Lezen Erik, lezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van mensen die niet willen werken, het wel kunnen en in de bijstand zitten? Lijkt er een beetje op.
Dat is natuurlijk onzin. Ken zat mensen die pas hun 18e aan hun Havo begonnen (oke, niet veel, maar ze bestaan)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gvd 18, dan ga ik niet meer tussen snotneuzen zitten van 15/16. En lees even goed wat ik type, ik vind dit ook geen taak voor de overheid. Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp:
-Ben je tegen overheidssteun
-Gun je het andere mensen niet
-Maar als het jou wordt aangeboden gebruik je het wel?
Dat is alsnog belastinggeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Als je het niet snapt dan snap je het niet.
Nog 1 keer. Het ministerie van onderwijs trekt een heel klein budget uit voor vavo onderwijs, dit dient aangevuld te worden door student/gemeente/provincie, of een combinatie daarvan. En de overheid/provincie staat los van het rijk. Nu duidelijk?
Dan ga je toch op volwassen onderwijs?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer op een VO terecht, te oud. Seriously.
Ik wil niet tussen 15/16 jarigen zitten, dat is wel de gangbare weg. De overheid betaalt toch wel.quote:
Is dat:quote:
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ken zat mensen die pas hun 18e aan hun Havo begonnen (oke, niet veel, maar ze bestaan)
Nope.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil niet tussen 15/16 jarigen zitten, dat is wel de gangbare weg. De overheid betaalt toch wel.
Ziet iemand een fundamenteel verschil ofzo?
Nou het lijkt me ook best wel kut hoor, als je als 18-jarige moet kiezen tussen een klas vol snotneuzen (15-16), of volwassenenonderwijs waar je zelf dan weer de snotneus bent... Toch prachtig dat er dan nog zo'n mooie gesubsidieerde tussenweg is?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ken zat mensen die pas hun 18e aan hun Havo begonnen (oke, niet veel, maar ze bestaan)
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook overquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ga je toch op volwassen onderwijs?
Waarom zou je speciaal onderwijs nodig hebben, als leeftijd het enige probleem is?
Ja, dat wil de VVD dus veranderen door dat te reorganiseren, maar dat vind je een probleem dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar een MBO. Kun je versnelde opleiding Havo doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.
Dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook over
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook over
Als je het wil kan je makkelijk slagen in die tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg het dan verdomme eens uit.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef Friek_ het volgende:
Gelukkig lult phpmystyle zich maar een héél klein beetje vast.
Het is gewoon idioot ironischquote:
Heb ik toch gedaan, het is speciaal onderwijs voor kinderen die vastlopen in het regulier onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek eens het woord vavo op.
Zo terug, moeke roept voor't eten.
quote:Beste Nieuwkomer - Emile Roemer aanmoediging.
Phpmystyle (17 punten) wordt waardevol geacht door een breed spectrum aan users, eerder zij ik al: Waar Php is, is discussie.
Handig hè, zo'n verzorgingsstaat?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo terug, moeke roept voor't eten.
Sstt, niet het onderwerp veranderenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, een beter voorbeeld voor het gelijk van de VVD en 'budget cuts' kan je niet zijn.
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sstt, niet het onderwerp veranderen
Hm, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben gewoon ons onnodig veel geld kosten.
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, daar heb je wel gelijk in.
Geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |