Het gaat hier nu inderdaad elke aflevering over. Word een beetje saai inderdaad, als ze nou iets nieuws hadden oké. Maar nu word steeds hetzelfde herhaald.quote:
Dit is echt een hele hele domme opmerking. Die man heeft vanaf 2003 die club van de grond af aan opgebouwd. Hij heeft zoveel krediet bij de supporters dat bij slechtere resultaten echt niet zomaar afgevallen wordt hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat is pas een jaar een topclub. Dan lijkt alles nog koek en ei. Wacht maar tot je achterban gaat zeuren over achterblijvend succes, je in moeilijke posities komt en dergelijke.
Ja leuk, maar zodra je aan de top komt zoals Twente nu gaan er heel veel andere dingen spelen. Dat kan je niet vergelijken. Ik zeg niet dat ie het niet goed heeft gedaan, en de directeuren van de andere topclubs zijn gewoon heel slecht. Maar dat betekend niet dat het nog een stuk beter zou kunnen als ie ook voetbalverstand zou hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Dit is echt een hele hele domme opmerking. Die man heeft vanaf 2003 die club van de grond af aan opgebouwd. Hij heeft zoveel krediet bij de supporters dat bij slechtere resultaten echt niet zomaar afgevallen wordt hoor.
En overigens, hij snapt gewoon het inhoud om een goede voorzitter te zijn. Luistert naar alle groepen
Dat is ook erg inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Gwunnik het volgende:
Haha... Pepe die Messi verwijt dat hij gestoord is
quote:
Haten op almere city omdat ze een samenwerkingsverband met Ajax hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
almere cityals een ziekte een voetbalclub was...
Wat wil je nu precies duidelijk maken? Kan hier echt niets van maken...quote:Op maandag 18 april 2011 21:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, maar zodra je aan de top komt zoals Twente nu gaan er heel veel andere dingen spelen. Dat kan je niet vergelijken. Ik zeg niet dat ie het niet goed heeft gedaan, en de directeuren van de andere topclubs zijn gewoon heel slecht. Maar dat betekend niet dat het nog een stuk beter zou kunnen als ie ook voetbalverstand zou hebben.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van wanbeleid bij ajax
Moet je het nog een keer lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies duidelijk maken? Kan hier echt niets van maken...
Nee het beleid bij PSV is lekker, met z'n 20 mil verliesquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van wanbeleid bij ajax
Waarom altijd gelijk over PSV beginnen als iemand iets over Ajax zegt?quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee het beleid bij PSV is lekker, met z'n 20 mil verlies
En mij altijd aanvallen op dat feit..quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk over PSV beginnen als iemand iets over Ajax zegt?
Omdat over Feyenoord beginnen niet leuk genoeg meer isquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En mij altijd aanvallen op dat feit..![]()
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zal hij ongetwijfeld beter weten dan jijzelfquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.
[..]
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.
En toen vroeg ik waarom.quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.
Ja, en vice versa. Het is allebei open deuren in trappen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal hij ongetwijfeld beter weten dan jijzelf
Tja, zijn er niet veel vanquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.
[..]
Ik kan er niet tegen als het negatief over mijn club gaat
Omdat mensen altijd Ajax aan het afzeiken zijn, en normaal gesproken terecht. Maar nu is het bij alle clubs zo bagger dat ik graag ook terugzeik. Beetje onschuldig azijnpissen over en weerquote:
Vorige keer wel het begin gekeken, was best ziek, over besneden Surinamers en Frits die ging stoten.quote:
Ik denk dat Munsterman een heel goed managementteam heeft vooral Aldo van der Laan. Een grootgewicht, waarvan ik denk met grote problematieken om te kunnen gaan Maar goed, je kunt weinig zeggen over de toekomst. Waar Munsterman mijn inziens wel voor moet oppassen is hypocratie. Hij moet niet een modelclub willen creeeren, zeker met oog op de supporters van Twente, die dit absoluut op prijs stellen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet je het nog een keer lezen.
Het komt er op neer dat je een manager pas kan beoordelen als ie een aantal jaar een topclub heeft gemanaged. Aangezien er daar heel veel andere zaken spelen.
Normaal terecht..quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat mensen altijd Ajax aan het afzeiken zijn, en normaal gesproken terecht. Maar nu is het bij alle clubs zo bagger dat ik graag ook terugzeik. Beetje onschuldig azijnpissen over en weer
Zal ook wel shag roken dan.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Die blonde chick heeft al vier/vijf biertjes op
houd je dat bijquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Dronken vrouwenquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Ach, jij bent net zo subjectief als ik. En jij wil het zelf ook niet inzien. Dus niet zo hypocriet doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Normaal terecht..eindelijk eens wat realisme gevonden
haphaphapquote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, jij bent net zo subjectief als ik. En jij wil het zelf ook niet inzien. Dus niet zo hypocriet doen.
Wat een ongelofelijke verrassing! Wat hebben Özil en Sahin dat Drenthe niet heeft?.......quote:
En chickenwings.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze hebben 'm de nieuwste blackberry geboden.
Ik ga altijd van het ergste uit op Fok, dan doe je niet aan sarcasmequote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
haphaphapboy ben jij makkelijk te foppen
Dan moet je ze slaanquote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
behalve dat ze geil worden, worden ze ook vervelender
Inderdaad .. valt de laatste weken heel erg op.quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het commentaar bij VI is echt altijd in de waan van de dag. De ene dag is het volkomen kut, de andere dag is het geweeeldig.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het commentaar bij VI is echt altijd in de waan van de dag. De ene dag is het volkomen kut, de andere dag is het geweeeldig.
Het zijn net mensen somsquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad .. valt de laatste weken heel erg op.
Bij Derksen valt dat nog wel mee, dat duurt een week of 2 voordat ie z'n mening bijstelt. Maar bij gijp is het echt elke aflevering andersquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad .. valt de laatste weken heel erg op.
Omdat je je als vrouw zijnde aangevallen voeldequote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef frensje het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom ik reageerde sorry
![]()
Ja, maar zij prevaleren er bovengemiddeld veel verstand van te hebben. Dan verwacht je toch dat ze vaker bij hun mening blijvenquote:
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef tuinďnen het volgende:
Vond het gisteren wel mooi toen Derksen en Genee nog even aan het napraten waren over de verjaardag van de vrouw van Derksen. En Genee was verbaast dat er bezoek was. Derksen dacht dat de uitzending al afgelopen was neem ik aan.
Derksen: "Ja die heeeele Franse familie zit binnen" alsof hij blij was dat ie even naar Doordekken mocht.
http://www.eredivisie.nl/video/play/35670 ( Vanaf 28:55 )
quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Omdat je je als vrouw zijnde aangevallen voelde![]()
Je zei geweldig en kut, dan ga ik ervan uit dat het om amusementswaarde ging en niet over hun oordeel over dingen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar zij prevaleren er bovengemiddeld veel verstand van te hebben. Dan verwacht je toch dat ze vaker bij hun mening blijven
quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat de psychiaters in het pieter baan centrum ervan denken
[serieuze mode]quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
"Zijn er ook foto's van Martin alleen in de omloop?"
Nee ik bedoelde dat ze de ene dag een speler of club heel slecht vinden. En de andere aflevering vinden ze diezelfde speler ineens fantastischquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zei geweldig en kut, dan ga ik ervan uit dat het om amusementswaarde ging en niet over hun oordeel over dingen?
Of is alleen jouw mening geweldig en al het andere is kut?
happertquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[serieuze mode]
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=855&bih=565
Redactie moet ff Googlen.
Oh zo, dan snap ik ook waarom je waan van de dag zeiquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ze de ene dag een speler of club heel slecht vinden. En de andere aflevering vinden ze diezelfde speler ineens fantastisch
Al twee foto's met mevrouw Van Geel bij de eerste tien.quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[serieuze mode]
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=855&bih=565
Redactie moet ff Googlen.
Dat viel me ook al op jaquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Al twee foto's met mevrouw Van Geel bij de eerste tien.
Lekkere chick inderdaad. Iemand info?quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Gewillig ook, als ze wat gedronken heeftquote:
En weer eentje leegquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
blond meisje zit al aan der 6/7e bier..
Drinkt ze niet gewoon heel langzaam?quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Wel een mooie waterlelie heeft ze op haar kledingquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Heb je ooit die foto's gezien met die chicks die hij hosselt?.. Je weet toch dat homo's altijd super lekkere vriendinnen hebben..quote:
Ze vertonen daar wel meer apengedragquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
check de foto's op www.marcusberg.com en oordeel zelf
quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef F-Bravo het volgende:
Kind zit te janken omdat Vleminkx net in de catacombe een elleboogstoot aan hem heeft uigedeeld.
Zo goed is die dus dat ze allemaal hem zo graag willen hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef BechirPSV het volgende:
Die van bommel zit ook altijd bij de goede club he idd
Sbs 'Get Smart'quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
overschakelen naar andere zender. B&B is ruk
Kut programma vind ik het altijd. Wil gewoon weten wat drenthe te zeggen heeftquote:
Welke zender?quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
overschakelen naar andere zender. B&B is ruk
Iig geen rtl 7 wat een slecht tivesprogamma is dat zeg B@B, sla gelul zonder enig verstand van het spelquote:
Maar nu wil iedereen weten wie de mystery guest is.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Iig geen rtl 7 wat een slecht tivesprogamma is dat zeg B@B, sla gelul zonder enig verstand van het spel
Het zijn gewoon echt geen mensen die over voetbal moeten praten, een vrouw en een saaie lul.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Iig geen rtl 7 wat een slecht tivesprogamma is dat zeg B@B, sla gelul zonder enig verstand van het spel
Ja precies, derksen heeft die barbara een keerh lemaal afgemaakt, zoo terecht was datquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het zijn gewoon echt geen mensen die over voetbal moeten praten, een vrouw en een saaie lul.
De overgang VI - Nieuwsuur is net iets te grootquote:
Allemaal uit de ghetto hé.quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Hele familie over gevlogen en allemaal een gouden tand
Haha.quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet Royston dat Barbara van de andere (ali)kant(e) is? #benb
Hij wilde geen vent aantrekken, want die zou met Genee worden vergeleken...quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Johan is ook geen piepel manager, hij moest 1x een vervanger zoeken voor de vertrokken Genee en hij trok Barbara aan die faalde en die hij zelf ook totaal afbrandde. Een ongelukkige transfer.
Dan was ie dus ook voor Isaksson gegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Ow. Dus als hij het beleid bij PSV bepaalde had hij na Gomes een wijf in de goal gezet.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Ow. Dus als hij het beleid bij PSV bepaalde had hij na Gomes een wijf in de goal gezet.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
zijn favoriete muziekquote:HERE ARE MY FAVOURITES RIGHT NOW:
One Republic - Secrets
Bruno Mars - Grenade
Rihanna - Only Girl ( In the world )
Usher - Dj got us falling in love
Shayne Ward - Gotta be somebody
Black Eyed Peas - The time ( Dirty bit )
Kate Perry - Teenage dream
Bruno Mars - Just the way you are
quote:Marcus finds it equally nice to hang around in the trendy fashion districts in Milan, Paris and London as much as spending a relaxing time in his home town of Torsby
OMG.quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
Zal daar nou iemand naar zitten kijken en bij zichzelf denken van: "Ja! Zo wil ik er ook bijlopen!" ?quote:
Zo lopen alle trendy scandinavische jongens er bij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal daar nou iemand naar zitten kijken en bij zichzelf denken van: "Ja! Zo wil ik er ook bijlopen!" ?
Correct. Daarnaast zijn die foto's ook semi-professioneel (lees: amateuristisch) waardoor het nog wat treuriger en geforceerder over komt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Stirneriaan het volgende:
Allemaal extra pijnlijk als je wekelijks als zo'n zacht eitje over de Nederlandse velden slentert.
En als hij bij Ajax had gespeeld had je er nu voor de 4de keer keihard om gelachen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goh voor de 4de keer als de Berg website + foto's
Niet alleen bij Ajax, ik lach hem wekelijks uit .. wat een faalhaasquote:Op maandag 18 april 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als hij bij Ajax had gespeeld had je er nu voor de 4de keer keihard om gelachen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de vriendin van Marcus Berg (schijnt). Omdat Marcus zulke dure fashionaccessoires koopt in Milaan, Parijs etc. bezuinigt ze op haar BH (naar goedkeuren van Marcus).
quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Die zijn echt wel gaaf, ik wil een Marcus Berg avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |