Dankjequote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.
Volgens mij snap je niet wat ik bedoelquote:
Ja nu wel. Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel
Tsja, dan ben ik het wel met je eens. Zoiets is toch net iets noodzakelijker.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.
Het is privaat en de gemeente betaalt?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want eigenlijk is het private.
Nee, de school wordt betaald door overheid, gemeente, en een grote hap moet zelf bij de student komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is privaat en de gemeente betaalt?
Wat klopt er niet.
Waarom moet er 6000 naar je school gaan?quote:
Dan is het geen privaat onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, de school wordt betaald door overheid, gemeente, en een grote hap moet zelf bij de student komen.
Jij vindt investeren in de bijstand beter dan investeren in onderwijs?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet er 6000 naar je school gaan?
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is het geen privaat onderwijs.
En wat is een grote hap, je boeken?
Net als iedereen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.
Als het geld nu gaat naar een of andere onderwijsinstelling die de hoge prijs van een private instelling hanteert om het vervolgens uit de staatskas te roven, ja dan ik zie liever dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben. Deze school bestaat kennelijk bij vrijgevigheid van de overheid, ik zie de meerwaarde boven een gewone instelling niet en dus heeft het geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt investeren in de bijstand beter dan investeren in onderwijs?
[..]
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.
Klinkt een beetje als een linkse hobby.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Sjaakz het volgende:
Ik kende het VAVO niet eens, maar het klinkt eigenlijk niet eens zo slecht. Minder uren, zelfde diploma en de gemeente betaalt...
Nouja, geen bestaansrecht, het valt onder speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het geld nu gaat naar een of andere onderwijsinstelling die de hoge prijs van een private instelling hanteert om het vervolgens uit de staatskas te roven, ja dan ik zie liever dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben. Deze school bestaat kennelijk bij vrijgevigheid van de overheid, ik zie de meerwaarde boven een gewone instelling niet en dus heeft het geen bestaansrecht.
Van hun eigen website.quote:Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs.
Het klinkt iig als één van die vormen van 'speciaal onderwijs' waar dit kabinet een streepje door gaat trekken.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een linkse hobby.
In dit geval wel jaquote:
Noemen ze dat niet 'van twee walletjes eten'?quote:
Neehee, het krijgt vrij weinig geld van de overheid, de provincie vult dat zelf aan, en gemeentes beslissen als zij voor een student ook nog een duit in het zakkie willen doen. Gemeente Hardenberg wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het geld nu gaat naar een of andere onderwijsinstelling die de hoge prijs van een private instelling hanteert om het vervolgens uit de staatskas te roven, ja dan ik zie liever dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben. Deze school bestaat kennelijk bij vrijgevigheid van de overheid, ik zie de meerwaarde boven een gewone instelling niet en dus heeft het geen bestaansrecht.
De provincie is toch ook een deel van de overheid?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehee, het krijgt vrij weinig geld van de overheid, de provincie vult dat zelf aan, en gemeentes beslissen als zij voor een student ook nog een duit in het zakkie willen doen. Gemeente Hardenberg wel ja.
Eerste keer dat ik het zie.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef Morendo het volgende:
Welke FOK'er is opgegroeid met dit boek?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |