23 als ik je profiel mag geloven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als je eens wist hoe oud ik was, en dan bedoel ik nog niet eens qua leeftijd.
Vroeg wijs heet dat amice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Ach, als je eens wist hoe oud ik ben, en dan bedoel ik nog niet eens qua leeftijd.
Dan mij nog wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ouder dan mij was.
Dat hangt van de eventuele mystery guests afquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, remlof gok ik wel't oudst van allemaal
Ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn hier uberhaubt nog mensen onder de 20?
Opquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je van een topic alle posts op 1 pagina zien?
quote:
Maar dan verlies je het overzicht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Picchia het volgende:
Of http://forum.fok.nl/user/edit_prefs onder overig.
Waarom datquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel voor dat wij de rekening opdelen volgens het linkse principe. Degene die het meest verdienen betalen het meest
Mij best, met als kanttekening dat onrendabelen niet mogen profiteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel voor dat wij de rekening opdelen volgens het linkse principe. Degene die het meest verdienen betalen het meest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
Jullie kloten maar lekker aan, ik betaal voor mijzelf. En VS krijgt nog een drankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom dat?
Jij noemt jezelf nog altijd economisch rechts, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |