Alleen je puddingbuks, zei ik alquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zal ik meenemen?
• De Protocollen van Zion?
• Fitna op HD Blu-ray?
• De Heilige Haatdonaldduck?
• M. Herben - Het leven van Henk, Ingrid en Mat?
• Mijn gesigneerd exemplaar van Allah weet het Beter?
• The Cove?
• Een vieze boxer van remlof?
• Een kilo'tje php?
• Een handje Vogelzaad?
• Een grammetje kaas?
Zeg het maar...
Die zit paasgoed vol. Maar dat bewaar ik voor knuffelmeisjequote:
Onder de Dom. Ideaal en heb daar eerder een FOK!meet gehouden. Mijn eerste Singles-meet.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
Ok, maar waar spreken we nu af? Een leuke kroeg die ook een terras heeft waar we moppies kunnen kijken lijkt me wel iets
Een duimstok lenen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum mee
Te laat.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerst een consensus bereiken over de tijden. Wmb een uur of 20:00 tot een uur of 1 snachts.
Wat? Gaat niet iedereen zich vantevoren indrinken?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
Ik kom iets later dan 15:00, prima m.i. want dan is iedereen al wat losser.
Och het zit 'm niet vast op die minuten, maar doelde gewoon op rondom midden de middag. Hebben we nog wat zon, wat te kijken, niet stressen laat in de nacht om treinen. Wie blijven wil kan altijd blijven me dunkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
Ik kom iets later dan 15:00, prima m.i. want dan is iedereen al wat losser.
Had jij geen R&P meet op 28 mei?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de Dom. Ideaal en heb daar eerder een FOK!meet gehouden. Mijn eerste Singles-meet.
remlof geil, iedereen kan pissen en je krijgt nog wat cultuur in je smoel.
Ben je vergeten dat dat "zelfde plek, zelfde tijd" is?quote:
Uiteraard! Ik doe heftig mee in het topic.quote:
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik doe heftig mee in het topic.
Helaas, met de waarheid maak je maar weinig vrienden.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...
De meeste vriendschappen staan dan ook ver van de waarheid af.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas, met de waarheid maak je maar weinig vrienden.
Correct, ik ben liever een klootzak die recht voor z'n raap is, met meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden, dan een politiek correcte idioot die een stel halflamme sociologen achter zich aan heeft huppelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De meeste vriendschappen staan dan ook ver van de waarheid af.
Dus ach.
quote:
Rimmen&Beffen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Maar er moet toch wel iets van opzet in het spel zijn ivm die R&B meet
Zo ben ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...
Hier ga ik een quote van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, ik ben liever een klootzak die recht voor z'n raap is, met meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden, dan een politiek correcte idioot die een stel halflamme sociologen achter zich aan heeft huppelen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Ben net Zeeland. Alhoewel een R&B Meet ook wel grappig zou zijn geweest(Ik heb het over de muziek)
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
![]()
...
![]()
...
![]()
Een reactie zonder spelfouten.
Ik kan er wel om lachen. Blijkbaar is er ruimte voor verbetering.quote:
Dat valt nog reuze mee vergeleken met bepaalde personenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Blijkbaar is er ruimte voor verbetering.
Godverdomme, stelletje teringlijers. Dit gaat elkaar overlappen.quote:Op zaterdag 28 mei a.s. vindt het 93e congres van D66 plaats in het Beatrixtheater in Utrecht. Het thema van het congres is Denk aan morgen, doe vandaag. Het Landelijk Bestuur nodigt u van harte uit om dit congres bij te wonen. Er is een gevarieerde agenda met in totaal 10 fringe meetings, organisatorische en politieke moties, een resolutie over de partijorganisatie en over de woningmarkt en diverse toespraken. Er is een gastspreker en Alexander Pechtold sluit de dag af.
Duur dagje gaat dat worden: 15 euro entree voor het congres, 15,20 euro voor een weekendretourtje met de NS en nog zeker 70 euro aan drank en voedsel.quote:
Ja, is het niet eens tijd om de machtsverhoudingen op POL op te schudden?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, is het niet eens tijd om de machtsverhoudingen op POL op te schudden?
Was een slechte grapquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Oh, je wou fokkers weg gaan stemmen enzo? En een motie indienen?
Wat een gedoe daar in dat topic.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Ze reageren wel lief in het R&P-meettopic.
Ik wil wel waar voor mijn lidmaatschapsgeld natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn ego, beetje allemaal D'66 lopen verkiezen boven een ontmoeting met mij, pff!
Waar is dat D66 congres?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Compatibel het volgende:
Ik moet trouwens bij de misschieners hoor, niet bij de komers.
En ik ga waarschijnlijk ook naar dat d66 congres, wellicht kom ik daarna even langs.
Ik ben er tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn ego, beetje allemaal D'66 lopen verkiezen boven een ontmoeting met mij, pff!
*noteert: Compatibel is lid bij d66*quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik wil wel waar voor mijn lidmaatschapsgeld natuurlijk.
Owh fuck, vertel ik alweer persoonlijke informatie.
Beatrixtheater in Utrecht.quote:
Hm, ik moet me ook nog steeds aanmelden voor de VVD, had dat in m'n bol bij remigratie maar nog niks van gekomen. Toch goede geheugensteun dit, dat wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik wil wel waar voor mijn lidmaatschapsgeld natuurlijk.
Owh fuck, vertel ik alweer persoonlijke informatie.
Rechts is dit keer goed vertegenwoordigd ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef sneakypete het volgende:
Het wordt dus Utrecht? Jammer, maar niet onmogelijk.
Ik val nog steeds onder de misschieners. Na toch al een paar jaartjes vrij actief te zijn op fok wordt het misschien wel 'ns tijd en met mensen als Illiberal, KoosVogels, Boze_Appel en Bolkesteijn zou ik best van gedachten willen wisselen (alsmede gewoon slap ouwehoeren uiteraard).
Ik moet uiteraard wel toestemming krijgen van mijn vrouw (de kinderkamer en de tuin zijn nog niet af)en mogelijkerwijs eist een bedrijfsuitje mijn tijd op. Maar ik blijf het even volgen en geef tijdig uitsluitsel.
Heb ik het mis of domineert 'rechts' op deze meeting?
Nee, polls werken niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Rem, kun jij geen pol houden met daarin de volgende vragen, van hoelaat tot hoelaat ong. En welk restaurant of whatever?
Polderenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat dan wel vast stellen?
Nee, gewoon de PVV methode.quote:
Dat is volgens mij meestal wel zo, tenminste FOK is rechts als je aanneemt dat ook het liberalisme onder 'rechts' valt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rechts is dit keer goed vertegenwoordigd ja.
Koos vindt zichzelf ook liberaal maar is alles behalve rechts.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meestal wel zo, tenminste FOK is rechts als je aanneemt dat ook het liberalisme onder 'rechts' valt.
Liberalisme in pure vorm niet, liberaal denken kan wel, op sommige fronten dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meestal wel zo, tenminste FOK is rechts als je aanneemt dat ook het liberalisme onder 'rechts' valt.
Inderdaad geniet in de middag de voorkeur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kom nooit in Utrecht, dus ik ga gewoon op jullie advies af.
Tijd het liefste rond een uur of 2 a 3, neem aan dat het zonnetje schijnt en ben nogal een terras fan, plus het is handig voor veel users op langere afstand. Als het goed is 'carpool' ik wellicht met een andere user, dus zal het daar nog over hebben naarmate de datum nadert.
Ja lekker incognito met zonnebril en pet achter een krant zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kom wel als eerste, kan ik mij mooi verdacht op stellen om eerst eens goed te analyseren wie en hoe jullie nou precies zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja lekker incognito met zonnebril en pet achter een krant zeker.
Of, ik ga me gewoon voor doen als een andere user, kan ook lachen wezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon later. Dat is nu eenmaal mijn stijl.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
Laten we het op 3 uur houden, maar wie eerder wil komen kan dat natuurlijk gewoon doen
Dat wordt nog wat nu alle kwaliteitskranten van broadsheet formaat af zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd zeggen dat je Ethi bent, gelooft men meteen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of, ik ga me gewoon voor doen als een andere user, kan ook lachen wezen.
Ik doe me voor als du_ke en begin meteen bans uit te delen op het terras.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd zeggen dat je Ethi bent, gelooft men meteen.
Tof, dat kan alleen remlof.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe me voor als du_ke en begin meteen bans uit te delen op het terras.
Oei, dan ga ik hard door de mand vallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
bijvoorbeeld aan Bolkesteijn te vragen waarom hij Nozick als avatar gebruikt.
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.quote:
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.![]()
De geluksmachine is een machine waarop je mensen aan kunt sluiten zodat zij enorm veel geluk ervaren, en het geluk uit die machine is niet te onderscheiden van echt geluk. Zou je je op die machine aan willen laten sluiten? Dat willen maar weinig mensen denk ik, en het laat dus zien dat geluk niet de enige factor is op basis waarvan mensen besluiten nemen zoals soms gesuggereerd wordt door sommige economen.quote:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.quote:
Dat lijstje wilde je zelf hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef sneakypete het volgende:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.
Ik juist ongewoner, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)
Het is te hopen dat de Illuminatie niet aanwezig zijnquote:
Geloof het of niet, na de twee muzikale uitersten van zojuist zocht ik een ideale Johnny Cash klassieker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Om en nabij de tien vingers en tien tenen is gewoon genoeg.
Het origineel is van Nick Cave he, maar deze cover kun je met recht een klassieker noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef sneakypete het volgende:
Geloof het of niet, na de twee muzikale uitersten van zojuist zocht ik een ideale Johnny Cash klassieker.
VVD techno hier:quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Illiberal het volgende:
Doe mij dan maar gewoon wat D66-trance.
Zowel alle covers die Cash zelf deed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Het origineel is van Nick Cave he, maar deze cover kun je met recht een klassieker noemen.
en dat geldt voor meer covers, maar niet veel
hear hearquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef sneakypete het volgende:
Zowel alle covers die Cash zelf deed.
Ik heb een broertje dood aan U2 bijvoorbeeld, maar als Cash 'one' zingt klinkt het wél goed.
Hippe mensen luisteren naar die minimal meuk van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:26 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Neu, D66 is de feestpartij voor hippe mensen.![]()
Minimal bestaat al heel lang toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hippe mensen luisteren naar die minimal meuk van tegenwoordig.
Dat is techno.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Minimal bestaat al heel lang toch?
Dat klinkt wel zo slaapverwekkend dat ik subiet te slapen ga.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Minimal bestaat al heel lang toch?
Wakker worden dan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:32 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zo slaapverwekkend dat ik subiet te slapen ga.
Welterusten!
Ouwe synthesizers.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En dit?
uit 1982 mind you, toen de termen minimal, techno en house nog bedacht moesten worden
Korg ms-20 dacht ik, maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ouwe synthesizers.Jammer dat ze er doorheen praten.
Zoek maar eens op TR 606, TB 303 en TR 909. Allemaal leuke apparaatjes die samen muziek maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Korg ms-20 dacht ik, maar pin me er niet op vast
Financial Times.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat nu alle kwaliteitskranten van broadsheet formaat af zijn.
Bedoel je niet 'genot' i.p.v. 'geluk'?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De geluksmachine is een machine waarop je mensen aan kunt sluiten zodat zij enorm veel geluk ervaren, en het geluk uit die machine is niet te onderscheiden van echt geluk. Zou je je op die machine aan willen laten sluiten? Dat willen maar weinig mensen denk ik, en het laat dus zien dat geluk niet de enige factor is op basis waarvan mensen besluiten nemen zoals soms gesuggereerd wordt door sommige economen.
Het gaat om de "experience machine" van Nozick. Genot, geluk, economen kijken niet echt naar dat verschil, filosofen zullen daar natuurlijk een stuk kritischer in zijn neem ik aan?quote:
Ja, ik begreep al dat het daar over ging.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om de "experience machine" van Nozick. Genot, geluk, economen kijken niet echt naar dat verschil, filosofen zullen daar natuurlijk een stuk kritischer in zijn neem ik aan?
Zelfs een CDA-congres is om 6 uur afgelopenquote:Op zondag 24 april 2011 19:07 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kom ik wel. De vorige keren was het leuk.
Het is wel even afwachten hoe ik het met het in Utrecht zijnde D66 congres kan combineren.
Ook in de sociale wetenschap wordt steeds meer gebruik gemaakt van rationele keuze theorie, gebaseerd op micro-economische modellen, aangepast aan inzichten uit cognitieve psychologie en gedragseconomie. Prospect theory en objective happiness, echt interessantquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om de "experience machine" van Nozick. Genot, geluk, economen kijken niet echt naar dat verschil, filosofen zullen daar natuurlijk een stuk kritischer in zijn neem ik aan?Wat economisch gezien interessant is, is dat veel micro economische modellen aangepast moeten worden aan inzichten uit de gedragseconomie/psychologie. Lieden als Kahneman en Tversky houden zich hier veel mee bezig.
Bij D66 begint dan het leukste deelquote:Op zondag 24 april 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs een CDA-congres is om 6 uur afgelopen
Kut, maar dan moet ik me wel voordoen als een liberaalquote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Kunnen we de meet niet gewoon op het D66 congres houden? Zodat die partij de drank betaalt
Tof, D66 failliet zuipen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Kunnen we de meet niet gewoon op het D66 congres houden? Zodat die partij de drank betaalt
15:00, Cafe onder de Dom, in de hoek. Vroegah 't Weeshuis, nieuwe naam ben ik kwijt. Ideaal terras, bier, cultuur, vrouwen, prima.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
15:00 13:00, Cafe onder de Dom, in de hoek. Vroegah 't Weeshuis, nieuwe naam ben ik kwijt. Ideaal terras, bier, cultuur, vrouwen, prima.
Tot iedereen dronken is, vermoed ik.quote:
Helaas is bier voor eigen rekening.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Bij de PvdA krijg je als lid tenminste nog één of twee biertjes gratisquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helaas is bier voor eigen rekening.
Maar iedereen is welkom bij de afterparty natuurlijk. Een POL meet heeft natuurlijk wat extra's als je een pilsje kan drinken met Boris van der Ham, Boele Staal of Wassila Hachchi
Maar ik verwacht dat het wel tot een uur of 10 doorgaat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de PvdA krijg je als lid tenminste nog één of twee biertjes gratis
Anyway, heb de OP aangepast, maar ik verwacht er zelf niet voor 15:00 uur te zijn.
Ik ben alleen gebonden aan mijn laatste trein en die gaat om 01:53quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik verwacht dat het wel tot een uur of 10 doorgaat?
Ow ik kan ook de eerste trein van 06:53 nog pakken hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Ik ben met het nachtnet en ik hoop dat er veel drankorgels zijn waarmee ik slap kan ouwehoeren over vanalles en nog wat en flauwe moppen kan tappen.
Ooh zo, dan wandel ik wel rond een uur of 17:00 binnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben alleen gebonden aan mijn laatste trein en die gaat om 01:53
Ja, maar in die 3 jaar dat ik bij dat bedrijf heb gewerkt heb ik mij nog nooit ziek of afgemeld, dus dat is het probleem niet.quote:
Zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ja, maar in die 3 jaar dat ik bij dat bedrijf heb gewerkt heb ik mij nog nooit ziek of afgemeld, dus dat is het probleem niet.
Of in een Hostel gaan maffenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kan ook de eerste trein van 06:53 nog pakken hoor
Van acht tot 18:00, maar ik kan best een keer afzeggen, moet trouwens ook even kijken hoe het op het thuisfront loopt, maar in principe ga ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet
Ik vroeg mij af tot hoelaat je moest werken.
Nee joh, over van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neem toch aan dat er op z'n meet niet alleen maar gezeurd wordt over politiek he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Kreeg ik eerdere congressen ook nog wel eens maar nu hebben ze landelijk even een geldprobleempje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de PvdA krijg je als lid tenminste nog één of twee biertjes gratis
Anyway, heb de OP aangepast, maar ik verwacht er zelf niet voor 15:00 uur te zijn.
Hebben ze wel een zonnig terras? Ik vind het meestal nogal een donkere bedoeling rondom de Dom.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Bar Walden schenkt Jupiler bier trouwens. Pluspuntje.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer is het Bar Walden geworden.
Nou, nier persee iets, was meer benieuwd hoe dat er opeens tussenzat.quote:
Dat hangt van de gegeven alternatieven af. Mijn favoriet is het niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Bar Walden schenkt Jupiler bier trouwens. Pluspuntje.
Boeien, een terras is een terrasquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef sneakypete het volgende:
Als het dan maar een leutig cafeetje is, geen hip of studentikoos etablissement maar naar mijn voorkeur een pub oid
Wij hebben het een keer behandeld in een ethiek klasje en ik was de enige die me wel aan wilde sluitenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om de "experience machine" van Nozick. Genot, geluk, economen kijken niet echt naar dat verschil, filosofen zullen daar natuurlijk een stuk kritischer in zijn neem ik aan?Wat economisch gezien interessant is, is dat veel micro economische modellen aangepast moeten worden aan inzichten uit de gedragseconomie/psychologie. Lieden als Kahneman en Tversky houden zich hier veel mee bezig.
Je staat nog niet in het lijstje in de OP zie ik... Of maar een keer een AEX meet organiseren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer behandeld in een ethiek klasje en ik was de enige die me wel aan wilde sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Zie link naar Google Maps in de OP, daar heb ik de route voor je uitgestippeldquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
Even een vraag: kun je ook per bus vanaf CS naar dat cafe?
Held als hij de taxi neemtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie link naar Google Maps in de OP, daar heb ik de route voor je uitgestippeld
Of neem jij altijd de bus voor een afstand van 1000 meter?
Ja daarom die vraag, ik zal m'n tomtom op m'n mobiel is instellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie link naar Google Maps in de OP, daar heb ik de route voor je uitgestippeld
Of neem jij altijd de bus voor een afstand van 1000 meter?
Held, steunt hij een hardwerkende taxichauffeurquote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dwaas bedoel je. Tenzij ie z'n poot heeft gebroken ofzo.
Geen ideequote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft Utrecht nog steeds geen fietstuktuks?
Je kan ook richting de Domtoren lopen, die zie je van overal uit Utrechtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja daarom die vraag, ik zal m'n tomtom op m'n mobiel is instellen.
Stop eens door telkens te suggereren alsof ik zo'n typisch ''dorps-gekkie'' ben. Ik noem jou ook niet de godganse dag zuiplap terwijl jij mij daar wel aanleiding toegeeft. Ik ben er gewoon om 12:00, gaat er ook niets foutquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook richting de Domtoren lopen, die zie je van overal uit Utrecht
Jij komt echt niet vaak buiten je dorp hè?
Jij loopt moeilijk te doen over hoe je van Utrecht CS naar de Domtoren moet komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stop eens door telkens te suggereren alsof ik zo'n typisch ''dorps-gekkie'' ben. Ik noem jou ook niet de godganse dag zuiplap terwijl jij mij daar wel aanleiding toegeeft. Ik ben er gewoon om 12:00, gaat er ook niets fout
Ik ben godverdomme nog nooit in Havana Utrecht geweest naar mijn weten, en voor je weer een lolletje hebt. Ik ben in alle metropolen van Europa geweest. Niet dat dat veel is maargoed.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij loopt moeilijk te doen over hoe je van Utrecht CS naar de Domtoren moet komen.
Sorry hoor
Rome, London, Paris, Berlin, Praha, Wien, Amsterdam, Brussels?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme nog nooit in Havana Utrecht geweest naar mijn weten, en voor je weer een lolletje hebt. Ik ben in alle metropolen van Europa geweest. Niet dat dat veel is maargoed.
Alleen London niet, nog niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Rome, London, Paris, Berlin, Praha, Wien, Amsterdam, Brussels?
Ik zou Ljubljana zo graag eens willen zien.quote:
Ruhrgebied, Madrid, Moskou, Boedapest, Barcelona, enz..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Rome, London, Paris, Berlin, Praha, Wien, Amsterdam, Brussels?
Dat eerste is geen metropool, en voor de rest alleen niet in Moskou.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ruhrgebied, Madrid, Moskou, Boedapest, Barcelona, enz..
'k weet niet of PHP daar allemaal is geweest.
Natuurlijk is het de agglomeratie Essen-Dortmund-BonnDuisburg (Ruhrgebied) wel een metropool.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat eerste is geen metropool, en voor de rest alleen niet in Moskou.
Ruhrgebied is wel heel trendyquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat eerste is geen metropool, en voor de rest alleen niet in Moskou.
Dan nog vraag ik me af als dat nou een metropool is, maar laten we naar de SC gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Natuurlijk is het de agglomeratie Essen-Dortmund-Bonn (Ruhrgebied) wel een metropool.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
Utrecht CS en Utrecht centrum liggen toch redelijk dicht bij elkaar.Ga er niet op in johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Zagreb is mooier.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zou Ljubljana zo graag eens willen zien.
Ach, niet zo moeilijk doen johquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zal er deze keer zijn. Ik hoop dat er ter plaatse niet te veel over politiek geouwehoerd, want daar ben ik zeer slecht in. Ik weet niet wie de tafelschikking doet, maar ik eis alvast een zitplaats naast Boze_Appel op.
Ik zal waarschijnlijk niet tot het einde toe blijven, maar ik neem aan dat de rekening gesplitst wordt.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Nautilus. het volgende:
Van het huidige rijtje users kan ik me niet echt een beeld vormen.
Da's prima.quote:
Dan ga ik twijfelen aan het nut van mijn aanwezigheid.quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn hier uberhaubt nog mensen onder de 20?
We krijgen je wel binnen hoorquote:
Opa.quote:
Nee, maar ik ben wel de verreweg de jongste van het gezelschap straksquote:
23 als ik je profiel mag geloven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als je eens wist hoe oud ik was, en dan bedoel ik nog niet eens qua leeftijd.
Vroeg wijs heet dat amice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als je eens wist hoe oud ik ben, en dan bedoel ik nog niet eens qua leeftijd.
Dan mij nog wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ouder dan mij was.
Dat hangt van de eventuele mystery guests afquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, remlof gok ik wel't oudst van allemaal
Ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn hier uberhaubt nog mensen onder de 20?
Opquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je van een topic alle posts op 1 pagina zien?
quote:
Maar dan verlies je het overzicht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Picchia het volgende:
Of http://forum.fok.nl/user/edit_prefs onder overig.
Waarom datquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel voor dat wij de rekening opdelen volgens het linkse principe. Degene die het meest verdienen betalen het meest
Mij best, met als kanttekening dat onrendabelen niet mogen profiteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel voor dat wij de rekening opdelen volgens het linkse principe. Degene die het meest verdienen betalen het meest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
Jullie kloten maar lekker aan, ik betaal voor mijzelf. En VS krijgt nog een drankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom dat?
Jij noemt jezelf nog altijd economisch rechts, toch?
Mijn missie is om de hetero's dronken te voeren.quote:
O my god..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn missie is om de hetero's dronken te voeren.
Bij dit soort gelegenheden ben ik wel van het het potten. Zorgen dat er gewoon genoeg geld is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
Lijkt wel een verdomde linkse hobby ook, van mijn part bestellen jullie 5 porties bitterballen op mijn conto, goddomme ik ga toch niet met een rekenmachine een plaat bitterbalen delen door 20 gasten en dan per bal uitrekenen wat mensen moeten dokken.
Php uitgesloten, hij betaalt maar.
Vuige Kapitalisten hebben daar een uitvinding voor gedaan, het heet een "Pin-automaat" en is vaak te vinden bij een bank. Daar verwijs ik dan ook gaarne mensen zonder geld heen, in plaats van naar mijn portefeuille.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij dit soort gelegenheden ben ik wel van het het potten. Zorgen dat er gewoon genoeg geld is.
Dat dus. Als iedereen een keer betaalt heb je al sowieso 15 drankjes (gezien de OP), daar heb je in principe wel genoeg aan (afhankelijk hoelang het duurt natuurlijk). Alleen ik weet niet wat iedereen drinkt natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij dit soort gelegenheden ben ik wel van het het potten. Zorgen dat er gewoon genoeg geld is.
Of je laat de ober een aparte tafel openen op jouw naam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dus. Als iedereen een keer betaalt heb je al sowieso 15 drankjes (gezien de OP), daar heb je in principe wel genoeg aan (afhankelijk hoelang het duurt natuurlijk). Alleen ik weet niet wat iedereen drinkt natuurlijk.
Jullie betalen maar ieders lekker zelf. Ik wil achteraf voor mijn 4-5 glaasjes water geen gedeelde rekening hebben van 40 euro.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vuige Kapitalisten hebben daar een uitvinding voor gedaan, het heet een "Pin-automaat" en is vaak te vinden bij een bank. Daar verwijs ik dan ook gaarne mensen zonder geld heen, in plaats van naar mijn portefeuille.
Kom dan maar nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie betalen maar ieders lekker zelf. Ik wil achteraf voor mijn 4-5 glaasjes water geen gedeelde rekening hebben van 40 euro.
Ik wil wel een keer een rondje bitterballen doen. Waarbij ik de kastelein erop aandring ze een keer door midden te snijden
Exact.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie betalen maar ieders lekker zelf. Ik wil achteraf voor mijn 4-5 glaasjes water geen gedeelde rekening hebben van 40 euro.
Ik wil wel een keer een rondje bitterballen doen. Waarbij ik de kastelein erop aandring ze een keer door midden te snijden
Dat wordt een dure grap voor je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn missie is om de hetero's dronken te voeren.
Als jij je knetter zuipt is dat buiten onze verantwoordelijkheid, dat je het weet.quote:
Want jij zit krap bij kas?quote:
Dan kan je de avond er op meestal alleen maar meer drank hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wordt een dure grap voor je.
Hoewel ik de avond van tevoren een feest heb met gratis drank en waarschijnlijk met een kater op de meet verschijn
That depends.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan kan je de avond er op meestal alleen maar meer drank hebben
Neem ze mee naar de meet. Maak je een onuitwisbare indruk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
That depends.
Moet die avond na de meet ook nog leuk tegen de schoonfamilie zijn
Ik vraag me nog steeds af of Reya en TitusPullo hun studie begonnen in hetzelfde jaar als waarin ik naar de brugklas ging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ouder dan mij was.
Alleen als betyar ook zijn familie meeneemtquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neem ze mee naar de meet. Maak je een onuitwisbare indruk.
Zo denk ik er ook over. Niet te moeilijk doen voor die paar euro.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
Van mijn part bestellen jullie 5 porties bitterballen op mijn conto, goddomme ik ga toch niet met een rekenmachine een plaat bitterbalen delen door 20 gasten en dan per bal uitrekenen wat mensen moeten dokken.
Php uitgesloten, hij betaalt maar.
Wat denk je? Dat ik zo naar binnen stuiter?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen als betyar ook zijn familie meeneemt
Ik denk dat ik de meet eufemistisch ga verdoezelen, Fok!-meet is slecht voor m'n image.
Er is wel een klein verschilletje tussen individueel een matige middag hebben door met een stel licht autisten te buizen en je complete achterban meevragen naar een stel volslagen onbekenden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ik zo naar binnen stuiter?
Ik sla de hele gangbang ook eerst goed gade voor ik ermee geassocieerd wil worden. Ik kom niet voor niets later.
Vul voor "onbekenden" het eerste deel van je zin in en je hebt een aardig beeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is wel een klein verschilletje tussen individueel een matige middag hebben door met een stel licht autisten te buizen en je complete achterban meevragen naar een stel volslagen onbekenden.
Paar praktische problemen, een 3-tal users kennen mij al van gezicht en ik ga niet de paparazzi-journalist Koos uithangen met uitgeknipte gaten in mijn Stentor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vul voor "onbekenden" het eerste deel van je zin in en je hebt een aardig beeld.
10 jaar geleden dus? Zo lang hebben ze het net niet volgehouden volgens mij. Maar ze zijn beiden klaar onderhand begreep ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:09 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of Reya en TitusPullo hun studie begonnen in hetzelfde jaar als waarin ik naar de brugklas ging.
Ik ben geen autistquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is wel een klein verschilletje tussen individueel een matige middag hebben door met een stel licht autisten te buizen en je complete achterban meevragen naar een stel volslagen onbekenden.
Ik zei ook niet dat jij een autist wasquote:
Kom op, ik neem aan dat er alcohol wordt genuttigd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij je knetter zuipt is dat buiten onze verantwoordelijkheid, dat je het weet.
Iedereen eigen rekening wmb.quote:
Ik voel mij ook niet aangesproken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verhoogt je "coolness" niet met zon smilie hoor. Vroeg me enkel af vanwaar die opmerking. Nu helemaal je laat blijken er eigenlijk net zo over te denken.quote:
Beter zo dan andersom toch? Users die bang zijn dat hun fok!-imago door hun real life appearance wordt aangetastquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef Compatibel het volgende:
Ik kom toch niet, dus kan uit de lijst. Niet alleen omdat ik geen zin heb in gezeik over de rekening of omdat ik niets met mensen te maken wil hebben die bang zijn dat fok! hun real-life imago aantast, maar vooral omdat ik andere verplichtingen heb.
Mensen die dat zeggen bedoelen juist... laat ook maar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef Compatibel het volgende:
Ik kom toch niet, dus kan uit de lijst. Niet alleen omdat ik geen zin heb in gezeik over de rekening of omdat ik niets met mensen te maken wil hebben die bang zijn dat fok! hun real-life imago aantast, maar vooral omdat ik andere verplichtingen heb.
Wat jij wilt hoor, ik vind het allemaal even triest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom toch? Users die bang zijn dat hun fok!-imago door hun real life appearance wordt aangetast
Het was ook niet de bedoeling om mijn ''coolnes'' te verhogenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je verhoogt je "coolness" niet met zon smilie hoor. Vroeg me enkel af vanwaar die opmerking. Nu helemaal je laat blijken er eigenlijk net zo over te denken.
Daar zit ik niet zo mee, zowel op FOK! als in real life schenk ik klare wijn. Maar waarschijnlijk zakt de woede vanzelf af en wordt het een leuke meetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom toch? Users die bang zijn dat hun fok!-imago door hun real life appearance wordt aangetast
Jij komt niet, wat doe je nog in dit topic?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:33 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor, ik vind het allemaal even triest.
Kan me niet voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Naar wie schenk jij in het dagelijks leven dan die klare wijn? Wordt er bij jou op school veel over politiek gepraat?
Naar mensen die dat nodig hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Naar wie schenk jij in het dagelijks leven dan die klare wijn? Wordt er bij jou op school veel over politiek gepraat?
Op school? Beetje, ik ouwehoer wel eens over politiek met leraren.quote:
Jij was nog maar 16 toch?quote:
Zijn ze bij jou ook echt conservatief, die docenten van je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op school? Beetje, ik ouwehoer wel eens over politiek met leraren.
Tap je ook wel eens een flauwe politieke mop bij de kantinejuffrouw?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op school? Beetje, ik ouwehoer wel eens over politiek met leraren.
Duitse school misschien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou ook echt conservatief, die docenten van je?
Mijn ervaring is vrijwel enkel rooien voor de klas.
Nee joh, dat is een arbeiderquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tap je ook wel eens een flauwe politieke mop bij de kantinejuffrouw?
Mijn geschiedenis leraar is ultra conservatief, mijn economie leraar is best links (ik gok PvdA), mijn AK leraar is ecologist (CU denk ik). Dat is een beetje de verdeling. En jij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou ook echt conservatief, die docenten van je?
Mijn ervaring is vrijwel enkel rooien voor de klas.
Ik kan daar geen straatje van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar is ultra conservatief, mijn economie leraar is best links (ik gok PvdA), mijn AK leraar is ecologist (CU denk ik). Dat is een beetje de verdeling. En jij?
Ik vind geschiedenis leuk ja, maar niet om mijn leraar hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan daar geen straatje van maken.
Geschiedenis is dus je lievelingsvak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |