Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.quote:
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.![]()
De geluksmachine is een machine waarop je mensen aan kunt sluiten zodat zij enorm veel geluk ervaren, en het geluk uit die machine is niet te onderscheiden van echt geluk. Zou je je op die machine aan willen laten sluiten? Dat willen maar weinig mensen denk ik, en het laat dus zien dat geluk niet de enige factor is op basis waarvan mensen besluiten nemen zoals soms gesuggereerd wordt door sommige economen.quote:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.quote:
Dat lijstje wilde je zelf hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef sneakypete het volgende:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.
Ik juist ongewoner, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)
Het is te hopen dat de Illuminatie niet aanwezig zijnquote:
Geloof het of niet, na de twee muzikale uitersten van zojuist zocht ik een ideale Johnny Cash klassieker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Om en nabij de tien vingers en tien tenen is gewoon genoeg.
Het origineel is van Nick Cave he, maar deze cover kun je met recht een klassieker noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef sneakypete het volgende:
Geloof het of niet, na de twee muzikale uitersten van zojuist zocht ik een ideale Johnny Cash klassieker.
VVD techno hier:quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Illiberal het volgende:
Doe mij dan maar gewoon wat D66-trance.
Zowel alle covers die Cash zelf deed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Het origineel is van Nick Cave he, maar deze cover kun je met recht een klassieker noemen.
en dat geldt voor meer covers, maar niet veel
hear hearquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef sneakypete het volgende:
Zowel alle covers die Cash zelf deed.
Ik heb een broertje dood aan U2 bijvoorbeeld, maar als Cash 'one' zingt klinkt het wél goed.
Hippe mensen luisteren naar die minimal meuk van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:26 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Neu, D66 is de feestpartij voor hippe mensen.![]()
Minimal bestaat al heel lang toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hippe mensen luisteren naar die minimal meuk van tegenwoordig.
Dat is techno.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Minimal bestaat al heel lang toch?
Dat klinkt wel zo slaapverwekkend dat ik subiet te slapen ga.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Minimal bestaat al heel lang toch?
Wakker worden dan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:32 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zo slaapverwekkend dat ik subiet te slapen ga.
Welterusten!
Ouwe synthesizers.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En dit?
uit 1982 mind you, toen de termen minimal, techno en house nog bedacht moesten worden
Korg ms-20 dacht ik, maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ouwe synthesizers.Jammer dat ze er doorheen praten.
Zoek maar eens op TR 606, TB 303 en TR 909. Allemaal leuke apparaatjes die samen muziek maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Korg ms-20 dacht ik, maar pin me er niet op vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |