abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96835348
Lowlandlions wederom CLG verslagen :D
Conscience do cost.
pi_96864074

Na mijn examens eindelijk weer LoL spelen :X

Heb trouwens LoL aan de praat gekregen op mijn mac *O*
pi_96875304
Mjah deze match was eind april. Gister hebben ze geloof ik weer tegen elkaar gespeeld.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_96882839
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:16 schreef nyny83 het volgende:
Mjah deze match was eind april. Gister hebben ze geloof ik weer tegen elkaar gespeeld.
Klopt!

Conscience do cost.
pi_96891052
CLG is echt slecht bezig de laatste tijd. Ze verliezen van random EU teams en ook op US servers (geen ping-nadeel dus) verliezen ze regelmatig door passief spel. Je zou toch denken dat de beste soloqueue spelers ter wereld heel aggressief zouden spelen om zo hun individuele kwaliteiten zo hard mogelijk uit te buiten.
pi_96893624
Het probleem is dan ook dat ze altijd soloqueuen. Hartstikke leuk om te kijken natuurlijk, want dan zie je een beetje hoe ze óók met underrated champs goed kunnen scoren. Als je echter die stream van SK kijkt zie je ze vrijwel altijd met het team skrimmen of toernooitjes doen waardoor ze veel beter samenwerken.

CLG is een beetje een rijk voetbalteam volgestopt met allemaal dure spelers die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn, zeg maar. Heel leuk dat ze de vorige WCG hebben gewonnen maar in tegenstelling tot andere teams heb ze zich niet goed kunnen aanpassen aan de altijd aan verandering onderhevige metagame. Logisch ook, want er zit een verschrikkelijk niveauverschil tussen een beetje trollen op high rating en daadwerkelijk tegen een sterk en goed samenwerkend full team te spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 16-05-2011 18:48:50 ]
Conscience do cost.
pi_96894053
En ik heb trouwens nunu de counterjungler ontdekt O+

Oh, en gelijk maar even twisted fate gehaald. Vanavond mee oefenen.
Conscience do cost.
pi_96899483
Ik own jullie allemaal.
pi_96900002
oops sorry inderdaad verkeerde link ;D
ben nu hotshotgg's livestream aan het kijken
pi_96914077
Net ff weer eens een potje gedaan met Mordekaiser. Gaat wel lekker :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_96924071
Door naar ronde 3 van het alienware tournament :P We misten onze beste speler, dus was wel fijn dat we alsnog redelijk eenvoudig wonnen. Volgende keer is ie er hopelijk weer bij.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 mei 2011 @ 12:49:59 #112
300347 MrManuel
pi_96935508
Net ook maar eens Jax gekocht..
Leuk om mee te spelen! *O*
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_97466470
Rustig hier! :D
pi_97466503
Hoe was het afgelopen met je tournament? :)
Conscience do cost.
pi_97466573
Mjah lomp verhaal. We waren bij de laatste 32 gekomen maar de laatste match konden we niet spelen. Er moest er een naar Polen, ik kwam in het ziekenhuis terecht, van 1 iemand deed zn internet het niet en er waren er nog 2 die niet konden. Uiteindelijk dus een forfeit loss omdat we geen compleet team hadden. Wel zonde, want een ronde verder en we hadden 1000 RP gekregen.
pi_97467017
Dus uiteindelijk kon maar één iemand van het team wel spelen? :P Jammer hoor!
Conscience do cost.
pi_97471031
Nouja ik was vanuit het ziekenhuis wel online en we zaten met 7 man in het team, dus uiteindelijk waren er 3 online. 3v5 hebben we maar niet geprobeerd. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we gezien hun ELO's en match histories wel verloren zouden hebben, maar toch jammer om er zo uit te vliegen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 mei 2011 @ 11:18:17 #118
300347 MrManuel
pi_97489382
ts3.mrmanuel.nl:1337 <-- Teamspeak 3 server voor LoL :)
pi_97490635
Gisteren nog 2 potjes meegepakt.. ;d
pi_97492966
Ah handig, zo'n teamspeak server. Ik heb er al een aantal die ik gebruik van de (grote) tweakers groep waar ik wel eens mee speel, maar eentje voor als ik met fokkers speel is nooit verkeerd :P MEnsen die met me willen spelen: ik sta in de OP met mijn summoner naam, je mag me altijd toevoegen (wel ff melden dat je van fok bent, kan ik je in de goede groep plaatsen :P)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 mei 2011 @ 19:43:57 #121
300347 MrManuel
pi_97508366
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef nyny83 het volgende:
Ah handig, zo'n teamspeak server. Ik heb er al een aantal die ik gebruik van de (grote) tweakers groep waar ik wel eens mee speel, maar eentje voor als ik met fokkers speel is nooit verkeerd :P MEnsen die met me willen spelen: ik sta in de OP met mijn summoner naam, je mag me altijd toevoegen (wel ff melden dat je van fok bent, kan ik je in de goede groep plaatsen :P)
Op die van mij zit helaas nog niemand behalve ik..
Maarja.. Hopelijk komen de Fok!kers erop :D
pi_97527192
De nieuwe Annie _O_

Wat ongelofelijk belachelijk. Early game is praktisch hetzelfde (misschien iets minder door lagere basedmg) maar het feit dat je op lvl 18 nog steeds mensen zonder magic resi oneshot is prachtig. Net een rondje tegen Morde/Ez/Caitlyn/Anivia/Nocturne. Alleen Morde had magic resi, de andere 4 had ik voor het uitkiezen in een teambattle.

Omdat ik asap Haunting Guise + RoA + Banshees haal (met cdr boots) zit ik vaak op lvl 14-16 al met 2.8-3k hp, wat me dus enorm lastig te vermoorden maakt in teambattles en dat gecombineerd met de enorme burst.. Ik voel een nerf aankomen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:35:30 #123
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_97565668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Echte tanks zijn (en daarmee bedoel ik heroes die je eigenlijk niet anders kan/wil spelen):
Alistair
Amumu
Cho gath
Mundo
Galio
Gragas (hoewel die ook hybrid kan)
Malphite (die is sinds kort ook lekker goedkoop)
Moakai (kan ook hybrid)
Rammus
Shen
Signed
Udyr (Ik speel hem jungle (bijna) altijd als tank, maar je kunt natuurlijk ook dps gaan)

Mijn favorieten uit dat lijstje voor pure tank zijn dan Amumu, Mundo, Shen en Signed. En Rammus was mijn oude favoriet, maar die heb ik (geloof na de nerf) eigenlijk niet meer gespeeld. Die moet ik eigenlijk weer eens oppakken.
Rammus forever fucking OP. Net als Jax.
Singed O+ ''Mix, mix, mix, swirl, mix''.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:36:09 #124
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_97565695
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef MrManuel het volgende:
Net ook maar eens Jax gekocht..
Leuk om mee te spelen! *O*
:(
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_97567358
Ik vind jax totaal niet op! :o
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')