Kerel goed bezig!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.
Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.
En dan haar reactie: pfff dan niet echt ongelofelijk dit! t ga je goed!
alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.
Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.
alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
Goed bezig dude!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed bezig dude!
Was ik maar zo sterk![]()
Gisteren heb ik weer leuk sms-contact met mijn ex gehad. Het ging weliswaar over de kinderen, maar het hele "zakelijke" toon van onze gesprekken is aan het afbrokkelen.
Ik mocht gisteren zelfs van haar de kinderen zien. In 4,5 jaar tijd heb ik de kinderen nog nooit doordeweeks mogen zien van haar. Helaas voor mij moest ik werken...
Verdomme, waren we maar gewoon gezworen vijanden gebleven, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Nu speelt mijn gevoelens steeds sterker spelletjes met me![]()
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef missconfessions het volgende:
[..]
heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.
Mijn laatste vriendinnetje (alweer een tijdje geleden) wilde ik écht voor gaan, maar blijkbaar vond ze mij niet interessant genoeg, en ging vreemd met haar ex. Ironisch
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar opquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:06 schreef missconfessions het volgende:
[..]
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.
Heb je die goede fles rode wijn nog, dan zakken we effe een avondje door, kunnen we samen uithuilen
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.
Leuke dames in Nederland, waar zijn jullie allemaal?!?
daag me niet uit !quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar op
Misschien ben ik niet knap genoegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef missconfessions het volgende:
[..]
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de flesquote:
Ik ben serieus trots op je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles
zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pittquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
[..]
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguinquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen?
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.quote:
ik lig dubbel, die is echt goed, dan ben ik halle berry tegen de tijd dat die fles leeg is, lijkt me een prima duo toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pitt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguin
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!quote:
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!
Je hebt haar een duidelijk bericht gegeven. Je kiest voor jezelf en niet (meer) voor haar. Misschien was het moeilijk om te doen maar alleen zo laat je zien aan haar, aan jezelf, aan ons en het universum dat je verder wilt met je leven. Verder gaat met je leven. Zonder haar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |