abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96334642
Top ! Wou dat ik en andere hier zo verstandig waren geweest! Je zal nu niet ineens genezen zijn van je verdriet, maar dit gaat je veel besparen en uitendelijk zul je er trots op zijn..respect man!
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:34:33 #227
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_96334674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.

Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.

En dan haar reactie: pfff dan niet echt ongelofelijk dit! t ga je goed!

alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
Kerel goed bezig!!!!!!!!!

aan haar reactie kun je het al zien...... het is allemaal een spel (en nu kan die reactie natuurlijk uit frustratie of belediging voortkomen) en laat toch wel heel duidelijk zien dat ze vooral met zichzelf bezig is.... prima... moet jij ook doen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_96335935
quote:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.

Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.

alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.

Heb je die goede fles rode wijn nog, dan zakken we effe een avondje door, kunnen we samen uithuilen :P
pi_96336572
quote:

Goed bezig dude! ^O^

Was ik maar zo sterk ;(

Gisteren heb ik weer leuk sms-contact met mijn ex gehad. Het ging weliswaar over de kinderen, maar het hele "zakelijke" toon van onze gesprekken is aan het afbrokkelen.

Ik mocht gisteren zelfs van haar de kinderen zien. In 4,5 jaar tijd heb ik de kinderen nog nooit doordeweeks mogen zien van haar. Helaas voor mij moest ik werken...

Verdomme, waren we maar gewoon gezworen vijanden gebleven, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Nu speelt mijn gevoelens steeds sterker spelletjes met me -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96337033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Goed bezig dude! ^O^

Was ik maar zo sterk ;(

Gisteren heb ik weer leuk sms-contact met mijn ex gehad. Het ging weliswaar over de kinderen, maar het hele "zakelijke" toon van onze gesprekken is aan het afbrokkelen.

Ik mocht gisteren zelfs van haar de kinderen zien. In 4,5 jaar tijd heb ik de kinderen nog nooit doordeweeks mogen zien van haar. Helaas voor mij moest ik werken...

Verdomme, waren we maar gewoon gezworen vijanden gebleven, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Nu speelt mijn gevoelens steeds sterker spelletjes met me -O-

heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.
pi_96337233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef missconfessions het volgende:

[..]

heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.

Mijn laatste vriendinnetje (alweer een tijdje geleden) wilde ik écht voor gaan, maar blijkbaar vond ze mij niet interessant genoeg, en ging vreemd met haar ex. Ironisch :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96337446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.

Mijn laatste vriendinnetje (alweer een tijdje geleden) wilde ik écht voor gaan, maar blijkbaar vond ze mij niet interessant genoeg, en ging vreemd met haar ex. Ironisch :')
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?
pi_96337662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.

Leuke dames in Nederland, waar zijn jullie allemaal?!? -O-
pi_96338125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:06 schreef missconfessions het volgende:

[..]

dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.

Heb je die goede fles rode wijn nog, dan zakken we effe een avondje door, kunnen we samen uithuilen :P
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar op ;)
pi_96338179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.

Leuke dames in Nederland, waar zijn jullie allemaal?!? -O-
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !
pi_96338262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar op ;)
daag me niet uit !
pi_96338317
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef missconfessions het volgende:

[..]

echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !
Misschien ben ik niet knap genoeg :P
pi_96338444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien ben ik niet knap genoeg :P
ook voor niet zo knappe mannen zijn er niet zo knappe vrouwen ;)
pi_96338652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef missconfessions het volgende:

[..]

daag me niet uit !
Ben jij wel knap genoeg ;)
pi_96338926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Ben jij wel knap genoeg ;)
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles *)
pi_96338932
quote:

Ik ben serieus trots op je.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96338998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles *)
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen? B-)
pi_96339022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:

[..]

zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pitt ;)
pi_96339038
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen? B-)
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguin :D
pi_96339053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik ben serieus trots op je.
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.
pi_96339103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pitt ;)
ik lig dubbel, die is echt goed, dan ben ik halle berry tegen de tijd dat die fles leeg is, lijkt me een prima duo toch?
pi_96339118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguin :D
pi_96339189
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!
pi_96339665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef missconfessions het volgende:

[..]

nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroeg :?
pi_96339729
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.
Je hebt haar een duidelijk bericht gegeven. Je kiest voor jezelf en niet (meer) voor haar. Misschien was het moeilijk om te doen maar alleen zo laat je zien aan haar, aan jezelf, aan ons en het universum dat je verder wilt met je leven. Verder gaat met je leven. Zonder haar.

Die reactie van haar is heeeel typisch en voorspelbaar. Gelijk op dr tepels getrapt. Beetje zielig. Je hebt de juiste beslissing gemaakt, daar twijfel ik niet over. Wellicht dat ze over enkele weken weer wat zal sturen maar dan ben jij al zo ver over haar heen :D dan kan het je geen donder meer schelen.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')