Woops, 46 zie ik nu. Tien teveel geteld. Alsnog milf.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Morendo het volgende:
Is Schippers al 56? Dan ziet ze er zeker nog goed uit.
Ik zat het net op te zoeken en een flauwe grap over je rekenvermogen te bedenkenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Woops, 46 zie ik nu. Tien teveel geteld.
Waarom doet de gemeente dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
Wat prijs ik mijzelf gelukkig dat de gemeente mijn school betaald
Anders betaal je 6000 eu per jaar.quote:
Huh, waar ga jij naartoe dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders betaal je 6000 eu per jaar.
Betaalt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
Oh, nu opeens wel, maar als iemand anders iets krijgt van de overheid sta je hier te kankeren dat ze het zelf moeten betalen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
Vasteloavundjquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga echt aapies kijken in Limburg met carnaval volgend jaar.
VAVO.quote:
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, nu opeens wel, maar als iemand anders iets krijgt van de overheid sta je hier te kankeren dat ze het zelf moeten betalen.
En de IB-Groep moest je niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is alsnog zwak.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VAVO.
[..]
KloptDaarom moet je nog eens goed naar die eerste zin te kijken.
'Studeren is investeren!'quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat die 6000 euro aardig in de buurt komt van een bijstandsuitkering. Ik zie dat geld liever naar mensen gaan die het echt nodig hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, nu opeens wel, maar als iemand anders iets krijgt van de overheid sta je hier te kankeren dat ze het zelf moeten betalen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat die 6000 euro aardig in de buurt komt van een bijstandsuitkering. Ik zie dat geld liever naar mensen gaan die het echt nodig hebben.
Nee, want eigenlijk is het private.quote:
quote:
Pardon?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat die 6000 euro aardig in de buurt komt van een bijstandsuitkering. Ik zie dat geld liever naar mensen gaan die het echt nodig hebben.
Mensen in de bijstand hebben geen geld nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mensen in de bijstand hebben geen geld nodig?
Dankjequote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.
Volgens mij snap je niet wat ik bedoelquote:
Ja nu wel. Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel
Tsja, dan ben ik het wel met je eens. Zoiets is toch net iets noodzakelijker.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Ik zie liever dat de 6000 die naar php gaat voor een soort private school, naar een alleenstaande moeder gaat. Om maar wat te noemen.
Het is privaat en de gemeente betaalt?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want eigenlijk is het private.
Nee, de school wordt betaald door overheid, gemeente, en een grote hap moet zelf bij de student komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is privaat en de gemeente betaalt?
Wat klopt er niet.
Waarom moet er 6000 naar je school gaan?quote:
Dan is het geen privaat onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, de school wordt betaald door overheid, gemeente, en een grote hap moet zelf bij de student komen.
Jij vindt investeren in de bijstand beter dan investeren in onderwijs?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moet er 6000 naar je school gaan?
Nee, die betaal ik zelf, schoolgeld ook, 1000 euo ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is het geen privaat onderwijs.
En wat is een grote hap, je boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |