abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96339741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef Pinguino81 het volgende:
euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroeg :?
Busted!
pi_96339959
Ik voel me ook weer veeeeel beter na gister. Als ik nu naar die berichten kijk. :')

Heb met hem gesproken namelijk. En ik wil hem niet terug. Het was toch echt bagger tussen ons. :')
pi_96340337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

euuum toevallig is mijn echte naam Peter en ik was Zaterdag in een kroeg :?
dan weet je dat ik knapper ben dan jij :P
pi_96340366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik voel me ook weer veeeeel beter na gister. Als ik nu naar die berichten kijk. :')

Heb met hem gesproken namelijk. En ik wil hem niet terug. Het was toch echt bagger tussen ons. :')
toppie !! Good for you !! *O*
pi_96340599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:

tis gewoon een achtbaan die je ff moet doorstaan. En ik ben soms zo stom om opnieuw in te stappen. Misschien geeft het een kick die pijn? iig kom je er sterker uit!!!
pi_96341049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

tis gewoon een achtbaan die je ff moet doorstaan. En ik ben soms zo stom om opnieuw in te stappen. Misschien geeft het een kick die pijn? iig kom je er sterker uit!!!
Het is gewoon najagen van een droom die geen werkelijkheid meer is ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96341267
ja ondanks het verdriet blijven lachen mensen, want een dolletje zo af en toe haalt de druk er even vanaf. Met lachen, sporten, praten maak je weer endorfine aan en daar wordt je heeeeel blij van ! :) :s) :D
pi_96341389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:13 schreef missconfessions het volgende:
ja ondanks het verdriet blijven lachen mensen, want een dolletje zo af en toe haalt de druk er even vanaf. Met lachen, sporten, praten maak je weer endorfine aan en daar wordt je heeeeel blij van ! :) :s) :D
Iemand heeft zijn happy happy joy joy modus aangezet :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:19:55 #259
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96341519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:13 schreef missconfessions het volgende:
Komt goed uit dat ik verreweg de leukste ben die ik ken. :D
pi_96345444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iemand heeft zijn happy happy joy joy modus aangezet :P
ja, zo af en toe heb ik dat echt nodig om uit mijn eigen vicieuze cirkel van negativiteit te komen, want behalve liefdesverdriet, spelen er nog zoveel andere dingen in je leven, dat je het soms helemaal niet meer rooskleurig kan zien, vandaar dus een happy joy modus, een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd, toch?
pi_96346296
Helemaal eens met je. Maar soms is het verdomd lastig. Als je een relatie hebt dan hebbie al gezeik in je leven over bepaalde zaken maar dan heb je tenminste iemand om op terug te vallen maar als dat ook weg valt dan is het dubbel zo zwaar
pi_96346599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Pinguino81 het volgende:
Helemaal eens met je. Maar soms is het verdomd lastig. Als je een relatie hebt dan hebbie al gezeik in je leven over bepaalde zaken maar dan heb je tenminste iemand om op terug te vallen maar als dat ook weg valt dan is het dubbel zo zwaar
Ik heb daar beste vrienden voor...
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96346613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Pinguino81 het volgende:
ja precies en ik ben ook niet het type om mijn problemen met anderen te bespreken (vandaar dat het zo lekker is om van me af te schrijven op een forum), dan is het soms verdomd eenzaam. Gelukkig heb ik wel een paar echte vrienden om me heen, die me zo af en toe een schop onder m'n reet geven, zo van kom op, niet zeuren, we gaan er wat van maken. Dat was afgelopen zaterdag het geval, ik had helemaal geen zin om te feesten of wat dan ook, uiteindelijk toch mee gegaan en het was een super avond.
pi_96346924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

hmm beste vrienden blijken in zulke tijden heel erg schaars. Dat heb ik nu wel gemerkt. De meeste kan je 1 a 2 x bij terecht en daarna vinden ze dat je niet moet zeiken.
pi_96347378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik heb veel meer aan mijn vriendinnen gehad dan aan mijn ex. Ik kon al mijn shit bij hun kwijt niet bij hem. (Aangezien mijn shit vaak over hem ging haha.)
pi_96347740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Pinguino81 het volgende:
hmm beste vrienden blijken in zulke tijden heel erg schaars. Dat heb ik nu wel gemerkt. De meeste kan je 1 a 2 x bij terecht en daarna vinden ze dat je niet moet zeiken.
Allereerst ben ik echt vet trots op je dat je vanavond hebt afgezegd. Daar ga je vanavond vast nog wel ff van balen en je voelt je nu vast niet helemaal top. Maar toch mag je trots op jezelf zijn.. ik had het niet gekund :@

Wat betreft je opmerking over echte vrienden.. ik snap echt zo wat je bedoelt :{ Gister had ik nog een vriendin aan de telefoon. Ik zat midden in mijn verhaal over afgelopen dagen dat ik weer contact had gehad met mijn ex en voor ik het wist kapte ze het gesprek af met: joh je weet nu toch wel dat je beter af bent zonder hem blabla en daarop meteen volgende er een verhaal over dat ze boos was op haar vriendje omdat hij donderdag toch geen vrij bleek te hebben en wat ze nu dan moest gaan doen. Oh en voor de duidelijkheid: ze wonen verdomme samen. Ze zien elke elke dag en brengen elk weekend samen door. Ik snap dat dit echt verschrikkelijk moet zijn dat je dan opeens een hele vrije dag niet samen kan doorbrengen *sarcasme modus* maar ik vind het een beetje getuigen van weinig inlevingsvermogen om dat op zo'n moment bij mij te droppen :')

Ik vind het zo bijzonder dat juist de mensen in een relatie mij het advies geven dat alleen zijn helemaal niet zo erg is. Het irriteert me mateloos vooral omdat ik zie dat ze zelf nog geen minuut alleen kunnen zijn. Vervolgens belde ik een andere vriendin en die was compleet over stuur omdat ze bang was dat haar vriendje haar niet meer leuk zou vinden omdat ze maandagavond niet zo gezellig had gedaan en hij haar wilde helpen, maar ze bleef in haar dip zitten. Dus ik haar oppeppen en zeggen dat ze hem echt niet kwijt zou raken hierdoor etc etc en ja hoor vanochtend mocht ik deelgenoot zijn van het smsje wat ze van hem had gekregen dat zij zo bijzonder voor hem is en dat ze nooit bang hoefde te zijn dat zij hem zou kwijtraken, want een relatie betekent dat je er voor elkaar bent ook als de één het soms wat moeilijker heeft.

Misschien ben ik wel een enorme egoist, al laat ik dat mijn vriendinnen niet merken en ben ik er altijd voor ze, maar ik voel me gewoon kut door zulke verhalen nu ik in deze situatie zit. Ben blij dat dit topic er is en ook al post ik niet zo vaak, ik lees wel mee :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:01:11 #267
334008 Zwitsalletje
Taalnaatsie
pi_96347986
Godverdomme kwam ik perongeluk liefdesbrieven tegen van mijn ex, ik wou ze niet lezen, maar toch gedaan. Het lijkt wel alsof ik nu weer helemaal terug bij af ben ;(
pi_96348005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Zijn dat dan wel je beste vrienden? Ik kan ten alle tijden en met wat dan ook terecht bij ze.. en zij bij mij. Heerlijk zo'n hechte vriendschap.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96348069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
Godverdomme kwam ik perongeluk liefdesbrieven tegen van mijn ex, ik wou ze niet lezen, maar toch gedaan. Het lijkt wel alsof ik nu weer helemaal terug bij af ben ;(
Ritueel verbranden en flink zuipen. Dan voel je je morgen weer als nieuw :D
pi_96348456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik heb wel eens doos met al mijn liefdesbrieven teruggekregen van mijn jeugdliefde... per koerier (en aangetekend) :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:13:48 #271
334008 Zwitsalletje
Taalnaatsie
pi_96348466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ritueel verbranden en flink zuipen. Dan voel je je morgen weer als nieuw :D
Op een of andere manier kan ik ze niet weggooien, ik berg ze wel ergens heeeeel diep in een kast of ergens achter op zodat ik ze voorlopig niet meer vind
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens doos met al mijn liefdesbrieven teruggekregen van mijn jeugdliefde... per koerier (en aangetekend) :')
haha serieus
pi_96348692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef Zwitsalletje het volgende:

haha serieus
En alle naaktfoto's van mezelf die we samen hadden gemaakt. De actie foto's had ze verbrand volgens het begeleidende briefje :')
pi_96348982
_O-
pi_96354364
Even een update als het mag :@ Was vandaag bij een vriendin van me (is toevallig ook de vriendin van mn ex zn broertje). Na jullie reacties gingen mijn ogen al een beetje open maar toen zij aangaf dat ik met hem geen toekomst zou hebben door zijn geheugenprobleem (dit komt niet door zijn eigen leugens maar is wel aangetoond bij zn ziekte) omdat hij ook niet in staat is een school af te maken hierdoor (hij doet losse cursussen in computerzooi). Het enige wat ik eigenlijk wilde weten was of hij nou tegen mij loog over dat het 'misschien ooit nog weleens goed zou komen'. De bovengenoemde vriendin heeft hem gesmst of het ooit nog goed zou komen (met beetje een omweg) en hij antwoordde naar haar: "Denk eerlijk gezegd niet dat het nog goed komt, de klik is er wel maar mn gevoel voor haar is niet sterk genoeg."

Heb beloofd haar niet te verraden dus heb hem niets gezegd, wel kon hij weer ineens contact opnemen om te vragen over een berichtje van een vriend van hem wat hij zag op facebook. Hij heeft me zelf niets verteld over de kwestie terwijl hij naar die vriendin stuurde dat hij nu of binnenkort wel eerlijk tegen me zou moeten zijn. Ik ben er werkelijk helemaal KLAAR mee nu.. Wat hij me allemaal heeft aangedaan is nog wel te vergeven.. Maar liegen, daar kots ik echt van. Heb m zoveel kansen geven het gewoon te zeggen ook al zou ik er gekwetst door raken, maar me gewoon aan een lijntje houden voor zn eigen ego en aandacht? Nee sorry.. Zo werkt het niet voor mij. Op zich dus nog wel positief denk ik zomaar? Vind het wel misselijkmakend.. Waarom kunnen mensen zo liegen?
pi_96355069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mirann88 het volgende:
Even een update als het mag :@ Was vandaag bij een vriendin van me (is toevallig ook de vriendin van mn ex zn broertje). Na jullie reacties gingen mijn ogen al een beetje open maar toen zij aangaf dat ik met hem geen toekomst zou hebben door zijn geheugenprobleem (dit komt niet door zijn eigen leugens maar is wel aangetoond bij zn ziekte) omdat hij ook niet in staat is een school af te maken hierdoor (hij doet losse cursussen in computerzooi). Het enige wat ik eigenlijk wilde weten was of hij nou tegen mij loog over dat het 'misschien ooit nog weleens goed zou komen'. De bovengenoemde vriendin heeft hem gesmst of het ooit nog goed zou komen (met beetje een omweg) en hij antwoordde naar haar: "Denk eerlijk gezegd niet dat het nog goed komt, de klik is er wel maar mn gevoel voor haar is niet sterk genoeg."

Heb beloofd haar niet te verraden dus heb hem niets gezegd, wel kon hij weer ineens contact opnemen om te vragen over een berichtje van een vriend van hem wat hij zag op facebook. Hij heeft me zelf niets verteld over de kwestie terwijl hij naar die vriendin stuurde dat hij nu of binnenkort wel eerlijk tegen me zou moeten zijn. Ik ben er werkelijk helemaal KLAAR mee nu.. Wat hij me allemaal heeft aangedaan is nog wel te vergeven.. Maar liegen, daar kots ik echt van. Heb m zoveel kansen geven het gewoon te zeggen ook al zou ik er gekwetst door raken, maar me gewoon aan een lijntje houden voor zn eigen ego en aandacht? Nee sorry.. Zo werkt het niet voor mij. Op zich dus nog wel positief denk ik zomaar? Vind het wel misselijkmakend.. Waarom kunnen mensen zo liegen?
Kappen met die gozer. Hij speelt spelletjes met je.

Als je het meisje op de user icon bent, zijn er genoeg leuke en aardige jongens die iets moois met je willen beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')