Dan nog vraag ik me af als dat nou een metropool is, maar laten we naar de SC gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Natuurlijk is het de agglomeratie Essen-Dortmund-Bonn (Ruhrgebied) wel een metropool.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
Utrecht CS en Utrecht centrum liggen toch redelijk dicht bij elkaar.Ga er niet op in johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Zagreb is mooier.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zou Ljubljana zo graag eens willen zien.
Ach, niet zo moeilijk doen johquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zal er deze keer zijn. Ik hoop dat er ter plaatse niet te veel over politiek geouwehoerd, want daar ben ik zeer slecht in. Ik weet niet wie de tafelschikking doet, maar ik eis alvast een zitplaats naast Boze_Appel op.
Ik zal waarschijnlijk niet tot het einde toe blijven, maar ik neem aan dat de rekening gesplitst wordt.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Nautilus. het volgende:
Van het huidige rijtje users kan ik me niet echt een beeld vormen.
Da's prima.quote:
Dan ga ik twijfelen aan het nut van mijn aanwezigheid.quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn hier uberhaubt nog mensen onder de 20?
Das kut.quote:
We krijgen je wel binnen hoorquote:
Opa.quote:
Nee, maar ik ben wel de verreweg de jongste van het gezelschap straksquote:
23 als ik je profiel mag geloven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als je eens wist hoe oud ik was, en dan bedoel ik nog niet eens qua leeftijd.
Vroeg wijs heet dat amice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als je eens wist hoe oud ik ben, en dan bedoel ik nog niet eens qua leeftijd.
Dan mij nog wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ouder dan mij was.
Dat hangt van de eventuele mystery guests afquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, remlof gok ik wel't oudst van allemaal
Ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn hier uberhaubt nog mensen onder de 20?
Opquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je van een topic alle posts op 1 pagina zien?
klikken.
quote:
Maar dan verlies je het overzicht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Picchia het volgende:
Of http://forum.fok.nl/user/edit_prefs onder overig.
Waarom datquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel voor dat wij de rekening opdelen volgens het linkse principe. Degene die het meest verdienen betalen het meest
Mij best, met als kanttekening dat onrendabelen niet mogen profiteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel voor dat wij de rekening opdelen volgens het linkse principe. Degene die het meest verdienen betalen het meest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
Jullie kloten maar lekker aan, ik betaal voor mijzelf. En VS krijgt nog een drankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom dat?
Jij noemt jezelf nog altijd economisch rechts, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |