En wie zijn wij om onze fruitteeltsector de nek om te draaien door te bepalen dat ze geen burgers uit bepaalde EU-landen mogen aannemen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi moet worden aangepakt door Italië, en niet door het CDA.
Dat is het nou juist, wie zijn wij om ons in Godsnaam te bemoeien met de "internal affairs" van Italie waar het een gekozen volksvertegenwoordiger is. Als de Italianen hem willen dan is dat maar zo, wat kan ons in hemelsnaam zijn gedrag schelen?
Die hele EU is rot, met smerige bemoeizucht van lidstaten.
En andersom net zo, wie zijn de Polen om te zeggen dat wij hier dingen anders moeten regelen, flikker toch een end op, ik ben niet Pools, heb niks met Polen, heb niks met Poolse regeringen, heb niks met dat hele stukje Godvergeten land, waarom zouden ze in de politiek indirect (direct zelfs in sommige gevallen) onze politiek moeten bepalen?
Tja, erg laagdrempelig en trekt als een magneet paupers aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als je ziet wat er voor een trolls zitten
Het valt me wel op dat die fora overwegend Amerikaans zijn.
Dat moeten we zelf weten want het is onze industrie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En wie zijn wij om onze fruitteelsector de nek om te draaien door te bepalen dat ze geen burgers uit bepaalde EU-landen mogen aannemen?
Ik dacht dat de VVD juist altijd voor het bedrijfsleven opkwam
Haha, nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
De afwezigheid bij mensen tegenwoordig van verantwoordelijkheidsgevoel voor het verdedigen van onze samenleving, normen, waarden, welvaart en macht is misselijkmakend.
Natuurlijk moet iedere man en jongen capabel (terecht) klaar staan om te vechten voor Nederland, dat spreekt nog meer voor zich dan dat de zon elke dag op komt.
Ik wou juist dat Brussel eens zei dat onze SGP verboden moet worden omdat ze handelt in strijd met de mensenrechtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moeten we zelf weten want het is onze industrie.
Ja ik ben het er ook mee oneens, maar het principe van een ander land(!) die dat voor ons gaat zitten beslissen in Brussel staat me nog meer tegen.
Als bedrijven gewoon betalen wat het werk waard is, dan is er geen probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En wie zijn wij om onze fruitteeltsector de nek om te draaien door te bepalen dat ze geen burgers uit bepaalde EU-landen mogen aannemen?
Ik dacht dat de VVD juist altijd voor het bedrijfsleven opkwam
Jij bent een vrouw en mag niet meepraten over dienstplicht, emancipatie jwzquote:
Ik walg van de standpunten van de SGP op dat gebied, maar ik zal hun recht die te melden binnen onze landsgrenzen verdedigen tot ik neerval.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou juist dat Brussel eens zei dat onze SGP verboden moet worden omdat ze handelt in strijd met de mensenrechten
Dan nog is hetgeen Voorschrift zei onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en mag niet meepraten over dienstplicht, emancipatie jwz
Zozo, je weet dat de SGP jouw seksuele geaardheid een geestesziekte vindt hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik walg van de standpunten van de SGP op dat gebied, maar ik zal hun recht die te melden binnen onze landsgrenzen verdedigen tot ik neerval.
Niemand van buitenaf die mij gaat vertellen waar ik op mag stemmen of niet.
U kijkt zo liefquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dan nog is hetgeen Voorschrift zei onzin.
Wanneer het puntje bij paaltje komt en wij in een dergelijke situatie terecht komen zal ik me nog persoonlijk aanmelden bij de militaire politie om dergelijke ontwijkers op te pakken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, zo principieel ben ik wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zozo, je weet dat de SGP jouw seksuele geaardheid een geestesziekte vindt hè?
En het dan toch nog voor ze opnemen?
Jawel hoor, maar ik ben 100 dienstongeschikt bevonden na mijn bijzonder dienstongeval .quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
Betyar, jij hebt niet de Nederlandse nationaliteit? Dan worden enkel je zoontjes opgeroepen, ook sociaal.
Jij neemt het toch ook op voor italianen met je pro-EU houding, terwijl het meerendeel een bejaarde playboy kiest en ze tegen condooms en de abortus zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zozo, je weet dat de SGP jouw seksuele geaardheid een geestesziekte vindt hè?
En het dan toch nog voor ze opnemen?
Ah, dan heeft php niet het genoegen aan jouw kant te strijden. Maar goed, we gaan er niet vanuit dat de oorlog binnenkort uitbreekt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ben 100 dienstongeschikt bevonden na mijn bijzonder dienstongeval .
Nee dienstplicht is opgeschort. Niet afgeschaft.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Cannonfodder.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dan heeft php niet het genoegen aan jouw kant te strijden. Maar goed, we gaan er niet vanuit dat de oorlog binnenkort uitbreekt.
zou wat zijn,quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dan heeft php niet het genoegen aan jouw kant te strijden. Maar goed, we gaan er niet vanuit dat de oorlog binnenkort uitbreekt.
In Nederland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
zou wat zijn,![]()
![]()
een oorlog in Nederland
Hier heb je een Diemaco C7, drie magazijnen met patronen en een bajonet en daar zit de vijand, succes jongen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Nederland?
Bij een invasie van Griekenland wordt php z'n reet al gemobiliseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |