quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van wanbeleid bij ajax
Moet je het nog een keer lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies duidelijk maken? Kan hier echt niets van maken...
Nee het beleid bij PSV is lekker, met z'n 20 mil verliesquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van wanbeleid bij ajax
Waarom altijd gelijk over PSV beginnen als iemand iets over Ajax zegt?quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee het beleid bij PSV is lekker, met z'n 20 mil verlies
En mij altijd aanvallen op dat feit..quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk over PSV beginnen als iemand iets over Ajax zegt?
Omdat over Feyenoord beginnen niet leuk genoeg meer isquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En mij altijd aanvallen op dat feit..![]()
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zal hij ongetwijfeld beter weten dan jijzelfquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.
[..]
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.
En toen vroeg ik waarom.quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wijs hem er alleen op dat het bij PSV ook niet allemaal koek en ei is.
Ja, en vice versa. Het is allebei open deuren in trappen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal hij ongetwijfeld beter weten dan jijzelf
Tja, zijn er niet veel vanquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent de enige die redelijk inhoudelijke dingen zegt, meeste andere PSVers bashen alleen maar.
[..]
Ik kan er niet tegen als het negatief over mijn club gaat
Omdat mensen altijd Ajax aan het afzeiken zijn, en normaal gesproken terecht. Maar nu is het bij alle clubs zo bagger dat ik graag ook terugzeik. Beetje onschuldig azijnpissen over en weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |