Kom op, ook een Bush is wel slim.quote:
Dank.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar dromen van de intelligentie en het rationeel blijven van Zeeland
Het is overigens rechTse.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, en nu die koeienkop uit de OP verwijderen.
Dit compenseert zeker het taalgeleuter hequote:
Ik zie hem nog steeds, schiet op met die kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Jezelf verwijderen? Goed idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin door te draaien met zo'n 27 graden in dit hok hier.quote:
Vanaf nu negeer ik je. Snottertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jezelf verwijderen? Goed idee.
ag ghetquote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik je. Snottertje.
Spellingscontrole aanzetten?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begin door te draaien met zo'n 27 graden in dit hok hier.
Zekers. Ik ben zo groos als een juin.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit compenseert zeker het taalgeleuter he
Ik heb de beste man nog nooit enige blijk van intelligentie zien geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, ook een Bush is wel slim.
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zekers. Ik ben zo groos als een juin.
Dat heb ik wel hoor. Maar die werkt dacht ik niet bij het invullen van een TT en PM, daarbij deed ik het nogal gehaast omdat ik in eerste instantie dacht dat iemand anders'm moest openen.quote:
Wat vind je d'r van?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds, schiet op met die kop.
Zò groos as een jûûn (NL: Trots als een pauw, Letterlijk: Zo trots als een UI).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?
Mer nein, dei knul dootj un hiel anger toal kalle dan oês dialekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zò groos as een jûûn (NL: Trots als een pauw, Letterlijk: Zo trots als een UI).
Ik zie geen bier!!quote:
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb de beste man nog nooit enige blijk van intelligentie zien geven.
Wat is dat nu weer?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Non de djue, kinse un bitje doedeleker kalle?
Hij heeft hier met moeite afgestudeerd enkel en alleen omdat hij van goede afkomst was.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, Harvard en Yale zijn wel wat anders dan het HBO hoor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ich hou van Twente. Moar ich wueen dr neet. Woer t moar zoëquote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Dacht dat je Twentenaar was.
Precies.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, of kan ik dat wel opmaken uit je achternaam?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Dacht dat je Twentenaar was.
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Limbabwe?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich hou van Twente. Moar ich wueen dr neet. Woer t moar zoë
Ook met VS.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.
Waar haal je toch die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, ook een Bush is wel slim.
Conspirancyquote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met geld bereik je een hoop in de VS.
'T verschil is da je 't bie mien nie aord wi'k vandean komme, bie joe ken je aoltied die zachte G nog oare.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mer nein, dei knul dootj un hiel anger toal kalle dan oês dialekt.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft hier met moeite afgestudeerd enkel en alleen omdat hij van goede afkomst was.
Ja, ik heet "Van Appelscha".quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, of kan ik dat wel opmaken uit je achternaam?
Joah, ich wueen heej moar t es neet zo sjoen. Twente, da's hertstikke sjoën!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Limbabwe?
Gezien de totaal onbegrijpelijke taal die je uitslaat.
Is het tegendeel waar dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar haal je toch die wijsheid vandaan?
Ach, we moeten niet doen alsof een president nou per se een briljante geest is. Een Bush is vooral een uithangbord. Zelfde geldt overigens voor Obama.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Jan met de Pet denkt het wel even beter te kunnen, I'd like to see them try.
Ik vraag waar je die wijsheid vandaan hebt.quote:
Ik kan 't lezen, maar met moeite.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Joah, ich wueen heej moar t es neet zo sjoen. Twente, da's hertstikke sjoën!
Al doon ze dr waal n anger toal kalle. Ich moet dej minse oês dialekt lieëre!
Ligt dat niet bij het groene hart?quote:
Doe moss waal ongerschejd moake tösse Zuud-Limburgers en Noord-Limburgers. In 't zuude kalle ze hiël troag. Heej es 't mieër plaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'T verschil is da je 't bie mien nie aord wi'k vandean komme, bie joe ken je aoltied die zachte G nog oare.
Wat?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt dat niet bij het groene hart?
In Fryslân.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt dat niet bij het groene hart?
Het lezen van algemeen opiniërende artikelen, daar baseer ik mijn mening op. Nu jij.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vraag waar je die wijsheid vandaan hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan 't lezen, maar met moeite.
Conspirancy-theory.quote:
Ik denk dat de gemiddelde Antiliaan nog meer ABN spreekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn wel 'n paar afwijkende woorden. Zoals
Zwiegelke = Lucifer
Petazie = Soep
Zwok = Schommel
Grueëts = Trots
Het is Conspiracy.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conspirancy-theory.
Ja sorry, moet worden leren voor Engels.
Google het woord dan effe.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conspirancy-theory.
Ja sorry, moet worden leren voor Engels.
Thank you verry much.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Conspiracy.
Voor de goede orde.
Very.quote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Antiliaan nog meer ABN spreekt.
Hosternokke, 'k leat me ni duur joe vertelle wa vo onderscheid ik moe maeke. Da bepaele ik zellef en die e ik joe ni vo nodig. Limburgers bluve Limburgers.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe moss waal ongerschejd moake tösse Zuud-Limburgers en Noord-Limburgers. In 't zuude kalle ze hiël troag. Heej es 't mieër plaat.
quote:
Thank you, how are you?quote:
Hosternokke?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hosternokke, 'k leat me ni duur joe vertelle wa vo onderscheid ik moe maeke. Da bepaele ik zellef en die e ik joe ni vo nodig. Limburgers bluve Limburgers.
Kwa.
So, you're a little bit critical.quote:
Zwamme = Luciferquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn wel 'n paar afwijkende woorden. Zoals
Zwiegelke = Lucifer
Petazie = Soep
Zwok = Schommel
Grueëts = Trots
Krijg je dat soort woorden ook op de basisschool gedoceerd in dat soort gebieden?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zwamme = Lucifer
Soepe = Soep
Groos = Trots
Dul = Woedend
Kacheltje = Kalfje
Good lord no, I wouldn't dare.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent aan het happen........... Of toch niet?
Percies, oês sjoeëne toal!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Good lord no, I wouldn't dare.
But one has to be helpful in his quest to try and understand Her Majesty's language.
Nee, wel bij de sportclub en de rest van het sociale leven. Ik hoor het ze nog zeggen:quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krijg je dat soort woorden ook op de basisschool gedoceerd in dat soort gebieden?
Afijn, over een jear ligt 'n achter den Toren. (gelukkig begrijpt de AIVD dit niet!)quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hosternokke?![]()
Kwa?
Vae venge 't mer neeks wie det gieët in Holland. Geert Wilders mot dej roar Marrekanen en Turreken mer n's oet oês laand goeze!
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Afijn, over een jear ligt 'n achter den Toren. (gelukkig begrijpt de AIVD dit niet!)
Hier niet, in Friesland wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krijg je dat soort woorden ook op de basisschool gedoceerd in dat soort gebieden?
Pff, ge hubtj ut inne kop wi-je verlingdje beekstroat!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Afijn, over een jear ligt 'n achter den Toren. (gelukkig begrijpt de AIVD dit niet!)
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.
quote:
Woah sjeggie nij doan groBe kommeraote.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geet den dan ok'n hook om? Of bloast e 'n piep oet.
Boergers is vô kwallen.quote:
Ik hoor het elke dag, dus ik weet hoe ik de woorden zo belabberd mogelijk moet uitspreken, maar spreken kan ik het niet, en schrijven ook niet. Ik weet ongeveer hoe het klinkt, dus lekker fonetisch opschrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Veursjrift, kint stich gein dialekt?
Is dat nou VMBO's?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Woah sjeggie nij doan groBe kommeraote.
Eens.quote:
Ewa?quote:
Welk dialek?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoor het elke dag, dus ik weet hoe ik de woorden zo belabberd mogelijk moet uitspreken, maar spreken kan ik het niet, en schrijven ook niet. Ik weet ongeveer hoe het klinkt, dus lekker fonetisch opschrijven.
Twents, en ok wa grunnings, alls goud?quote:
Geir bis werkelijk nen bedreijging veurre gemeindje!quote:
Ich hub nog 'n Twentse Weurdebook heej liggequote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Twents, en ok wa grunnings, alls goud?
Muk oe drentie veur houn?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geir bis werkelijk nen bedreijging veurre gemeindje!
Hm ik kan 't niet hoor, dus het zal voor jou waardevoller zijn dan voor mij.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich hub nog 'n Twentse Weurdebook heej ligge
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?quote:
Es auch mieër en kellektersaajtem. Pff, es det efkes puik! det Ingels!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik kan 't niet hoor, dus het zal voor jou waardevoller zijn dan voor mij.
'k è den nog nooit begrepe, wirom noe wèh?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Es auch mieër en kellektersaajtem. Pff, es det efkes puik! det Ingels!
Das toch Henk Kampf?quote:
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'k è den nog nooit begrepe, wirom noe wèh?
Als ik je er eentje voor moet houwen. Zo iets geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ich kin dich neet begrieëpe. Kinse 'n bitje duudeleker sjrieve?
Wat ziesse noe?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik je er eentje voor moet houwen. Zo iets geloof ik.
Mijn taal! Wat doe je?!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ge zeetje moar en roar volk. En g'r kins auch nog n's neet zjwumme. Det hubbe vaer waal gezien zoëene aggenzestjig joar truuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |