abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96311214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
@LuxorBeetroots:
Je moet het je niet willen afvragen....zodra je dat wel gaat doen kom je tot het onvermijdelijke antwoord dat jij dieper in de relatie hebt gezeten dan anderen....

Sommigen zijn de spreekwoordelijke gevers, anderen meer nemers... Gewoon een fact of life.

Sommigen parasiteren zelfs in relaties, kunnen heel veel zeggen met woorden en uiteindelijk heel weinig omzetten in daden. Sommigen die dit lezen en zullen gaan terugkijken komen ineens tot die ontluisterende conclusie....

Het is gelukkig niet allemaal zo sneu. Dat is het mooie van als je weer, enigszins nog met je hoofd schuddend van wat je net weer meegemaakt hebt, vrijgezel bent.

Zo lijkt het alsof iedereen hier die post zelf de meest leuke en geweldige V/M is om een relatie mee te hebben.....maar is dat zo? Nuh....actie is -reactie, en mss ben je zelf wel in een volgende relatie diegene die het uitmaakt omdat.....?

Het duurt wellicht nog even, maar de pijn zal uiteindelijk helemaal weg zijn waarna er een extra stukje wijsheid bijkomt. Zo belanden we uiteindelijk allemaal een stuk wijzer een volgende relatie in. Mooi toch? :+
mooi gezegd, dat doet een mens goed !
pi_96312085
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Heb vandaag wel echt een terugval.. maar dat hebben de meeste mensen hier wel eens. Ik weet niet eens waarom ik er opeens weer zo'n moeite mee heb. Het lijkt opeens allemaal zo vreemd, dat je zo veel hebt gedeeld met die persoon.. Keek net weer even net naar de duizenden smsjes die we hebben verwisseld...en plotseling compleet weg is uit je leven. En we gaan ook nooit meer samen zijn. Ik vraag me wel af wat hij nu aan het doen is..

Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk over een vorige relatie heen kunnen zetten..
Ik ben daar ook heel slecht in... kan nog heel lang verdrietig zijn. Maar ik maak altijd wel snel korte metten met dingen die herinneringen oproepen zoals smsjes.

Toen ik werd gedumpt na een relatie van 2 jaar heb ik meteen de volgende dag alles weggeflikkerd wat wij samen hadden. Telefoonnummer, mailtjes, smsjes, foto's, cadeautjes ALLES.
hij was degene die toen in tranen aan de telefoon hing waarom ik dat had gedaan.

Maar ik deed het niet uit woede of gemeenheid.... ik ben gewoon zo dat ik het anders niet kan verwerken. Het is voorbij, dan grote schoonmaak. Ik heb nooit behoefte aan tastbare herinneringen en ik heb dan ook geen tel spijt gehad tot op de dag van vandaag (dik 2 jaar later)
De herinneringen zitten in mijn hoofd en dat is al genoeg om mee te dealen.

Als iets voorbij is en ik lees smsjes terug en hoe leuk en vertrouwd het toen was, dan word ik juist nog verdrietiger. Dan voel ik het gemis echt. Daarom delete ik alles meteen, bij mn ex dus al de dag nadat ie het had uitgemaakt
pi_96312851
Ah Lily, ik kijk ook niet naar de berichtjes zelf. Ik kijk ook niet op online profielen etc. Dat heb ik een keertje gedaan en toen zag ik iets wat me niet beviel. Ik zag alleen zijn naam staan en het enorme getal smsjes erachter.

Ik heb ook echt zin om contact op te gaan nemen met hem. Maar alle uitkomsten kunnen mij alleen maar kwetsen. Ik heb ook geen zin om te horen dat het nummer bijvoorbeeld buiten gebruik is, dan flip ik helemaal.

Ik vind de gedachte alleen dat ik totaal geen connectie meer tot hem heb, heel eng.

Hij zou mij ook nooit gelukkig kunnen maken. Ik denk er dan altijd maar weer aan hoe hij nooit met me uit wilde of bleef slapen..

Maargoed, hier posten op je vrije avond is ook niet goed voor je! Ik ga mezelf afleiden. :)
pi_96313553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Ik vind de gedachte alleen dat ik totaal geen connectie meer tot hem heb, heel eng.

Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.

Uit bittere ervaring zie ik het nu zo: Breek alle banden gewoon, hoe erg je ook kapot gaat. Want vervolgens kunnen er 2 opties ontstaan:
- Hij krijgt spijt en wil je terug: Dan gaat hij smeken/contact maken weet ik het.
- Hij wil je niet terug en dan hoor je nooit meer iets van hem

In het 2e geval ben je dan beter af als je meteen de banden hebt verbroken, want anders zou het een lijdensweg kunnen worden waarbij jij constant wordt gedisst.

Als vervolgens het na een (hele) tijd weer wat beter gaat, dan ben je trots dat je het zo hebt aangepakt en heb je de eer aan jezelf gehouden.
pi_96313832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.

Uit bittere ervaring zie ik het nu zo: Breek alle banden gewoon, hoe erg je ook kapot gaat. Want vervolgens kunnen er 2 opties ontstaan:
- Hij krijgt spijt en wil je terug: Dan gaat hij smeken/contact maken weet ik het.

In het 2e geval ben je dan beter af als je meteen de banden hebt verbroken, want anders zou het een lijdensweg kunnen worden waarbij jij constant wordt gedisst.

Als vervolgens het na een (hele) tijd weer wat beter gaat, dan ben je trots dat je het zo hebt aangepakt en heb je de eer aan jezelf gehouden.
Mooi gezegd, daar moet ik me ook maar aan vasthouden. Aan zulke "benen weer op de grond" momentjes hebben ik en ik denk vele anderen iets!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:29:15 #206
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96318812
Ik heb ook veel wijsheid meegekregen van dit topic moet ik zeggen :D Dat je liefde in controle moet houden, want eet bijvoorbeeld je lievelingseten elke dag en na verloop van tijd zoek je toch wat afwisseling; relatie is een kwestie van geven en ontvangen, maar geef niet teveel anders wordt het gewoontjes, geef niet te weinig of altijd hetzelfde, want dat is idem. Zorg voor afwisseling. :P
pi_96319049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik zoek ook geen contact meer hoor. Maar zijn nummer verwijderen of zijn msn kan ik simpelweg nog niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:36:43 #208
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96319335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik zoek ook geen contact meer hoor. Maar zijn nummer verwijderen of zijn msn kan ik simpelweg nog niet.
Je kan later altijd nog een berichtje achterlaten op zijn hyves? Msn heb ik van mijn ex ook nooit verwijdert, maar ik kom dan ook nauwelijks derop.

Je moet zo denken: als hij het initiatief neemt om contact te nemen is dat goed, maar als jij al contact met hem probeert op te zoeken zet je dat in een nadeel. Hij heeft dan de macht, dus het heeft sowieso geen zin. Breek het contact, want het is toch al gedoemd om te mislukken met hem. En dan misschien ooit later kan je hem altijd nog bereiken als je zijn naam nog herinnert, toch? :P
pi_96319483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Je kan later altijd nog een berichtje achterlaten op zijn hyves? Msn heb ik van mijn ex ook nooit verwijdert, maar ik kom dan ook nauwelijks derop.

Je moet zo denken: als hij het initiatief neemt om contact te nemen is dat goed, maar als jij al contact met hem probeert op te zoeken zet je dat in een nadeel. Hij heeft dan de macht, dus het heeft sowieso geen zin. Breek het contact, want het is toch al gedoemd om te mislukken met hem. En dan misschien ooit later kan je hem altijd nog bereiken als je zijn naam nog herinnert, toch? :P
We hebben absoluut geen contact. Hij heeft geen online profielen. Ik zie het nut er niet van in hem over een tijdje nog te willen bereiken.

Godverdomme. Ik zat een beetje door mijn contactpersonen. Zie ik een hartje achter zijn naam staan. Godver. Ik wou echt dat ik dat niet had gezien.. Hij kan toch niet nu al een nieuwe vriendin hebben?? Ik zag dat stomme hartje ook al 10 dagen nadat het over was tussen ons in zijn naam staan... dat kan toch niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door LuxorBeetroots op 03-05-2011 22:43:38 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:41:38 #210
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96319744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]
Ik zie het nut er niet van in hem over een tijdje nog te willen bereiken.
Tja, ik weet ook niet precies wat voor type jongen het is en of hoe het uitgegaan is. Ik met mijn goedheilige kop geloof in vriendschap, zelfs is dat iemand waar je eerst meer gevoelens voor had, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde te zijn.

Maar als je geen contact met hem hebt, niet van plan bent en ook nooit later, waarom dan toch die nummer en msn behouden?
pi_96323640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Tja, ik weet ook niet precies wat voor type jongen het is en of hoe het uitgegaan is. Ik met mijn goedheilige kop geloof in vriendschap, zelfs is dat iemand waar je eerst meer gevoelens voor had, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde te zijn.

Maar als je geen contact met hem hebt, niet van plan bent en ook nooit later, waarom dan toch die nummer en msn behouden?
Tja, zijn msn ga ik inderdaad maar verwijderen. Ik freakte hierboven al over dat hartje, ik hoef niet geconfronteerd te worden met lovey dovey foto's. :') Maar als je een nummer verwijderd.. tja. Dan zet je het echt helemaal weg uit je leven. Ik vind het zo apart om te lezen dat sommige hier nog contact hebben met hun ex. Ik kan me dat niet voorstellen.

Maargoed, gaat nu weer beter.
pi_96327246
Toch maar even hier posten dan..
Misschien is mijn verhaal niet zo serieus als dat van anderen hier omdat het maar een 'relatie' van 3 maanden betreft. Voor mij was het de eerste relatie die ik heb gehad waar ik écht toekomst in zag, het valt dus nogal zwaar allemaal..

Het begin was al niet makkelijk. Kreeg te horen dat hij nog een keer met zijn ex af zou spreken om even bij te praten als een soort van afsluiting voor hem. Ik heb me hier wekenlang om lopen stressen en hij mij maar gerust stellen erover. Toen hun gesprek over was belde hij mij meteen dat het klaar was met haar en hij nog steeds zeker was van mij. Tot hij me 1,5 week later via de telefoon vertelde dat hij t niet meer kon omdat zn gevoelens voor zn ex te diep zaten. Ik ging echt helemaal kapot omdat ik zo gek was op die jongen.. Een week later kwam hij nadat ik hem weer gezien had ineens met: "Mijn gevoelens voor jou zijn weer helemaal terug" Ik geloofde hem eigenlijk niet heel erg maar goed liefde maakt blind en ben er weer voor de volle 200% in gestapt. Hij deed toen ook veel meer moeite voor mij dan de keer ervoor. Wel had hij in die tijd ALWEER met zn ex en haar broer afgesproken dus zat ik weer in de stress maar toen hij terugkwam daarvan kwam hij lachend binnen en was hij nog steeds helemaal zeker van mij.

Op een gegeven moment (nu 2 weken geleden) merkte ik dat hij n beetje anders deed, belde hem en vroeg daarnaar.. Het antwoord wat ik kreeg was: "Weet ik veel, alles is weer helemaal fucked up." De volgende dag toen ik hem op MSN sprak gedroeg hij zich echt als een hondenlul.. Dat alles weer helemaal in de war was omtrent zn ex. Ik vroeg hem: "Maar je bent toch nog wel gek op mij?" En zijn antwoord was werkelijk: "Ik denk t wel"
Ik werd een beetje geïrriteerd (lees: ziekelijk kwaad) om het feit dat hij tegen zn vriendin zegt dat hij DENKT dat hij nog wel gek op haar is.. Vervolgens diezelfde avond belt hij me op en zegt: "Ik vind t lullig om via de telefoon te doen maar.. ik heb erover nagedacht en sta erachter, het is beter als je niet meer komt vanavond" Nouja omdat dit al de 2e keer was via de telefoon werd ik echt compleet gek en heb gezegd dat hij t maar mooi in mn gezicht mocht zeggen en dat ik naar hem toe zou komen.. Toen ik aankwam heb ik m eerst een paar pestklappen gegeven :@ en ben ik tegen hem tekeer gegaan wat voor klootzak hij wel niet was om weer via de telefoon zoiets te doen en weer om die reden terwijl ik me voor de 2e keer zo gegeven had en hoe we in godsnaam dan zo'n leuk weekend hadden gehad 5 dagen daarvoor als hij toch oh zo met zn ex in zn kop zat.

Ben gaan slapen met het idee dat het hem allemaal NIETS interesseerde (hij reageerde heel droog ook al zei hij wel dat het hem iets deed en hij t echt niet leuk vond.. Dat het sowieso niet aan mij ligt maar zn gevoel voor zn ex nog veel te sterk was; dit alles met een pokerface en op het-interesseert-me-vrij-weinig-toon). Hij had nog wel gesmst dat het hem zo verschrikkelijk speet maar daar heb ik niet op gereageerd. Toen ik voor de 5e keer wakker werd om half 6 's ochtends heb ik hem een smsje gestuurd met hoe klote ik me eigenlijk voelde en dat ik het zo rot vond om hem kwijt te zijn en ik daar niet mee om kon gaan en dat ik niet begreep hoe het kon etc. Kreeg terug dat het hem echt wel wat deed en dat hij een ongeluk had gehad op werk door onoplettendheid omdat hij met mij in zijn hoofd zat. Ben die dag nog naar zn ouders geweest en sprak hem waar ik volledig in tranen ben uitgebarsten dat ik het niet begreep en of hij me ooit wel leuk vond etc. Heb m toen gezegd: "Als jij nu bij jezelf denkt ik hoef haar nooit meer dan moet je dat NU tegen mij zeggen" Maar dat kon hij niet.. Hij kon 'niet beloven dat het nog goed zou komen maar die kans is er wel en hij zou me niet uitsluiten'. Maar hij wilde ook absoluut niet dat ik op hem zou gaan wachten.

Vorige week heb ik hem woensdag gezien op een verjaardag en de klik was er nog steeds en heb ik nogmaals tegen hem gezegd dat hij het me moest zeggen als hij het idee had dat t nooit meer goed zou komen omdat er anders bij mij altijd een deurtje voor hem zal open staan en dat mij niet verder zou helpen. Op diezelfde verjaardag was hij de hele tijd aan het smsen en toen ik even op zn scherm keek zag ik de naam 'Vera' staan. Het meisje waar hij ook al steeds mee smste toen hij nog met mij was maar volgens hem 'stelt het niets voor' want ze komt uit Limburg, maar het is 'wel een leuk meisje'. Vervolgens belde hij me donderdag om te vertellen hoe het was bij zijn psycholoog vanwege zijn geheugenprobleem (jammer dat dat probleem niet meewerkt om zn ex te vergeten :( ) En belde hij me zaterdagmiddag om even te vragen hoe het ging, toen hadden we dus gewoon een leuk gesprek over van alles..

Helaas was ik zaterdagavond vrij dronken en stuurde ik naar hem dat ik het leuk vond dat hij gebeld had en dat ik die gesprekken wel miste. Zijn reactie: "wil ook gewoon dat jij ok bent". Dat is wel het laatste wat ik verdomme wilde horen! Alsof hij me uit medelijden belt.. In dronken staat heb ik dan ook echt smsjes gestuurd met daarin dat geen vrienden kan zijn met iemand waarmee ik zoiets heb meegemaakt en dat ik hoopte dat hij belde omdat hij nog steeds aan me dacht en gevoel voor me had en me niet uitgesloten had ipv uit medelijden. Zijn reactie: "Ik heb je ook niet uitgesloten.. Het was dus niet alleen daarom.."
Toen ik vervolgens op facebook postte dat ik genoot van de aandacht en gratis drankjes terwijl ik uit was kon hij wel een smsje sturen met: "Seems like you're having fun, en egoboosts??"
Heb hem zondag opgebeld om mn excuses te maken voor de veel te dramatische achterlijke smsjes, was allemaal wel weer oke.

Zondagavond ben ik helaas helemaal ingestort (was de eerste avond dat ik echt alleen was voor een aantal uur, ben een beetje gevlucht voor mn verdriet) en heb hem toen gebeld, half huilend dat ik zo fucked up was en niet meer wist wat ik moest doen. Zijn reactie: "ja je moet er gewoon mee leren omgaan om alleen te zijn 's avonds", het enige wat ik kon denken was: oh ja net zo mee leren omgaan als dat jij hebt geaccepteerd dat je ex het na 2 jaar uitmaakte omdat ze wilde rondneuken, je na een maand weer terugnam en je vervolgens na bijna een jaar weer dumpte? Hij gaf iig allemaal rot-antwoorden en toen ik vroeg of hij spijt had dat hij het had uitgemaakt zei hij: "Ik denk nog steeds dat t het verstandigste is." toen ik hem vroeg of hij mij oprecht ooit nog zou willen was zn reactie: "Ja.......... die kans is er wel." (God nu ik het nalees denk ik bij mezelf waarom stel ik al die vragen enzo maar toch moet ik het weten..) Na dat telefoongesprek had ik echt even zoiets van gast krijg lekker een nare ziekte als je zo met me omgaat :(

Gistermiddag ontving ik een smsje van hem met daarin: "Hey chick, hoe gaat het vandaag? Hopelijk iets beter dan gister :@ Wat heb je allemaal voor stoms gedaan zaterdag btw;)? Kus" Ik besloot hem maar even te negeren want ik had echt zoiets van fuck you.. Om 6 uur belde hij en ik nam niet op, om 10 over 6 belde hij weer en ik nam weer niet op. Meteen een sms: "nvm" toen ik hem uiteindelijk terug belde was hij helemaal over de zeik dat ik niet had gereageerd en niet opnam. Bleek dat hij een facebookpost had gelezen van mij naar een vriendin van me over zaterdagavond en dat ik weer domme dingen had gedaan in mn dronken staat. Ik heb vandaag helemaal niets van hem gehoord. Mn emoties schommelen als een idioot van verdrietig naar woest.. Niet boos, nee WOEST.
Wtf is up met ineens wel contact zoeken en boos worden als ik niet reageer als hij ook maar het idee heeft dat er weleens iets met een andere jongen gebeurd zou kunnen zijn? HIJ dumpt mij omdat hij zn ex niet uit zn kop krijgt.. HIJ zegt dat ik niet moet wachten op hem, vervolgens reageert hij als een jaloerse klootzak als er n ander in het spel zou zijn. Wat is dat voor iets achterlijks? Het is niet alsof hij me zo graag wil spreken want hij laat vandaag ook niets van zich horen. Het lijkt er een beetje op alsof hij wel erg graag wil dat ik hem leuk blijf vinden zodat zn ego lekker gestreeld wordt.. En dat hij het toch wel een erg fijn idee vindt als ik lekker op hem ga zitten wachten de komende maanden.

Ik haat het dat hij me door zo'n hel heeft laten gaan, ik weet dondersgoed dat ik iemand verdien die voor 100% voor mij gaat en niet nog aan een ex zit te denken die al lang verder is gegaan met haar leven. Zij wist niets van mijn bestaan af want dat voelde voor hem als 'bedrog' tegenover haar omdat het nog maar zo kort uit was. Helaas is het enige wat ik wil dat hij zich gaat beseffen dat hij een meisje liet gaan die alles voor hem over had gehad voor een meisje die hem keihard liet zitten en waarmee het nooit meer zal werken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik voel me zo machteloos terwijl hij nog steeds probeert controle over mijn leven te hebben (zo voelt het iig met dat obsessief bellen en meteen heel kwaad worden als ik niet reageer of opneem). Als hij mij had gedumpt simpelweg om t feit dat ie me niet knap of leuk genoeg vond had ik daar serieus beter mee kunnen leven dan zijn redenatie om die ex.. Als ik echter alle verhalen hier lees denk ik dat het wel goed mogelijk is dat iemand nog zo erg met een ex in zijn hoofd zit. Maar het doet wel pijn en je vraagt je wel af of alles een leugen is geweest van zijn kant. Ik ben zeker niet van plan bewust op hem te gaan wachten maar dat deurtje staat voor hem wagenwijd open en hij weet dat ook en lijkt er flink gebruik van te maken door lekker te vertellen hoeveel gespierder hij aan het worden is en over zn nieuwe kleding en alles. Alsof hij er werkelijk van geniet dat ik zo gek op hem ben en hem nog zo graag wil terwijl hij mij niet meer lijkt te willen... Wat moet ik hier in godsnaam mee? Wat betekent dat jaloerse gedrag van hem? En waarom in godsnaam moet hij alleen zijn om zn ex te kunnen verwerken en moet ik daarvoor weg uit zn leven maar kan hij wel met zo'n wijf uit Limburg smsen die hij 1 keer heeft gezien?
Ik word gestoord van mn eigen hersenen die alles over-analyseren en vragen blijven creëren. Ik ben nu wel iets verder dan vorige week maar nog steeds wel kapot.. Ben benieuwd wat jullie ervan denken :@
pi_96327641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef mirann88 het volgende:

-knip-

Ik heb wat domme dingen gedaan bij mijn ex, maar dit gaat een tientallen stappen verder.

Hoe kan je in godsnaam op zo'n iemand vallen? Enige reden wat ik kan bedenken is dat hij "good looking" is of een machtig babbel heeft. Geen andere persoon komt hier namelijk mee weg.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:17:09 #214
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_96327965
Hij wilt nog een keer met zijn ex af spreken om bij te praten en als afsluiting. Prima, kan je hebben. Vervolgens kapt hij jou af en spreekt hij weer met zijn ex af in de tussentijd van de mini-breuk, en ineens zijn zijn gevoelens weer terug voor jou daarna!! :D Zou het niet zo kunnen zijn dat hij pogingen doet om zijn ex terug te krijgen, zoals na jou afgekapt te hebben, maar dat ze er niks van moet weten? Zou namelijk wel heel goed verklaren dat zijn ex niet eens van jou bestaan af weet (of wist?). Bijna iedereen die uit een relatie komt die laat het maar al te graag aan zijn of haar ex zien als ze een nieuwe liefde hebben. En wanneer ze nog gevoelens voor hun ex hebben doen ze dat maar al te graag keer tien.

Dit was een periode van drie maanden, wil je er drie jaar van maken ofzo? Elke keer als hij aan zijn ex denkt dat hij je op belt om te melden dat hij je niet meer hoeft te zien? Ook altijd zo opwindend, een man of jongetje die je uit jaloezie belt wanneer je een bepaald bericht post, ja met zulke mensen kan je goede liefdesrelaties op bouwen en ze zullen je nooit controleren of achterdochtig zijn en je ondervragen over je uitstapjes O+

Ja oke, misschien gaat dat niet gebeuren maar dit idee krijg ik wel altijd bij zulke mensen :P Zorg dat die eikel niks meer van je facebook ziet en neem zelf de controle en zeg dat je niet meer wilt dat hij je belt en verdoe je tijd en energie er niet meer aan en luister naar hem, en wacht vooral niet op hem!!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 4 mei 2011 @ 05:55:38 #215
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96328700
Hij weet dat jij verlegen zit om zijn aandacht en daar maakt hij handig gebruik van. Tja, je kan blijven janken dat hij misbruik van je maakt, maar dat heb je zelf in de hand. Blokkeren op msn en facebook is zo gedaan en een nummer verwijderen is ook niet al te moeilijk. Oh, het feit dat hij wel 'zo'n wijf' uit Limburg kan sms-en is omdat hij eigenlijk niet geinteresseerd is in jou, maar je gebruikte als tijdelijke optie, mocht de situatie met zijn ex niet werken. Daarbij krijg ik het idee dat je redelijk onzeker bent over jezelf en in relaties en daarom veel pikt. Verder is dit natuurlijk een goed voorbeeld van het 'vrouwen vallen op klootzakken' verhaal en hoe meer hij je negeert, des te groter wordt zijn aantrekkingskracht op jou. Waarom zou je er anders een topic over openen en advies vragen aan een stel wildvreemden?

'Reverse psychology' noemen ze dat. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door goofy_goober op 04-05-2011 06:15:48 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96330045
Ik heb hier een reactie geplaatst omdat ik volgens mij nog steeds in de blind-van-liefde-fase zit en hem eigenlijk nog steeds redelijk verdedig omdat ik hem ook huilend aan de telefoon heb gehad vanwege zijn ex en ik wel weet dat hij het meent dat hij zo met haar in zn hoofd zit.. Ze hadden 3 jaar en kwam er kort geleden achter dat het dus pas net 4 maanden uit is. Zij wil hem ook absoluut niet terug.

Waarom val ik op hem? Er was een goede klik en we hebben het ook heel leuk gehad, daarnaast leek hij me een hele lieve jongen ondanks het feit dat hij met wat problemen zit. Hij kampt met een geheugenprobleem en is daardoor hele vakanties vergeten en klampt zich daardoor heel erg vast aan zijn herinneringen over zijn ex omdat hij die simpelweg zegt niet te willen vergeten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het naar is om alles te vergeten van iemand waar je veel van gehouden hebt maar heb ook al 10 keer tegen hem gezegd dat hij zo niet verder komt.

De reden dat ik mijn 'vraag' hier heb geplaatst is omdat ik weet dat hier genoeg mensen aanwezig zijn en vroeg me af of het normaal is om zo jaloers te reageren op de dingen die je ex doet terwijl je haar eigenlijk niet terug zou willen..
Ik word niet boos om kritiek en misschien is het juist wel nodig dat een aantal 'wildvreemden' de situatie objectief bekijken en me daarna advies geven. Ik ben me inmiddels gaan beseffen dat ik beter verdien dan iemand zoals hij maar ik denk dat er hier wel meer mensen aanwezig zijn die zich dit ook beseffen en alsnog wel zo'n persoon in hun leven zullen missen. Ik wil altijd dingen graag kunnen plaatsen en een plek kunnen geven, en met zoveel vragen in het hoofd lukt dat niet helemaal. Thanks goofy_goober voor de 'subtiele' hint dat hij wel haar kan smsen omdat hij niet geïnteresseerd is in mij. Het is heel hard om zoiets te horen maar het is wel enigszins een eye-opener voor mij. Ik wilde dit echt niet horen maar juist omdat jullie 'wildvreemden' zijn steken jullie je mening niet onder stoelen of banken.
Denk dat jullie allemaal wel eens hebben meegemaakt hoe het is om heel graag te willen dat je ex je mist of terug wilt en dit ook meerdere malen aan hem/haar te vragen.. Zit nu gewoon een beetje in hetzelfde schuitje ondanks wat hij heeft gedaan. Vraag me af of ik het iemand wel zo kwalijk kan nemen als hij nog gevoelens heeft voor zijn ex? Ze hadden wel 3 jaar en het is dus nog niet zo lang uit.. Lees hier verhalen over mensen die 3 jaar een relatie hadden en er vervolgens een half jaar/jaar voor nodig hadden om verder te kunnen. Ook lees ik dat zodra je je leven weer op pakt er vaak een ex terug komt kruipen, hoe dom en stom en naïef het ook mag klinken.. Als hij over een maand weer voor mn deur zou staan is de kans vrij groot dat ik hem weer een kans zou geven. Van dit idee MOET ik dus echt af :(
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:36:15 #217
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96330645
brrr, weer een portie vaag gedroomd.
pi_96330865
damn wat een verhaal joh. ben ik ff blij dat ik weet van mezelf dat ik geen klootzak ben!
pi_96331084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:44 schreef Pinguino81 het volgende:
damn wat een verhaal joh. ben ik ff blij dat ik weet van mezelf dat ik geen klootzak ben!
Laat jij wel even weten hoe het allemaal afloopt. Ik ben namelijk wel benieuwd.
Take good care of yourself, don't let her hurt you again!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96331555
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb hier een reactie geplaatst omdat ik volgens mij nog steeds in de blind-van-liefde-fase zit en hem eigenlijk nog steeds redelijk verdedig omdat ik hem ook huilend aan de telefoon heb gehad vanwege zijn ex en ik wel weet dat hij het meent dat hij zo met haar in zn hoofd zit.. Ze hadden 3 jaar en kwam er kort geleden achter dat het dus pas net 4 maanden uit is. Zij wil hem ook absoluut niet terug.

Waarom val ik op hem? Er was een goede klik en we hebben het ook heel leuk gehad, daarnaast leek hij me een hele lieve jongen ondanks het feit dat hij met wat problemen zit. Hij kampt met een geheugenprobleem en is daardoor hele vakanties vergeten en klampt zich daardoor heel erg vast aan zijn herinneringen over zijn ex omdat hij die simpelweg zegt niet te willen vergeten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het naar is om alles te vergeten van iemand waar je veel van gehouden hebt maar heb ook al 10 keer tegen hem gezegd dat hij zo niet verder komt.

De reden dat ik mijn 'vraag' hier heb geplaatst is omdat ik weet dat hier genoeg mensen aanwezig zijn en vroeg me af of het normaal is om zo jaloers te reageren op de dingen die je ex doet terwijl je haar eigenlijk niet terug zou willen..
Ik word niet boos om kritiek en misschien is het juist wel nodig dat een aantal 'wildvreemden' de situatie objectief bekijken en me daarna advies geven. Ik ben me inmiddels gaan beseffen dat ik beter verdien dan iemand zoals hij maar ik denk dat er hier wel meer mensen aanwezig zijn die zich dit ook beseffen en alsnog wel zo'n persoon in hun leven zullen missen. Ik wil altijd dingen graag kunnen plaatsen en een plek kunnen geven, en met zoveel vragen in het hoofd lukt dat niet helemaal. Thanks goofy_goober voor de 'subtiele' hint dat hij wel haar kan smsen omdat hij niet geïnteresseerd is in mij. Het is heel hard om zoiets te horen maar het is wel enigszins een eye-opener voor mij. Ik wilde dit echt niet horen maar juist omdat jullie 'wildvreemden' zijn steken jullie je mening niet onder stoelen of banken.
Denk dat jullie allemaal wel eens hebben meegemaakt hoe het is om heel graag te willen dat je ex je mist of terug wilt en dit ook meerdere malen aan hem/haar te vragen.. Zit nu gewoon een beetje in hetzelfde schuitje ondanks wat hij heeft gedaan. Vraag me af of ik het iemand wel zo kwalijk kan nemen als hij nog gevoelens heeft voor zijn ex? Ze hadden wel 3 jaar en het is dus nog niet zo lang uit.. Lees hier verhalen over mensen die 3 jaar een relatie hadden en er vervolgens een half jaar/jaar voor nodig hadden om verder te kunnen. Ook lees ik dat zodra je je leven weer op pakt er vaak een ex terug komt kruipen, hoe dom en stom en naïef het ook mag klinken.. Als hij over een maand weer voor mn deur zou staan is de kans vrij groot dat ik hem weer een kans zou geven. Van dit idee MOET ik dus echt af :(
Je bent een flinke rebound geweest. Kap het contact af, want hier wordt je niet beter van. Als hij ooit al bij je zou terugkomen, is het niet omdat hij zo gek op je is, maar omdat je makkelijk bent (en zijn ex hem immers niet terug wil), om je vervolgens gegarandeerd weer te verlaten.

Tuurlijk wordt ie boos als hij ook maar denkt dat jij verder gaat met je leven en/of je met andere jongens inlaat, dan raakt hij de controle over jou kwijt. Hij eet nu van heul veel walletjes, en jij stelt jezelf daar voor beschikbaar.

Dumpen die hap. Schrijf eens op wat er allemaal slecht in deze situatie is voor als je in een vlaag van blinde hoop weer alleen het goede ziet, verander desnoods je nummer, ga meidendingen doen en zet die gozer uit je hoofd.

Hij denkt alleen aan zichzelf en jij denkt alleen aan hem. Het is tijd om voor jezelf te kiezen.
pi_96332467
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Laat jij wel even weten hoe het allemaal afloopt. Ik ben namelijk wel benieuwd.
Take good care of yourself, don't let her hurt you again!
kep er steeds een harder hoofd in eigenlijk. ik hoor der ook gewoon niet nu ofzo. denk ook telkens dat ze het toch wel af gaat zeggen en zodra ze dat doet moet ik er gewoon klaar mee zijn. dan heb ik al in mijn hoofd dat ik ga zeggen prima als je voortaan gezopen hebt en me mist bel je maar een van die gasten van je
pi_96333248
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Je bent een flinke rebound geweest. Kap het contact af, want hier wordt je niet beter van. Als hij ooit al bij je zou terugkomen, is het niet omdat hij zo gek op je is, maar omdat je makkelijk bent (en zijn ex hem immers niet terug wil), om je vervolgens gegarandeerd weer te verlaten.

Tuurlijk wordt ie boos als hij ook maar denkt dat jij verder gaat met je leven en/of je met andere jongens inlaat, dan raakt hij de controle over jou kwijt. Hij eet nu van heul veel walletjes, en jij stelt jezelf daar voor beschikbaar.

Dumpen die hap. Schrijf eens op wat er allemaal slecht in deze situatie is voor als je in een vlaag van blinde hoop weer alleen het goede ziet, verander desnoods je nummer, ga meidendingen doen en zet die gozer uit je hoofd.

Hij denkt alleen aan zichzelf en jij denkt alleen aan hem. Het is tijd om voor jezelf te kiezen.
Amen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:59:30 #223
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96333255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef mirann88 het volgende:

Een "geheugenprobleem" zie je wel vaker bij mensen die hele verhalen aan elkaar lopen te liegen....die mensen raken uiteindelijk verstrikt in hun eigen leugens. Wat ze goed kunnen zijn mensen manipuleren en hen het idee geven dat ze in vertrouwen worden genomen.
Zoiets lees ik ook bij jou. De realiteit is dat ie jou alles verteld behalve de waarheid......oja...er is helemaal geen goede klik als je de waarheid zou weten; er is een klik omdat ie jou alleen verteld wat jij wilt horen en omdat jij wel open en eerlijk bent naar hem weet ie dat precies....

Pak je leven idd weer op, maar niet met de hoop dat ie dan weer mss terug komt kruipen naar jou.
De 'ex-vriend' die je schetst is er eentje van het ergste soort. Niets aan gaan verspillen, zo vreselijk zonde van je tijd, tranen en energie ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96333405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

kep er steeds een harder hoofd in eigenlijk. ik hoor der ook gewoon niet nu ofzo. denk ook telkens dat ze het toch wel af gaat zeggen en zodra ze dat doet moet ik er gewoon klaar mee zijn. dan heb ik al in mijn hoofd dat ik ga zeggen prima als je voortaan gezopen hebt en me mist bel je maar een van die gasten van je
Ook jij kan nog afzeggen.. ik zou er nog even goed over nadenken.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96333979
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.

Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.

En dan haar reactie: pfff dan niet echt ongelofelijk dit! t ga je goed!

alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')