mooi gezegd, dat doet een mens goed !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
@LuxorBeetroots:
Je moet het je niet willen afvragen....zodra je dat wel gaat doen kom je tot het onvermijdelijke antwoord dat jij dieper in de relatie hebt gezeten dan anderen....
Sommigen zijn de spreekwoordelijke gevers, anderen meer nemers... Gewoon een fact of life.
Sommigen parasiteren zelfs in relaties, kunnen heel veel zeggen met woorden en uiteindelijk heel weinig omzetten in daden. Sommigen die dit lezen en zullen gaan terugkijken komen ineens tot die ontluisterende conclusie....
Het is gelukkig niet allemaal zo sneu. Dat is het mooie van als je weer, enigszins nog met je hoofd schuddend van wat je net weer meegemaakt hebt, vrijgezel bent.
Zo lijkt het alsof iedereen hier die post zelf de meest leuke en geweldige V/M is om een relatie mee te hebben.....maar is dat zo? Nuh....actie is -reactie, en mss ben je zelf wel in een volgende relatie diegene die het uitmaakt omdat.....?
Het duurt wellicht nog even, maar de pijn zal uiteindelijk helemaal weg zijn waarna er een extra stukje wijsheid bijkomt. Zo belanden we uiteindelijk allemaal een stuk wijzer een volgende relatie in. Mooi toch?
Ik ben daar ook heel slecht in... kan nog heel lang verdrietig zijn. Maar ik maak altijd wel snel korte metten met dingen die herinneringen oproepen zoals smsjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Heb vandaag wel echt een terugval.. maar dat hebben de meeste mensen hier wel eens. Ik weet niet eens waarom ik er opeens weer zo'n moeite mee heb. Het lijkt opeens allemaal zo vreemd, dat je zo veel hebt gedeeld met die persoon.. Keek net weer even net naar de duizenden smsjes die we hebben verwisseld...en plotseling compleet weg is uit je leven. En we gaan ook nooit meer samen zijn. Ik vraag me wel af wat hij nu aan het doen is..
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk over een vorige relatie heen kunnen zetten..
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik vind de gedachte alleen dat ik totaal geen connectie meer tot hem heb, heel eng.
Mooi gezegd, daar moet ik me ook maar aan vasthouden. Aan zulke "benen weer op de grond" momentjes hebben ik en ik denk vele anderen iets!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.
Uit bittere ervaring zie ik het nu zo: Breek alle banden gewoon, hoe erg je ook kapot gaat. Want vervolgens kunnen er 2 opties ontstaan:
- Hij krijgt spijt en wil je terug: Dan gaat hij smeken/contact maken weet ik het.
- Hij wil je niet terug en dan hoor je nooit meer iets van hem
In het 2e geval ben je dan beter af als je meteen de banden hebt verbroken, want anders zou het een lijdensweg kunnen worden waarbij jij constant wordt gedisst.
Als vervolgens het na een (hele) tijd weer wat beter gaat, dan ben je trots dat je het zo hebt aangepakt en heb je de eer aan jezelf gehouden.
Ik zoek ook geen contact meer hoor. Maar zijn nummer verwijderen of zijn msn kan ik simpelweg nog niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is ook eng. Sterker nog, dat is verschrikkelijk. Maar hoe pijnlijk ook, dat is vaak het beste.
Uit bittere ervaring zie ik het nu zo: Breek alle banden gewoon, hoe erg je ook kapot gaat. Want vervolgens kunnen er 2 opties ontstaan:
- Hij krijgt spijt en wil je terug: Dan gaat hij smeken/contact maken weet ik het.
- Hij wil je niet terug en dan hoor je nooit meer iets van hem
In het 2e geval ben je dan beter af als je meteen de banden hebt verbroken, want anders zou het een lijdensweg kunnen worden waarbij jij constant wordt gedisst.
Als vervolgens het na een (hele) tijd weer wat beter gaat, dan ben je trots dat je het zo hebt aangepakt en heb je de eer aan jezelf gehouden.
Je kan later altijd nog een berichtje achterlaten op zijn hyves? Msn heb ik van mijn ex ook nooit verwijdert, maar ik kom dan ook nauwelijks derop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik zoek ook geen contact meer hoor. Maar zijn nummer verwijderen of zijn msn kan ik simpelweg nog niet.
We hebben absoluut geen contact. Hij heeft geen online profielen. Ik zie het nut er niet van in hem over een tijdje nog te willen bereiken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je kan later altijd nog een berichtje achterlaten op zijn hyves? Msn heb ik van mijn ex ook nooit verwijdert, maar ik kom dan ook nauwelijks derop.
Je moet zo denken: als hij het initiatief neemt om contact te nemen is dat goed, maar als jij al contact met hem probeert op te zoeken zet je dat in een nadeel. Hij heeft dan de macht, dus het heeft sowieso geen zin. Breek het contact, want het is toch al gedoemd om te mislukken met hem. En dan misschien ooit later kan je hem altijd nog bereiken als je zijn naam nog herinnert, toch?
Tja, ik weet ook niet precies wat voor type jongen het is en of hoe het uitgegaan is. Ik met mijn goedheilige kop geloof in vriendschap, zelfs is dat iemand waar je eerst meer gevoelens voor had, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in hem over een tijdje nog te willen bereiken.
Tja, zijn msn ga ik inderdaad maar verwijderen. Ik freakte hierboven al over dat hartje, ik hoef niet geconfronteerd te worden met lovey dovey foto's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet precies wat voor type jongen het is en of hoe het uitgegaan is. Ik met mijn goedheilige kop geloof in vriendschap, zelfs is dat iemand waar je eerst meer gevoelens voor had, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde te zijn.
Maar als je geen contact met hem hebt, niet van plan bent en ook nooit later, waarom dan toch die nummer en msn behouden?
Ik heb wat domme dingen gedaan bij mijn ex, maar dit gaat een tientallen stappen verder.quote:
Laat jij wel even weten hoe het allemaal afloopt. Ik ben namelijk wel benieuwd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:44 schreef Pinguino81 het volgende:
damn wat een verhaal joh. ben ik ff blij dat ik weet van mezelf dat ik geen klootzak ben!
Je bent een flinke rebound geweest. Kap het contact af, want hier wordt je niet beter van. Als hij ooit al bij je zou terugkomen, is het niet omdat hij zo gek op je is, maar omdat je makkelijk bent (en zijn ex hem immers niet terug wil), om je vervolgens gegarandeerd weer te verlaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb hier een reactie geplaatst omdat ik volgens mij nog steeds in de blind-van-liefde-fase zit en hem eigenlijk nog steeds redelijk verdedig omdat ik hem ook huilend aan de telefoon heb gehad vanwege zijn ex en ik wel weet dat hij het meent dat hij zo met haar in zn hoofd zit.. Ze hadden 3 jaar en kwam er kort geleden achter dat het dus pas net 4 maanden uit is. Zij wil hem ook absoluut niet terug.
Waarom val ik op hem? Er was een goede klik en we hebben het ook heel leuk gehad, daarnaast leek hij me een hele lieve jongen ondanks het feit dat hij met wat problemen zit. Hij kampt met een geheugenprobleem en is daardoor hele vakanties vergeten en klampt zich daardoor heel erg vast aan zijn herinneringen over zijn ex omdat hij die simpelweg zegt niet te willen vergeten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het naar is om alles te vergeten van iemand waar je veel van gehouden hebt maar heb ook al 10 keer tegen hem gezegd dat hij zo niet verder komt.
De reden dat ik mijn 'vraag' hier heb geplaatst is omdat ik weet dat hier genoeg mensen aanwezig zijn en vroeg me af of het normaal is om zo jaloers te reageren op de dingen die je ex doet terwijl je haar eigenlijk niet terug zou willen..
Ik word niet boos om kritiek en misschien is het juist wel nodig dat een aantal 'wildvreemden' de situatie objectief bekijken en me daarna advies geven. Ik ben me inmiddels gaan beseffen dat ik beter verdien dan iemand zoals hij maar ik denk dat er hier wel meer mensen aanwezig zijn die zich dit ook beseffen en alsnog wel zo'n persoon in hun leven zullen missen. Ik wil altijd dingen graag kunnen plaatsen en een plek kunnen geven, en met zoveel vragen in het hoofd lukt dat niet helemaal. Thanks goofy_goober voor de 'subtiele' hint dat hij wel haar kan smsen omdat hij niet geïnteresseerd is in mij. Het is heel hard om zoiets te horen maar het is wel enigszins een eye-opener voor mij. Ik wilde dit echt niet horen maar juist omdat jullie 'wildvreemden' zijn steken jullie je mening niet onder stoelen of banken.
Denk dat jullie allemaal wel eens hebben meegemaakt hoe het is om heel graag te willen dat je ex je mist of terug wilt en dit ook meerdere malen aan hem/haar te vragen.. Zit nu gewoon een beetje in hetzelfde schuitje ondanks wat hij heeft gedaan. Vraag me af of ik het iemand wel zo kwalijk kan nemen als hij nog gevoelens heeft voor zijn ex? Ze hadden wel 3 jaar en het is dus nog niet zo lang uit.. Lees hier verhalen over mensen die 3 jaar een relatie hadden en er vervolgens een half jaar/jaar voor nodig hadden om verder te kunnen. Ook lees ik dat zodra je je leven weer op pakt er vaak een ex terug komt kruipen, hoe dom en stom en naïef het ook mag klinken.. Als hij over een maand weer voor mn deur zou staan is de kans vrij groot dat ik hem weer een kans zou geven. Van dit idee MOET ik dus echt af
kep er steeds een harder hoofd in eigenlijk. ik hoor der ook gewoon niet nu ofzo. denk ook telkens dat ze het toch wel af gaat zeggen en zodra ze dat doet moet ik er gewoon klaar mee zijn. dan heb ik al in mijn hoofd dat ik ga zeggen prima als je voortaan gezopen hebt en me mist bel je maar een van die gasten van jequote:Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Laat jij wel even weten hoe het allemaal afloopt. Ik ben namelijk wel benieuwd.
Take good care of yourself, don't let her hurt you again!
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Je bent een flinke rebound geweest. Kap het contact af, want hier wordt je niet beter van. Als hij ooit al bij je zou terugkomen, is het niet omdat hij zo gek op je is, maar omdat je makkelijk bent (en zijn ex hem immers niet terug wil), om je vervolgens gegarandeerd weer te verlaten.
Tuurlijk wordt ie boos als hij ook maar denkt dat jij verder gaat met je leven en/of je met andere jongens inlaat, dan raakt hij de controle over jou kwijt. Hij eet nu van heul veel walletjes, en jij stelt jezelf daar voor beschikbaar.
Dumpen die hap. Schrijf eens op wat er allemaal slecht in deze situatie is voor als je in een vlaag van blinde hoop weer alleen het goede ziet, verander desnoods je nummer, ga meidendingen doen en zet die gozer uit je hoofd.
Hij denkt alleen aan zichzelf en jij denkt alleen aan hem. Het is tijd om voor jezelf te kiezen.
Een "geheugenprobleem" zie je wel vaker bij mensen die hele verhalen aan elkaar lopen te liegen....die mensen raken uiteindelijk verstrikt in hun eigen leugens. Wat ze goed kunnen zijn mensen manipuleren en hen het idee geven dat ze in vertrouwen worden genomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb hier een reactie geplaatst omdat ik volgens mij nog steeds in de blind-van-liefde-fase zit en hem eigenlijk nog steeds redelijk verdedig omdat ik hem ook huilend aan de telefoon heb gehad vanwege zijn ex en ik wel weet dat hij het meent dat hij zo met haar in zn hoofd zit.. Ze hadden 3 jaar en kwam er kort geleden achter dat het dus pas net 4 maanden uit is. Zij wil hem ook absoluut niet terug.
Waarom val ik op hem? Er was een goede klik en we hebben het ook heel leuk gehad, daarnaast leek hij me een hele lieve jongen ondanks het feit dat hij met wat problemen zit. Hij kampt met een geheugenprobleem en is daardoor hele vakanties vergeten en klampt zich daardoor heel erg vast aan zijn herinneringen over zijn ex omdat hij die simpelweg zegt niet te willen vergeten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het naar is om alles te vergeten van iemand waar je veel van gehouden hebt maar heb ook al 10 keer tegen hem gezegd dat hij zo niet verder komt.
De reden dat ik mijn 'vraag' hier heb geplaatst is omdat ik weet dat hier genoeg mensen aanwezig zijn en vroeg me af of het normaal is om zo jaloers te reageren op de dingen die je ex doet terwijl je haar eigenlijk niet terug zou willen..
Ik word niet boos om kritiek en misschien is het juist wel nodig dat een aantal 'wildvreemden' de situatie objectief bekijken en me daarna advies geven. Ik ben me inmiddels gaan beseffen dat ik beter verdien dan iemand zoals hij maar ik denk dat er hier wel meer mensen aanwezig zijn die zich dit ook beseffen en alsnog wel zo'n persoon in hun leven zullen missen. Ik wil altijd dingen graag kunnen plaatsen en een plek kunnen geven, en met zoveel vragen in het hoofd lukt dat niet helemaal. Thanks goofy_goober voor de 'subtiele' hint dat hij wel haar kan smsen omdat hij niet geïnteresseerd is in mij. Het is heel hard om zoiets te horen maar het is wel enigszins een eye-opener voor mij. Ik wilde dit echt niet horen maar juist omdat jullie 'wildvreemden' zijn steken jullie je mening niet onder stoelen of banken.
Denk dat jullie allemaal wel eens hebben meegemaakt hoe het is om heel graag te willen dat je ex je mist of terug wilt en dit ook meerdere malen aan hem/haar te vragen.. Zit nu gewoon een beetje in hetzelfde schuitje ondanks wat hij heeft gedaan. Vraag me af of ik het iemand wel zo kwalijk kan nemen als hij nog gevoelens heeft voor zijn ex? Ze hadden wel 3 jaar en het is dus nog niet zo lang uit.. Lees hier verhalen over mensen die 3 jaar een relatie hadden en er vervolgens een half jaar/jaar voor nodig hadden om verder te kunnen. Ook lees ik dat zodra je je leven weer op pakt er vaak een ex terug komt kruipen, hoe dom en stom en naïef het ook mag klinken.. Als hij over een maand weer voor mn deur zou staan is de kans vrij groot dat ik hem weer een kans zou geven. Van dit idee MOET ik dus echt af
Ook jij kan nog afzeggen.. ik zou er nog even goed over nadenken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
kep er steeds een harder hoofd in eigenlijk. ik hoor der ook gewoon niet nu ofzo. denk ook telkens dat ze het toch wel af gaat zeggen en zodra ze dat doet moet ik er gewoon klaar mee zijn. dan heb ik al in mijn hoofd dat ik ga zeggen prima als je voortaan gezopen hebt en me mist bel je maar een van die gasten van je
Kerel goed bezig!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.
Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.
En dan haar reactie: pfff dan niet echt ongelofelijk dit! t ga je goed!
alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik heb het zojuist afgezegd. Ik vroeg aan der als ik je vanavond gezien heb veranderd dat morgen dan wat tussen ons. En toen zei ze ik denk het niet.
Ik heb gezegd dat ik niet wil afspreken. Dat t voor mij een hele impact heeft wat ze zaterdag allemaal zei tegen me terwijl het voor haar gewoon even een zwak momentje was. En dat als ik haar nu zie ik weer heel veel pijn ga krijgen en ik dat niet wil.
alleen die reactie al. Zo zelfingenomen. Totaal geen begrip voor mij. Nu is ze weer beledigd dat ik afzeg blijkbaar. Ze speelt een leuk spel. Wat voor mij echt levens ingrepen zijn. Is het voor haar even leuk blijkbaar
Goed bezig dude!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed bezig dude!
Was ik maar zo sterk![]()
Gisteren heb ik weer leuk sms-contact met mijn ex gehad. Het ging weliswaar over de kinderen, maar het hele "zakelijke" toon van onze gesprekken is aan het afbrokkelen.
Ik mocht gisteren zelfs van haar de kinderen zien. In 4,5 jaar tijd heb ik de kinderen nog nooit doordeweeks mogen zien van haar. Helaas voor mij moest ik werken...
Verdomme, waren we maar gewoon gezworen vijanden gebleven, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Nu speelt mijn gevoelens steeds sterker spelletjes met me![]()
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef missconfessions het volgende:
[..]
heb je na je haar ook nog andere vriendinnen gehad? Misschien moet je je eens focussen op iemand anders en daar ook echt voor gaan, misschien dat je haar dan los kan laten.
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na haar een aantal vriendinnen gehad, waar het snel misliep omdat ik me gewoon niet goed bij voelde óf ik ze probeerde te veranderen in mijn ex.
Mijn laatste vriendinnetje (alweer een tijdje geleden) wilde ik écht voor gaan, maar blijkbaar vond ze mij niet interessant genoeg, en ging vreemd met haar ex. Ironisch
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, dan verlies je natuurlijk ook weer het vertrouwen als je echt voor iemand wil gaan en die gaat vreemd ! Echt klote voor je, moeilijk om jezelf dan weer open te stellen voor iemand anders. Maar als ik jou topics lees, dan heb ik het gevoel dat je je zo focust op je ex dat er dan ook geen ruimte is voor een ander of zelfs voor jezelf. Of zie ik dat verkeerd?
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar opquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:06 schreef missconfessions het volgende:
[..]
dat moet toch lekker voelen dat jij nu de touwtjes in handen hebt en haar reactie is typisch zo'n 'hard to get' reactie. Natuurlijk heeft ze nog gevoelens voor je en vindt ze je leuk, geloof mij nou maar, als iemand klaar met je is, dan zou ze niet de moeite nemen om met je af te spreken. Maar er zit wel wat in het verhaal van Mc.Chicken: hoe moet het verder, stel dat je weer met haar afspreekt, gaat een tijdje goed en dan gaat ze weer twijfelen, blijf jij weer zitten met je liefdesverdriet.
Heb je die goede fles rode wijn nog, dan zakken we effe een avondje door, kunnen we samen uithuilen
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, er is op dit moment ook geen "kandidaat" cq. potentiële vriendin in het vizier. Ook ben ik een stuk terughoudender geworden om mijn hart op te stellen voor iemand anders.
Leuke dames in Nederland, waar zijn jullie allemaal?!?
daag me niet uit !quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
uiteraard heb ik die fles nog staan! kom maar op
Misschien ben ik niet knap genoegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef missconfessions het volgende:
[..]
echt, er zijn heel veel leuke vrouwen in Nederland, maar ze komen niet vanzelf naar je toe. Ik heb in mijn vriendinnenkring al zeker 3 superleuke meiden, die vrijgezel zijn. Ze zijn er dus echt, maar je moet er wel wat voor doen !
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de flesquote:
Ik ben serieus trots op je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Pinguino81 het volgende:
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles
zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pittquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
[..]
knap is een relatief woord, maar ik vind mezelf niet lelijk, maar ben jij wel knap genoeg, want ik ga natuurlijk alleen maar met een jonge god aan de fles
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguinquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dit hét moment is dat men om pics gaat vragen?
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.quote:
ik lig dubbel, die is echt goed, dan ben ik halle berry tegen de tijd dat die fles leeg is, lijkt me een prima duo toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
zodra die fles de bodem heeft bereikt ben ik nog knapper dan brad pitt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja inderdaad, kom maar op met die pics pinguin
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!quote:
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee, daar doe ik het niet voor hoor, dan ga ik wel met Peter Pan, die ik afgelopen zaterdag in de kroeg tegen kwam, wat was die gozer lelijk!
Je hebt haar een duidelijk bericht gegeven. Je kiest voor jezelf en niet (meer) voor haar. Misschien was het moeilijk om te doen maar alleen zo laat je zien aan haar, aan jezelf, aan ons en het universum dat je verder wilt met je leven. Verder gaat met je leven. Zonder haar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
dank je! bedankt ook voor de hulp. hoop dat dit het juiste was om te doen. Ik laat in ieder geval niet met me sollen. Liefde kan je gevaarlijk in zijn greep houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |