Nou ik zit al 5 maanden in rouw, het begint wel minder te worden, maar het eerste waar ik ELKE ochtend nog aan denk is m'n exquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Denken jullie dat iemand waar je geweldige gesprekken mee had, veel mee gelachen hebt, vol overgave met je ligt te vrijen en elke dag tegen je zegt hoe mooi hij je vindt, je binnen 2 weken kan vergeten? Ik bedoel zijn mannen het zo makkelijk vergeten? Mannen kom op, moet het echt even weten, want ik snap er helemaal niets meer van!
Tja...euh....iets van het verschil kunnen zien tussen woorden en daden? (en sex is gewoon een behoefte ook al is dat idd 'de daad'quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Denken jullie dat iemand waar je geweldige gesprekken mee had, veel mee gelachen hebt, vol overgave met je ligt te vrijen en elke dag tegen je zegt hoe mooi hij je vindt, je binnen 2 weken kan vergeten? Ik bedoel zijn mannen het zo makkelijk vergeten? Mannen kom op, moet het echt even weten, want ik snap er helemaal niets meer van!
Als je een relatie van drie jaar hebt gehad: nee. Maar drie weken? Ja, dat denk ik wel. Vooral als het voor de dumper niet zo serieus was als voor de gedumpte. Dan is twee weken eigenlijk al teveel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Waarom voel je je kut?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een kutgevoel nu.Zo meteen maar even verdriet wegzuipen..
werken helaas, mischien dat ik dr morgen overdag nog tegenkom, en anders is er altijd nog een backup planquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, het komt je niet aanwaaien. Moet je toch echt wat voor doen.
Laat maar, dat voel ik me nu ookquote:
mwah het was bij mij de afgelopen paar weken bijna helemaal weg, maar omdat vanavond een speciale datum is voor ons destijds moest ik er toch weer aan denken. hopelijk is dit gevoel snel weer weg want ik wil me focusen op de toekomst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Nou ik zit al 5 maanden in rouw, het begint wel minder te worden, maar het eerste waar ik ELKE ochtend nog aan denk is m'n ex
Dát is waarschijnlijk ook wat je het meest mistquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Under_Score het volgende:
en op dit soort momenten mis ik gewoon iemand die dr armen om me heen slaat en zegt dat alles wel goed komt/is.![]()
Gefeliciteerd!, je bent een mens met gevoelens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef Under_Score het volgende:
ja, ik heb gewoon iemand nodig. zo is ook zo alleen.
gelukkig zo werken, dan hoef ik er niet bij stil te staan.
Al jouw symptomen zijn zeer herkenbaar bij liefdesverdriet. Geef het de tijd. Een jaar lang is niet raar als je écht van iemand gehouden heb. Ook al "was het maar" een relatie van 8 maanden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef AbXorb het volgende:
Ontzettend herkenbaar topic. Mooi topic ook, ik ben blij dat het allemaal vrij normaal is en zo.
Zelf het ik het na een relatie van 8 maanden ook vrij zwaar gehad, veel huilen, moeite met slapen en concentreren op het werk, veel wraakneigingen.
Gelukkig gaat het allemaal wat beter inmiddels (het is nu bijna een jaar achter de rug) maar ik heb nog steeds bij vlagen momenten dat ik even terugval...is dat niet al heel lang, een jaar, voor zoiets?
Ik zag het toendertijd ook niet aankomen, dat was zeker een factor. Ze deed al een tijdje afstandelijker, maar zei dat dat kwam door haar winterdip. Toen duurde dat bijna 3 maanden en zei ik dat ik daar moeite mee had, en toen maakte ze het ineens uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al jouw symptomen zijn zeer herkenbaar bij liefdesverdriet. Geef het de tijd. Een jaar lang is niet raar als je écht van iemand gehouden heb. Ook al "was het maar" een relatie van 8 maanden.
Dat is het vervelende van gedumpt worden. Zij wilt de relatie beëindigen, maar jij niet. Dan blijven de gevoelens langer doorspelen en blijft een rotgevoel bij de gedumpte hangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik zag het toendertijd ook niet aankomen, dat was zeker een factor. Ze deed al een tijdje afstandelijker, maar zei dat dat kwam door haar winterdip. Toen duurde dat bijna 3 maanden en zei ik dat ik daar moeite mee had, en toen maakte ze het ineens uit.Op moddervokking MSN. Dat neem ik haar voor altijd kwalijk.
tsja, daar heb ik ook nooit om gevraagd. was ik maar een robotquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!, je bent een mens met gevoelens.![]()
Op dit soort feestdagen is het altijd zo van.. wat zou mijn ex nu aan het doen zijn? Hij loopt hier ergens rond. Ik mis het idee hebben van dat iemand het uitmaakt wat je de hele dag aan het doen bent.quote:
Ik snap je helemaal, maar je moet proberen je gedachtes zo weinig mogelijk aan hem te besteden - anders lijdt je er alleen maar onder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Op dit soort feestdagen is het altijd zo van.. wat zou mijn ex nu aan het doen zijn? Hij loopt hier ergens rond. Ik mis het idee hebben van dat iemand het uitmaakt wat je de hele dag aan het doen bent.
Vraagje, heeft jouw ex een vriend op het moment?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Zwitsalletje het volgende:
Met Koninginnedag 3 jaar geleden heb ik mijn ex ontmoet![]()
Dus vandaag even een kutdag.
Kon het bijna niet laten om mijn ex te smsen, maar heb het toch maar niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |