Waar haal je toch die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, ook een Bush is wel slim.
Conspirancyquote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.
'T verschil is da je 't bie mien nie aord wi'k vandean komme, bie joe ken je aoltied die zachte G nog oare.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mer nein, dei knul dootj un hiel anger toal kalle dan oês dialekt.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft hier met moeite afgestudeerd enkel en alleen omdat hij van goede afkomst was.
Ja, ik heet "Van Appelscha".quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, of kan ik dat wel opmaken uit je achternaam?
Joah, ich wueen heej moar t es neet zo sjoen. Twente, da's hertstikke sjoën!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Limbabwe?
Gezien de totaal onbegrijpelijke taal die je uitslaat.
Is het tegendeel waar dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar haal je toch die wijsheid vandaan?
Ach, we moeten niet doen alsof een president nou per se een briljante geest is. Een Bush is vooral een uithangbord. Zelfde geldt overigens voor Obama.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Jan met de Pet denkt het wel even beter te kunnen, I'd like to see them try.
Ik vraag waar je die wijsheid vandaan hebt.quote:
Ik kan 't lezen, maar met moeite.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Joah, ich wueen heej moar t es neet zo sjoen. Twente, da's hertstikke sjoën!
Al doon ze dr waal n anger toal kalle. Ich moet dej minse oês dialekt lieëre!
Ligt dat niet bij het groene hart?quote:
Doe moss waal ongerschejd moake tösse Zuud-Limburgers en Noord-Limburgers. In 't zuude kalle ze hiël troag. Heej es 't mieër plaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'T verschil is da je 't bie mien nie aord wi'k vandean komme, bie joe ken je aoltied die zachte G nog oare.
Wat?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt dat niet bij het groene hart?
In Fryslân.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt dat niet bij het groene hart?
Het lezen van algemeen opiniërende artikelen, daar baseer ik mijn mening op. Nu jij.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vraag waar je die wijsheid vandaan hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan 't lezen, maar met moeite.
Conspirancy-theory.quote:
Ik denk dat de gemiddelde Antiliaan nog meer ABN spreekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn wel 'n paar afwijkende woorden. Zoals
Zwiegelke = Lucifer
Petazie = Soep
Zwok = Schommel
Grueëts = Trots
Het is Conspiracy.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conspirancy-theory.
Ja sorry, moet worden leren voor Engels.
Google het woord dan effe.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conspirancy-theory.
Ja sorry, moet worden leren voor Engels.
Thank you verry much.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Conspiracy.
Voor de goede orde.
Very.quote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Antiliaan nog meer ABN spreekt.
Hosternokke, 'k leat me ni duur joe vertelle wa vo onderscheid ik moe maeke. Da bepaele ik zellef en die e ik joe ni vo nodig. Limburgers bluve Limburgers.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe moss waal ongerschejd moake tösse Zuud-Limburgers en Noord-Limburgers. In 't zuude kalle ze hiël troag. Heej es 't mieër plaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |