt sterk kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |