Ik geloof dat je niet slim genoeg bent om mijn post te begrijpen. Dus ik ga niet eens de moeite nemen hier op in te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef SkryZer het volgende:
Wat een jankerd ben jij zeg. Foei.
Als jij 2 uur een goudvis hebt en hij gaat dood moet jij zeker 2 dagen rouwen...
Groei een paar ballen zeg...
Bevind/bevond me in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef JiggyJ het volgende:
Ohh wat herkenbaar Pinguin jouw post:P
Dit was welliswaar mijn eerste relatie, maar ik had de dumper ''moeten'' zijn in plaats van haar... Al maanden van tevoren had ik aangegeven dat ik twijfelde, mijn ex heeft zovaak tegen me gezegd : Hoe kan ik het beter doen, ik wil echt geen ander etc etc...
2 Weken voordat het uitging op de boot hadden we al een semi - grappig ( ja hoe is het mogelijk ) gesprek van : Het werkt eigenlijk niet meer tussen ons, en ik zei : Eigenlijk moeten we het nu gewoon beeindigen, terwijl we gewoon samen gezellig een dagje gingen varen..
Dat wou ze toen nog niet, maar 2 weken later zei ik iets doms op een feest en toen overliep de emmer...
Het was al een paar dagen 5 voor 12 en we voelden het beiden eigenlijk aankomen...
Heel vreemd, nog een tijd lang intens staan knuffelen daar, en toen ieder van ons huiswaarts gegaan ipv. bij elkaar blijven slapen...
( Ik mocht ook nog wel bij haar blijven slapen, op de logeerkamer zei ze)
Eerst boeide het me niet zoveel, ik dacht dat ik haar nog wel terug kon krijgen door de manier waarop we uit elkaar gingen, maar oh wat trok ik het slecht toen ik merkte dat dit niet zo was..
En inderdaad hoe meer ik zei haar terug te willen, hoe meer afstand ze nam..
De laatste maanden lijkt het echter omgekeerd te werken, ik doe heel afstandelijk en zij lijkt weer wat meer toenadering te zoeken.. Ze heeft nu een vriend, maar ben stiekem toch wel benieuwd wat er gebeurt mocht dit uitgaan
Ik ben al te ver gegaan met het aandacht vragen in die eerste maanden en heb mezelf onherstelbaar voor lul gezet dus mijn kansen zijn verkeken wat betreft een eventuele relatie met haar.. Mocht jij nog voor je laatste kleine kansje willen gaan, stel je dan afstandelijk en zelfstandig op!
maar is dat ook echt zo? ik wil der ook nog steeds terug maar ik ken mezelf. zodra zij zich weer vol op mij zal storten dan zal ik opeens voelen wat ze me allemaal heeft geflikt de laatste weken en zal het nooit meer worden zoals eerst. zal altijd denken ze maakt t toch weer uit etc.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef H6-4ever het volgende:
Hier hetzelfde schuitje
Ik zit nu met een ander vraag/probleem namelijk, hoe zeer ik ook in alles probeer er is 1 ding want ik me dagelijks afvraag en blijft mij dwars zitten:
Als ze hier weer ineens weer voor de deur staat, zou ik haar dan terug nemen?? Verdomme JA!, en daar baal ik van. Dit staat haaks op waar ik keihard mee bezig ben, haar vergeten nooit meer terug willen en weer tevreden worden met mijn leven zonder haar...maar helaas het antwoord blijft ja........
precies! tis meer een soort sport aan t worden om haar terug te willen maar ik heb al eerder gemerkt in deze periode dat zodra ze toenadering zoekt ik niet een gat in de lucht spring maar denk oh shit straks wil ze me echt terug en dan? maar als ik der niet hoor voel ik me ook weer rot.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Merk nu wel dat je op een gegeven moment bent uitgepraat over je ex..Ook al zit ik nog wel met hem in mijn hoofd. Maar hij behandelde me niet goed dus ook al wil ik hem ergens wel terug, ik zou dat nooit meer kunnen.
Nah, niet heel raar. Ik denk wel eens wat ik zou doen als mijn ex me terugvroeg. Mijn hart wil het wel maar mijn verstand zegt heel hard NEEEEEEEquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
precies! tis meer een soort sport aan t worden om haar terug te willen maar ik heb al eerder gemerkt in deze periode dat zodra ze toenadering zoekt ik niet een gat in de lucht spring maar denk oh shit straks wil ze me echt terug en dan? maar als ik der niet hoor voel ik me ook weer rot.
ik ben raar
heb precies hetzelfde, wil ook aandacht, of sterker nog, ik wil winnen! Echt een kronkel in mijn hoofd, want tegelijkertijd wil ik er ook helemaal los van komen, gewoon vergeten. Moeilijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
precies! tis meer een soort sport aan t worden om haar terug te willen maar ik heb al eerder gemerkt in deze periode dat zodra ze toenadering zoekt ik niet een gat in de lucht spring maar denk oh shit straks wil ze me echt terug en dan? maar als ik der niet hoor voel ik me ook weer rot.
ik ben raar
damn dat is echt even slikken als iemand dat tegen je zegt, klote voor je. Heb vandaag hetzelfde meegemaakt, vroeg of hij nog wel eens aan mij dacht en kreeg ik keihard een 'nee' via sms nog wel. Jemig voel me nu echt een looser! Ja hoe los je dit nu op, dat rotgevoel in je buik van iemand die je echt niet meer wil. Ik hoor Goofy alweer: niet aanstellen, vergeten en door gaan. Ooooooooooh hoe kom ik ooit van dit kutgevoel af, dacht dat ik het verwerkt had, maar nee hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Zwitsalletje het volgende:
Bah, met mij gaat het nog steeds niet super. Het is nu 5 maanden uit (na een relatie van 3 jaar).
De eerste maand ging wel, maar zodra ze een nieuwe vriend kreeg (2 maanden geleden) stortte ik helemaal in. We hebben wel altijd contact gehouden, we hebben elkaar zelfs een keer gezien, waarbij ze ook zei dat ze niet zeker wist of ze wel verliefd was op die jongen. En dat het in de toekomst misschien nog wel wat kon worden.
Reden voor mij om elke dag met haar te spreken op msn, over hoe kut ik me wel niet voel, dat het over is tussen ons, en hoe het ging tussen haar en haar vriend. Ze voelde nog voor me zei ze, maar ze wou eigenlijk even met rust gelaten worden. Nou ik dus met mijn botte kop elke keer weer contact zoeken, ze had met geblokkeerd op msn, dus via ping of whatsapp, en dit ongeveer een maand lang, met als gevolg dat ik me kut bleef voelen, en zij gek van mij werd, en zelfs boos.
Gisteren heeft ze alle contact verbroken, omdat ik maar niet ophield met ''zielig doen''.
Ze zei: Het gaat super tussen ons(haar vriend en haar), het enige wat ons dwarszit ben jij, dus rot eens op. Een erg pijnlijk moment gisteren, en mijn liefdesverdriet is ook weer terug in volle kracht![]()
Welkom terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 03:20 schreef TrsK het volgende:
Ik ben terug uit de VS. Heeft me heel veel goed gedaan! Ik denk nog wel aan mijn ex, maar het dwangmatige is er een beetje af. Als ik aan haar denk is het vaker iets van 'pffft wat heb je zelf eigenlijk vaag gedaan tijdens de relatie' dan van 'mijn god ik wil je terug', al komen die momentjes soms ook nog wel voorbij. Het is me allemaal een beetje gaan dagen dat ze hoewel ik van haar hield ze ook eigenlijk een grote egoist was. Hoe vaak ze mij er ook voor uitgemaakt heeft, ze had gewoon een bord voor haar kop en was gewoon zwaar manipulatief. Eigenlijk gebeurde er bijna niets als zij er niet ook voordeel bij had. Dus, begin echt over haar heen te komen en in te zien dat er vast een meisje rondloopt op deze aardkloot die veel beter bij me past en mijn liefde verdient.
Op naar Q-day!
P.S.
Ik zal nooit maar dan ook nooit meer een relatie beginnen met iemand die zich in een andere levensfase bevindt.. Dat heb ik hiermee wel geleerd.. En ik blijf nu (even afkloppen met de zomer voor de deur) lekker lang single en ga mijn eigen plan trekken.. Mwaaaah FREEDOM.
Ja echt klote, 2 maanden geleden zei ik nog van, ik heb zin om je stem te horen, die ben ik vergeten. Toen zei ze, ''oh ik hoor jou nog wel''. En nu dit. 'T zal welquote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef missconfessions het volgende:
[..]
damn dat is echt even slikken als iemand dat tegen je zegt, klote voor je. Heb vandaag hetzelfde meegemaakt, vroeg of hij nog wel eens aan mij dacht en kreeg ik keihard een 'nee' via sms nog wel. Jemig voel me nu echt een looser! Ja hoe los je dit nu op, dat rotgevoel in je buik van iemand die je echt niet meer wil. Ik hoor Goofy alweer: niet aanstellen, vergeten en door gaan. Ooooooooooh hoe kom ik ooit van dit kutgevoel af, dacht dat ik het verwerkt had, maar nee hoor!
Niet aanstellen, vergeten en doorgaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef missconfessions het volgende:
[..]
damn dat is echt even slikken als iemand dat tegen je zegt, klote voor je. Heb vandaag hetzelfde meegemaakt, vroeg of hij nog wel eens aan mij dacht en kreeg ik keihard een 'nee' via sms nog wel. Jemig voel me nu echt een looser! Ja hoe los je dit nu op, dat rotgevoel in je buik van iemand die je echt niet meer wil. Ik hoor Goofy alweer: niet aanstellen, vergeten en door gaan. Ooooooooooh hoe kom ik ooit van dit kutgevoel af, dacht dat ik het verwerkt had, maar nee hoor!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet aanstellen, vergeten en doorgaan.
Zowel de man als vrouw kan dit doen hoor. En vaak is het dat wanneer ze het uitmaken ze er al langere tijd over nagedacht hebben om het uit te maken. Dus eigenlijk zit degene wie het uitmaakt altijd wel wat verder in het verwerkingsproces.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Denken jullie dat iemand waar je geweldige gesprekken mee had, veel mee gelachen hebt, vol overgave met je ligt te vrijen en elke dag tegen je zegt hoe mooi hij je vindt, je binnen 2 weken kan vergeten? Ik bedoel zijn mannen het zo makkelijk vergeten? Mannen kom op, moet het echt even weten, want ik snap er helemaal niets meer van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |