Kom op, ook een Bush is wel slim.quote:
Dank.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar dromen van de intelligentie en het rationeel blijven van Zeeland
Het is overigens rechTse.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, en nu die koeienkop uit de OP verwijderen.
Dit compenseert zeker het taalgeleuter hequote:
Ik zie hem nog steeds, schiet op met die kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Jezelf verwijderen? Goed idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin door te draaien met zo'n 27 graden in dit hok hier.quote:
Vanaf nu negeer ik je. Snottertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jezelf verwijderen? Goed idee.
ag ghetquote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik je. Snottertje.
Spellingscontrole aanzetten?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begin door te draaien met zo'n 27 graden in dit hok hier.
Zekers. Ik ben zo groos als een juin.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit compenseert zeker het taalgeleuter he
Ik heb de beste man nog nooit enige blijk van intelligentie zien geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, ook een Bush is wel slim.
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zekers. Ik ben zo groos als een juin.
Dat heb ik wel hoor. Maar die werkt dacht ik niet bij het invullen van een TT en PM, daarbij deed ik het nogal gehaast omdat ik in eerste instantie dacht dat iemand anders'm moest openen.quote:
Wat vind je d'r van?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds, schiet op met die kop.
Zò groos as een jûûn (NL: Trots als een pauw, Letterlijk: Zo trots als een UI).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?
Mer nein, dei knul dootj un hiel anger toal kalle dan oês dialekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zò groos as een jûûn (NL: Trots als een pauw, Letterlijk: Zo trots als een UI).
Ik zie geen bier!!quote:
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb de beste man nog nooit enige blijk van intelligentie zien geven.
Wat is dat nu weer?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?
Hij heeft hier met moeite afgestudeerd enkel en alleen omdat hij van goede afkomst was.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ich hou van Twente. Moar ich wueen dr neet. Woer t moar zoëquote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Dacht dat je Twentenaar was.
Precies.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, of kan ik dat wel opmaken uit je achternaam?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Dacht dat je Twentenaar was.
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Limbabwe?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich hou van Twente. Moar ich wueen dr neet. Woer t moar zoë
Ook met VS.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.
Waar haal je toch die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, ook een Bush is wel slim.
Conspirancyquote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.
'T verschil is da je 't bie mien nie aord wi'k vandean komme, bie joe ken je aoltied die zachte G nog oare.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mer nein, dei knul dootj un hiel anger toal kalle dan oês dialekt.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft hier met moeite afgestudeerd enkel en alleen omdat hij van goede afkomst was.
Ja, ik heet "Van Appelscha".quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, of kan ik dat wel opmaken uit je achternaam?
Joah, ich wueen heej moar t es neet zo sjoen. Twente, da's hertstikke sjoën!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Limbabwe?
Gezien de totaal onbegrijpelijke taal die je uitslaat.
Is het tegendeel waar dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar haal je toch die wijsheid vandaan?
Ach, we moeten niet doen alsof een president nou per se een briljante geest is. Een Bush is vooral een uithangbord. Zelfde geldt overigens voor Obama.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Jan met de Pet denkt het wel even beter te kunnen, I'd like to see them try.
Ik vraag waar je die wijsheid vandaan hebt.quote:
Ik kan 't lezen, maar met moeite.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Joah, ich wueen heej moar t es neet zo sjoen. Twente, da's hertstikke sjoën!
Al doon ze dr waal n anger toal kalle. Ich moet dej minse oês dialekt lieëre!
Ligt dat niet bij het groene hart?quote:
Doe moss waal ongerschejd moake tösse Zuud-Limburgers en Noord-Limburgers. In 't zuude kalle ze hiël troag. Heej es 't mieër plaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'T verschil is da je 't bie mien nie aord wi'k vandean komme, bie joe ken je aoltied die zachte G nog oare.
Wat?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt dat niet bij het groene hart?
In Fryslân.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt dat niet bij het groene hart?
Het lezen van algemeen opiniërende artikelen, daar baseer ik mijn mening op. Nu jij.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vraag waar je die wijsheid vandaan hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan 't lezen, maar met moeite.
Conspirancy-theory.quote:
Ik denk dat de gemiddelde Antiliaan nog meer ABN spreekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn wel 'n paar afwijkende woorden. Zoals
Zwiegelke = Lucifer
Petazie = Soep
Zwok = Schommel
Grueëts = Trots
Het is Conspiracy.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conspirancy-theory.
Ja sorry, moet worden leren voor Engels.
Google het woord dan effe.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conspirancy-theory.
Ja sorry, moet worden leren voor Engels.
Thank you verry much.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Conspiracy.
Voor de goede orde.
Very.quote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Antiliaan nog meer ABN spreekt.
Hosternokke, 'k leat me ni duur joe vertelle wa vo onderscheid ik moe maeke. Da bepaele ik zellef en die e ik joe ni vo nodig. Limburgers bluve Limburgers.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe moss waal ongerschejd moake tösse Zuud-Limburgers en Noord-Limburgers. In 't zuude kalle ze hiël troag. Heej es 't mieër plaat.
quote:
Thank you, how are you?quote:
Hosternokke?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hosternokke, 'k leat me ni duur joe vertelle wa vo onderscheid ik moe maeke. Da bepaele ik zellef en die e ik joe ni vo nodig. Limburgers bluve Limburgers.
Kwa.
So, you're a little bit critical.quote:
Zwamme = Luciferquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn wel 'n paar afwijkende woorden. Zoals
Zwiegelke = Lucifer
Petazie = Soep
Zwok = Schommel
Grueëts = Trots
Krijg je dat soort woorden ook op de basisschool gedoceerd in dat soort gebieden?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zwamme = Lucifer
Soepe = Soep
Groos = Trots
Dul = Woedend
Kacheltje = Kalfje
Good lord no, I wouldn't dare.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent aan het happen........... Of toch niet?
Percies, oês sjoeëne toal!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Good lord no, I wouldn't dare.
But one has to be helpful in his quest to try and understand Her Majesty's language.
Nee, wel bij de sportclub en de rest van het sociale leven. Ik hoor het ze nog zeggen:quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krijg je dat soort woorden ook op de basisschool gedoceerd in dat soort gebieden?
Afijn, over een jear ligt 'n achter den Toren. (gelukkig begrijpt de AIVD dit niet!)quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hosternokke?![]()
Kwa?
Vae venge 't mer neeks wie det gieët in Holland. Geert Wilders mot dej roar Marrekanen en Turreken mer n's oet oês laand goeze!
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Afijn, over een jear ligt 'n achter den Toren. (gelukkig begrijpt de AIVD dit niet!)
Hier niet, in Friesland wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krijg je dat soort woorden ook op de basisschool gedoceerd in dat soort gebieden?
Pff, ge hubtj ut inne kop wi-je verlingdje beekstroat!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Afijn, over een jear ligt 'n achter den Toren. (gelukkig begrijpt de AIVD dit niet!)
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.
quote:
Woah sjeggie nij doan groBe kommeraote.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.
Boergers is vô kwallen.quote:
Ik hoor het elke dag, dus ik weet hoe ik de woorden zo belabberd mogelijk moet uitspreken, maar spreken kan ik het niet, en schrijven ook niet. Ik weet ongeveer hoe het klinkt, dus lekker fonetisch opschrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Veursjrift, kint stich gein dialekt?
Is dat nou VMBO's?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woah sjeggie nij doan groBe kommeraote.
Eens.quote:
Ewa?quote:
Welk dialek?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoor het elke dag, dus ik weet hoe ik de woorden zo belabberd mogelijk moet uitspreken, maar spreken kan ik het niet, en schrijven ook niet. Ik weet ongeveer hoe het klinkt, dus lekker fonetisch opschrijven.
Twents, en ok wa grunnings, alls goud?quote:
Geir bis werkelijk nen bedreijging veurre gemeindje!quote:
Ich hub nog 'n Twentse Weurdebook heej liggequote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Twents, en ok wa grunnings, alls goud?
Muk oe drentie veur houn?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geir bis werkelijk nen bedreijging veurre gemeindje!
Hm ik kan 't niet hoor, dus het zal voor jou waardevoller zijn dan voor mij.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich hub nog 'n Twentse Weurdebook heej ligge
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?quote:
Es auch mieër en kellektersaajtem. Pff, es det efkes puik! det Ingels!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik kan 't niet hoor, dus het zal voor jou waardevoller zijn dan voor mij.
'k è den nog nooit begrepe, wirom noe wèh?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Es auch mieër en kellektersaajtem. Pff, es det efkes puik! det Ingels!
Das toch Henk Kampf?quote:
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'k è den nog nooit begrepe, wirom noe wèh?
Als ik je er eentje voor moet houwen. Zo iets geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?
Wat ziesse noe?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik je er eentje voor moet houwen. Zo iets geloof ik.
Mijn taal! Wat doe je?!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!
Limburg Koos, Limburg.quote:
Henk Kamp van asociale zaken sociale zaken. Ik vind hem persoonlijk de beste minister denk ik. Weinig babbels, veel daden.quote:
Gei, gei! Zjoerneliste zeen un règelrechte bedrieging veur t dialek!quote:
Det woer ich auch. 't es heej echter noeëdzoakelek!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben er trots op geen dialect te kunnen spreken of verstaan.
Tot dusver heeft hij louter proefballonnetjes opgelaten. Van zijn dadendrang hebben we nog betrekkelijk weinig gemerkt (in dit kabinet).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Henk Kamp van asociale zaken sociale zaken. Ik vind hem persoonlijk de beste minister denk ik. Weinig babbels, veel daden.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Det woer ich auch. 't es heej echter noeëdzoakelek!
En dan dej Polen! Dej motte heej weeg! Oet oês landj!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tot dusver heeft hij louter proefballonnetjes opgelaten. Van zijn dadendrang hebben we nog betrekkelijk weinig gemerkt (in dit kabinet).
Geef mij maar gewoon ABN.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gei, gei! Zjoerneliste zeen un règelrechte bedrieging veur t dialek!
Gein ennersee, geeftj mich mer oês sjtreektoal!
Hij gaat hoogst persoonlijk alle uitkeringen stopzetten van mensen die werk weigeren. En ik zie hem de ww aow ontslag nog wel versoepelen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tot dusver heeft hij louter proefballonnetjes opgelaten. Van zijn dadendrang hebben we nog betrekkelijk weinig gemerkt (in dit kabinet).
Nou, als je zoals ik eerder al aangaf op de meeste sportclubs en helaas ook sommige winkels jezelf verstaanbaar wil maken, zal je dialekt moeten spreken. Je leert het ook vanzelfquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Hoewel ik toch nooit daar kom, maar lijkt me stug.
Euh, 'k geve me gewonne. Zjwumme is vooruut komme in 't waeter nimme ik an, is dat waer?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!
Dej zeen al fajiet!quote:
Det es woar. Zoe woar asse Rogstaekerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Euh, 'k geve me gewonne. Zjwumme is vooruut komme in 't waeter nimme ik an, is dat waer?
Mensen kunnen toch wel ABN verstaan? Kom op zeg, hoe kijken ze journaal of iets dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, als je zoals ik eerder al aangaf op de meeste sportclubs en helaas ook sommige winkels jezelf verstaanbaar wil maken, zal je dialekt moeten spreken. Je leert het ook vanzelf
Klopt:quote:
Verstaan en praten kunnen ze wel. Maar er zijn er veel die zich in alle bochten wringen om het te ontwijken. Vooral onder ouderen bijv. in het verzorgingstehuis. Dat mensen van boete de sjtad vaak bevooroordeeld worden. Bijvoorbeeld: Die Hollandse is zo erg nog niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch wel ABN verstaan? Kom op zeg, hoe kijken ze journaal of iets dan?
O dat volk, die heb je hier ook wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Verstaan en praten kunnen ze wel. Maar er zijn er veel die zich in alle bochten wringen om het te ontwijken. Vooral onder ouderen bijv. in het verzorgingstehuis. Dat mensen van boete de sjtad vaak bevooroordeeld worden. Bijvoorbeeld: Die Hollandse is zo erg nog niet.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O dat volk, die heb je hier ook wel.
Ik negeer ze net zo hard terug, dan koop ik maar niks bij je, verrekte strontboer. Ben een Hollander en ben er trots op, ga me niet aanpassen aan dat volk, kom op zeg.
Ongetwijfeld een mix van die twee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Det de boetenlandersjj zich moar n's aonpasse!
Tsja, je had hier op de basisschool ook nog wel veel leraren die dingen zeiden als 'doe de raam eens open'. Al is de vraag of dat aan het dialekt of aan de PABO ligt
Import ei tet bie ons ok nie makkelijk. Terrecht, Wasschappel vò de Wasschappelaers.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Verstaan en praten kunnen ze wel. Maar er zijn er veel die zich in alle bochten wringen om het te ontwijken. Vooral onder ouderen bijv. in het verzorgingstehuis. Dat mensen van boete de sjtad vaak bevooroordeeld worden. Bijvoorbeeld: Die Hollandse is zo erg nog niet.
Ik wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lezen van algemeen opiniërende artikelen, daar baseer ik mijn mening op. Nu jij.
Zo. Even 'truuk' naar Nederlands.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Import ei tet bie ons ok nie makkelijk. Terrecht, Wasschappel vò de Wasschappelaers.
Hoiquote:
goojedaagquote:
1848, ondergang aristocratie.quote:
Hier nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
Hier zijn gek genoeg wat wolkjes, licht grijs is het nu.
Euh, ik weet niet of daar een woord voor is. Westkapels denk ik dat het dan heet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo. Even 'truuk' naar Nederlands.
Waschappels?
Nee, het eeuwige geneuzel over de Romeinen houdt nooit opquote:
Och, dan ruik je wel fris in ieder geval.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hier niet. Schoot bijna door mn deo heen
quote:
Je zou je inderdaad maar eens aanpassen aan de plaatselijke bevolking zeg, is dat niet hetgene waar de helft van alle Nederlanders nu zo fanatiek achter staat?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O dat volk, die heb je hier ook wel.
Ik negeer ze net zo hard terug, dan koop ik maar niks bij je, verrekte strontboer. Ben een Hollander en ben er trots op, ga me niet aanpassen aan dat volk, kom op zeg.
Niet als Hollander, ik sta er boven.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je zou je inderdaad maar eens aanpassen aan de plaatselijke bevolking zeg, is dat niet hetgene waar de helft van alle Nederlanders nu zo fanatiek achter staat?
Ik heb t alweer aangevuldquote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, dan ruik je wel fris in ieder geval.
Het enige goede uit Holland is de trein naar Mesjtreech.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet als Hollander, ik sta er boven.
Iedereen weet dat al het goede uit Holland komt.
Alweer Limburg!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het enige goede uit Holland is de trein naar Mesjtreech.
Het is helaas nog niet warm genoeg voor fietsende jongens zonder shirt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef eriksd het volgende:
Al die schaarsgeklede dames ook overal, soms zijn ze echt beeldschoon.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet als Hollander, ik sta er boven.
Iedereen weet dat al het goede uit Holland komt.
Ik dacht dat je al een nieuw oogappeltje hadquote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is helaas nog niet warm genoeg voor fietsende jongens zonder shirt.
Disclaimer: Nee, boven een bepaalde leeftijd en bier-consumptie percentage hou het maar aan, ook jullie... bouwvakkers.
Welnee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een nieuw oogappeltje had
Kandidaten mogen uiteraard doorverwezen worden naar ondergetekende.quote:
Wat is de selectieprocedure?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kandidaten mogen uiteraard doorverwezen worden naar ondergetekende.
Toch loopt Limburg leeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al meer Limburgers dan Moslims.
Be afraid, be very afraid
Limburgers vallen af, de rest zien we dan wel.quote:
Limburgisering van de rest van Nederlandquote:
Inderdaad, wij zijn nu druk bezig om Holland over te nemen (en van daaruit de rest van het land)quote:
Speciaal voor U.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn nu druk bezig om Holland over te nemen (en van daaruit de rest van het land)
En jullie hebben in tegenstelling tot de moslims wel een partij in de Kamerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn nu druk bezig om Holland over te nemen (en van daaruit de rest van het land)
edit: datgene wat mijn bovenbuurman dus zegt, Limburgisering van Nederland.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speciaal voor U.
Toegegeven, feestvieren kunne ge wel.
que?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
En jullie hebben in tegenstelling tot de moslims wel een partij in de Kamer
Denne PVVquote:
Ah kom op, zelfs als Hollander vind ik dat een leuk liedje.quote:
De tekst had moeten zijn:quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kom op, zelfs als Hollander vind ik dat een leuk liedje.
Die hebben geen ruk met Limburg op, wel het gebruik van Nederlands en Fries in de wet vast willen leggen maar het Limburgs compleet negerenquote:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De tekst had moeten zijn:
Het is een kwestie van geduld
Wachten op de dag
Dat heel Limburg Hollands lult
Limburgs is ook geen taal. Venlo's verschilt enorm van Weerts en Maastrichts.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die hebben geen ruk met Limburg op, wel het gebruik van Nederlands en Fries in de wet vast willen leggen maar het Limburgs compleet negeren
"Limburg voor den Limburgers"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die hebben geen ruk met Limburg op, wel het gebruik van Nederlands en Fries in de wet vast willen leggen maar het Limburgs compleet negeren
Het kan nog ergerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
Whoo pareltje!
Friggin' onverstaanbaar.![]()
Niet, zag haar laatst bij pownews en toen schoot het ook door mn hoofd.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef Friek_ het volgende:
Ergens blijf ik Schippers met haar 56 jaar nog steeds een milf vinden. Hoe ernstig is dit.
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet, zag haar laatst bij pownews en toen schoot het ook door mn hoofd.
Brabants verschilt toch ook veel van Hollands. En er zijn genoeg dingen die alle 550 Limburgse dialecten met elkaar gemeen hebben die het Nederlands niet kent (tonaliteit, umlaut, andere vervoeging van werkwoorden en bijvoeglijke naamwoorden en het behouden van 3 woordgeslachten bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Limburgs is ook geen taal. Venlo's verschilt enorm van Weerts en Maastrichts.
Woops, 46 zie ik nu. Tien teveel geteld. Alsnog milf.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Morendo het volgende:
Is Schippers al 56? Dan ziet ze er zeker nog goed uit.
Ik zat het net op te zoeken en een flauwe grap over je rekenvermogen te bedenkenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Woops, 46 zie ik nu. Tien teveel geteld.
Waarom doet de gemeente dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
Wat prijs ik mijzelf gelukkig dat de gemeente mijn school betaald
Anders betaal je 6000 eu per jaar.quote:
Huh, waar ga jij naartoe dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders betaal je 6000 eu per jaar.
Betaalt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
Oh, nu opeens wel, maar als iemand anders iets krijgt van de overheid sta je hier te kankeren dat ze het zelf moeten betalen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
Vasteloavundjquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga echt aapies kijken in Limburg met carnaval volgend jaar.
VAVO.quote:
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, nu opeens wel, maar als iemand anders iets krijgt van de overheid sta je hier te kankeren dat ze het zelf moeten betalen.
En de IB-Groep moest je niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is alsnog zwak.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VAVO.
[..]
KloptDaarom moet je nog eens goed naar die eerste zin te kijken.
'Studeren is investeren!'quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat die 6000 euro aardig in de buurt komt van een bijstandsuitkering. Ik zie dat geld liever naar mensen gaan die het echt nodig hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, nu opeens wel, maar als iemand anders iets krijgt van de overheid sta je hier te kankeren dat ze het zelf moeten betalen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat die 6000 euro aardig in de buurt komt van een bijstandsuitkering. Ik zie dat geld liever naar mensen gaan die het echt nodig hebben.
Nee, want eigenlijk is het private.quote:
quote:
Pardon?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat die 6000 euro aardig in de buurt komt van een bijstandsuitkering. Ik zie dat geld liever naar mensen gaan die het echt nodig hebben.
Mensen in de bijstand hebben geen geld nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mensen in de bijstand hebben geen geld nodig?
Dankjequote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.
Volgens mij snap je niet wat ik bedoelquote:
Ja nu wel. Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel
Tsja, dan ben ik het wel met je eens. Zoiets is toch net iets noodzakelijker.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.
Het is privaat en de gemeente betaalt?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want eigenlijk is het private.
Nee, de school wordt betaald door overheid, gemeente, en een grote hap moet zelf bij de student komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is privaat en de gemeente betaalt?
Wat klopt er niet.
Waarom moet er 6000 naar je school gaan?quote:
Dan is het geen privaat onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, de school wordt betaald door overheid, gemeente, en een grote hap moet zelf bij de student komen.
Jij vindt investeren in de bijstand beter dan investeren in onderwijs?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet er 6000 naar je school gaan?
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is het geen privaat onderwijs.
En wat is een grote hap, je boeken?
Net als iedereen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.
Als het geld nu gaat naar een of andere onderwijsinstelling die de hoge prijs van een private instelling hanteert om het vervolgens uit de staatskas te roven, ja dan ik zie liever dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben. Deze school bestaat kennelijk bij vrijgevigheid van de overheid, ik zie de meerwaarde boven een gewone instelling niet en dus heeft het geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt investeren in de bijstand beter dan investeren in onderwijs?
[..]
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.
Klinkt een beetje als een linkse hobby.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Sjaakz het volgende:
Ik kende het VAVO niet eens, maar het klinkt eigenlijk niet eens zo slecht. Minder uren, zelfde diploma en de gemeente betaalt...
Nouja, geen bestaansrecht, het valt onder speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het geld nu gaat naar een of andere onderwijsinstelling die de hoge prijs van een private instelling hanteert om het vervolgens uit de staatskas te roven, ja dan ik zie liever dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben. Deze school bestaat kennelijk bij vrijgevigheid van de overheid, ik zie de meerwaarde boven een gewone instelling niet en dus heeft het geen bestaansrecht.
Van hun eigen website.quote:Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs.
Het klinkt iig als één van die vormen van 'speciaal onderwijs' waar dit kabinet een streepje door gaat trekken.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een linkse hobby.
In dit geval wel jaquote:
Noemen ze dat niet 'van twee walletjes eten'?quote:
Neehee, het krijgt vrij weinig geld van de overheid, de provincie vult dat zelf aan, en gemeentes beslissen als zij voor een student ook nog een duit in het zakkie willen doen. Gemeente Hardenberg wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het geld nu gaat naar een of andere onderwijsinstelling die de hoge prijs van een private instelling hanteert om het vervolgens uit de staatskas te roven, ja dan ik zie liever dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben. Deze school bestaat kennelijk bij vrijgevigheid van de overheid, ik zie de meerwaarde boven een gewone instelling niet en dus heeft het geen bestaansrecht.
De provincie is toch ook een deel van de overheid?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehee, het krijgt vrij weinig geld van de overheid, de provincie vult dat zelf aan, en gemeentes beslissen als zij voor een student ook nog een duit in het zakkie willen doen. Gemeente Hardenberg wel ja.
Eerste keer dat ik het zie.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef Morendo het volgende:
Welke FOK'er is opgegroeid met dit boek?
[ afbeelding ]
Echte rechtsen halen hun neus op voor linkse steunmaatregelen.quote:
Zeker, en als ik goed geïnformeerd ben dan is het dacht ik zo dat de VVD dit wil behoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ga je ook Havo volgen op het VAVO dan php?
Gezien de plannen van de VVD...
Ooit gehoord van hogere en lagere overheden?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De provincie is toch ook een deel van de overheid?
Maar waarom kan je niet naar normaal onderwijs?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, en als ik goed geïnformeerd ben dan is het dacht ik zo dat de VVD dit wil behouden
Ik zei ook '' ik prijs mijzelf gelukkig'', eigenlijk vind ik ook dat dit geld eigenlijk geleend zou moeten worden door de student, helemaal als ik zie hoeveel mensen er nog met de pet nagooien.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echte rechtsen halen hun neus op voor linkse steunmaatregelen.
Dus als gemeenten een instelling financieel steunen, dan heet dat geen subsidie?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooit gehoord van hogere en lagere overheden?
Dus de Provincie is wel een deel van de overheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooit gehoord van hogere en lagere overheden?
*smoezelt iets met gehate buurthuizen*quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als gemeenten een instelling financieel steunen, dan heet dat geen subsidie?
Ben gvd 18, dan ga ik niet meer tussen snotneuzen zitten van 15/16. En lees even goed wat ik type, ik vind dit ook geen taak voor de overheid. Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar waarom kan je niet naar normaal onderwijs?
Ik wil wel weten waarom of de VVD niet mag snijden in het budget, want zo abnormaal kom je niet op me over, waarom zou je publiek geld moeten opmaken voor dit soort fratsen?
Dus omdat jij niet tussen mensen van 16 wilt zitten, met een studie(!) die je voor jezelf(!) doet, moeten wij betalen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gvd 18, dan ga ik niet meer tussen snotneuzen zitten van 15/16. En lees even goed wat ik type, ik vind dit ook geen taak voor de overheid. Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
Zo principieel ben je inderdaad wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
Dus als ik het goed begrijp:quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gvd 18, dan ga ik niet meer tussen snotneuzen zitten van 15/16. En lees even goed wat ik type, ik vind dit ook geen taak voor de overheid. Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
Ken je dat verhaal van mensen die niet willen werken, het wel kunnen en in de bijstand zitten? Lijkt er een beetje op.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dus de Provincie is wel een deel van de overheid.
Ik kan ook niet meer op een VO terecht, te oud. Seriously.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet tussen mensen van 16 wilt zitten, met een studie(!) die je voor jezelf(!) doet, moeten wij betalen?
Geen argument.
Lezen Erik, lezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van mensen die niet willen werken, het wel kunnen en in de bijstand zitten? Lijkt er een beetje op.
Dat is natuurlijk onzin. Ken zat mensen die pas hun 18e aan hun Havo begonnen (oke, niet veel, maar ze bestaan)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp:
-Ben je tegen overheidssteun
-Gun je het andere mensen niet
-Maar als het jou wordt aangeboden gebruik je het wel?
Dat is alsnog belastinggeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Als je het niet snapt dan snap je het niet.
Nog 1 keer. Het ministerie van onderwijs trekt een heel klein budget uit voor vavo onderwijs, dit dient aangevuld te worden door student/gemeente/provincie, of een combinatie daarvan. En de overheid/provincie staat los van het rijk. Nu duidelijk?
Dan ga je toch op volwassen onderwijs?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer op een VO terecht, te oud. Seriously.
Ik wil niet tussen 15/16 jarigen zitten, dat is wel de gangbare weg. De overheid betaalt toch wel.quote:
Is dat:quote:
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ken zat mensen die pas hun 18e aan hun Havo begonnen (oke, niet veel, maar ze bestaan)
Nope.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil niet tussen 15/16 jarigen zitten, dat is wel de gangbare weg. De overheid betaalt toch wel.
Ziet iemand een fundamenteel verschil ofzo?
Nou het lijkt me ook best wel kut hoor, als je als 18-jarige moet kiezen tussen een klas vol snotneuzen (15-16), of volwassenenonderwijs waar je zelf dan weer de snotneus bent... Toch prachtig dat er dan nog zo'n mooie gesubsidieerde tussenweg is?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ken zat mensen die pas hun 18e aan hun Havo begonnen (oke, niet veel, maar ze bestaan)
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook overquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ga je toch op volwassen onderwijs?
Waarom zou je speciaal onderwijs nodig hebben, als leeftijd het enige probleem is?
Ja, dat wil de VVD dus veranderen door dat te reorganiseren, maar dat vind je een probleem dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar een MBO. Kun je versnelde opleiding Havo doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.
Dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook over
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook over
Als je het wil kan je makkelijk slagen in die tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg het dan verdomme eens uit.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef Friek_ het volgende:
Gelukkig lult phpmystyle zich maar een héél klein beetje vast.
Het is gewoon idioot ironischquote:
Heb ik toch gedaan, het is speciaal onderwijs voor kinderen die vastlopen in het regulier onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek eens het woord vavo op.
Zo terug, moeke roept voor't eten.
quote:Beste Nieuwkomer - Emile Roemer aanmoediging.
Phpmystyle (17 punten) wordt waardevol geacht door een breed spectrum aan users, eerder zij ik al: Waar Php is, is discussie.
Handig hè, zo'n verzorgingsstaat?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo terug, moeke roept voor't eten.
Sstt, niet het onderwerp veranderenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, een beter voorbeeld voor het gelijk van de VVD en 'budget cuts' kan je niet zijn.
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sstt, niet het onderwerp veranderen
Hm, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben gewoon ons onnodig veel geld kosten.
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, daar heb je wel gelijk in.
Geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.
Jammer dat de VVD haar drang om de rendabelen aan te pakken, iets te ver doorvoert.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.
Onrendabelen, pipo.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat de VVD haar drang om de rendabelen aan te pakken, iets te ver doorvoert.
Kom jij uit de gemeente Hardenbergquote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehee, het krijgt vrij weinig geld van de overheid, de provincie vult dat zelf aan, en gemeentes beslissen als zij voor een student ook nog een duit in het zakkie willen doen. Gemeente Hardenberg wel ja.
Het Dolfinariumquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Kom jij uit de gemeente Hardenberg? Ik ook.
Welke plaats?
Onze phpmystyle is gewoon een regelrechte subsidieslurper!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.
Oeps, woorddeel vergeten.quote:
Hardenberg, Harderwijk, allemaal hetzelfde natuurlijk.quote:
Och, natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hardenberg, Harderwijk, allemaal hetzelfde natuurlijk.
Ach, allemaal in 'de provincie' natuurlijk.quote:
Zo bevooroordeeld ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ach, allemaal in 'de provincie' natuurlijk.
Randstedelingenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo bevooroordeeld ben ik nou ook weer niet
Ik ben Limburgsquote:
Hah, dat is naast de deur.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Kom jij uit de gemeente Hardenberg? Ik ook.
Welke plaats?
Wonen er moslims in Hardenberg dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Compatibel het volgende:
Maar goed, wel leuk dat ik uit persoonlijke ervaring weet dat we in de gemeente Hardenberg geen problemen hebben met Moslims. Wel met autochtone pauperboeren, dat dan weer wel.
Overijsselquote:
In de plaats vast wel, maar daarbuiten amper. Ik zie ze in ieder geval nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wonen er moslims in Hardenberg dan?
Die vavo waar ik bijzit hoort bij een ROC.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar een MBO. Kun je versnelde opleiding Havo doen.
Je kunt niet terecht op een VO als 18 jarige.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan, het is speciaal onderwijs voor kinderen die vastlopen in het regulier onderwijs.
Jij loopt echter niet vast, je weigert gewoon "tussen snotjongens" te zitten.
Samen in bus 29 naar de pol meet?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt niet terecht op een VO als 18 jarige.
Zal wel meevallen, als ik nu MBO HBO of dit doet, per saldo is het even duur voor de overheid. Het is alleen dat het rijk veel bezuinigt op de vavo waardoor de gemeente en provincie een deel van de kosten opzich neemt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.
Oh my godquote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Samen in bus 29 naar de pol meet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
Zo, lang weekend, moet alleen zondag werken van 10 tot 6
Ja, ik ben ook aan de beurt dit weekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
Zo, lang weekend, moet alleen zondag werken van 10 tot 6
Trouwens, ze pesten mij omdat ik zei dat de gemeente een groot deel van de schoolkosten betaalt, namelijk 6000 euquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Internet never stops
Maar het zal wel rustig zijn gezien het weer.
Och, hebben wij het weer gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens, ze pesten mij omdat ik zei dat de gemeente een groot deel van de schoolkosten betaalt, namelijk 6000 euZeg'r wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |