Alleen je puddingbuks, zei ik alquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zal ik meenemen?
• De Protocollen van Zion?
• Fitna op HD Blu-ray?
• De Heilige Haatdonaldduck?
• M. Herben - Het leven van Henk, Ingrid en Mat?
• Mijn gesigneerd exemplaar van Allah weet het Beter?
• The Cove?
• Een vieze boxer van remlof?
• Een kilo'tje php?
• Een handje Vogelzaad?
• Een grammetje kaas?
Zeg het maar...
Die zit paasgoed vol. Maar dat bewaar ik voor knuffelmeisjequote:
Onder de Dom. Ideaal en heb daar eerder een FOK!meet gehouden. Mijn eerste Singles-meet.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
Ok, maar waar spreken we nu af? Een leuke kroeg die ook een terras heeft waar we moppies kunnen kijken lijkt me wel iets
Een duimstok lenen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum mee
Te laat.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerst een consensus bereiken over de tijden. Wmb een uur of 20:00 tot een uur of 1 snachts.
Wat? Gaat niet iedereen zich vantevoren indrinken?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
Ik kom iets later dan 15:00, prima m.i. want dan is iedereen al wat losser.
Och het zit 'm niet vast op die minuten, maar doelde gewoon op rondom midden de middag. Hebben we nog wat zon, wat te kijken, niet stressen laat in de nacht om treinen. Wie blijven wil kan altijd blijven me dunkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
Ik kom iets later dan 15:00, prima m.i. want dan is iedereen al wat losser.
Had jij geen R&P meet op 28 mei?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de Dom. Ideaal en heb daar eerder een FOK!meet gehouden. Mijn eerste Singles-meet.
remlof geil, iedereen kan pissen en je krijgt nog wat cultuur in je smoel.
Ben je vergeten dat dat "zelfde plek, zelfde tijd" is?quote:
Uiteraard! Ik doe heftig mee in het topic.quote:
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik doe heftig mee in het topic.
Helaas, met de waarheid maak je maar weinig vrienden.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...
De meeste vriendschappen staan dan ook ver van de waarheid af.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas, met de waarheid maak je maar weinig vrienden.
Correct, ik ben liever een klootzak die recht voor z'n raap is, met meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden, dan een politiek correcte idioot die een stel halflamme sociologen achter zich aan heeft huppelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De meeste vriendschappen staan dan ook ver van de waarheid af.
Dus ach.
quote:
Rimmen&Beffen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Maar er moet toch wel iets van opzet in het spel zijn ivm die R&B meet
Zo ben ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...
Hier ga ik een quote van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, ik ben liever een klootzak die recht voor z'n raap is, met meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden, dan een politiek correcte idioot die een stel halflamme sociologen achter zich aan heeft huppelen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Ben net Zeeland. Alhoewel een R&B Meet ook wel grappig zou zijn geweest(Ik heb het over de muziek)
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
![]()
...
![]()
...
![]()
Een reactie zonder spelfouten.
Ik kan er wel om lachen. Blijkbaar is er ruimte voor verbetering.quote:
Dat valt nog reuze mee vergeleken met bepaalde personenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Blijkbaar is er ruimte voor verbetering.
Godverdomme, stelletje teringlijers. Dit gaat elkaar overlappen.quote:Op zaterdag 28 mei a.s. vindt het 93e congres van D66 plaats in het Beatrixtheater in Utrecht. Het thema van het congres is Denk aan morgen, doe vandaag. Het Landelijk Bestuur nodigt u van harte uit om dit congres bij te wonen. Er is een gevarieerde agenda met in totaal 10 fringe meetings, organisatorische en politieke moties, een resolutie over de partijorganisatie en over de woningmarkt en diverse toespraken. Er is een gastspreker en Alexander Pechtold sluit de dag af.
Duur dagje gaat dat worden: 15 euro entree voor het congres, 15,20 euro voor een weekendretourtje met de NS en nog zeker 70 euro aan drank en voedsel.quote:
Ja, is het niet eens tijd om de machtsverhoudingen op POL op te schudden?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, is het niet eens tijd om de machtsverhoudingen op POL op te schudden?
Was een slechte grapquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Oh, je wou fokkers weg gaan stemmen enzo? En een motie indienen?
Wat een gedoe daar in dat topic.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Ze reageren wel lief in het R&P-meettopic.
Ik wil wel waar voor mijn lidmaatschapsgeld natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn ego, beetje allemaal D'66 lopen verkiezen boven een ontmoeting met mij, pff!
Waar is dat D66 congres?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Compatibel het volgende:
Ik moet trouwens bij de misschieners hoor, niet bij de komers.
En ik ga waarschijnlijk ook naar dat d66 congres, wellicht kom ik daarna even langs.
Ik ben er tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn ego, beetje allemaal D'66 lopen verkiezen boven een ontmoeting met mij, pff!
*noteert: Compatibel is lid bij d66*quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik wil wel waar voor mijn lidmaatschapsgeld natuurlijk.
Owh fuck, vertel ik alweer persoonlijke informatie.
Beatrixtheater in Utrecht.quote:
Hm, ik moet me ook nog steeds aanmelden voor de VVD, had dat in m'n bol bij remigratie maar nog niks van gekomen. Toch goede geheugensteun dit, dat wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik wil wel waar voor mijn lidmaatschapsgeld natuurlijk.
Owh fuck, vertel ik alweer persoonlijke informatie.
Rechts is dit keer goed vertegenwoordigd ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef sneakypete het volgende:
Het wordt dus Utrecht? Jammer, maar niet onmogelijk.
Ik val nog steeds onder de misschieners. Na toch al een paar jaartjes vrij actief te zijn op fok wordt het misschien wel 'ns tijd en met mensen als Illiberal, KoosVogels, Boze_Appel en Bolkesteijn zou ik best van gedachten willen wisselen (alsmede gewoon slap ouwehoeren uiteraard).
Ik moet uiteraard wel toestemming krijgen van mijn vrouw (de kinderkamer en de tuin zijn nog niet af)en mogelijkerwijs eist een bedrijfsuitje mijn tijd op. Maar ik blijf het even volgen en geef tijdig uitsluitsel.
Heb ik het mis of domineert 'rechts' op deze meeting?
Nee, polls werken niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Rem, kun jij geen pol houden met daarin de volgende vragen, van hoelaat tot hoelaat ong. En welk restaurant of whatever?
Polderenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat dan wel vast stellen?
Nee, gewoon de PVV methode.quote:
Dat is volgens mij meestal wel zo, tenminste FOK is rechts als je aanneemt dat ook het liberalisme onder 'rechts' valt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rechts is dit keer goed vertegenwoordigd ja.
Koos vindt zichzelf ook liberaal maar is alles behalve rechts.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meestal wel zo, tenminste FOK is rechts als je aanneemt dat ook het liberalisme onder 'rechts' valt.
Liberalisme in pure vorm niet, liberaal denken kan wel, op sommige fronten dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meestal wel zo, tenminste FOK is rechts als je aanneemt dat ook het liberalisme onder 'rechts' valt.
Inderdaad geniet in de middag de voorkeur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kom nooit in Utrecht, dus ik ga gewoon op jullie advies af.
Tijd het liefste rond een uur of 2 a 3, neem aan dat het zonnetje schijnt en ben nogal een terras fan, plus het is handig voor veel users op langere afstand. Als het goed is 'carpool' ik wellicht met een andere user, dus zal het daar nog over hebben naarmate de datum nadert.
Ja lekker incognito met zonnebril en pet achter een krant zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kom wel als eerste, kan ik mij mooi verdacht op stellen om eerst eens goed te analyseren wie en hoe jullie nou precies zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja lekker incognito met zonnebril en pet achter een krant zeker.
Of, ik ga me gewoon voor doen als een andere user, kan ook lachen wezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon later. Dat is nu eenmaal mijn stijl.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
Laten we het op 3 uur houden, maar wie eerder wil komen kan dat natuurlijk gewoon doen
Dat wordt nog wat nu alle kwaliteitskranten van broadsheet formaat af zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd zeggen dat je Ethi bent, gelooft men meteen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of, ik ga me gewoon voor doen als een andere user, kan ook lachen wezen.
Ik doe me voor als du_ke en begin meteen bans uit te delen op het terras.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd zeggen dat je Ethi bent, gelooft men meteen.
Tof, dat kan alleen remlof.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe me voor als du_ke en begin meteen bans uit te delen op het terras.
Oei, dan ga ik hard door de mand vallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
bijvoorbeeld aan Bolkesteijn te vragen waarom hij Nozick als avatar gebruikt.
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.quote:
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je weet dat ik niet zo goed ben met filosofen en dergelijken.![]()
De geluksmachine is een machine waarop je mensen aan kunt sluiten zodat zij enorm veel geluk ervaren, en het geluk uit die machine is niet te onderscheiden van echt geluk. Zou je je op die machine aan willen laten sluiten? Dat willen maar weinig mensen denk ik, en het laat dus zien dat geluk niet de enige factor is op basis waarvan mensen besluiten nemen zoals soms gesuggereerd wordt door sommige economen.quote:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.quote:
Dat lijstje wilde je zelf hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nu moet ik natuurlijk voor 28 mei natuurlijk wel alle boekjes gelezen hebben van Sneakypete's must-read lijstje. Ik denk dat ik mij aankomende maand ziek ga melden.
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef sneakypete het volgende:
Ook het libertarische orakel ontmoeten zou ik een bijzondere ervaring noemen.
Ik juist ongewoner, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik ben gewoner dan menigeen denkt ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |