Ik ben geen autistquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is wel een klein verschilletje tussen individueel een matige middag hebben door met een stel licht autisten te buizen en je complete achterban meevragen naar een stel volslagen onbekenden.
Ik zei ook niet dat jij een autist wasquote:
Kom op, ik neem aan dat er alcohol wordt genuttigd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij je knetter zuipt is dat buiten onze verantwoordelijkheid, dat je het weet.
Iedereen eigen rekening wmb.quote:
Ik voel mij ook niet aangesproken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is wel een klein verschilletje tussen individueel een matige middag hebben door met een stel licht autisten te buizen en je complete achterban meevragen naar een stel volslagen onbekenden.
Je verhoogt je "coolness" niet met zon smilie hoor. Vroeg me enkel af vanwaar die opmerking. Nu helemaal je laat blijken er eigenlijk net zo over te denken.quote:
Beter zo dan andersom toch? Users die bang zijn dat hun fok!-imago door hun real life appearance wordt aangetastquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef Compatibel het volgende:
Ik kom toch niet, dus kan uit de lijst. Niet alleen omdat ik geen zin heb in gezeik over de rekening of omdat ik niets met mensen te maken wil hebben die bang zijn dat fok! hun real-life imago aantast, maar vooral omdat ik andere verplichtingen heb.
Mensen die dat zeggen bedoelen juist... laat ook maar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef Compatibel het volgende:
Ik kom toch niet, dus kan uit de lijst. Niet alleen omdat ik geen zin heb in gezeik over de rekening of omdat ik niets met mensen te maken wil hebben die bang zijn dat fok! hun real-life imago aantast, maar vooral omdat ik andere verplichtingen heb.
Wat jij wilt hoor, ik vind het allemaal even triest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom toch? Users die bang zijn dat hun fok!-imago door hun real life appearance wordt aangetast
Het was ook niet de bedoeling om mijn ''coolnes'' te verhogenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je verhoogt je "coolness" niet met zon smilie hoor. Vroeg me enkel af vanwaar die opmerking. Nu helemaal je laat blijken er eigenlijk net zo over te denken.
Daar zit ik niet zo mee, zowel op FOK! als in real life schenk ik klare wijn. Maar waarschijnlijk zakt de woede vanzelf af en wordt het een leuke meetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom toch? Users die bang zijn dat hun fok!-imago door hun real life appearance wordt aangetast
Jij komt niet, wat doe je nog in dit topic?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:33 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor, ik vind het allemaal even triest.
Kan me niet voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Naar wie schenk jij in het dagelijks leven dan die klare wijn? Wordt er bij jou op school veel over politiek gepraat?
Naar mensen die dat nodig hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Naar wie schenk jij in het dagelijks leven dan die klare wijn? Wordt er bij jou op school veel over politiek gepraat?
Op school? Beetje, ik ouwehoer wel eens over politiek met leraren.quote:
Jij was nog maar 16 toch?quote:
Nee.quote:
Zijn ze bij jou ook echt conservatief, die docenten van je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op school? Beetje, ik ouwehoer wel eens over politiek met leraren.
Tap je ook wel eens een flauwe politieke mop bij de kantinejuffrouw?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op school? Beetje, ik ouwehoer wel eens over politiek met leraren.
Duitse school misschien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou ook echt conservatief, die docenten van je?
Mijn ervaring is vrijwel enkel rooien voor de klas.
Nee joh, dat is een arbeiderquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tap je ook wel eens een flauwe politieke mop bij de kantinejuffrouw?
Mijn geschiedenis leraar is ultra conservatief, mijn economie leraar is best links (ik gok PvdA), mijn AK leraar is ecologist (CU denk ik). Dat is een beetje de verdeling. En jij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou ook echt conservatief, die docenten van je?
Mijn ervaring is vrijwel enkel rooien voor de klas.
Ik kan daar geen straatje van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar is ultra conservatief, mijn economie leraar is best links (ik gok PvdA), mijn AK leraar is ecologist (CU denk ik). Dat is een beetje de verdeling. En jij?
Ik vind geschiedenis leuk ja, maar niet om mijn leraar hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan daar geen straatje van maken.
Geschiedenis is dus je lievelingsvak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |