Oeps, woorddeel vergeten.quote:
Hardenberg, Harderwijk, allemaal hetzelfde natuurlijk.quote:
Och, natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hardenberg, Harderwijk, allemaal hetzelfde natuurlijk.
Ach, allemaal in 'de provincie' natuurlijk.quote:
Zo bevooroordeeld ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ach, allemaal in 'de provincie' natuurlijk.
Randstedelingenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo bevooroordeeld ben ik nou ook weer niet
Ik ben Limburgsquote:
Hah, dat is naast de deur.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Kom jij uit de gemeente Hardenberg? Ik ook.
Welke plaats?
Wonen er moslims in Hardenberg dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Compatibel het volgende:
Maar goed, wel leuk dat ik uit persoonlijke ervaring weet dat we in de gemeente Hardenberg geen problemen hebben met Moslims. Wel met autochtone pauperboeren, dat dan weer wel.
Overijsselquote:
In de plaats vast wel, maar daarbuiten amper. Ik zie ze in ieder geval nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wonen er moslims in Hardenberg dan?
Die vavo waar ik bijzit hoort bij een ROC.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar een MBO. Kun je versnelde opleiding Havo doen.
Je kunt niet terecht op een VO als 18 jarige.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan, het is speciaal onderwijs voor kinderen die vastlopen in het regulier onderwijs.
Jij loopt echter niet vast, je weigert gewoon "tussen snotjongens" te zitten.
Samen in bus 29 naar de pol meet?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt niet terecht op een VO als 18 jarige.
Zal wel meevallen, als ik nu MBO HBO of dit doet, per saldo is het even duur voor de overheid. Het is alleen dat het rijk veel bezuinigt op de vavo waardoor de gemeente en provincie een deel van de kosten opzich neemt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.
Oh my godquote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Samen in bus 29 naar de pol meet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
Zo, lang weekend, moet alleen zondag werken van 10 tot 6
Ja, ik ben ook aan de beurt dit weekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
Zo, lang weekend, moet alleen zondag werken van 10 tot 6
Trouwens, ze pesten mij omdat ik zei dat de gemeente een groot deel van de schoolkosten betaalt, namelijk 6000 euquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Internet never stops
Maar het zal wel rustig zijn gezien het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |