quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van wanbeleid bij ajax
Moet je het nog een keer lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies duidelijk maken? Kan hier echt niets van maken...
Nee het beleid bij PSV is lekker, met z'n 20 mil verliesquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van wanbeleid bij ajax
Waarom altijd gelijk over PSV beginnen als iemand iets over Ajax zegt?quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee het beleid bij PSV is lekker, met z'n 20 mil verlies
En mij altijd aanvallen op dat feit..quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk over PSV beginnen als iemand iets over Ajax zegt?
Omdat over Feyenoord beginnen niet leuk genoeg meer isquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En mij altijd aanvallen op dat feit..![]()
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zal hij ongetwijfeld beter weten dan jijzelfquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.
[..]
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |