Ja, ik begreep al dat het daar over ging.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om de "experience machine" van Nozick. Genot, geluk, economen kijken niet echt naar dat verschil, filosofen zullen daar natuurlijk een stuk kritischer in zijn neem ik aan?
Zelfs een CDA-congres is om 6 uur afgelopenquote:Op zondag 24 april 2011 19:07 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kom ik wel. De vorige keren was het leuk.
Het is wel even afwachten hoe ik het met het in Utrecht zijnde D66 congres kan combineren.
Ook in de sociale wetenschap wordt steeds meer gebruik gemaakt van rationele keuze theorie, gebaseerd op micro-economische modellen, aangepast aan inzichten uit cognitieve psychologie en gedragseconomie. Prospect theory en objective happiness, echt interessantquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat om de "experience machine" van Nozick. Genot, geluk, economen kijken niet echt naar dat verschil, filosofen zullen daar natuurlijk een stuk kritischer in zijn neem ik aan?Wat economisch gezien interessant is, is dat veel micro economische modellen aangepast moeten worden aan inzichten uit de gedragseconomie/psychologie. Lieden als Kahneman en Tversky houden zich hier veel mee bezig.
Bij D66 begint dan het leukste deelquote:Op zondag 24 april 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs een CDA-congres is om 6 uur afgelopen
Kut, maar dan moet ik me wel voordoen als een liberaalquote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Kunnen we de meet niet gewoon op het D66 congres houden? Zodat die partij de drank betaalt
Tof, D66 failliet zuipen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Kunnen we de meet niet gewoon op het D66 congres houden? Zodat die partij de drank betaalt
15:00, Cafe onder de Dom, in de hoek. Vroegah 't Weeshuis, nieuwe naam ben ik kwijt. Ideaal terras, bier, cultuur, vrouwen, prima.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
15:00 13:00, Cafe onder de Dom, in de hoek. Vroegah 't Weeshuis, nieuwe naam ben ik kwijt. Ideaal terras, bier, cultuur, vrouwen, prima.
Tot iedereen dronken is, vermoed ik.quote:
Helaas is bier voor eigen rekening.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Bij de PvdA krijg je als lid tenminste nog één of twee biertjes gratisquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helaas is bier voor eigen rekening.
Maar iedereen is welkom bij de afterparty natuurlijk. Een POL meet heeft natuurlijk wat extra's als je een pilsje kan drinken met Boris van der Ham, Boele Staal of Wassila Hachchi
Maar ik verwacht dat het wel tot een uur of 10 doorgaat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de PvdA krijg je als lid tenminste nog één of twee biertjes gratis
Anyway, heb de OP aangepast, maar ik verwacht er zelf niet voor 15:00 uur te zijn.
Ik ben alleen gebonden aan mijn laatste trein en die gaat om 01:53quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik verwacht dat het wel tot een uur of 10 doorgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |