quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.
quote:
Woah sjeggie nij doan groBe kommeraote.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.
Boergers is vô kwallen.quote:
Ik hoor het elke dag, dus ik weet hoe ik de woorden zo belabberd mogelijk moet uitspreken, maar spreken kan ik het niet, en schrijven ook niet. Ik weet ongeveer hoe het klinkt, dus lekker fonetisch opschrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Veursjrift, kint stich gein dialekt?
Is dat nou VMBO's?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woah sjeggie nij doan groBe kommeraote.
Eens.quote:
Ewa?quote:
Welk dialek?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoor het elke dag, dus ik weet hoe ik de woorden zo belabberd mogelijk moet uitspreken, maar spreken kan ik het niet, en schrijven ook niet. Ik weet ongeveer hoe het klinkt, dus lekker fonetisch opschrijven.
Twents, en ok wa grunnings, alls goud?quote:
Geir bis werkelijk nen bedreijging veurre gemeindje!quote:
Ich hub nog 'n Twentse Weurdebook heej liggequote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Twents, en ok wa grunnings, alls goud?
Muk oe drentie veur houn?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geir bis werkelijk nen bedreijging veurre gemeindje!
Hm ik kan 't niet hoor, dus het zal voor jou waardevoller zijn dan voor mij.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich hub nog 'n Twentse Weurdebook heej ligge
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?quote:
Es auch mieër en kellektersaajtem. Pff, es det efkes puik! det Ingels!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik kan 't niet hoor, dus het zal voor jou waardevoller zijn dan voor mij.
'k è den nog nooit begrepe, wirom noe wèh?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Es auch mieër en kellektersaajtem. Pff, es det efkes puik! det Ingels!
Das toch Henk Kampf?quote:
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'k è den nog nooit begrepe, wirom noe wèh?
Als ik je er eentje voor moet houwen. Zo iets geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?
Wat ziesse noe?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik je er eentje voor moet houwen. Zo iets geloof ik.
Mijn taal! Wat doe je?!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |