Rimmen&Beffen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Maar er moet toch wel iets van opzet in het spel zijn ivm die R&B meet
Zo ben ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...
Hier ga ik een quote van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, ik ben liever een klootzak die recht voor z'n raap is, met meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden, dan een politiek correcte idioot die een stel halflamme sociologen achter zich aan heeft huppelen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Ben net Zeeland. Alhoewel een R&B Meet ook wel grappig zou zijn geweest(Ik heb het over de muziek)
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
![]()
...
![]()
...
![]()
Een reactie zonder spelfouten.
Ik kan er wel om lachen. Blijkbaar is er ruimte voor verbetering.quote:
Dat valt nog reuze mee vergeleken met bepaalde personenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Blijkbaar is er ruimte voor verbetering.
Godverdomme, stelletje teringlijers. Dit gaat elkaar overlappen.quote:Op zaterdag 28 mei a.s. vindt het 93e congres van D66 plaats in het Beatrixtheater in Utrecht. Het thema van het congres is Denk aan morgen, doe vandaag. Het Landelijk Bestuur nodigt u van harte uit om dit congres bij te wonen. Er is een gevarieerde agenda met in totaal 10 fringe meetings, organisatorische en politieke moties, een resolutie over de partijorganisatie en over de woningmarkt en diverse toespraken. Er is een gastspreker en Alexander Pechtold sluit de dag af.
Duur dagje gaat dat worden: 15 euro entree voor het congres, 15,20 euro voor een weekendretourtje met de NS en nog zeker 70 euro aan drank en voedsel.quote:
Ja, is het niet eens tijd om de machtsverhoudingen op POL op te schudden?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, is het niet eens tijd om de machtsverhoudingen op POL op te schudden?
Was een slechte grapquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Oh, je wou fokkers weg gaan stemmen enzo? En een motie indienen?
Wat een gedoe daar in dat topic.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Ze reageren wel lief in het R&P-meettopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |