abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96251236
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat wij blijkbaar niet werken in een relatie kan ik nog accepteren, ook al vind ik dat wel jammer, maar goed dat zij zo. Maar dat iemand je inderdaad rot schoppen blijft nageven of je keihard negeert omdat hij niet met jouw verdriet geconfronteerd wil worden vind ik een ander verhaal. Ik zou het dolgraag normaal willen afsluiten en verder willen gaan, maar daar zijn twee mensen voor nodig en ik snap dan werkelijk niet dat degene die er blijkbaar het minste moeite mee heeft dat het voorbij is zoveel moeite heeft om mij dat te misgunnen.
Het verpest daardoor juist elke mooie herinnering en het geeft mij alleen maar het gevoel dat ik handig was for the time being en nu keihard moet opzouten. Naast dat je liefde met elkaar gedeeld hebt, word je ook beste vrienden. Zo behandel je toch geen enkele vriend? Of was dat ook alleen maar schijn?
Sorry dat ik zo opgefokt over kom, maar ik snap er gewoon geen hol van. Mijn emoties draaien overuren in een rollercoaster van verdriet, gemis, boosheid, frustratie en ik snap er steeds minder van. Hoe kan ik in godsnaam iemand missen die zich zo opstelt? Je zou denken dat het loslaten daardoor makkelijker gaat, maar het tegendeel is waar. Het zorgt alleen maar voor meer piekeren, meer onbeantwoorde vragen, meer de drang om contact te zoeken en daardoor vaker die harde deksel op mijn neus te krijgen.

Hoe moeilijk is het om gewoon een normaal gesprek met iemand te voeren en het respectvol af te sluiten? Of zijn er serieus mensen die kicken op het pijn doen van anderen zodat ze een soort controle over je behouden? Het enige waar ik echt blij om ben is dat ik echt nooit zo zou doen. Iemand is al verdrietig genoeg dus als ik op wat voor een manier het verdriet van die ander iets kan verzachten dan zou ik daar alles aan doen, zonder de ander hoop te geven dat het goed komt. Blijkbaar zit niet iedereen zo in elkaar en heb ik mijn pijlen gericht op een egoistische zak die alleen om zichzelf geeft. Dus ik sorry L-E ik zie werkelijk helemaal niks terug van een persoon die iets om mij gegeven heeft. Ik probeer het echt wel, maar ik zie het gewoon niet meer. En dat versterkt alleen maar mijn verdriet :{
Precies ook mijn probleem, zo'n gozer die niet normaal meer kan doen, onvolwassen kutgedrag! Je hebt toch wat met elkaar gedeeld, kort of lang, doet er niet toe. Ik snap niet hoe iemand het ene moment heel gevoelig kan zijn en het andere moment ijskoud. Dan ben je of psychisch gestoord of heel erg egoïstisch, anders kan ik het niet uitleggen. Wat is dat toch met sommige eikels? Ik heb soms echt de neiging om wraak te nemen, voel me zo gebruikt. Vooral als ik lees dat meneer weer gezellig met zijn vriendjes aan het twitteren is over andere 'lekkere' meiden. Ik zou hem dan het liefst een sms'je sturen zo van 'o ja, ik heb SOA en de kenmerken zijn dat je lul er binnenkort af valt'. Sorry hoor, moet gewoon effe mijn frustatie kwijt }) , want ben gewoon nog zo pissed op die droplul.

Snap dat je ergens een punt achter zet, maar praat het dan uit, laat de ander niet zo zitten met allemaal vragen en kutgevoelens. Sommige mensen denken echt dat de wereld alleen om hun draait.
pi_96257942
kutzooi! met Q-day kwam ik der opeens tegen! gewoon 3 zoenen gegeven en me omgedraaid. Later stond ze opeens weer voor me neus want ze wilde graag een knuffel halen. Ik prima knuffel gegeven en aangegeven dat ze beter weg kon gaan omdat t het voor mij moeilijk maakt. Daarna allemaal smsjes en whatsapp dingen dat ze me mist, me terug wilt en bij me wilt zijn. Ik heb daar niet op gereageerd. Alleen kon ik me gisteren niet inhouden. Ik zei je was dronken daarom stuurde je dat. Ze zegt dat ze idd dronken was maar er nog steeds achter staat. Nu hebben we voor woensdag afgesproken :S ben echt benieuwd wat ik moet verwachten. Blijkbaar wil ik haar nog steeds terug anders zou ik dit niet willen. Voelde ook echt wel ff goed na al die tijd dat zij opeens begon te smeken naar mij.
pi_96259705
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef Pinguino81 het volgende:
kutzooi! met Q-day kwam ik der opeens tegen! gewoon 3 zoenen gegeven en me omgedraaid. Later stond ze opeens weer voor me neus want ze wilde graag een knuffel halen. Ik prima knuffel gegeven en aangegeven dat ze beter weg kon gaan omdat t het voor mij moeilijk maakt. Daarna allemaal smsjes en whatsapp dingen dat ze me mist, me terug wilt en bij me wilt zijn. Ik heb daar niet op gereageerd. Alleen kon ik me gisteren niet inhouden. Ik zei je was dronken daarom stuurde je dat. Ze zegt dat ze idd dronken was maar er nog steeds achter staat. Nu hebben we voor woensdag afgesproken :S ben echt benieuwd wat ik moet verwachten. Blijkbaar wil ik haar nog steeds terug anders zou ik dit niet willen. Voelde ook echt wel ff goed na al die tijd dat zij opeens begon te smeken naar mij.
Ga ervoor! ^O^

Als ik de kans had bij mijn ex, had ik het met 2 handen aangegrepen :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96261933
Zat net ff foto's te bekijken van onze vakantie samen, 2 jaar geleden. Eingelijk moet ik dat niet doen maar tot mijn grote verbazing doet het mij heel goed! Ik zie mijzelf heel gelukkig op de foto's...
Zoals ik mijzelf graag zie, en dat ben ik al 4 maand niet....het geeft mij een soort van kracht om weer naar dat punt te werken, maar dan zonder mijn ex, ik ben dat verplicht aan mijzelf en mijn vrienden het heeft lang genoeg geduurd...wil weer gelukkig zijn,,,omdat het kan :)
  maandag 2 mei 2011 @ 22:32:58 #180
334008 Zwitsalletje
Taalnaatsie
pi_96274089
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef H6-4ever het volgende:
Zat net ff foto's te bekijken van onze vakantie samen, 2 jaar geleden. Eingelijk moet ik dat niet doen maar tot mijn grote verbazing doet het mij heel goed! Ik zie mijzelf heel gelukkig op de foto's...
Zoals ik mijzelf graag zie, en dat ben ik al 4 maand niet....het geeft mij een soort van kracht om weer naar dat punt te werken, maar dan zonder mijn ex, ik ben dat verplicht aan mijzelf en mijn vrienden het heeft lang genoeg geduurd...wil weer gelukkig zijn,,,omdat het kan :)
Goedzo dat jij dat kan ^O^
Ik heb alle foto's van mijn ex en vakantie foto's en dergelijke op een usb stick gezet, en ergens weggeborgen. Als ik ze zie denk ik niet dat het mij goed doet, misschien over een jaartje ofzo, dat ik er tegen kan.

Mijn moeder was de kast vanmiddag aan het opruimen, en er kwam een foto van mij en mijn ex tevoorschijn, gelijk weer in een dikke dip ;( Echt vreemd hoe lichtgeraakt ik nog steeds ben, zelfs na 5 maanden

[ Bericht 11% gewijzigd door Zwitsalletje op 02-05-2011 22:41:33 ]
pi_96283662
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ga ervoor! ^O^

tsja ga ervoor. ik wil der super graag maar ik ben bang dat ze gewoon een zwak moment heeft en me dan straks weer keihard laat vallen!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:45:47 #182
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_96284027
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ga ervoor! ^O^

What he said, als ik die kans zou krijgen ging ik er ook voor.
pi_96284079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

tsja ga ervoor. ik wil der super graag maar ik ben bang dat ze gewoon een zwak moment heeft en me dan straks weer keihard laat vallen!
Post hier liever niet meer maar hier moet ik even op reageren.

Pas op man.. dit is echt zo gevaarlijk. Natuurlijk voelde het goed en vertrouwd enzovoorts, dat zal het voorlopig nog wel doen maar denk aan jezelf. Waar ben je de afgelopen tijd doorheen gegaan? Bedenk je waarom je in dit topic zit. Ik zeg nu niet dat je het niet moet doen, maar wil je wel adviseren er heeel goed over na te denken.

Stel dat het goed komt, dan gaat het weer 2 maanden goed en dan krijgen jullie weer een dip. Dan ben je weer terug bij af en lezen we hier: "Hoe had ik zo stom kunnen zijn?"

Just protect yourself. That's all I'm trying to say.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96284819
thanx Mc.Chicken je hebt ook gelijk! Toen ik met haar afsprak voelde ik me juist heel goed. Heel onafhankelijk van haar en heel zelfverzekerd. Zaterdag met koninginnedag voelde ik me echt onoverwinnelijk. Iets wat ik eigenlijk tijden niet zo gehad hebt. Had schijt aan alles en danste en flirte met bijna iedereen die ik tegen kwam. Totaal niet bezig met mijn ex. Ja ik kreeg steeds berichten van haar en misschien was dat de rede dat ik me zo goed voelde. Zij was opeens afhankelijk van mij. Zij wilde ineens mij ipv ik haar. Maar goed we zijn nu 3 dagen verder en t goede gevoel ebt weer langzaam weg. Voel me nu eenzaam. Het idee dat niemand me meer ziet zitten en dan wil ik niets liever dan haar weer terug.

Echt bizar hoe vaag gevoel in elkaar kan zitten. Ik weet het ook want anders zou ik er niet over kunnen schrijven maar ik kan er niets aan doen. Snap niet dat ik me nu weer zo ellendig voel.. ik ga der morgen zien.. Maar nu ben ik bang dat ze weer gaat afzeggen en snap ik niet dat ik der niet hoor. En wat als ik der morgen heb gezien? Wat dan? 1 afspraak in 8 weken. Wat gebeurd er een donderdag dan? vragen vragen vragen
pi_96286208
Dat is dat vertrouwde gevoel wat alles overneemt. Ik heb mijn ex ook weer gezien en het voelde goed en fijn. Heel vertrouwd en gezellig. De dag erna voelde het ook nog wel goed.. maar vandaag ietwat minder haha. Gelukkig hoef ik haar niet meer terug dat scheelt.

Als ze af zegt weet je gelijk waar je aan toe bent. Dan kan je fijn weer verder met het verwerken. Maar even een vraag: wat wil jij eigenlijk? Denk je echt dat het nog kan gaan werken? Het is stuk gegaan.. wil je het lijmen? Denk je dat het weer een solide relatie kan worden?

Wat als je haar morgen hebt gezien? Dan ligt het bij haar. Zij moet sowieso keihard haar best doen mocht ze je écht terug willen denk ik zo. Het is een lastige situatie maar om nou met al die vragen te gaan zitten lijkt me niet echt een goed plan. Bedenk gewoon goed wat jij zelf wilt. Het draait nu even niet om haar.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:20:59 #186
334008 Zwitsalletje
Taalnaatsie
pi_96287942
Jullie hebben allemaal gelijk. Bij mijn ex en mij was het ook al eens eerder uit geweest. Na 2 weken toen weer samen gekomen en de eerste week was het echt super. Daarna begon de ellende alweer. Ik dacht na 2 weken al, waarom heb ik het nou weer nog een keer geprobeerd? Toch nog een jaar bij elkaar gebleven, en nu is het waarschijnlijk voorgoed uit. Ik zit nu weer in dezelfde situatie, ik wil haar weer. Ik ben de hele relatie aan het romantiseren, ik denk alleen maar aan de leuke dingen en alle minder leuke dingen ben ik vergeten of daar wil ik niet aan denken, echt raar hoe je jezelf voor de gek kan houden, ik snap er niks meer van.
pi_96292073
Ze doet nu weer fukcing kil en alles via whatsapp. Ze komt wel maar weet niet wat der gevoel doet. Kan niet verzekeren dat het goed komt etc. Wtf zeg waarom wil ze dan langs komen? Laat ik me nou echt beet nemen als klein jochie? Ik laat haar morgen komen. Ik kan dat niet cancellen. ik wil der zo graag zien en laten zien wat ik voor der voel. maar ja snap die coolheid niet opeens weer.
pi_96292191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef Pinguino81 het volgende:
Ze doet nu weer fukcing kil en alles via whatsapp. Ze komt wel maar weet niet wat der gevoel doet. Kan niet verzekeren dat het goed komt etc. Wtf zeg waarom wil ze dan langs komen? Laat ik me nou echt beet nemen als klein jochie? Ik laat haar morgen komen. Ik kan dat niet cancellen. ik wil der zo graag zien en laten zien wat ik voor der voel. maar ja snap die coolheid niet opeens weer.
and there you go..
pi_96292355
maar Chicken, waarom doet ze dat? wat is de lol ervan? ik heb ook genoeg mensen gedumpt en daar was ik allerminst trots op. En ik zorgde toen gewoon dat ze de ruimte hadden t te verwerken ging ik ze niet telkens terug vragen want nee ik was er toen echt klaar mee.
pi_96292539
Alcohol versterkt emoties. Dus als ze je toen een beetje miste werd dat enorm versterkt door al die wijntjes of bacardi breezah's. Waarom ze het doet, dat weet alleen zij. Vraag haar of ze nog wel wilt langskomen en wat de achterliggende reden daarvoor is.

Jij krijgt die ruimte nu niet.. maar die ruimte kan je ook zelf nemen.
pi_96292618
dat heb ik net ook gevraagd en adn zegt ze dat weet ik niet. ze wilt kijken wat haar gevoel doet. of zal gaan doen.

ik weet het dat alcohol verdriet versterkt. ik voelde me zaterdag juist opperbest! juist door haar ellende. maar nu voel ik me weer zwak en die zwakheid moet ik haar natuurlijk niet tonen want dan heeft ze me

als je op die sites leest over terug bij je ex zeggen ze allemaal dat ze alleen terug komen als je zelf je leven weer hebt opgepakt.
pi_96293071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef Pinguino81 het volgende:
dat heb ik net ook gevraagd en adn zegt ze dat weet ik niet. ze wilt kijken wat haar gevoel doet. of zal gaan doen.

ik weet het dat alcohol verdriet versterkt. ik voelde me zaterdag juist opperbest! juist door haar ellende. maar nu voel ik me weer zwak en die zwakheid moet ik haar natuurlijk niet tonen want dan heeft ze me

als je op die sites leest over terug bij je ex zeggen ze allemaal dat ze alleen terug komen als je zelf je leven weer hebt opgepakt.
Laat haar dat eerst zelf uitzoeken. Lekker makkelijk om jou daarin mee te trekken en uiteindelijk (waarschijnlijk) pijn mee doet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:57:01 #193
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96293462
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:48 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Laat haar dat eerst zelf uitzoeken. Lekker makkelijk om jou daarin mee te trekken en uiteindelijk (waarschijnlijk) pijn mee doet.
Precies. Je bent geen "heb-ik-nog-gevoelens-voor-hem-testmateriaal".... ;)

(ninja-edit: het gevoel bekruipt me dat ze gewoon haar controle op je aan het uitproberen is, oftewel hoever ze jou nog in haar macht heeft....die zal ze ff kwijt geweest zijn maar langzaam hervindt ze die omdat je weer vragen aan haar gaat stellen en zij jou alleen raadsels terug geeft....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96293616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt.. vind het best gedurfd wat ze aan het doen is.
Een beetje arrogant om zomaar te zeggen: ik wil eerst even bij je zijn en dan kijken wat mijn gevoel zegt. Eerst even proeven of het wel echt lekker is en dan... bah :r
pi_96294013
Jullie hebben absoluut gelijk. maar als ik niets doe gebeurd er ook niets. snap je? dus ja ik kan niet anders dan kijken wat er gebeurd als ze langs komt.
pi_96294145
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Pinguino81 het volgende:
Jullie hebben absoluut gelijk. maar als ik niets doe gebeurd er ook niets. snap je? dus ja ik kan niet anders dan kijken wat er gebeurd als ze langs komt.
I've made my case. The rest is up to you and her.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:53:54 #197
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_96300848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

(ninja-edit: het gevoel bekruipt me dat ze gewoon haar controle op je aan het uitproberen is, oftewel hoever ze jou nog in haar macht heeft....die zal ze ff kwijt geweest zijn maar langzaam hervindt ze die omdat je weer vragen aan haar gaat stellen en zij jou alleen raadsels terug geeft....)
Wat hij zegt

Pinguino81... je bent echt niet de eerste en vast ook niet de laatste die het zich afvraagt maar het is gewoon een kwestie van hebben/proberen/macht.... weet uiteindelijk iedereen wil wat ze niet kunnen hebben!!!!
Niemand neemt datgene wat voor het oprapen ligt
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:16:02 #198
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96301839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:45 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

What he said, als ik die kans zou krijgen ging ik er ook voor.
ik zou dat dan weer niet doen. ze heeft vlak nadat het uitging wel aangegeven dat ze 'mischien niet zon goede keuze' had gemaakt om bij me weg te gaan, maar de redenen die ze aangaf, niet meer verliefd zijn etc zijn geen keuzes. bovendien kwam ik in de relatie ook een aantal dingen te kort.
pi_96310298
Heb vandaag wel echt een terugval.. maar dat hebben de meeste mensen hier wel eens. Ik weet niet eens waarom ik er opeens weer zo'n moeite mee heb. Het lijkt opeens allemaal zo vreemd, dat je zo veel hebt gedeeld met die persoon.. Keek net weer even net naar de duizenden smsjes die we hebben verwisseld...en plotseling compleet weg is uit je leven. En we gaan ook nooit meer samen zijn. Ik vraag me wel af wat hij nu aan het doen is..

Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk over een vorige relatie heen kunnen zetten..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:25:18 #200
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96311089
@LuxorBeetroots:
Je moet het je niet willen afvragen....zodra je dat wel gaat doen kom je tot het onvermijdelijke antwoord dat jij dieper in de relatie hebt gezeten dan anderen....

Sommigen zijn de spreekwoordelijke gevers, anderen meer nemers... Gewoon een fact of life.

Sommigen parasiteren zelfs in relaties, kunnen heel veel zeggen met woorden en uiteindelijk heel weinig omzetten in daden. Sommigen die dit lezen en zullen gaan terugkijken komen ineens tot die ontluisterende conclusie....

Het is gelukkig niet allemaal zo sneu. Dat is het mooie van als je weer, enigszins nog met je hoofd schuddend van wat je net weer meegemaakt hebt, vrijgezel bent.

Zo lijkt het alsof iedereen hier die post zelf de meest leuke en geweldige V/M is om een relatie mee te hebben.....maar is dat zo? Nuh....actie is -reactie, en mss ben je zelf wel in een volgende relatie diegene die het uitmaakt omdat.....?

Het duurt wellicht nog even, maar de pijn zal uiteindelijk helemaal weg zijn waarna er een extra stukje wijsheid bijkomt. Zo belanden we uiteindelijk allemaal een stuk wijzer een volgende relatie in. Mooi toch? :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')