Inderdaad .. valt de laatste weken heel erg op.quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het commentaar bij VI is echt altijd in de waan van de dag. De ene dag is het volkomen kut, de andere dag is het geweeeldig.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het commentaar bij VI is echt altijd in de waan van de dag. De ene dag is het volkomen kut, de andere dag is het geweeeldig.
Het zijn net mensen somsquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad .. valt de laatste weken heel erg op.
Bij Derksen valt dat nog wel mee, dat duurt een week of 2 voordat ie z'n mening bijstelt. Maar bij gijp is het echt elke aflevering andersquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad .. valt de laatste weken heel erg op.
Omdat je je als vrouw zijnde aangevallen voeldequote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef frensje het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom ik reageerde sorry
![]()
Ja, maar zij prevaleren er bovengemiddeld veel verstand van te hebben. Dan verwacht je toch dat ze vaker bij hun mening blijvenquote:
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef tuinīnen het volgende:
Vond het gisteren wel mooi toen Derksen en Genee nog even aan het napraten waren over de verjaardag van de vrouw van Derksen. En Genee was verbaast dat er bezoek was. Derksen dacht dat de uitzending al afgelopen was neem ik aan.
Derksen: "Ja die heeeele Franse familie zit binnen" alsof hij blij was dat ie even naar Doordekken mocht.
http://www.eredivisie.nl/video/play/35670 ( Vanaf 28:55 )
quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Omdat je je als vrouw zijnde aangevallen voelde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |