Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook overquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar als de overheid mij in de watten wil leggen dan ga ik dat niet weigeren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ga je toch op volwassen onderwijs?
Waarom zou je speciaal onderwijs nodig hebben, als leeftijd het enige probleem is?
Ja, dat wil de VVD dus veranderen door dat te reorganiseren, maar dat vind je een probleem dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar een MBO. Kun je versnelde opleiding Havo doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos, dat kan niet. Je kunt niet op je 18e nog eens beginnen op een VO. Dat moet op een vavo gebeuren, en je krijgt 2 jaar de tijd, als je niet geslaagd heb je pech gehad.
Dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook over
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo denken luie Bijstandstrekkers die niet willen werken er ook over
Als je het wil kan je makkelijk slagen in die tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg het dan verdomme eens uit.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef Friek_ het volgende:
Gelukkig lult phpmystyle zich maar een héél klein beetje vast.
Het is gewoon idioot ironischquote:
Heb ik toch gedaan, het is speciaal onderwijs voor kinderen die vastlopen in het regulier onderwijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek eens het woord vavo op.
Zo terug, moeke roept voor't eten.
quote:Beste Nieuwkomer - Emile Roemer aanmoediging.
Phpmystyle (17 punten) wordt waardevol geacht door een breed spectrum aan users, eerder zij ik al: Waar Php is, is discussie.
Handig hè, zo'n verzorgingsstaat?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo terug, moeke roept voor't eten.
Sstt, niet het onderwerp veranderenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, een beter voorbeeld voor het gelijk van de VVD en 'budget cuts' kan je niet zijn.
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Sstt, niet het onderwerp veranderen
Hm, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben gewoon ons onnodig veel geld kosten.
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, daar heb je wel gelijk in.
Geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat per capita php duurder is dan een andere leerling op het voortgezet onderwijs, en als zijn argument daarvoor is dat de rest snotjongens zijn dan haal ik m'n neus er voor op.
Jammer dat de VVD haar drang om de rendabelen aan te pakken, iets te ver doorvoert.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.
Onrendabelen, pipo.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat de VVD haar drang om de rendabelen aan te pakken, iets te ver doorvoert.
Kom jij uit de gemeente Hardenbergquote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehee, het krijgt vrij weinig geld van de overheid, de provincie vult dat zelf aan, en gemeentes beslissen als zij voor een student ook nog een duit in het zakkie willen doen. Gemeente Hardenberg wel ja.
Het Dolfinariumquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Kom jij uit de gemeente Hardenberg? Ik ook.
Welke plaats?
Onze phpmystyle is gewoon een regelrechte subsidieslurper!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het perfecte onderwerp aangezien de VVD dit soort profiteurs die misbruik maken van systemen voor mensen die het wel(!) nodig hebben ons gewoon onnodig veel geld kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |