Kom op, ook een Bush is wel slim.quote:
Dank.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar dromen van de intelligentie en het rationeel blijven van Zeeland
Het is overigens rechTse.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, en nu die koeienkop uit de OP verwijderen.
Dit compenseert zeker het taalgeleuter hequote:
Ik zie hem nog steeds, schiet op met die kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Jezelf verwijderen? Goed idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin door te draaien met zo'n 27 graden in dit hok hier.quote:
Vanaf nu negeer ik je. Snottertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jezelf verwijderen? Goed idee.
ag ghetquote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik je. Snottertje.
Spellingscontrole aanzetten?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begin door te draaien met zo'n 27 graden in dit hok hier.
Zekers. Ik ben zo groos als een juin.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit compenseert zeker het taalgeleuter he
Ik heb de beste man nog nooit enige blijk van intelligentie zien geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, ook een Bush is wel slim.
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zekers. Ik ben zo groos als een juin.
Dat heb ik wel hoor. Maar die werkt dacht ik niet bij het invullen van een TT en PM, daarbij deed ik het nogal gehaast omdat ik in eerste instantie dacht dat iemand anders'm moest openen.quote:
Wat vind je d'r van?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds, schiet op met die kop.
Zò groos as een jûûn (NL: Trots als een pauw, Letterlijk: Zo trots als een UI).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?
Mer nein, dei knul dootj un hiel anger toal kalle dan oês dialekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zò groos as een jûûn (NL: Trots als een pauw, Letterlijk: Zo trots als een UI).
Ik zie geen bier!!quote:
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb de beste man nog nooit enige blijk van intelligentie zien geven.
Wat is dat nu weer?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?
Hij heeft hier met moeite afgestudeerd enkel en alleen omdat hij van goede afkomst was.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.
Ich hou van Twente. Moar ich wueen dr neet. Woer t moar zoëquote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Dacht dat je Twentenaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |