Je zei geweldig en kut, dan ga ik ervan uit dat het om amusementswaarde ging en niet over hun oordeel over dingen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar zij prevaleren er bovengemiddeld veel verstand van te hebben. Dan verwacht je toch dat ze vaker bij hun mening blijven
quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat de psychiaters in het pieter baan centrum ervan denken
[serieuze mode]quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
"Zijn er ook foto's van Martin alleen in de omloop?"
Nee ik bedoelde dat ze de ene dag een speler of club heel slecht vinden. En de andere aflevering vinden ze diezelfde speler ineens fantastischquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zei geweldig en kut, dan ga ik ervan uit dat het om amusementswaarde ging en niet over hun oordeel over dingen?
Of is alleen jouw mening geweldig en al het andere is kut?
happertquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[serieuze mode]
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=855&bih=565
Redactie moet ff Googlen.
Oh zo, dan snap ik ook waarom je waan van de dag zeiquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ze de ene dag een speler of club heel slecht vinden. En de andere aflevering vinden ze diezelfde speler ineens fantastisch
Al twee foto's met mevrouw Van Geel bij de eerste tien.quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[serieuze mode]
http://www.google.nl/imag(...)b=wi&biw=855&bih=565
Redactie moet ff Googlen.
Dat viel me ook al op jaquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Al twee foto's met mevrouw Van Geel bij de eerste tien.
Lekkere chick inderdaad. Iemand info?quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Die blonde chick heeft al vier/vijf biertjes op
Gewillig ook, als ze wat gedronken heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |