quote:Op woensdag 20 april 2011 08:24 schreef Pinguino81 het volgende:
tis leuk hoor als je ex nu spelletjes met je begint te spelen, tegen je aan het liegen is etc. doet pijn maar maakt mij ook kwaad en dat helpt misschien met het loslaten. Iemand die mij zulke dingen flikt die wil ik niet eens. Op@#$@#$#$#@$@#
Het maakt niet uit of jij heel lief voor haar bent en aandachtig.. als het gevoel bij haar er niet is, kan je daar weinig aan veranderen. Goed om te zien dat je het goed opneemt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:31 schreef dogtagz het volgende:
Van mijn eerste liefde af, het duurde helaas maar 2 maanden.
Het gaat verbazingwekkend goed met me (ik heb ook alles al uitgehuild bij vrienden en familie hehe)
Ik accepteerde dat het niet ging werken, ik heb nu soms nog wel vragen maar daar zal ik geen aandacht meer aan besteden.
Meerdere dingen speelden mee:
Lange afstandsrelatie, zij was er niet klaar voor. Ik zag onze relatie veel serieuzer terwijl zij nog heel jong is, en nog veel wilt experimenteren. Dat is kut om te horen maar het zij zo.
En de belangrijkste reden: Ze voelde niets meer voor meTerwijl ik altijd zó lief deed, ik was zo aandachtig. Het werd niet te veel zei ze. Daarom snap ik het niet... Ik ben totaal niet veranderd etc.
Ze zei dat ze er niet klaar voor was, als ze wel verliefd op me was had ze t dan nog steeds uitgemaakt? Nee ik denk het niet.
Dan was ze er waarschijnlijk wel klaar voor.
Some questions who are interesting but you will never know the answer...
Hahaha ja precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of jij heel lief voor haar bent en aandachtig.. als het gevoel bij haar er niet is, kan je daar weinig aan veranderen. Goed om te zien dat je het goed opneemt.
Nou, hup door de vijf fasen heen en dan kan je weer lekker nieuwe avonturen beleven.
Ik denk dat 'er niet klaar voor zijn' de grootste bullshit reden is die er bestaat. Je bent verliefd of je bent het niet (meer). Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die stapelverliefd is en dan nog blijft beweren er niet klaar voor te zijn. Omstandigheden zoals jij beschrijft kunnen wel meespelen, maar zal accuut geen issue meer zijn als ze super gek op je is. Ze wil gewoon nog wat verder shoppen tot dat ze de goede schoenen heeft gevonden en helaas ben jij dat niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha ja precies.
Maar ik vraag het me toch af, zou de ''ik ben er niet klaar voor'' reden zijn om van mij af te komen en mij niet heel erg te kwetsen? Als ze verliefd was had ze dat sowieso niet gezegd denk ik.
Zou het kunnen zijn dat omdat ze er niet klaar voor was het gevoel weg ging?
Er zijn wel héél veel dingen die meespelen bij haar(ziekte van lyme, enorm druk met studie, nog erg jong).
Ik wil het niet goed praten, zo zie ik t nou eenmaal.
Hoe denken jullie hier over?
Precies. Als je verliefd bent dan ga je niet zeggen dat je er niet klaar voor bent.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'er niet klaar voor zijn' de grootste bullshit reden is die er bestaat. Je bent verliefd of je bent het niet (meer). Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die stapelverliefd is en dan nog blijft beweren er niet klaar voor te zijn. Omstandigheden zoals jij beschrijft kunnen wel meespelen, maar zal accuut geen issue meer zijn als ze super gek op je is. Ze wil gewoon nog wat verder shoppen tot dat ze de goede schoenen heeft gevonden en helaas ben jij dat niet.
Ik ben bijna 19 en zij is 16.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:14 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vraag me af wat dogtagz met 'heel jong' bedoelt en hoe oud hij zelf is.
Een meisje van 15 kan sowieso een serieuze relatie beginnen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Goofy. Als het meisje in kwestie bijvoorbeeld slechts 15 jaar is dan kun je niet verwachten dat ze een serieuze relatie begint met iemand die, ik roep maar wat, 2x zo oud is als haarzelf.
Zeker een gemiste kans. Blijkbaar gaf hij uiteindelijk toch niet (het gewenste) om je. In het begin doet iedereen altijd hard zijn best om goede indrukken te maken en zo het hart van de ander te veroveren. Toch kan ik het inderdaad niet begrijpen dat hij zo veranderd is uiteindelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik had gister echt een supergoede dag en deze begint ook lekker dus dat moet ik even delen.Nauwelijks aan mijn ex gedacht.
Gisteren wel een hoop realisaties gehad. Dat ik mezelf ontzettend heb weggecijferd in mijn vorige relatie. Ik denk niet dat mijn ex besefte hoe veel hij eigenlijk aan zichzelf dacht. Ja, hij zei zo vaak af maar hetgene wat me nu stoort is dat hij nooit heeft getoont dat hij zich er maar enigszins schuldig om voelde. Simpelweg omdat het altijd een goede reden was, dacht hij er nooit over na hoe vervelend dat voor mij was. En dat is maar één van de voorbeelden. Hij had dat vast niet zo, maar ik had het idee dat de relatie om hem draaide.. afspreken wanneer hij eindelijk kon, wachten tot hij er klaar voor was, niet uitgaan met mij want dat vond hij niet leuk..
Ik dacht altijd, waar is toch die leuke jongen waarmee ik in het begin zo goed kon opschieten? Maar je leert iemand pas na een aantal maanden beter kennen.
Maar ik snap simpelweg niet hoe een meisje kan pikken wat hij allemaal deed. Hoe hield zijn ex het zo lang vol? Terwijl zij zo'n vreselijk zeikhoofd was. Ik weet nog in het begin dat we met een vriend en een vriendin van hem waren... en blijkbaar zei die vriend iets wat dat vriendinnetje niet zo zag zitten. Toen heeft mijn ex die vriend subtiel apart genomen en gezegd tegen hem dat zijn vriendin dat niet zo leuk vond.. Waar is die jongen die blijkbaar zo aan andermans gevoelens dacht? En waarom kon je dat niet voor mij zijn? Gemiste kans gozer.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij me steeds minder leuk begon te vinden. Maar ik haat het nu echt dat hij nooit goed duidelijk maakte dat hij ergens mee zat. Dan was hij geirriteerd om weet ik veel wat en dan had hij 'geen zin' om het er over te hebben. Ik ben ook een binnenvetter, dus dat ging nergens heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zeker een gemiste kans. Blijkbaar gaf hij uiteindelijk toch niet (het gewenste) om je. In het begin doet iedereen altijd hard zijn best om goede indrukken te maken en zo het hart van de ander te veroveren. Toch kan ik het inderdaad niet begrijpen dat hij zo veranderd is uiteindelijk.
Tijdens mijn relatie kwam ik op een punt dat ik sterk veranderde. Daardoor was het niet meer leuk met haar en ging het steeds verder bergafwaarts. Dit was het punt waarop zij mij vertelde dat ze was vreemdgegaan. Kon er weinig aan doen maar het vertrouwen was gewoon zwaar naar de klote. Of netjes gezegt: Het vertrouwen had een flinke deuk opgelopen.
We hebben nog steeds af en toe contact en nu wilt ze me binnenkort weer zien maar daar ga ik niet meer aan beginnen. Het mag gewoon niet meer.
Wat ik een beetje duidelijk probeer te maken, is dat je ex echt exit is en je door moet met je leven. Het heeft geen zin om maar continu in die waas en cirkel te blijven draaien. Echt niet..
Vreemdgaan is sowieso killing voor een relatie. Ik heb ooit een (geweldige) relatie van 6 jaar gehad, waar ze de 5e jaar vreemdging met notabene mijn beste vriend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij me steeds minder leuk begon te vinden. Maar ik haat het nu echt dat hij nooit goed duidelijk maakte dat hij ergens mee zat. Dan was hij geirriteerd om weet ik veel wat en dan had hij 'geen zin' om het er over te hebben. Ik ben ook een binnenvetter, dus dat ging nergens heen.
Waardoor veranderde je zo erg dan? Of veranderde je houding ten opzichte van je relatie?
Ik begrijp ook niet dat relaties nog goed kunnen komen als een van de twee is vreemd gegaan. Dan nog kan je het proberen te vergeven of willen vergeven maar hoe kan je die persoon weer gaan vertrouwen?Alhoewel, wat ik van jou begreep zette je toch door toen zij was vreemdgegaan..? Ik had het al moeilijk dat mijn ex een aantal maanden had gelogen over iets, vreemdgaan lijkt me echt een enorme breuk..
Heeft ze weer contact opgenomenMaar goed dat je dat niet meer doet nee..
Ben wel redelijk uit de waas nu. Hopelijk blijft het zo nu
Ik veranderde omdat die kut was vreemdgegaan. Bleh, wil er niet meer aan denken.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij me steeds minder leuk begon te vinden. Maar ik haat het nu echt dat hij nooit goed duidelijk maakte dat hij ergens mee zat. Dan was hij geirriteerd om weet ik veel wat en dan had hij 'geen zin' om het er over te hebben. Ik ben ook een binnenvetter, dus dat ging nergens heen.
Waardoor veranderde je zo erg dan? Of veranderde je houding ten opzichte van je relatie?
Ik begrijp ook niet dat relaties nog goed kunnen komen als een van de twee is vreemd gegaan. Dan nog kan je het proberen te vergeven of willen vergeven maar hoe kan je die persoon weer gaan vertrouwen?Alhoewel, wat ik van jou begreep zette je toch door toen zij was vreemdgegaan..? Ik had het al moeilijk dat mijn ex een aantal maanden had gelogen over iets, vreemdgaan lijkt me echt een enorme breuk..
Heeft ze weer contact opgenomenMaar goed dat je dat niet meer doet nee..
Ben wel redelijk uit de waas nu. Hopelijk blijft het zo nu
Kom op kerel... het waren maar 2 maanden..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:31 schreef dogtagz het volgende:
Van mijn eerste liefde af, het duurde helaas maar 2 maanden.
Het gaat verbazingwekkend goed met me (ik heb ook alles al uitgehuild bij vrienden en familie hehe)
Ik accepteerde dat het niet ging werken, ik heb nu soms nog wel vragen maar daar zal ik geen aandacht meer aan besteden.
Meerdere dingen speelden mee:
Lange afstandsrelatie, zij was er niet klaar voor. Ik zag onze relatie veel serieuzer terwijl zij nog heel jong is, en nog veel wilt experimenteren. Dat is kut om te horen maar het zij zo.
En de belangrijkste reden: Ze voelde niets meer voor meTerwijl ik altijd zó lief deed, ik was zo aandachtig. Het werd niet te veel zei ze. Daarom snap ik het niet... Ik ben totaal niet veranderd etc.
Ze zei dat ze er niet klaar voor was, als ze wel verliefd op me was had ze t dan nog steeds uitgemaakt? Nee ik denk het niet.
Dan was ze er waarschijnlijk wel klaar voor.
Some questions who are interesting but you will never know the answer...
Niks zwakte, juist heel sterk van je.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef H6-4ever het volgende:
Heb me ex gemaild dat ik niet meer wil mailen omdat ik het daar soms nog moelijk mee heb, en dat het beter voor mij is om daar mee te kappen...toon mijn zwakte ja, opgelucht ja!
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Kom op kerel... het waren maar 2 maanden..
Je kan serieus zijn over iemand, maar na 2 maanden begin je pas net te neuken...
Ik denk dat je er wel makkelijk overheen komt.
Ik vind het altijd zo'n dom gekakel als mensen wel even voor je bepalen of je al dan niet recht hebt op liefdesverdriet. Het waren máár 2 maanden, het was toch een kutwijf/klootzak, hij/zij kon je toch niet gelukkig maken, etc etc. Flikker toch eens op met die totaal niet bemoedigende kutposts!! Al duurde het fucking 2 uur, dan nog heb je recht op verdriet. Niemand kan bepalen wat het voor jou betekende en hoe jij je voelt. Ik ben langer ziek geweest van een relatie van een paar maandjes dan toen er een einde kwam aan een relatie van 8 jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef dogtagz het volgende:
Ik denk het ook.
Dat betekent dat ik het verhaal hier niet kwijt kan?
Het was mijn eerste relatie, dit was geen scharrel ofzo. Tenminste zo zag ik het niet.
Oh jij bent er één uit de categorie die zichzelf heeft wijsgemaakt dat single zijn beter is omdat je of niemand kunt krijgen, het moeilijk vindt om je sociaal op te stellen, je mensen wegjaagt, lelijk bent, bang bent om gekwetst te worden, bang bent om je zelf open te stellen voor iemand, of misschien.... bang om hier ook ooit serieus te moeten posten?quote:
Jij bent er zo 1 die te dom is om een post juist te interpreteren en zichzelf bloedserieus neemt omdat ze een falende relatie achter de rug heeft?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh jij bent er één uit de categorie die zichzelf heeft wijsgemaakt dat single zijn beter is omdat je of niemand kunt krijgen, het moeilijk vindt om je sociaal op te stellen, je mensen wegjaagt, lelijk bent, bang bent om gekwetst te worden, bang bent om je zelf open te stellen voor iemand, of misschien.... bang om hier ook ooit serieus te moeten posten?
Bijna goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:45 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1 die te dom is om een post juist te interpreteren en zichzelf bloedserieus neemt omdat ze een falende relatie achter de rug heeft?At best met Libelle-achtige clichés derden een dienst meent te bewijzen? Sneu.
Maar toch fijn om te weten dat een oud wijf als jij voor iedereen klaar staat op een forum als Fok! notabene.quote:
Ik heb echt een gevoelige snaar bij je geraakt hè? Dank je wel voor de glimlach die je op mijn gezicht hebt weten te toveren met je reacties. Net wat ik even kon gebruiken voor het slapen gaan. Jij ook weltrustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:52 schreef Stirneriaan het volgende:
Maar toch fijn om te weten dat een oud wijf als jij voor iedereen klaar staat op een forum als Fok! notabene.
Nah, ik heb toevallig een relatie. Dat jij jezelf te serieus neemt en vervolgens met wat clichés (lees: loze aannames) op de proppen komt en daarmee ook maar iets meent aan te tonen, was de aanleiding voor deze aangename conversatie. Maar slaap lekker schat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een gevoelige snaar bij je geraakt hè? Dank je wel voor de glimlach die je op mijn gezicht hebt weten te toveren met je reacties. Net wat ik even kon gebruiken voor het slapen gaan. Jij ook weltrusten
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd zo'n dom gekakel als mensen wel even voor je bepalen of je al dan niet recht hebt op liefdesverdriet. Het waren máár 2 maanden, het was toch een kutwijf/klootzak, hij/zij kon je toch niet gelukkig maken, etc etc. Flikker toch eens op met die totaal niet bemoedigende kutposts!! Al duurde het fucking 2 uur, dan nog heb je recht op verdriet. Niemand kan bepalen wat het voor jou betekende en hoe jij je voelt. Ik ben langer ziek geweest van een relatie van een paar maandjes dan toen er een einde kwam aan een relatie van 8 jaar.
Mensen komen hier posten omdat ze hun ei elders niet kwijt kunnen, wees er dan voor elkaar, een trap onder iemands kont is niks mis mee, maar maak iemand niet belachelijk omdat jij je niet kunt inleven in iemand anders zijn/haar verdriet.
Zo.. dat moest er even uit
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n dom gekakel als mensen wel even voor je bepalen of je al dan niet recht hebt op liefdesverdriet. Het waren máár 2 maanden, het was toch een kutwijf/klootzak, hij/zij kon je toch niet gelukkig maken, etc etc. Flikker toch eens op met die totaal niet bemoedigende kutposts!! Al duurde het fucking 2 uur, dan nog heb je recht op verdriet. Niemand kan bepalen wat het voor jou betekende en hoe jij je voelt. Ik ben langer ziek geweest van een relatie van een paar maandjes dan toen er een einde kwam aan een relatie van 8 jaar.
Mensen komen hier posten omdat ze hun ei elders niet kwijt kunnen, wees er dan voor elkaar, een trap onder iemands kont is niks mis mee, maar maak iemand niet belachelijk omdat jij je niet kunt inleven in iemand anders zijn/haar verdriet.
QFTquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:50 schreef Octagon het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
De lengte van een relatie staat idd. niet in verhouding tot het verdriet waar iemand recht op heeft.
Haha dank je! Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
that's the spirit, good lovers never healquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef From.the.block het volgende:
ik ben 3 jaar en twee verse exen verder, nog altijd zitten er dagen tussen dat ik wakker word met haar in mijn gedachten, over the goodtimes droom en mezelf op plaatsen terug vind waarvan ik niet wist dat ze bestonden. soms maak ik plannen in mijn hoofd in case i might meet her again. maar ik ga er niet aan onderdoor en dat is volgens mij the most important thing niet? ik geloof.. Good lovers never heal.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook behoorlijk in de put gezeten, zacht uitgedrukt. Denk dat dat voor de meeste 'vaste' bezoekers ook wel duidelijk was. Voor mij geldt echter ook dat ik, ondanks alle ellende, een ervaring rijker ben. Ik heb ervan geleerd, en ik weet ook dat ik er in de toekomst waarschijnlijk anders mee om kan gaan, op een betere manier. Ik heb er veel van geleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Mc.Chicken het volgende:
Verwerken moet je doen op je eigen tempo. Het heeft geen nut om dingen te gaan forceren. Het zal je inhalen en dan val je terug. Wat cactus zegt is helemaal waar. Iedereen heeft recht op zijn of haar verdriet. Al is een schop onder je kont misschien wel een goeie, anders blijf je misschien te lang hangen.
Je zou kunnen proberen er een positieve draai aan te geven. Dat heb ik ook gedaan. Het was een ervaring en die ervaring ben ik nu rijker. Ik weet wat ik in de toekomst niet of anders moet doen.
En er is nu ruimte voor een nieuw avontuur.
Oh en eerste break-ups zijn altijd iets lastiger. Wees blij dat je niet 4 jaar bij elkaar was.
Ik ken niet je hele geschiedenis, want ik lees nog niet zolang mee hier, maar als het uitgaat dan voelt degene die gedumpt is alsof hij/zij degene is die alles fout deed. Als zij echt zo resoluut van je af wilde, zou ze je ook niet nog af en toe smsen. Ze wilde gewoon niet meer een relatie met je. Dat kan liggen aan hoe jij was in die relatie of aan wat zij verwachtte van de relatie, maar hoe dan ook matchte dat voor haar niet. Hoe lastig het ook is, probeer jezelf niet te pijnigen door proberen te begrijpen wat zij denkt en waarom jij geen sex meer met je ex zou kunnen hebben. Zou je serieus een one-night-stand met haar willen hebben dan? Zou dat je zekerder maken of je gedachten aan haar doen minderen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Bartinhoo het volgende:
Hmm ik ben daar toch wel best veel mee bezig...
Ligt er maar net aan uit wat voor situatie je komt denk k...
Als je ex zo resoluut van je af wil, terwijl je zelf nog denkt dat ze je super vindt, dan sta je daar toch wel een beetje gedesillusioneerd...
Bij mij heeft dat gezorgd voor een hoop onzekerheid ( wordt steeds minder gelukkig )...
Als je sowiezo al het laatste bent met alles, vergeleken met vrienden heb ik al het minst ''interessante'' liefdesleven, dan is het daarbovenop best kut als je ALS je dan al een keer een vriendin hebt, zo resoluut gedumpt wordt, terwijl vrienden van mij nog best vaak aandacht van hun ex' en krijgen![]()
Is geen ''ahh wat ben ik zielig post'' ofzo, ik vind mezelf een van de knappere van mn vriendengroep dus absoluut niet zielig oid, maar het zorgt wel voor wat twijfels...
nee joh, je bent alles behalve hopeloos, we hebben dit allemaal gedaan. Ook al zeg je tegen jezelf 'ik ga niet kijken', dan doe je het nog op een zwak moment. Alleen jij weet of je nog contact met haar kan opnemen, het was jouw relatie. Natuurlijk heb je een roze bril op en romantiseer je erop los, maar denk ook aan waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Mijn 'ex' kon niet kiezen tussen mij en een ander, dat was voor mij voldoende om afstand te nemen, uiteraard met heel veel moeite en pijn, maar toch, heb ook nog zoiets als mijn eigenwaarde en als hij niet helemaal voor me gaat, dan houdt het op. Grenzen stellen, het is moeilijk, maar dat gaat je er doorheen trekken. Dus elke keer als je denkt 'ik ga haar sms'en' denk dan ook meteen aan waarom ze er een punt achter heeft gezet. Sterkte!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef dogtagz het volgende:
Aarg ik word hier gek van!
Ik betrap mezelf dat ik gewoon op haar profiel ga kijken.. Om te controleren wat ze doet, ik ben zo hopeloos!
Nog steeds die interesse wat ze vandaag gedaan heeft, of ze een poging had om contact met mij op te nemen. Dat laatste is heel debiel dat ik dat denk, want we hadden afgesproken geen contact te hebben. Ik heb er zelfs over nagedacht om haar te smsen...
Hoe klote kunnen gevoelens zijn en willen je gedachte omdraaien zeg.
Ach dat heb je zolang je nog denkt dat je ex ''speciaal / de enige in haar soort '' is...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef dogtagz het volgende:
Aarg ik word hier gek van!
Ik betrap mezelf dat ik gewoon op haar profiel ga kijken.. Om te controleren wat ze doet, ik ben zo hopeloos!
Nog steeds die interesse wat ze vandaag gedaan heeft, of ze een poging had om contact met mij op te nemen. Dat laatste is heel debiel dat ik dat denk, want we hadden afgesproken geen contact te hebben. Ik heb er zelfs over nagedacht om haar te smsen...
Hoe klote kunnen gevoelens zijn en willen je gedachte omdraaien zeg.
Tof om dat te ontdekkenquote:Op zondag 24 april 2011 11:57 schreef PastaNick het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik niet anders dan andere mensen ben in het liefdesverdriet. Het is een rare emotionele achtbaan met angst, woede en verdriet.
Bijna zes jaar een knipperlicht relatie en nu dacht ik dat ze echt serieus voor me ging omdat ze voor het eerst een reisje voor ons had geboekt.
Twee weken geleden alles afgeblazen en ze wil me niet meer zien. Nu ontdekt dat ze onze eerste trip naar het buitenland (mijn verjaardagskado) dit weekend heeft benut om met een andere jongen te gaan.
Ik heb nu een echte lekkere slechte dag!
Dat is inderdaad goed om te horen, het geeft ook zeker een beetje hoop om te weten dat het na een tijd echt weer beter kan gaan.quote:Op zondag 24 april 2011 12:08 schreef CeeZee het volgende:
Goed om te zien dat het met veel bekende beter gaat en voor de mensen die hier wat nieuwer zijn wil ik toch even zeggen dat het allemaal goed komt![]()
Ik heb precies het tegenovergestelde, als ik ga sporten(hardlopen bijvoorbeeld, als het niet te intensief is) ga ik juist nadenken over alles, en dan komt mijn relatie er dus ook bij. Als ik op een feestje ben dan denk ik er niet echt meer aan, ook hoe meer bier er in gaat.quote:Op maandag 25 april 2011 10:59 schreef JiggyJ het volgende:
Je geeft het zelf al aan : Als je bezig bent gaat het beter!
Sporten ( hardlopen ) heeft mij echt door die eerste maanden heengetrokken... Dit met name omdat sociaal bezig zijn in die periode niet het allerbeste voor mij werkte, in gezelschap van vrienden kon ik gewoon nog niet zo goed ''gezellig'' meepraten alsof er niets aan de hand was, na een paar uurtjes zat ik echt te popelen om weer naar huis te gaan..
Sport maakt je op zo' n moment rustig, en het geeft je ook het idee dat je nuttig bezig bent en aan jezelf werkt, nooit verkeerd
Zelfs nu bijna een jaar later merk ik het nog wel eens hoor dat wanneer ik een paar dagen achter elkaar niets interessants te doen heb, dat ik dan weer gedachten naar boven ga lopen halen over mijn ex, volgens mij is het inmiddels gewoon puur uit verveling...
Nu met de paasdagen heb ik het dus ook een beetje, op het moment ben ik een beetje boos op haar voor het eerst eigenlijk..
Wat wou ze nou precies van me? Ze zat maanden achter mn broek aan, en heeft mij bijna gesmeekt om een relatie met haar te nemen... Klein jaartje later maakt ze het uit, en gaat ze trots lopen verkondigen hoe hard ze me gedumpt heeft ....![]()
Mij in onzekerheid achterlatend en zelf al lang weer bij een nieuwe vriend... Blijft moeilijk voor me...
Maargoed bijna koninginnedag, daar komt een meid waar ik in september en december een beetje mee gerommeld had, ze schijnt me wel leuk te vinden maar het contact is al 2 maanden 0,0, ben benieuwd of er nog leven in te blazen is !
Ze is wel leuk, maar wel bijna 4 jaar jonger... Kon al moeilijk omgaan met de kinderlijkheid van mn ex, dus moet wel even kijken of de leeftijd niet in de weg staat...
Dat heb ik ook, alleen niet zo erg. Gewoon dat je 's avonds niet kan slapen en dan komen de slechte dingen naar boven, of gewoon dat je haar erg mist..quote:Echter als ik ga slapen lijken alleen de slechtste dingen boven te komen en ik heb verschrikkelijke nachtmerries over m'n ex waarin ze "vreemdgaat" en dergelijk. Dan word ik badend in het zweet en jankend wakker op de vroege morgen. Behoorlijk beschamend eerlijk gezegd.. Ik voel me nou niet echt die zelfverzekerde man die ik wil zijn dan.
Hee Pinguino81 hoe is het daar aan de andere kant van de computer, ben benieuwd hoe het met je gaat? Voel je je al wat beter/sterker? (bedoel hier niets mee, gewoon oprechte interesse in een aardig mens).quote:Op woensdag 20 april 2011 08:24 schreef Pinguino81 het volgende:
tis leuk hoor als je ex nu spelletjes met je begint te spelen, tegen je aan het liegen is etc. doet pijn maar maakt mij ook kwaad en dat helpt misschien met het loslaten. Iemand die mij zulke dingen flikt die wil ik niet eens. Op@#$@#$#$#@$@#
snap je gevoel, heb ook genoeg te doen, werk, vrienden, op stap met een stel vaste vriendinnen, maar inderdaad als ik dan alleen ben, heb ik ook het gevoel dat er iets moet. Ondanks dat het nu een stuk beter met me gaat, kan ik me nog steeds zo eenzaam voelen. Als ik dan lees dat mijn 'ex' alweer allemaal leuke dingen doet, dan vraag ik me af waarom ik ook niet gewoon kan genieten van het mooie weer, terrasje, vrienden enz.quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik baal er echt een beetje van, dat ik sinds mijn ex niet meer alleen kan zijn, er overkruipt mij dan echt een nijpend gevoel...
Dit lijkt ook wel een beetje met het seizoen en het weer te maken te hebben... Vorig jaar zomer had ik er erg last van, in de winter eigenlijk amper, maar nu het mooie weer er weer aankomt begint het weer een beetje op te komen... Voordat ik met mijn ex had, nooit last van eigenlijk...
Komt denk ik doordat iedereen met dit weer vanalles onderneemt, strand, bbq, terras, bloemendaal.. en dat ook allemaal op facebook moeten zetten natuurlijk...
Ik heb zelf ook niets te klagen, maandag gevaren met vrienden, dinsdag terras, woensdag weer gevaren en daarna bbq met vrienden, vrijdag tuinfeest en zaterdagavond weer terras...
Vanmiddag toch niet echt zin om mensen op te bellen, omdat ik om half 5 weg moet en heb niet zo' n zin om met tijdsdruk iets te gaan ondernemen, maar toch ben ik de hele tijd onrustig hier in huis... Gevoel alsof ik weg moet oid heel irritant...
Beetje dat gevoel dat er vanalles gebeurt ''out there'', maar dat ik daar niet bij ben oid..
Ik moet toch met dat gevoel gaan leren leven... Merk dat ik mezelf wel eens moed in probeer te praten door tegen mezelf te zeggen : Ajoh met je ex had je begin september ook nog totaal geen contact, maar begin oktober had je een relatie, dus binnen een maandje kan alles anders zijn...
Maar ik denk niet dat ik daar vanuit moet gaan, want voor hetzelfde geld duurt het nog 5 jaar en zit ik op iets te bouwen wat helemaal niet klopt...
Samequote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef missconfessions het volgende:
[..]
snap je gevoel, heb ook genoeg te doen, werk, vrienden, op stap met een stel vaste vriendinnen, maar inderdaad als ik dan alleen ben, heb ik ook het gevoel dat er iets moet. Ondanks dat het nu een stuk beter met me gaat, kan ik me nog steeds zo eenzaam voelen. Als ik dan lees dat mijn 'ex' alweer allemaal leuke dingen doet, dan vraag ik me af waarom ik ook niet gewoon kan genieten van het mooie weer, terrasje, vrienden enz.
mindtricks, hoort blijkbaar bij liefdesverdriet of laten we zeggen, bij het verwerken van verlies, lijkt me in mijn geval toepasselijkerquote:
Inderdaad, dat helpt echt tegen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:34 schreef goofy_goober het volgende:
Weet je wat helpt? Niet meer op Facebook/Hyves kijken en lekker je eigen plan trekken! Wat niet weet wat niet deert. Heb je per sé mensen nodig om je te kunnen vermaken? Leer eerst jezelf maar eens te vermaken, dan komen die vrienden en bijbehorende uitstapjes vanzelf wel.
hee Goofy, altijd leuk om van jou te horen, geniet je een beetje van het mooie weer ?quote:Op maandag 25 april 2011 14:34 schreef goofy_goober het volgende:
Weet je wat helpt? Niet meer op Facebook/Hyves kijken en lekker je eigen plan trekken! Wat niet weet wat niet deert. Heb je per sé mensen nodig om je te kunnen vermaken? Leer eerst jezelf maar eens te vermaken, dan komen die vrienden en bijbehorende uitstapjes vanzelf wel.
Heel goed om je nare ervaringen om te zetten in levenservaringenquote:Op maandag 25 april 2011 14:44 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hee Goofy, altijd leuk om van jou te horen, geniet je een beetje van het mooie weer ?
Kijken doe ik allang niet meer bij dat 'broekie'. Dat station is inmiddels allang gepasseerd, maar door hem ben ik wel heel anders naar mezelf gaan kijken. Durf nu uit mijn veilige zone te komen, en mijn eigen 'shit' eindelijk eens echt onder de loep te nemen, ipv wegstoppen met anti-depressiva en altijd maar van het ene in het andere avontuur te willen stappen. Het is tijd om echt te gaan genieten van het leven, wordt er niet jonger op, anders gebeurd het nooit meer. Kijk en dat heeft dat 'broekie' me wel laten zien, misschien heb ik daarom wel onmoet.
Wat een jankerd ben jij zeg. Foei.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
tuurlijk telt dat ook, heb in dezelfde situatie gezeten, gewoon lekker janken, schreeuwen en schelden, heel vaak op dit forum posten en gewoon zo vaak kijken op hyves etc. als je wilt, en dan afsluiten die handel en niet meer aan denken. Bij mij duurde het ongeveer drie weken en toen voelde ik me weer een stuk beter. Bij een scharrel gaat het volgens mij puur om de afwijzing, da's gewoon nooit leuk, maar echt er komt zonneschijn na die eindeloze regenbui!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef _Lily_ het volgende:
telt verdriet om een uit de hand gelopen scharrel ook?pff.. voel ik me even belabberd.
En dan ook echt op een manier dat ik momenteel niks te doen heb en al de hele dag in een kringetje telefoon-mail-facebook checken ronddraai (om te zien of er een levensteken van hem is)
Gelukkig ben ik gezegend met een goede vriendin. Die smste net dat ze me komt redden straks haha. Beetje afleiding is goed
nee, en jij dan, snap niet waarom je mee praat op dit forum als je niets te melden hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Wat een jankerd ben jij zeg. Foei.
Als jij 2 uur een goudvis hebt en hij gaat dood moet jij zeker 2 dagen rouwen...
Groei een paar ballen zeg...
nou het is niet zozeer dat het pijn is om de afwijzing. Ik heb gewoon verdriet over hoe het gelopen is en ik mis hem. Ik was juist degene die is weggegaan, maar dat was omdat ik er niet meer tegenkon. Het is niet zo dat ik m persé kwijt wouquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef missconfessions het volgende:
[..]
tuurlijk telt dat ook, heb in dezelfde situatie gezeten, gewoon lekker janken, schreeuwen en schelden, heel vaak op dit forum posten en gewoon zo vaak kijken op hyves etc. als je wilt, en dan afsluiten die handel en niet meer aan denken. Bij mij duurde het ongeveer drie weken en toen voelde ik me weer een stuk beter. Bij een scharrel gaat het volgens mij puur om de afwijzing, da's gewoon nooit leuk, maar echt er komt zonneschijn na die eindeloze regenbui!
Ik heb direct alles weggegooid en verwijderd wat er maar weggegooid en verwijderd kon worden. Dat helpt het beste denk ik, ook al is het lastig om te doen. Het enige wat ik bewaard heb zijn een paar dingen waar ik best wel waarde aan hechtte, kaarten die ze me had gestuurd en een foto van ons 2'en. In het begin vlak na het uitmaken keek ik nog weleens op haar profiel, maar ben daar ook snel mee gestopt. Het heeft toch geen zin... Daarnaast had ze het uitgemaakt via msn en in retrospectief bekeken pasten we eigenlijk ook niet echt bij mekaar. Al met al ben ik er door al deze dingetjes snel overheen gekomen, komt misschien ook wel een beetje door mijn karakter, ik houd er gewoon niet van om afhankelijk te zijn van iemand anders, zou ook nooit een relatie willen hebben waarbij je enorm afhankelijk bent van elkaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef missconfessions het volgende:
[..]
tuurlijk telt dat ook, heb in dezelfde situatie gezeten, gewoon lekker janken, schreeuwen en schelden, heel vaak op dit forum posten en gewoon zo vaak kijken op hyves etc. als je wilt, en dan afsluiten die handel en niet meer aan denken. Bij mij duurde het ongeveer drie weken en toen voelde ik me weer een stuk beter. Bij een scharrel gaat het volgens mij puur om de afwijzing, da's gewoon nooit leuk, maar echt er komt zonneschijn na die eindeloze regenbui!
Ik geloof dat je niet slim genoeg bent om mijn post te begrijpen. Dus ik ga niet eens de moeite nemen hier op in te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef SkryZer het volgende:
Wat een jankerd ben jij zeg. Foei.
Als jij 2 uur een goudvis hebt en hij gaat dood moet jij zeker 2 dagen rouwen...
Groei een paar ballen zeg...
Bevind/bevond me in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef JiggyJ het volgende:
Ohh wat herkenbaar Pinguin jouw post:P
Dit was welliswaar mijn eerste relatie, maar ik had de dumper ''moeten'' zijn in plaats van haar... Al maanden van tevoren had ik aangegeven dat ik twijfelde, mijn ex heeft zovaak tegen me gezegd : Hoe kan ik het beter doen, ik wil echt geen ander etc etc...
2 Weken voordat het uitging op de boot hadden we al een semi - grappig ( ja hoe is het mogelijk ) gesprek van : Het werkt eigenlijk niet meer tussen ons, en ik zei : Eigenlijk moeten we het nu gewoon beeindigen, terwijl we gewoon samen gezellig een dagje gingen varen..
Dat wou ze toen nog niet, maar 2 weken later zei ik iets doms op een feest en toen overliep de emmer...
Het was al een paar dagen 5 voor 12 en we voelden het beiden eigenlijk aankomen...
Heel vreemd, nog een tijd lang intens staan knuffelen daar, en toen ieder van ons huiswaarts gegaan ipv. bij elkaar blijven slapen...
( Ik mocht ook nog wel bij haar blijven slapen, op de logeerkamer zei ze)
Eerst boeide het me niet zoveel, ik dacht dat ik haar nog wel terug kon krijgen door de manier waarop we uit elkaar gingen, maar oh wat trok ik het slecht toen ik merkte dat dit niet zo was..
En inderdaad hoe meer ik zei haar terug te willen, hoe meer afstand ze nam..
De laatste maanden lijkt het echter omgekeerd te werken, ik doe heel afstandelijk en zij lijkt weer wat meer toenadering te zoeken.. Ze heeft nu een vriend, maar ben stiekem toch wel benieuwd wat er gebeurt mocht dit uitgaan
Ik ben al te ver gegaan met het aandacht vragen in die eerste maanden en heb mezelf onherstelbaar voor lul gezet dus mijn kansen zijn verkeken wat betreft een eventuele relatie met haar.. Mocht jij nog voor je laatste kleine kansje willen gaan, stel je dan afstandelijk en zelfstandig op!
maar is dat ook echt zo? ik wil der ook nog steeds terug maar ik ken mezelf. zodra zij zich weer vol op mij zal storten dan zal ik opeens voelen wat ze me allemaal heeft geflikt de laatste weken en zal het nooit meer worden zoals eerst. zal altijd denken ze maakt t toch weer uit etc.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef H6-4ever het volgende:
Hier hetzelfde schuitje
Ik zit nu met een ander vraag/probleem namelijk, hoe zeer ik ook in alles probeer er is 1 ding want ik me dagelijks afvraag en blijft mij dwars zitten:
Als ze hier weer ineens weer voor de deur staat, zou ik haar dan terug nemen?? Verdomme JA!, en daar baal ik van. Dit staat haaks op waar ik keihard mee bezig ben, haar vergeten nooit meer terug willen en weer tevreden worden met mijn leven zonder haar...maar helaas het antwoord blijft ja........
precies! tis meer een soort sport aan t worden om haar terug te willen maar ik heb al eerder gemerkt in deze periode dat zodra ze toenadering zoekt ik niet een gat in de lucht spring maar denk oh shit straks wil ze me echt terug en dan? maar als ik der niet hoor voel ik me ook weer rot.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Merk nu wel dat je op een gegeven moment bent uitgepraat over je ex..Ook al zit ik nog wel met hem in mijn hoofd. Maar hij behandelde me niet goed dus ook al wil ik hem ergens wel terug, ik zou dat nooit meer kunnen.
Nah, niet heel raar. Ik denk wel eens wat ik zou doen als mijn ex me terugvroeg. Mijn hart wil het wel maar mijn verstand zegt heel hard NEEEEEEEquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
precies! tis meer een soort sport aan t worden om haar terug te willen maar ik heb al eerder gemerkt in deze periode dat zodra ze toenadering zoekt ik niet een gat in de lucht spring maar denk oh shit straks wil ze me echt terug en dan? maar als ik der niet hoor voel ik me ook weer rot.
ik ben raar
heb precies hetzelfde, wil ook aandacht, of sterker nog, ik wil winnen! Echt een kronkel in mijn hoofd, want tegelijkertijd wil ik er ook helemaal los van komen, gewoon vergeten. Moeilijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
precies! tis meer een soort sport aan t worden om haar terug te willen maar ik heb al eerder gemerkt in deze periode dat zodra ze toenadering zoekt ik niet een gat in de lucht spring maar denk oh shit straks wil ze me echt terug en dan? maar als ik der niet hoor voel ik me ook weer rot.
ik ben raar
damn dat is echt even slikken als iemand dat tegen je zegt, klote voor je. Heb vandaag hetzelfde meegemaakt, vroeg of hij nog wel eens aan mij dacht en kreeg ik keihard een 'nee' via sms nog wel. Jemig voel me nu echt een looser! Ja hoe los je dit nu op, dat rotgevoel in je buik van iemand die je echt niet meer wil. Ik hoor Goofy alweer: niet aanstellen, vergeten en door gaan. Ooooooooooh hoe kom ik ooit van dit kutgevoel af, dacht dat ik het verwerkt had, maar nee hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Zwitsalletje het volgende:
Bah, met mij gaat het nog steeds niet super. Het is nu 5 maanden uit (na een relatie van 3 jaar).
De eerste maand ging wel, maar zodra ze een nieuwe vriend kreeg (2 maanden geleden) stortte ik helemaal in. We hebben wel altijd contact gehouden, we hebben elkaar zelfs een keer gezien, waarbij ze ook zei dat ze niet zeker wist of ze wel verliefd was op die jongen. En dat het in de toekomst misschien nog wel wat kon worden.
Reden voor mij om elke dag met haar te spreken op msn, over hoe kut ik me wel niet voel, dat het over is tussen ons, en hoe het ging tussen haar en haar vriend. Ze voelde nog voor me zei ze, maar ze wou eigenlijk even met rust gelaten worden. Nou ik dus met mijn botte kop elke keer weer contact zoeken, ze had met geblokkeerd op msn, dus via ping of whatsapp, en dit ongeveer een maand lang, met als gevolg dat ik me kut bleef voelen, en zij gek van mij werd, en zelfs boos.
Gisteren heeft ze alle contact verbroken, omdat ik maar niet ophield met ''zielig doen''.
Ze zei: Het gaat super tussen ons(haar vriend en haar), het enige wat ons dwarszit ben jij, dus rot eens op. Een erg pijnlijk moment gisteren, en mijn liefdesverdriet is ook weer terug in volle kracht![]()
Welkom terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 03:20 schreef TrsK het volgende:
Ik ben terug uit de VS. Heeft me heel veel goed gedaan! Ik denk nog wel aan mijn ex, maar het dwangmatige is er een beetje af. Als ik aan haar denk is het vaker iets van 'pffft wat heb je zelf eigenlijk vaag gedaan tijdens de relatie' dan van 'mijn god ik wil je terug', al komen die momentjes soms ook nog wel voorbij. Het is me allemaal een beetje gaan dagen dat ze hoewel ik van haar hield ze ook eigenlijk een grote egoist was. Hoe vaak ze mij er ook voor uitgemaakt heeft, ze had gewoon een bord voor haar kop en was gewoon zwaar manipulatief. Eigenlijk gebeurde er bijna niets als zij er niet ook voordeel bij had. Dus, begin echt over haar heen te komen en in te zien dat er vast een meisje rondloopt op deze aardkloot die veel beter bij me past en mijn liefde verdient.
Op naar Q-day!
P.S.
Ik zal nooit maar dan ook nooit meer een relatie beginnen met iemand die zich in een andere levensfase bevindt.. Dat heb ik hiermee wel geleerd.. En ik blijf nu (even afkloppen met de zomer voor de deur) lekker lang single en ga mijn eigen plan trekken.. Mwaaaah FREEDOM.
Ja echt klote, 2 maanden geleden zei ik nog van, ik heb zin om je stem te horen, die ben ik vergeten. Toen zei ze, ''oh ik hoor jou nog wel''. En nu dit. 'T zal welquote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef missconfessions het volgende:
[..]
damn dat is echt even slikken als iemand dat tegen je zegt, klote voor je. Heb vandaag hetzelfde meegemaakt, vroeg of hij nog wel eens aan mij dacht en kreeg ik keihard een 'nee' via sms nog wel. Jemig voel me nu echt een looser! Ja hoe los je dit nu op, dat rotgevoel in je buik van iemand die je echt niet meer wil. Ik hoor Goofy alweer: niet aanstellen, vergeten en door gaan. Ooooooooooh hoe kom ik ooit van dit kutgevoel af, dacht dat ik het verwerkt had, maar nee hoor!
Niet aanstellen, vergeten en doorgaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef missconfessions het volgende:
[..]
damn dat is echt even slikken als iemand dat tegen je zegt, klote voor je. Heb vandaag hetzelfde meegemaakt, vroeg of hij nog wel eens aan mij dacht en kreeg ik keihard een 'nee' via sms nog wel. Jemig voel me nu echt een looser! Ja hoe los je dit nu op, dat rotgevoel in je buik van iemand die je echt niet meer wil. Ik hoor Goofy alweer: niet aanstellen, vergeten en door gaan. Ooooooooooh hoe kom ik ooit van dit kutgevoel af, dacht dat ik het verwerkt had, maar nee hoor!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet aanstellen, vergeten en doorgaan.
Zowel de man als vrouw kan dit doen hoor. En vaak is het dat wanneer ze het uitmaken ze er al langere tijd over nagedacht hebben om het uit te maken. Dus eigenlijk zit degene wie het uitmaakt altijd wel wat verder in het verwerkingsproces.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Denken jullie dat iemand waar je geweldige gesprekken mee had, veel mee gelachen hebt, vol overgave met je ligt te vrijen en elke dag tegen je zegt hoe mooi hij je vindt, je binnen 2 weken kan vergeten? Ik bedoel zijn mannen het zo makkelijk vergeten? Mannen kom op, moet het echt even weten, want ik snap er helemaal niets meer van!
Nou ik zit al 5 maanden in rouw, het begint wel minder te worden, maar het eerste waar ik ELKE ochtend nog aan denk is m'n exquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Denken jullie dat iemand waar je geweldige gesprekken mee had, veel mee gelachen hebt, vol overgave met je ligt te vrijen en elke dag tegen je zegt hoe mooi hij je vindt, je binnen 2 weken kan vergeten? Ik bedoel zijn mannen het zo makkelijk vergeten? Mannen kom op, moet het echt even weten, want ik snap er helemaal niets meer van!
Tja...euh....iets van het verschil kunnen zien tussen woorden en daden? (en sex is gewoon een behoefte ook al is dat idd 'de daad'quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Als je een relatie van drie jaar hebt gehad: nee. Maar drie weken? Ja, dat denk ik wel. Vooral als het voor de dumper niet zo serieus was als voor de gedumpte. Dan is twee weken eigenlijk al teveel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Waarom voel je je kut?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een kutgevoel nu.Zo meteen maar even verdriet wegzuipen..
werken helaas, mischien dat ik dr morgen overdag nog tegenkom, en anders is er altijd nog een backup planquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, het komt je niet aanwaaien. Moet je toch echt wat voor doen.
Laat maar, dat voel ik me nu ookquote:
mwah het was bij mij de afgelopen paar weken bijna helemaal weg, maar omdat vanavond een speciale datum is voor ons destijds moest ik er toch weer aan denken. hopelijk is dit gevoel snel weer weg want ik wil me focusen op de toekomst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Nou ik zit al 5 maanden in rouw, het begint wel minder te worden, maar het eerste waar ik ELKE ochtend nog aan denk is m'n ex
Dát is waarschijnlijk ook wat je het meest mistquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Under_Score het volgende:
en op dit soort momenten mis ik gewoon iemand die dr armen om me heen slaat en zegt dat alles wel goed komt/is.![]()
Gefeliciteerd!, je bent een mens met gevoelens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef Under_Score het volgende:
ja, ik heb gewoon iemand nodig. zo is ook zo alleen.
gelukkig zo werken, dan hoef ik er niet bij stil te staan.
Al jouw symptomen zijn zeer herkenbaar bij liefdesverdriet. Geef het de tijd. Een jaar lang is niet raar als je écht van iemand gehouden heb. Ook al "was het maar" een relatie van 8 maanden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef AbXorb het volgende:
Ontzettend herkenbaar topic. Mooi topic ook, ik ben blij dat het allemaal vrij normaal is en zo.
Zelf het ik het na een relatie van 8 maanden ook vrij zwaar gehad, veel huilen, moeite met slapen en concentreren op het werk, veel wraakneigingen.
Gelukkig gaat het allemaal wat beter inmiddels (het is nu bijna een jaar achter de rug) maar ik heb nog steeds bij vlagen momenten dat ik even terugval...is dat niet al heel lang, een jaar, voor zoiets?
Ik zag het toendertijd ook niet aankomen, dat was zeker een factor. Ze deed al een tijdje afstandelijker, maar zei dat dat kwam door haar winterdip. Toen duurde dat bijna 3 maanden en zei ik dat ik daar moeite mee had, en toen maakte ze het ineens uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al jouw symptomen zijn zeer herkenbaar bij liefdesverdriet. Geef het de tijd. Een jaar lang is niet raar als je écht van iemand gehouden heb. Ook al "was het maar" een relatie van 8 maanden.
Dat is het vervelende van gedumpt worden. Zij wilt de relatie beëindigen, maar jij niet. Dan blijven de gevoelens langer doorspelen en blijft een rotgevoel bij de gedumpte hangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik zag het toendertijd ook niet aankomen, dat was zeker een factor. Ze deed al een tijdje afstandelijker, maar zei dat dat kwam door haar winterdip. Toen duurde dat bijna 3 maanden en zei ik dat ik daar moeite mee had, en toen maakte ze het ineens uit.Op moddervokking MSN. Dat neem ik haar voor altijd kwalijk.
tsja, daar heb ik ook nooit om gevraagd. was ik maar een robotquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!, je bent een mens met gevoelens.![]()
Op dit soort feestdagen is het altijd zo van.. wat zou mijn ex nu aan het doen zijn? Hij loopt hier ergens rond. Ik mis het idee hebben van dat iemand het uitmaakt wat je de hele dag aan het doen bent.quote:
Ik snap je helemaal, maar je moet proberen je gedachtes zo weinig mogelijk aan hem te besteden - anders lijdt je er alleen maar onder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Op dit soort feestdagen is het altijd zo van.. wat zou mijn ex nu aan het doen zijn? Hij loopt hier ergens rond. Ik mis het idee hebben van dat iemand het uitmaakt wat je de hele dag aan het doen bent.
Vraagje, heeft jouw ex een vriend op het moment?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Zwitsalletje het volgende:
Met Koninginnedag 3 jaar geleden heb ik mijn ex ontmoet![]()
Dus vandaag even een kutdag.
Kon het bijna niet laten om mijn ex te smsen, maar heb het toch maar niet gedaan.
Brrr... herkenbaar. Net mijn kindjes teruggebracht naar mijn ex, en we stonden samen weer ouderwets te lachen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Op dit soort feestdagen is het altijd zo van.. wat zou mijn ex nu aan het doen zijn? Hij loopt hier ergens rond. Ik mis het idee hebben van dat iemand het uitmaakt wat je de hele dag aan het doen bent.
De duur van een relatie doet er niet zo toe, de intensiteit ervan is veel bepalender voor hoe lang het duurt eer je er overheen bent. Ik vind een jaar niet lang voor iemand waar je van gehouden hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef AbXorb het volgende:
Ontzettend herkenbaar topic. Mooi topic ook, ik ben blij dat het allemaal vrij normaal is en zo.
Zelf het ik het na een relatie van 8 maanden ook vrij zwaar gehad, veel huilen, moeite met slapen en concentreren op het werk, veel wraakneigingen.
Gelukkig gaat het allemaal wat beter inmiddels (het is nu bijna een jaar achter de rug) maar ik heb nog steeds bij vlagen momenten dat ik even terugval...is dat niet al heel lang, een jaar, voor zoiets?
Die deur is echt voorgoed dicht gegooid?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Brrr... herkenbaar. Net mijn kindjes teruggebracht naar mijn ex, en we stonden samen weer ouderwets te lachen.
Waarom nou?Ik weet toch dat het niet goed komt...
Ja, nee, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Die deur is echt voorgoed dicht gegooid?
Lastig lijkt me dat. Jouw gevoel voor haar is nooit weg geweest, begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik weet het niet.![]()
We kunnen het na ruim 4 jaar oorlog ineens weer prima met elkaar vinden. Sinds die achterlijke vriendje van haar uit het hun leven is, is ze plotseling weer hartstikke aardig tegen me. Zelfs haar ouders reageren normaal tegen mij, en dat hebben ze eigenlijk nog nooit gedaan.
Bah
Nee, nooit. Al heb ik mezelf altijd voorgehouden dat wel te doen. Maar misschien komt het ook wel door mijn langgekoesterde (ultieme) droom een gezin te hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Lastig lijkt me dat. Jouw gevoel voor haar is nooit weg geweest, begrijp ik?
Gevoel kun je niet uitschakelen. Ik niet tenminste. Je kan het wegstoppen, negeren, trachten te blokkeren, toneel spelen dat het weg is, maar als het er is, is het er.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, nooit. Al heb ik mezelf altijd voorgehouden dat wel te doen. Maar misschien komt het ook wel door mijn langgekoesterde (ultieme) droom een gezin te hebben.
Vóór haar had ik een relatie van 6 jaar met een meid die ik echt totaal ben vergeten. Helpt er ook bij dat ze 2x is vreemd is gegaan en vrij snel een kind kreeg met die gozer waar ze mee vreemd ging.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
Dat zij de moeder van je kinderen is maakt het extra lastig. Hangt jouw liefde voor haar samen met die wens voor een gezin (m.a.w: zou je ook zo gek op haar zijn als zij een 'gewoon' meisje was en jullie geen kinderen hadden samen)?
Wat ging er mis, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vóór haar had ik een relatie van 6 jaar met een meid die ik echt totaal ben vergeten. Helpt er ook bij dat ze 2x is vreemd is gegaan en vrij snel een kind kreeg met die gozer waar ze mee vreemd ging.
Maar de moeder van mijn kinderen had/heeft alles wat ik me kon wensen. Lief, eerlijk, zorgzaam en een fantastische lichaam. De knapste is ze zeker niet, maar zij was alles wat ik kon wensen. Dat ik deels door mijn eigen stommiteit dit heb laten lopen neem ik mezelf nog elke dag kwalijk.
Stond 2 jaar lang lijnrecht tegenover haar ouders en voelde me te trots om het uit te praten. Ook was ik toen vooral met mezelf bezig en liet haar in de kou staan. Ook toen de kinderen net geboren waren, liet ik haar min of meer aan haar lot alleen. Ik kon in de eerste instantie geen gevoel bij mijn kinderen krijgen, en begon ze te ontwijken. Dat fragiele, veel te vroeg geboren mensjes vond ik doodeng.quote:
Het is elke dag nog kut maar vandaag was weer zo'n opper kutdag. Liep ik met een groepje mensen in de stad en ik kende er maar één van. Allemaal super aardige lui dus masker op en net doen alsof ik het minstens even tof vond als zij, maar naarmate de dag vordert komen er steeds meer barsten in mijn masker en is het steeds moeilijker om leuk en gezellig te doen. Je ziet mensen lachen en dansen en zoenen en verliefd doen en het enige wat ik denk is: godverdomme waarom ben ik nu niet meer bij hem. Zou hij nu met dat meisje zijn waarvoor hij mij gedumpt heeft? Zou hij uberhaupt 1 seconde van deze dag aan mij hebben gedacht?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik snap dat je dat wilt, ik herken het gevoel. Met bovenstaande ex van mij is het contact zo goed dat die vraag niet gesteld hoeft te worden, maar er zijn mensen die je nooit meer ziet nadat je alles met elkaar gedeeld hebt. Maar het is beter deze vraag zelf te beantwoorden. Het is namelijk heel logisch dat het antwoord 'ja' is. Ik denk ook nog wel eens aan mensen die ik heb afgewezen, en echt niet altijd negatief. Het probleem zit hem alleen in dat jij hoopt dat er een volmondig 'JA' op jouw bericht gaat komen en dat het op de één of andere manier weer goedkomt. En een goede stelregel is wat mij betreft nog altijd: als je hoopt dat het nog weer goedkomt tussen jou en je ex dan is het nog geen tijd voor contact en ben je er nog niet voldoende overheen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef trekeennummertje het volgende:
Als ik lees hoe sommige hun exen nog af en toe een smsje sturen met: denk je nog wel eens aan mij, of in ieder geval laten weten dat ze nog aan haar/hem denken dan krijg ik ook het gevoel dat te willen doen...![]()
Hoe oud ben je nu? Je verandert en groeit zo enorm in je twintigerjaren (althans, zo heb ik dat ervaren) dat ik me kan voorstellen dat je er nu compleet anders instaat. En dat je achteraf heel goed beseft en ziet wat je verkeerd deed, welke stommiteiten je bent begaan, maarja.. dat is achteraf. Als je er middenin zit laat je je - zeker als je jong bent - wat makkelijk meeslepen door bijzaken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stond 2 jaar lang lijnrecht tegenover haar ouders en voelde me te trots om het uit te praten. Ook was ik toen vooral met mezelf bezig en liet haar in de kou staan. Ook toen de kinderen net geboren waren, liet ik haar min of meer aan haar lot alleen. Ik kon in de eerste instantie geen gevoel bij mijn kinderen krijgen, en begon ze te ontwijken. Dat fragiele, veel te vroeg geboren mensjes vond ik doodeng.![]()
Pas later kreeg ik gevoel voor mijn kinderen. Toen het dus te laat was en zij mij de deur wees. Als ik terugdenk aan hoe ik tóen was, kan ik mezelf voor mijn kop slaan. Ik was gewoon zelf een groot kind toen ik kinderen kreeg op mijn 23e.
Ik kan me nu totaal geen leven zonder mijn kinderen voorstellen. Ze zijn verreweg de allerbelangrijkste personen in mijn leven.
Dat is inderdaad raar, ik snap ook niet waarom hij/zij zo zou doen. Maar het gevoel kan minder worden, soms hoeft daar geen reden voor te zijn toch? Soms is het gewoon... weg..quote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet niet of ik het stuur omdat ik hoop dat het weer goed komt. Ik denk dat ik eigenlijk een soort bevestiging wil dat ik wel wat heb betekent voor hem. Als je van 24u per dag contact opeens naar niks meer gaat en hij alleen maar super gemeen kan doen, terwijl daar imo totaal geen reden voor is, dan vind ik het niet zo gek dat ik aan alles ga twijfelen wat hij ooit gezegd heeft. Hij riep zo vaak dat hij echt van me hield, dat we beste maatje waren, dat we samen oud zouden worden, etc. Hoe kun je dan opeens nooit meer aan iemand denken?
Ik snap dat als je verliefd wordt op een ander dat zij leuker is om mee bezig te zijn, maar dan ben je toch niet opeens degene vergeten die er echt voor je was? Die 9 maanden onder je speeddial heeft gezeten, degene die alles van je wist en waar je leuke en moeilijke momenten mee hebt gedeeld.
Ik snap gewoon niet waarom je je dan zou gedragen als een botte eikel die het alleen maar irritant vindt dat die ander niet van de één op de andere dag gewoon verder gaat met zijn/haar leven alsof er nooit wat is geweest. Als ik zeg dat ik van iemand hou, dan betekent dat voor mij dat iemand echt in mijn hart zit. Ik zeg dit dan ook niet snel tegen mensen. Ik vind het denk ik te moeilijk om te accepteren dat het voor een ander blijkbaar niets meer is dan wat lege woorden waar totaal geen gevoel achter zit.
Ja, helaas wel. Anders had ik het wel gewetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Vraagje, heeft jouw ex een vriend op het moment?
Ik herken je gevoel en gedachten hieromtrent, maar ik heb me laten vertellen dat zulk gedrag voor de ander een houding kan zijn om met alles om te gaan. Voor sommige mensen is het 'makkelijker' om zich bot en afstandelijk op te stellen omdat ze zich anders mee laten slepen door hun gevoel. Dat gedrag kan heel kwetsend zijn, maar zegt verder niets over wat jullie met elkaar deelden. Laat het je mooie herinneringen niet verpesten.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet niet of ik het stuur omdat ik hoop dat het weer goed komt. Ik denk dat ik eigenlijk een soort bevestiging wil dat ik wel wat heb betekent voor hem. Als je van 24u per dag contact opeens naar niks meer gaat en hij alleen maar super gemeen kan doen, terwijl daar imo totaal geen reden voor is, dan vind ik het niet zo gek dat ik aan alles ga twijfelen wat hij ooit gezegd heeft. Hij riep zo vaak dat hij echt van me hield, dat we beste maatje waren, dat we samen oud zouden worden, etc. Hoe kun je dan opeens nooit meer aan iemand denken?
Ik snap dat als je verliefd wordt op een ander dat zij leuker is om mee bezig te zijn, maar dan ben je toch niet opeens degene vergeten die er echt voor je was? Die 9 maanden onder je speeddial heeft gezeten, degene die alles van je wist en waar je leuke en moeilijke momenten mee hebt gedeeld.
Ik snap gewoon niet waarom je je dan zou gedragen als een botte eikel die het alleen maar irritant vindt dat die ander niet van de één op de andere dag gewoon verder gaat met zijn/haar leven alsof er nooit wat is geweest. Als ik zeg dat ik van iemand hou, dan betekent dat voor mij dat iemand echt in mijn hart zit. Ik zeg dit dan ook niet snel tegen mensen. Ik vind het denk ik te moeilijk om te accepteren dat het voor een ander blijkbaar niets meer is dan wat lege woorden waar totaal geen gevoel achter zit.
En komt zo'n persoon zichzelf nog eens tegen? Ik hoop het van wel in ieder gevalquote:Op zondag 1 mei 2011 15:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
@L-E:
Ik vind het nogal wat: Iemand maakt het uit, is bot en hufterig en maakt daarmee eigenlijk meer 'kapot' dan nodig is, en dan moet je als diegene die verrast (lees gekwetst) kan zijn ook nog eens begrip gaan tonen voor zo iemand?
Dat vind ik de omgekeerde wereld.
Het toont imo het egocentrische denken aan van zo iemand. Het draait om hem/haar en zijn/haar gevoelens en dat de ander dan extra gekwetst kan worden is van minder of geen belang voor zo iemand. Dat is meer een feitelijke weergave. Daar hoef je geen begrip voor te hebben want dat toont juist hoe zo iemand vooral met zichzelf bezig is.
Je dit realiseren brengt je sneller met de voetjes op de vloer. Als de pijn over is snap je dat je beter af zonder- dan met zo iemand bent
Dit heb ik ook gedaan, pas sinds gister maar toch. Toch vraag ik me nog af wat zij nu aan het doen is en waarom zij geen contact zoekt. Zij is namelijk degene die fout is geweest en het tot dit punt heeft gebracht. En daarmee bedoel ik rotzooien met andere jongen en er dan over liegen, plus andere dingen verzwijgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:52 schreef dogtagz het volgende:
Een hele simpele vraag, ik stuurde laatst ook zo'n smsje dus...
Daarna dacht ik, waarom doe ik dit? Ik hoopte inderdaad op een antwoord en dat het weer goed kwam.
Soms wil ik nog steeds iets sturen maar dat kan ik nu niet meer, ik weet simpelweg haar nummer niet uit mijn hoofd. Tevens ook gewoon verwijderd uit mijn mobiel.
Het wordt daardoor steeds makkelijker om haar te vergeten.
Ik neem aan dat dat ook een optie is?
Maak het voor jezelf moeilijker om contact te zoeken met diegene.
Ik ben 28 jaar en een heel hoop wijzer. Maar haar uit mijn leven bannen kan uiteraard niet. Ik zal zolang ik leef met haar te maken hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? Je verandert en groeit zo enorm in je twintigerjaren (althans, zo heb ik dat ervaren) dat ik me kan voorstellen dat je er nu compleet anders instaat. En dat je achteraf heel goed beseft en ziet wat je verkeerd deed, welke stommiteiten je bent begaan, maarja.. dat is achteraf. Als je er middenin zit laat je je - zeker als je jong bent - wat makkelijk meeslepen door bijzaken.
Respect in ieder geval dat je aan genoeg zelfreflectie hebt gedaan om te beseffen wat je hebt laten gaan. Ze is natuurlijk ook geen gewone ex, vanwege jullie kinderen. Geen contact meer en haar uit je leven blocken is gewoonweg geen optie.
Wat wil je hier nu nog mee, accepteren dat jouw gevoel voor haar er is en blijft en meer niet, of ontdekken hoe zij hierin staat?
Waar lees jij dat ik zeg dat je er begrip voor moet hebben?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
@L-E:
Ik vind het nogal wat: Iemand maakt het uit, is bot en hufterig en maakt daarmee eigenlijk meer 'kapot' dan nodig is, en dan moet je als diegene die verrast (lees gekwetst) kan zijn ook nog eens begrip gaan tonen voor zo iemand?
Dat vind ik de omgekeerde wereld.
Het toont imo het egocentrische denken aan van zo iemand. Het draait om hem/haar en zijn/haar gevoelens en dat de ander dan extra gekwetst kan worden is van minder of geen belang voor zo iemand. Dat is meer een feitelijke weergave. Daar hoef je geen begrip voor te hebben want dat toont juist hoe zo iemand vooral met zichzelf bezig is.
Je dit realiseren brengt je sneller met de voetjes op de vloer. Als de pijn over is snap je dat je beter af zonder- dan met zo iemand bent
Hier:quote:Op zondag 1 mei 2011 16:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat je er begrip voor moet hebben?
Wat ik wil zeggen is dat het soms beter voor jezelf en de verwerking kan zijn de harde waarheid onder ogen te zien en niet teveel begrip voor je ex te hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:53 schreef L-E het volgende:
.......... kinderachtig gedrag als het eenmaal uit is. Dat doet de liefde die er ooit was geen recht.
Ik keur dat botte gedrag helemaal niet goed, ik gaf slechts een verklaring.
Ik bedoelde niet dat je begrip moet opbrengen voor dat gedrag. Maar zulk gedrag is niet perse een teken dat iemand nooit om je heeft gegeven, daar ging het om in de oorspronkelijke reactie waar ik op reageerde.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hier:
"..........maar ik heb me laten vertellen dat zulk gedrag voor de ander een houding kan zijn om met alles om te gaan. Voor sommige mensen is het 'makkelijker' om zich bot en afstandelijk op te stellen omdat ze zich anders mee laten slepen door hun gevoel."
Maarre: Goed dat je het ook bij de juiste naam weet te omschrijven:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat het soms beter voor jezelf en de verwerking kan zijn de harde waarheid onder ogen te zien en niet teveel begrip voor je ex te hebben.
Wat knap dat je daar op die manier instaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 28 jaar en een heel hoop wijzer. Maar haar uit mijn leven bannen kan uiteraard niet. Ik zal zolang ik leef met haar te maken hebben.
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat de kans héél klein is om haar (en de kinderen) terug te krijgen. Zolang het contact goed blijft en ik mijn kinderen steeds meer kan blijven zien, ben ik al gelukkigAl het andere is een bonus.
Dat wij blijkbaar niet werken in een relatie kan ik nog accepteren, ook al vind ik dat wel jammer, maar goed dat zij zo. Maar dat iemand je inderdaad rot schoppen blijft nageven of je keihard negeert omdat hij niet met jouw verdriet geconfronteerd wil worden vind ik een ander verhaal. Ik zou het dolgraag normaal willen afsluiten en verder willen gaan, maar daar zijn twee mensen voor nodig en ik snap dan werkelijk niet dat degene die er blijkbaar het minste moeite mee heeft dat het voorbij is zoveel moeite heeft om mij dat te misgunnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef L-E het volgende:
Ik bedoelde niet dat je begrip moet opbrengen voor dat gedrag. Maar zulk gedrag is niet perse een teken dat iemand nooit om je heeft gegeven, daar ging het om in de oorspronkelijke reactie waar ik op reageerde.
Wat is 'de harde waarheid'? En waar het verwerking betreft: ik weet van mezelf dat ik pas los kan laten als ik de dingen met een fijn gevoel heb afgesloten. Zonder rancune, spijt, woede. Gewoon in vrede, terwijl je elkaar oprecht het beste wenst en met een glimlach terugdenkt aan wat er ooit was. In die zin is dat botte gedrag juist iets dat de lijdensweg verlengt.
Ik ken het, in mijn geval was ik de eikel. Het besef kwam er pas toen het al veel te laat was. Zou graag willen dat ik het anders had gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wij blijkbaar niet werken in een relatie kan ik nog accepteren, ook al vind ik dat wel jammer, maar goed dat zij zo. Maar dat iemand je inderdaad rot schoppen blijft nageven of je keihard negeert omdat hij niet met jouw verdriet geconfronteerd wil worden vind ik een ander verhaal. Ik zou het dolgraag normaal willen afsluiten en verder willen gaan, maar daar zijn twee mensen voor nodig en ik snap dan werkelijk niet dat degene die er blijkbaar het minste moeite mee heeft dat het voorbij is zoveel moeite heeft om mij dat te misgunnen.
Het verpest daardoor juist elke mooie herinnering en het geeft mij alleen maar het gevoel dat ik handig was for the time being en nu keihard moet opzouten. Naast dat je liefde met elkaar gedeeld hebt, word je ook beste vrienden. Zo behandel je toch geen enkele vriend? Of was dat ook alleen maar schijn?
Sorry dat ik zo opgefokt over kom, maar ik snap er gewoon geen hol van. Mijn emoties draaien overuren in een rollercoaster van verdriet, gemis, boosheid, frustratie en ik snap er steeds minder van. Hoe kan ik in godsnaam iemand missen die zich zo opstelt? Je zou denken dat het loslaten daardoor makkelijker gaat, maar het tegendeel is waar. Het zorgt alleen maar voor meer piekeren, meer onbeantwoorde vragen, meer de drang om contact te zoeken en daardoor vaker die harde deksel op mijn neus te krijgen.
Hoe moeilijk is het om gewoon een normaal gesprek met iemand te voeren en het respectvol af te sluiten? Of zijn er serieus mensen die kicken op het pijn doen van anderen zodat ze een soort controle over je behouden? Het enige waar ik echt blij om ben is dat ik echt nooit zo zou doen. Iemand is al verdrietig genoeg dus als ik op wat voor een manier het verdriet van die ander iets kan verzachten dan zou ik daar alles aan doen, zonder de ander hoop te geven dat het goed komt. Blijkbaar zit niet iedereen zo in elkaar en heb ik mijn pijlen gericht op een egoistische zak die alleen om zichzelf geeft. Dus ik sorry L-E ik zie werkelijk helemaal niks terug van een persoon die iets om mij gegeven heeft. Ik probeer het echt wel, maar ik zie het gewoon niet meer. En dat versterkt alleen maar mijn verdriet
Kun jij dan misschien uitleggen waarom je toen zo handelde, wat maakte dat je je zo keihard opstelde?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken het, in mijn geval was ik de eikel. Het besef kwam er pas toen het al veel te laat was. Zou graag willen dat ik het anders had gedaan.
Inderdaad, misschien dat dat enige vragen beantwoord en ik beloof je dat ik je niet zal afslachtenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
Kun jij dan misschien uitleggen waarom je toen zo handelde, wat maakte dat je je zo keihard opstelde?
Het is niet dat ik er op kickte maar toen het uit was kon ik gewoon niet normaal met haar praten zonder me te ergeren. In die periode ben ik ook echt heel lomp geweest zonder het zelf goed te beseffen. Daarom wilde ze op een gegeven moment geen contact meer en pas later begreep ik waarom. Als ik toen had geweten wat ik nu wist was het waarschijnlijk anders gelopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dat dat enige vragen beantwoord en ik beloof je dat ik je niet zal afslachten
Ja ik heb ook precies het zelfde. Mijn ex deed ook verschrikkelijk bot tegen me, en heeft doodleuk gezegd dat ik op mag rotten een paar dagen geleden, praat nu niet meer met haar, toch blijf je haar missen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef WitteHamster het volgende:
Ik herken het gevoel van cactus1 ook wel erg, mijn ex (meisje) doet nu precies hetzelfde. Ergens denk ik zeker te weten dat die ander zichzelf wel een keer tegen komt en dan ook ontzettende spijt zal krijgen, en ik vraag me ook af hoe je iemand kan missen die zo bot en egoïstisch is.
Hou de eer aan jezelf en weet dat je beter verdient, daar probeer ik mezelf aan vast te houden.
Als je nog met deze gevoelens zit, zul je je nooit op je gemak voelen bij een ander. Gun jezelf het geluk, en deze woorden zijn makkelijker te zeggen tegen een ander dan zelf te geloven.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij gebeurt dat heel vaak, dat de dumper opeens bot en onvriendelijk overkomt. Tenminste, zo te lezen hier.
Stomme dip waar ik inzit nu.. ik zie opeens in dat alles zo vanzelf ging bij mijn ex en mij. Na 3 weken zat ik al bij zijn vrienden op de bank hem te plagen over zijn vreemde eetgwoonten. Ik zie niet in dat zoiets je makkelijk overkomt, dat je zo snel je vertrouwt voelt met iemand. Waarom moest je het nou verpesten.![]()
Bluh. Ik ben in de war..
Yeah, I don't know. Ik weet het allemaal even niet zo goed meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Als je nog met deze gevoelens zit, zul je je nooit op je gemak voelen bij een ander. Gun jezelf het geluk, en deze woorden zijn makkelijker te zeggen tegen een ander dan zelf te geloven.
Diegene heeft het verpest, diegene is fout, richt je goedheid op andere zaken en personen die het wel verdienen. Nogmaals, deze woorden zijn makkelijker te zeggen tegen een ander dan ze zelf na te leven maar toch ga ik dat ook proberen. Zo af en toe eens hart luchten hier helpt in ieder geval wel. Erkenning van gevoelens is volgens mij waar meerdere naar streven.
Precies ook mijn probleem, zo'n gozer die niet normaal meer kan doen, onvolwassen kutgedrag! Je hebt toch wat met elkaar gedeeld, kort of lang, doet er niet toe. Ik snap niet hoe iemand het ene moment heel gevoelig kan zijn en het andere moment ijskoud. Dan ben je of psychisch gestoord of heel erg egoïstisch, anders kan ik het niet uitleggen. Wat is dat toch met sommige eikels? Ik heb soms echt de neiging om wraak te nemen, voel me zo gebruikt. Vooral als ik lees dat meneer weer gezellig met zijn vriendjes aan het twitteren is over andere 'lekkere' meiden. Ik zou hem dan het liefst een sms'je sturen zo van 'o ja, ik heb SOA en de kenmerken zijn dat je lul er binnenkort af valt'. Sorry hoor, moet gewoon effe mijn frustatie kwijtquote:Op zondag 1 mei 2011 19:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wij blijkbaar niet werken in een relatie kan ik nog accepteren, ook al vind ik dat wel jammer, maar goed dat zij zo. Maar dat iemand je inderdaad rot schoppen blijft nageven of je keihard negeert omdat hij niet met jouw verdriet geconfronteerd wil worden vind ik een ander verhaal. Ik zou het dolgraag normaal willen afsluiten en verder willen gaan, maar daar zijn twee mensen voor nodig en ik snap dan werkelijk niet dat degene die er blijkbaar het minste moeite mee heeft dat het voorbij is zoveel moeite heeft om mij dat te misgunnen.
Het verpest daardoor juist elke mooie herinnering en het geeft mij alleen maar het gevoel dat ik handig was for the time being en nu keihard moet opzouten. Naast dat je liefde met elkaar gedeeld hebt, word je ook beste vrienden. Zo behandel je toch geen enkele vriend? Of was dat ook alleen maar schijn?
Sorry dat ik zo opgefokt over kom, maar ik snap er gewoon geen hol van. Mijn emoties draaien overuren in een rollercoaster van verdriet, gemis, boosheid, frustratie en ik snap er steeds minder van. Hoe kan ik in godsnaam iemand missen die zich zo opstelt? Je zou denken dat het loslaten daardoor makkelijker gaat, maar het tegendeel is waar. Het zorgt alleen maar voor meer piekeren, meer onbeantwoorde vragen, meer de drang om contact te zoeken en daardoor vaker die harde deksel op mijn neus te krijgen.
Hoe moeilijk is het om gewoon een normaal gesprek met iemand te voeren en het respectvol af te sluiten? Of zijn er serieus mensen die kicken op het pijn doen van anderen zodat ze een soort controle over je behouden? Het enige waar ik echt blij om ben is dat ik echt nooit zo zou doen. Iemand is al verdrietig genoeg dus als ik op wat voor een manier het verdriet van die ander iets kan verzachten dan zou ik daar alles aan doen, zonder de ander hoop te geven dat het goed komt. Blijkbaar zit niet iedereen zo in elkaar en heb ik mijn pijlen gericht op een egoistische zak die alleen om zichzelf geeft. Dus ik sorry L-E ik zie werkelijk helemaal niks terug van een persoon die iets om mij gegeven heeft. Ik probeer het echt wel, maar ik zie het gewoon niet meer. En dat versterkt alleen maar mijn verdriet
Ga ervoor!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Pinguino81 het volgende:
kutzooi! met Q-day kwam ik der opeens tegen! gewoon 3 zoenen gegeven en me omgedraaid. Later stond ze opeens weer voor me neus want ze wilde graag een knuffel halen. Ik prima knuffel gegeven en aangegeven dat ze beter weg kon gaan omdat t het voor mij moeilijk maakt. Daarna allemaal smsjes en whatsapp dingen dat ze me mist, me terug wilt en bij me wilt zijn. Ik heb daar niet op gereageerd. Alleen kon ik me gisteren niet inhouden. Ik zei je was dronken daarom stuurde je dat. Ze zegt dat ze idd dronken was maar er nog steeds achter staat. Nu hebben we voor woensdag afgesproken :S ben echt benieuwd wat ik moet verwachten. Blijkbaar wil ik haar nog steeds terug anders zou ik dit niet willen. Voelde ook echt wel ff goed na al die tijd dat zij opeens begon te smeken naar mij.
Goedzo dat jij dat kanquote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef H6-4ever het volgende:
Zat net ff foto's te bekijken van onze vakantie samen, 2 jaar geleden. Eingelijk moet ik dat niet doen maar tot mijn grote verbazing doet het mij heel goed! Ik zie mijzelf heel gelukkig op de foto's...
Zoals ik mijzelf graag zie, en dat ben ik al 4 maand niet....het geeft mij een soort van kracht om weer naar dat punt te werken, maar dan zonder mijn ex, ik ben dat verplicht aan mijzelf en mijn vrienden het heeft lang genoeg geduurd...wil weer gelukkig zijn,,,omdat het kan
tsja ga ervoor. ik wil der super graag maar ik ben bang dat ze gewoon een zwak moment heeft en me dan straks weer keihard laat vallen!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga ervoor!
Als ik de kans had bij mijn ex, had ik het met 2 handen aangegrepen![]()
What he said, als ik die kans zou krijgen ging ik er ook voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga ervoor!
Als ik de kans had bij mijn ex, had ik het met 2 handen aangegrepen![]()
Post hier liever niet meer maar hier moet ik even op reageren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
tsja ga ervoor. ik wil der super graag maar ik ben bang dat ze gewoon een zwak moment heeft en me dan straks weer keihard laat vallen!
and there you go..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef Pinguino81 het volgende:
Ze doet nu weer fukcing kil en alles via whatsapp. Ze komt wel maar weet niet wat der gevoel doet. Kan niet verzekeren dat het goed komt etc. Wtf zeg waarom wil ze dan langs komen? Laat ik me nou echt beet nemen als klein jochie? Ik laat haar morgen komen. Ik kan dat niet cancellen. ik wil der zo graag zien en laten zien wat ik voor der voel. maar ja snap die coolheid niet opeens weer.
Laat haar dat eerst zelf uitzoeken. Lekker makkelijk om jou daarin mee te trekken en uiteindelijk (waarschijnlijk) pijn mee doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef Pinguino81 het volgende:
dat heb ik net ook gevraagd en adn zegt ze dat weet ik niet. ze wilt kijken wat haar gevoel doet. of zal gaan doen.
ik weet het dat alcohol verdriet versterkt. ik voelde me zaterdag juist opperbest! juist door haar ellende. maar nu voel ik me weer zwak en die zwakheid moet ik haar natuurlijk niet tonen want dan heeft ze me
als je op die sites leest over terug bij je ex zeggen ze allemaal dat ze alleen terug komen als je zelf je leven weer hebt opgepakt.
Precies. Je bent geen "heb-ik-nog-gevoelens-voor-hem-testmateriaal"....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Laat haar dat eerst zelf uitzoeken. Lekker makkelijk om jou daarin mee te trekken en uiteindelijk (waarschijnlijk) pijn mee doet.
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt.. vind het best gedurfd wat ze aan het doen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Precies. Je bent geen "heb-ik-nog-gevoelens-voor-hem-testmateriaal"....
I've made my case. The rest is up to you and her.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Pinguino81 het volgende:
Jullie hebben absoluut gelijk. maar als ik niets doe gebeurd er ook niets. snap je? dus ja ik kan niet anders dan kijken wat er gebeurd als ze langs komt.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Precies. Je bent geen "heb-ik-nog-gevoelens-voor-hem-testmateriaal"....
(ninja-edit: het gevoel bekruipt me dat ze gewoon haar controle op je aan het uitproberen is, oftewel hoever ze jou nog in haar macht heeft....die zal ze ff kwijt geweest zijn maar langzaam hervindt ze die omdat je weer vragen aan haar gaat stellen en zij jou alleen raadsels terug geeft....)
ik zou dat dan weer niet doen. ze heeft vlak nadat het uitging wel aangegeven dat ze 'mischien niet zon goede keuze' had gemaakt om bij me weg te gaan, maar de redenen die ze aangaf, niet meer verliefd zijn etc zijn geen keuzes. bovendien kwam ik in de relatie ook een aantal dingen te kort.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
What he said, als ik die kans zou krijgen ging ik er ook voor.
mooi gezegd, dat doet een mens goed !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
@LuxorBeetroots:
Je moet het je niet willen afvragen....zodra je dat wel gaat doen kom je tot het onvermijdelijke antwoord dat jij dieper in de relatie hebt gezeten dan anderen....
Sommigen zijn de spreekwoordelijke gevers, anderen meer nemers... Gewoon een fact of life.
Sommigen parasiteren zelfs in relaties, kunnen heel veel zeggen met woorden en uiteindelijk heel weinig omzetten in daden. Sommigen die dit lezen en zullen gaan terugkijken komen ineens tot die ontluisterende conclusie....
Het is gelukkig niet allemaal zo sneu. Dat is het mooie van als je weer, enigszins nog met je hoofd schuddend van wat je net weer meegemaakt hebt, vrijgezel bent.
Zo lijkt het alsof iedereen hier die post zelf de meest leuke en geweldige V/M is om een relatie mee te hebben.....maar is dat zo? Nuh....actie is -reactie, en mss ben je zelf wel in een volgende relatie diegene die het uitmaakt omdat.....?
Het duurt wellicht nog even, maar de pijn zal uiteindelijk helemaal weg zijn waarna er een extra stukje wijsheid bijkomt. Zo belanden we uiteindelijk allemaal een stuk wijzer een volgende relatie in. Mooi toch?
Ik ben daar ook heel slecht in... kan nog heel lang verdrietig zijn. Maar ik maak altijd wel snel korte metten met dingen die herinneringen oproepen zoals smsjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Heb vandaag wel echt een terugval.. maar dat hebben de meeste mensen hier wel eens. Ik weet niet eens waarom ik er opeens weer zo'n moeite mee heb. Het lijkt opeens allemaal zo vreemd, dat je zo veel hebt gedeeld met die persoon.. Keek net weer even net naar de duizenden smsjes die we hebben verwisseld...en plotseling compleet weg is uit je leven. En we gaan ook nooit meer samen zijn. Ik vraag me wel af wat hij nu aan het doen is..
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk over een vorige relatie heen kunnen zetten..
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik vind de gedachte alleen dat ik totaal geen connectie meer tot hem heb, heel eng.
Mooi gezegd, daar moet ik me ook maar aan vasthouden. Aan zulke "benen weer op de grond" momentjes hebben ik en ik denk vele anderen iets!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.
Uit bittere ervaring zie ik het nu zo: Breek alle banden gewoon, hoe erg je ook kapot gaat. Want vervolgens kunnen er 2 opties ontstaan:
- Hij krijgt spijt en wil je terug: Dan gaat hij smeken/contact maken weet ik het.
- Hij wil je niet terug en dan hoor je nooit meer iets van hem
In het 2e geval ben je dan beter af als je meteen de banden hebt verbroken, want anders zou het een lijdensweg kunnen worden waarbij jij constant wordt gedisst.
Als vervolgens het na een (hele) tijd weer wat beter gaat, dan ben je trots dat je het zo hebt aangepakt en heb je de eer aan jezelf gehouden.
Ik zoek ook geen contact meer hoor. Maar zijn nummer verwijderen of zijn msn kan ik simpelweg nog niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.
Uit bittere ervaring zie ik het nu zo: Breek alle banden gewoon, hoe erg je ook kapot gaat. Want vervolgens kunnen er 2 opties ontstaan:
- Hij krijgt spijt en wil je terug: Dan gaat hij smeken/contact maken weet ik het.
- Hij wil je niet terug en dan hoor je nooit meer iets van hem
In het 2e geval ben je dan beter af als je meteen de banden hebt verbroken, want anders zou het een lijdensweg kunnen worden waarbij jij constant wordt gedisst.
Als vervolgens het na een (hele) tijd weer wat beter gaat, dan ben je trots dat je het zo hebt aangepakt en heb je de eer aan jezelf gehouden.
Je kan later altijd nog een berichtje achterlaten op zijn hyves? Msn heb ik van mijn ex ook nooit verwijdert, maar ik kom dan ook nauwelijks derop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik zoek ook geen contact meer hoor. Maar zijn nummer verwijderen of zijn msn kan ik simpelweg nog niet.
We hebben absoluut geen contact. Hij heeft geen online profielen. Ik zie het nut er niet van in hem over een tijdje nog te willen bereiken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je kan later altijd nog een berichtje achterlaten op zijn hyves? Msn heb ik van mijn ex ook nooit verwijdert, maar ik kom dan ook nauwelijks derop.
Je moet zo denken: als hij het initiatief neemt om contact te nemen is dat goed, maar als jij al contact met hem probeert op te zoeken zet je dat in een nadeel. Hij heeft dan de macht, dus het heeft sowieso geen zin. Breek het contact, want het is toch al gedoemd om te mislukken met hem. En dan misschien ooit later kan je hem altijd nog bereiken als je zijn naam nog herinnert, toch?
Tja, ik weet ook niet precies wat voor type jongen het is en of hoe het uitgegaan is. Ik met mijn goedheilige kop geloof in vriendschap, zelfs is dat iemand waar je eerst meer gevoelens voor had, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in hem over een tijdje nog te willen bereiken.
Tja, zijn msn ga ik inderdaad maar verwijderen. Ik freakte hierboven al over dat hartje, ik hoef niet geconfronteerd te worden met lovey dovey foto's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet precies wat voor type jongen het is en of hoe het uitgegaan is. Ik met mijn goedheilige kop geloof in vriendschap, zelfs is dat iemand waar je eerst meer gevoelens voor had, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde te zijn.
Maar als je geen contact met hem hebt, niet van plan bent en ook nooit later, waarom dan toch die nummer en msn behouden?
Ik heb wat domme dingen gedaan bij mijn ex, maar dit gaat een tientallen stappen verder.quote:
Laat jij wel even weten hoe het allemaal afloopt. Ik ben namelijk wel benieuwd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:44 schreef Pinguino81 het volgende:
damn wat een verhaal joh. ben ik ff blij dat ik weet van mezelf dat ik geen klootzak ben!
Je bent een flinke rebound geweest. Kap het contact af, want hier wordt je niet beter van. Als hij ooit al bij je zou terugkomen, is het niet omdat hij zo gek op je is, maar omdat je makkelijk bent (en zijn ex hem immers niet terug wil), om je vervolgens gegarandeerd weer te verlaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb hier een reactie geplaatst omdat ik volgens mij nog steeds in de blind-van-liefde-fase zit en hem eigenlijk nog steeds redelijk verdedig omdat ik hem ook huilend aan de telefoon heb gehad vanwege zijn ex en ik wel weet dat hij het meent dat hij zo met haar in zn hoofd zit.. Ze hadden 3 jaar en kwam er kort geleden achter dat het dus pas net 4 maanden uit is. Zij wil hem ook absoluut niet terug.
Waarom val ik op hem? Er was een goede klik en we hebben het ook heel leuk gehad, daarnaast leek hij me een hele lieve jongen ondanks het feit dat hij met wat problemen zit. Hij kampt met een geheugenprobleem en is daardoor hele vakanties vergeten en klampt zich daardoor heel erg vast aan zijn herinneringen over zijn ex omdat hij die simpelweg zegt niet te willen vergeten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het naar is om alles te vergeten van iemand waar je veel van gehouden hebt maar heb ook al 10 keer tegen hem gezegd dat hij zo niet verder komt.
De reden dat ik mijn 'vraag' hier heb geplaatst is omdat ik weet dat hier genoeg mensen aanwezig zijn en vroeg me af of het normaal is om zo jaloers te reageren op de dingen die je ex doet terwijl je haar eigenlijk niet terug zou willen..
Ik word niet boos om kritiek en misschien is het juist wel nodig dat een aantal 'wildvreemden' de situatie objectief bekijken en me daarna advies geven. Ik ben me inmiddels gaan beseffen dat ik beter verdien dan iemand zoals hij maar ik denk dat er hier wel meer mensen aanwezig zijn die zich dit ook beseffen en alsnog wel zo'n persoon in hun leven zullen missen. Ik wil altijd dingen graag kunnen plaatsen en een plek kunnen geven, en met zoveel vragen in het hoofd lukt dat niet helemaal. Thanks goofy_goober voor de 'subtiele' hint dat hij wel haar kan smsen omdat hij niet geïnteresseerd is in mij. Het is heel hard om zoiets te horen maar het is wel enigszins een eye-opener voor mij. Ik wilde dit echt niet horen maar juist omdat jullie 'wildvreemden' zijn steken jullie je mening niet onder stoelen of banken.
Denk dat jullie allemaal wel eens hebben meegemaakt hoe het is om heel graag te willen dat je ex je mist of terug wilt en dit ook meerdere malen aan hem/haar te vragen.. Zit nu gewoon een beetje in hetzelfde schuitje ondanks wat hij heeft gedaan. Vraag me af of ik het iemand wel zo kwalijk kan nemen als hij nog gevoelens heeft voor zijn ex? Ze hadden wel 3 jaar en het is dus nog niet zo lang uit.. Lees hier verhalen over mensen die 3 jaar een relatie hadden en er vervolgens een half jaar/jaar voor nodig hadden om verder te kunnen. Ook lees ik dat zodra je je leven weer op pakt er vaak een ex terug komt kruipen, hoe dom en stom en naïef het ook mag klinken.. Als hij over een maand weer voor mn deur zou staan is de kans vrij groot dat ik hem weer een kans zou geven. Van dit idee MOET ik dus echt af
kep er steeds een harder hoofd in eigenlijk. ik hoor der ook gewoon niet nu ofzo. denk ook telkens dat ze het toch wel af gaat zeggen en zodra ze dat doet moet ik er gewoon klaar mee zijn. dan heb ik al in mijn hoofd dat ik ga zeggen prima als je voortaan gezopen hebt en me mist bel je maar een van die gasten van jequote:Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Laat jij wel even weten hoe het allemaal afloopt. Ik ben namelijk wel benieuwd.
Take good care of yourself, don't let her hurt you again!
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Je bent een flinke rebound geweest. Kap het contact af, want hier wordt je niet beter van. Als hij ooit al bij je zou terugkomen, is het niet omdat hij zo gek op je is, maar omdat je makkelijk bent (en zijn ex hem immers niet terug wil), om je vervolgens gegarandeerd weer te verlaten.
Tuurlijk wordt ie boos als hij ook maar denkt dat jij verder gaat met je leven en/of je met andere jongens inlaat, dan raakt hij de controle over jou kwijt. Hij eet nu van heul veel walletjes, en jij stelt jezelf daar voor beschikbaar.
Dumpen die hap. Schrijf eens op wat er allemaal slecht in deze situatie is voor als je in een vlaag van blinde hoop weer alleen het goede ziet, verander desnoods je nummer, ga meidendingen doen en zet die gozer uit je hoofd.
Hij denkt alleen aan zichzelf en jij denkt alleen aan hem. Het is tijd om voor jezelf te kiezen.
Een "geheugenprobleem" zie je wel vaker bij mensen die hele verhalen aan elkaar lopen te liegen....die mensen raken uiteindelijk verstrikt in hun eigen leugens. Wat ze goed kunnen zijn mensen manipuleren en hen het idee geven dat ze in vertrouwen worden genomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb hier een reactie geplaatst omdat ik volgens mij nog steeds in de blind-van-liefde-fase zit en hem eigenlijk nog steeds redelijk verdedig omdat ik hem ook huilend aan de telefoon heb gehad vanwege zijn ex en ik wel weet dat hij het meent dat hij zo met haar in zn hoofd zit.. Ze hadden 3 jaar en kwam er kort geleden achter dat het dus pas net 4 maanden uit is. Zij wil hem ook absoluut niet terug.
Waarom val ik op hem? Er was een goede klik en we hebben het ook heel leuk gehad, daarnaast leek hij me een hele lieve jongen ondanks het feit dat hij met wat problemen zit. Hij kampt met een geheugenprobleem en is daardoor hele vakanties vergeten en klampt zich daardoor heel erg vast aan zijn herinneringen over zijn ex omdat hij die simpelweg zegt niet te willen vergeten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het naar is om alles te vergeten van iemand waar je veel van gehouden hebt maar heb ook al 10 keer tegen hem gezegd dat hij zo niet verder komt.
De reden dat ik mijn 'vraag' hier heb geplaatst is omdat ik weet dat hier genoeg mensen aanwezig zijn en vroeg me af of het normaal is om zo jaloers te reageren op de dingen die je ex doet terwijl je haar eigenlijk niet terug zou willen..
Ik word niet boos om kritiek en misschien is het juist wel nodig dat een aantal 'wildvreemden' de situatie objectief bekijken en me daarna advies geven. Ik ben me inmiddels gaan beseffen dat ik beter verdien dan iemand zoals hij maar ik denk dat er hier wel meer mensen aanwezig zijn die zich dit ook beseffen en alsnog wel zo'n persoon in hun leven zullen missen. Ik wil altijd dingen graag kunnen plaatsen en een plek kunnen geven, en met zoveel vragen in het hoofd lukt dat niet helemaal. Thanks goofy_goober voor de 'subtiele' hint dat hij wel haar kan smsen omdat hij niet geïnteresseerd is in mij. Het is heel hard om zoiets te horen maar het is wel enigszins een eye-opener voor mij. Ik wilde dit echt niet horen maar juist omdat jullie 'wildvreemden' zijn steken jullie je mening niet onder stoelen of banken.
Denk dat jullie allemaal wel eens hebben meegemaakt hoe het is om heel graag te willen dat je ex je mist of terug wilt en dit ook meerdere malen aan hem/haar te vragen.. Zit nu gewoon een beetje in hetzelfde schuitje ondanks wat hij heeft gedaan. Vraag me af of ik het iemand wel zo kwalijk kan nemen als hij nog gevoelens heeft voor zijn ex? Ze hadden wel 3 jaar en het is dus nog niet zo lang uit.. Lees hier verhalen over mensen die 3 jaar een relatie hadden en er vervolgens een half jaar/jaar voor nodig hadden om verder te kunnen. Ook lees ik dat zodra je je leven weer op pakt er vaak een ex terug komt kruipen, hoe dom en stom en naïef het ook mag klinken.. Als hij over een maand weer voor mn deur zou staan is de kans vrij groot dat ik hem weer een kans zou geven. Van dit idee MOET ik dus echt af
Ook jij kan nog afzeggen.. ik zou er nog even goed over nadenken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
kep er steeds een harder hoofd in eigenlijk. ik hoor der ook gewoon niet nu ofzo. denk ook telkens dat ze het toch wel af gaat zeggen en zodra ze dat doet moet ik er gewoon klaar mee zijn. dan heb ik al in mijn hoofd dat ik ga zeggen prima als je voortaan gezopen hebt en me mist bel je maar een van die gasten van je
Kerel goed bezig!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.
Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.
En dan haar reactie: pfff dan niet echt ongelofelijk dit! t ga je goed!
alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.
Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.
alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
Goed bezig dude!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed bezig dude!
Was ik maar zo sterk![]()
Gisteren heb ik weer leuk sms-contact met mijn ex gehad. Het ging weliswaar over de kinderen, maar het hele "zakelijke" toon van onze gesprekken is aan het afbrokkelen.
Ik mocht gisteren zelfs van haar de kinderen zien. In 4,5 jaar tijd heb ik de kinderen nog nooit doordeweeks mogen zien van haar. Helaas voor mij moest ik werken...
Verdomme, waren we maar gewoon gezworen vijanden gebleven, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Nu speelt mijn gevoelens steeds sterker spelletjes met me![]()
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef missconfessions het volgende:
[..]
heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.
Mijn laatste vriendinnetje (alweer een tijdje geleden) wilde ik écht voor gaan, maar blijkbaar vond ze mij niet interessant genoeg, en ging vreemd met haar ex. Ironisch
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar opquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:06 schreef missconfessions het volgende:
[..]
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.
Heb je die goede fles rode wijn nog, dan zakken we effe een avondje door, kunnen we samen uithuilen
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.
Leuke dames in Nederland, waar zijn jullie allemaal?!?
daag me niet uit !quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar op
Misschien ben ik niet knap genoegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef missconfessions het volgende:
[..]
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de flesquote:
Ik ben serieus trots op je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles
zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pittquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
[..]
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguinquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen?
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.quote:
ik lig dubbel, die is echt goed, dan ben ik halle berry tegen de tijd dat die fles leeg is, lijkt me een prima duo toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pitt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguin
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!quote:
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!
Je hebt haar een duidelijk bericht gegeven. Je kiest voor jezelf en niet (meer) voor haar. Misschien was het moeilijk om te doen maar alleen zo laat je zien aan haar, aan jezelf, aan ons en het universum dat je verder wilt met je leven. Verder gaat met je leven. Zonder haar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.
Busted!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef Pinguino81 het volgende:
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroeg
dan weet je dat ik knapper ben dan jijquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroeg
toppie !! Good for you !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik voel me ook weer veeeeel beter na gister. Als ik nu naar die berichten kijk.
Heb met hem gesproken namelijk. En ik wil hem niet terug. Het was toch echt bagger tussen ons.
tis gewoon een achtbaan die je ff moet doorstaan. En ik ben soms zo stom om opnieuw in te stappen. Misschien geeft het een kick die pijn? iig kom je er sterker uit!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik voel me ook weer veeeeel beter na gister. Als ik nu naar die berichten kijk.
Heb met hem gesproken namelijk. En ik wil hem niet terug. Het was toch echt bagger tussen ons.
Het is gewoon najagen van een droom die geen werkelijkheid meer isquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
tis gewoon een achtbaan die je ff moet doorstaan. En ik ben soms zo stom om opnieuw in te stappen. Misschien geeft het een kick die pijn? iig kom je er sterker uit!!!
Iemand heeft zijn happy happy joy joy modus aangezetquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:13 schreef missconfessions het volgende:
ja ondanks het verdriet blijven lachen mensen, want een dolletje zo af en toe haalt de druk er even vanaf. Met lachen, sporten, praten maak je weer endorfine aan en daar wordt je heeeeel blij van !![]()
![]()
Komt goed uit dat ik verreweg de leukste ben die ik ken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:13 schreef missconfessions het volgende:
ja ondanks het verdriet blijven lachen mensen, want een dolletje zo af en toe haalt de druk er even vanaf. Met lachen, sporten, praten maak je weer endorfine aan en daar wordt je heeeeel blij van !![]()
![]()
ja, zo af en toe heb ik dat echt nodig om uit mijn eigen vicieuze cirkel van negativiteit te komen, want behalve liefdesverdriet, spelen er nog zoveel andere dingen in je leven, dat je het soms helemaal niet meer rooskleurig kan zien, vandaar dus een happy joy modus, een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand heeft zijn happy happy joy joy modus aangezet
Ik heb daar beste vrienden voor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Pinguino81 het volgende:
Helemaal eens met je. Maar soms is het verdomd lastig. Als je een relatie hebt dan hebbie al gezeik in je leven over bepaalde zaken maar dan heb je tenminste iemand om op terug te vallen maar als dat ook weg valt dan is het dubbel zo zwaar
ja precies en ik ben ook niet het type om mijn problemen met anderen te bespreken (vandaar dat het zo lekker is om van me af te schrijven op een forum), dan is het soms verdomd eenzaam. Gelukkig heb ik wel een paar echte vrienden om me heen, die me zo af en toe een schop onder m'n reet geven, zo van kom op, niet zeuren, we gaan er wat van maken. Dat was afgelopen zaterdag het geval, ik had helemaal geen zin om te feesten of wat dan ook, uiteindelijk toch mee gegaan en het was een super avond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Pinguino81 het volgende:
Helemaal eens met je. Maar soms is het verdomd lastig. Als je een relatie hebt dan hebbie al gezeik in je leven over bepaalde zaken maar dan heb je tenminste iemand om op terug te vallen maar als dat ook weg valt dan is het dubbel zo zwaar
hmm beste vrienden blijken in zulke tijden heel erg schaars. Dat heb ik nu wel gemerkt. De meeste kan je 1 a 2 x bij terecht en daarna vinden ze dat je niet moet zeiken.quote:
Ja, precies. Ik heb veel meer aan mijn vriendinnen gehad dan aan mijn ex. Ik kon al mijn shit bij hun kwijt niet bij hem. (Aangezien mijn shit vaak over hem ging haha.)quote:
Allereerst ben ik echt vet trots op je dat je vanavond hebt afgezegd. Daar ga je vanavond vast nog wel ff van balen en je voelt je nu vast niet helemaal top. Maar toch mag je trots op jezelf zijn.. ik had het niet gekundquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Pinguino81 het volgende:
hmm beste vrienden blijken in zulke tijden heel erg schaars. Dat heb ik nu wel gemerkt. De meeste kan je 1 a 2 x bij terecht en daarna vinden ze dat je niet moet zeiken.
Zijn dat dan wel je beste vrienden? Ik kan ten alle tijden en met wat dan ook terecht bij ze.. en zij bij mij. Heerlijk zo'n hechte vriendschap.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
hmm beste vrienden blijken in zulke tijden heel erg schaars. Dat heb ik nu wel gemerkt. De meeste kan je 1 a 2 x bij terecht en daarna vinden ze dat je niet moet zeiken.
Ritueel verbranden en flink zuipen. Dan voel je je morgen weer als nieuwquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
Godverdomme kwam ik perongeluk liefdesbrieven tegen van mijn ex, ik wou ze niet lezen, maar toch gedaan. Het lijkt wel alsof ik nu weer helemaal terug bij af ben
Ik heb wel eens doos met al mijn liefdesbrieven teruggekregen van mijn jeugdliefde... per koerier (en aangetekend)quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
Godverdomme kwam ik perongeluk liefdesbrieven tegen van mijn ex, ik wou ze niet lezen, maar toch gedaan. Het lijkt wel alsof ik nu weer helemaal terug bij af ben
Op een of andere manier kan ik ze niet weggooien, ik berg ze wel ergens heeeeel diep in een kast of ergens achter op zodat ik ze voorlopig niet meer vindquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ritueel verbranden en flink zuipen. Dan voel je je morgen weer als nieuw
haha serieusquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens doos met al mijn liefdesbrieven teruggekregen van mijn jeugdliefde... per koerier (en aangetekend)
En alle naaktfoto's van mezelf die we samen hadden gemaakt. De actie foto's had ze verbrand volgens het begeleidende briefjequote:
Kappen met die gozer. Hij speelt spelletjes met je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mirann88 het volgende:
Even een update als het magWas vandaag bij een vriendin van me (is toevallig ook de vriendin van mn ex zn broertje). Na jullie reacties gingen mijn ogen al een beetje open maar toen zij aangaf dat ik met hem geen toekomst zou hebben door zijn geheugenprobleem (dit komt niet door zijn eigen leugens maar is wel aangetoond bij zn ziekte) omdat hij ook niet in staat is een school af te maken hierdoor (hij doet losse cursussen in computerzooi). Het enige wat ik eigenlijk wilde weten was of hij nou tegen mij loog over dat het 'misschien ooit nog weleens goed zou komen'. De bovengenoemde vriendin heeft hem gesmst of het ooit nog goed zou komen (met beetje een omweg) en hij antwoordde naar haar: "Denk eerlijk gezegd niet dat het nog goed komt, de klik is er wel maar mn gevoel voor haar is niet sterk genoeg."
Heb beloofd haar niet te verraden dus heb hem niets gezegd, wel kon hij weer ineens contact opnemen om te vragen over een berichtje van een vriend van hem wat hij zag op facebook. Hij heeft me zelf niets verteld over de kwestie terwijl hij naar die vriendin stuurde dat hij nu of binnenkort wel eerlijk tegen me zou moeten zijn. Ik ben er werkelijk helemaal KLAAR mee nu.. Wat hij me allemaal heeft aangedaan is nog wel te vergeven.. Maar liegen, daar kots ik echt van. Heb m zoveel kansen geven het gewoon te zeggen ook al zou ik er gekwetst door raken, maar me gewoon aan een lijntje houden voor zn eigen ego en aandacht? Nee sorry.. Zo werkt het niet voor mij. Op zich dus nog wel positief denk ik zomaar? Vind het wel misselijkmakend.. Waarom kunnen mensen zo liegen?
Dat gevoel hebben we allemaal wel eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef mirann88 het volgende:
Haha ja dat meisje op de user icon dat ben ik.. Word helaas niet heel vaak versierd door leuke jongens dus ben er een beetje onzeker van gewordenHeb soms gewoon t gevoel alsof ik nooit een leuke jongen ga vinden waar t wél goed mee zal gaan. Hopelijk gaat dat gevoel wel een keer over want het is behoorlijk deprimerend
Deze kwal is iig voorgoed verleden tijd, hier trap ik dus niet meer in en hij bekijkt het maar gewoon lekker. Raar hoe ik gisteren nog hoopte dat hij terug zou komen en ik nu zelf niet eens meer behoefte aan hem heb :\
idd opzouten met die eikel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef mirann88 het volgende:
Haha ja dat meisje op de user icon dat ben ik.. Word helaas niet heel vaak versierd door leuke jongens dus ben er een beetje onzeker van gewordenHeb soms gewoon t gevoel alsof ik nooit een leuke jongen ga vinden waar t wél goed mee zal gaan. Hopelijk gaat dat gevoel wel een keer over want het is behoorlijk deprimerend
Deze kwal is iig voorgoed verleden tijd, hier trap ik dus niet meer in en hij bekijkt het maar gewoon lekker. Raar hoe ik gisteren nog hoopte dat hij terug zou komen en ik nu zelf niet eens meer behoefte aan hem heb :\
Haha, zie je miran88? Er wordt nu al om je gevochtenquote:
hoi miran88, je bent zeker heel mooi en zo'n eikel verdient jou inderdaad niet. Ik zou me met zulke looks niet te druk maken, jij vindt je prins wel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef mirann88 het volgende:
Weet je... zal je straks zien dat jíj een hartstikke leuke jongen tegen het lijf loopt, en dat hij nog steeds mijn zijn problemen blijft zitten. Ik vind het knap dat je dat nu kan inzien, en dat je je niet laat meeslepen met zijn problemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef mirann88 het volgende:
Hahaha nou dat is dan weer even het lichtpuntje van de dag voor me!
@Firefox1: Dankjewel voor je toch wel positieve woorden tegenover mij en de (alweer) eye-opener wat betreft Loserboy met zn geheugenprobleem, ik verdien inderdaad veel beter. Hoop dat hij vergeet hoe hij gelukkig moet zijn en dat karma hem op komt zoeken.. Helaas krijgen 'slechte' mensen meestal al het geluk naar zich toegeworpen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hoi miran88, je bent zeker heel mooi en zo'n eikel verdient jou inderdaad niet. Ik zou me met zulke looks niet te druk maken, jij vindt je prins wel!
Hahahaha, fijn om jezelf weer even terug te zien zo naakt in je jonge jaren of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En alle naaktfoto's van mezelf die we samen hadden gemaakt. De actie foto's had ze verbrand volgens het begeleidende briefje
weet nie of ik dat durf hoor, straks vin ik je zo knap dak nie meer weg wil en dan heb ik weer liefdesverdriet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
wanneer kommie dat wijntje drinken
whaha misschien vind ik jou ook wel knap en vraag ik je ten huwelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef missconfessions het volgende:
[..]
weet nie of ik dat durf hoor, straks vin ik je zo knap dak nie meer weg wil en dan heb ik weer liefdesverdriet!
Je kan het kwalificeren als kinderporno, want ik was toen 16 en zijn 15quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Hahahaha, fijn om jezelf weer even terug te zien zo naakt in je jonge jaren of niet?
Ik heb op mijn computer een complete lingerie fotoshoot van m'n ex staan, nouja, op een USB stick nu, die ergens opgeborgen ligt in een kast. Ik ging ze eerst wel eens terugkijken, want ze had nogal een leuk figuurtje.
Dat is ook de hoofdreden waarom ik zo baal, en waarom ik haar terug wil... ik wil persé weer een vriendin die mijn ex qua uiterlijk evenaart, en dat is juist waar ik zo bang voor ben, dat dit niet lukt. Is dit normaal, of maakt liefde echt blind? Ik ben namelijk redelijk kieskeurig, ik zie er zelf ook niet verschrikkelijk uit om het zo maar te zeggen..
Jij windt er geen doekjes om héquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
whaha misschien vind ik jou ook wel knap en vraag ik je ten huwelijk
shit, nou moet ik weer aan die kloothommel denken, die steeds zei dat hij met me wilde trouwen, effe op en neer naar Las Vegas. Jemig wat kan je er toch instinken, ik ben echt tot alles in staat als ik hem zie en ik bedoel niets zachtzinnigsquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
whaha misschien vind ik jou ook wel knap en vraag ik je ten huwelijk
Woon je in de buurt van Amsterdam?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef missconfessions het volgende:
[..]
shit, nou moet ik weer aan die kloothommel denken, die steeds zei dat hij met me wilde trouwen, effe op en neer naar Las Vegas. Jemig wat kan je er toch instinken, ik ben echt tot alles in staat als ik hem zie en ik bedoel niets zachtzinnigs. Ik kan heel hard bijten........
Moest effe m'n frustatie kwijt hoor, maaruh Pinguin, je woont toch hopelijk niet in Groningen op een boerderij ergens helemaal achteraf.
Bordeaux'tje gaat er altijd inquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hoezo, wil je ook wijn komen drinken?
die kloothommel was toch net 18 ofzo? broekie had niet eens geld voor zo n reis man!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef missconfessions het volgende:
[..]
shit, nou moet ik weer aan die kloothommel denken, die steeds zei dat hij met me wilde trouwen, effe op en neer naar Las Vegas. Jemig wat kan je er toch instinken, ik ben echt tot alles in staat als ik hem zie en ik bedoel niets zachtzinnigs. Ik kan heel hard bijten........
Moest effe m'n frustatie kwijt hoor, maaruh Pinguin, je woont toch hopelijk niet in Groningen op een boerderij ergens helemaal achteraf.
Is dit een uitnodiging voor een meet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef missconfessions het volgende:
nou ik zou zeggen kom met z'n allen naar mij toe, heb mijn eigen loungecafé, maken we er even een groot liefdesverdrietcafé van !! Hahahaha, lijkt me echt wat, zitten we met z'n allen sip aan de bordeaux, zie het al helemaal voor me!
ja leuk een meet, lijkt me wel wat !quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor een meet?
Ik kom als mirann88 ook komt
nou zit je er echt helemaal naast, ben niet blond, grote tieten wel, geen blauwe ogen, maar donker haar en bruine ogen, dan zal je met firefox om mirann88 moeten vechten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Pinguino81 het volgende:
hahahaa klein donkerharig.. hmm ik heb idd donker haar en super lang ben ik ook niet echt. 182 ofzo
en jij? blonde stoot met grote tieten en blauwe ogen toch?
mriann88 lijkt me wel een type voor mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou zit je er echt helemaal naast, ben niet blond, grote tieten wel, geen blauwe ogen, maar donker haar en bruine ogen, dan zal je met firefox om mirann88 moeten vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |