Ja lekker incognito met zonnebril en pet achter een krant zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kom wel als eerste, kan ik mij mooi verdacht op stellen om eerst eens goed te analyseren wie en hoe jullie nou precies zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja lekker incognito met zonnebril en pet achter een krant zeker.
Of, ik ga me gewoon voor doen als een andere user, kan ook lachen wezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon later. Dat is nu eenmaal mijn stijl.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
Laten we het op 3 uur houden, maar wie eerder wil komen kan dat natuurlijk gewoon doen
Dat wordt nog wat nu alle kwaliteitskranten van broadsheet formaat af zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd zeggen dat je Ethi bent, gelooft men meteen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of, ik ga me gewoon voor doen als een andere user, kan ook lachen wezen.
Ik doe me voor als du_ke en begin meteen bans uit te delen op het terras.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd zeggen dat je Ethi bent, gelooft men meteen.
Tof, dat kan alleen remlof.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe me voor als du_ke en begin meteen bans uit te delen op het terras.
Oei, dan ga ik hard door de mand vallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
bijvoorbeeld aan Bolkesteijn te vragen waarom hij Nozick als avatar gebruikt.
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.quote:
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.![]()
De geluksmachine is een machine waarop je mensen aan kunt sluiten zodat zij enorm veel geluk ervaren, en het geluk uit die machine is niet te onderscheiden van echt geluk. Zou je je op die machine aan willen laten sluiten? Dat willen maar weinig mensen denk ik, en het laat dus zien dat geluk niet de enige factor is op basis waarvan mensen besluiten nemen zoals soms gesuggereerd wordt door sommige economen.quote:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.quote:
Dat lijstje wilde je zelf hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef sneakypete het volgende:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.
Ik juist ongewoner, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |