Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Wtf, maar dat is handig, meteen in m'n AT.
Omdat dit een reeks is? Dat is wel chill.quote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Tjah vrouwen en voetbal.quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een fantopic geopend over Emile Schelvis maar het mocht niet zo zijn.
Emile Schelvis fantopic
Was vrijdag al.quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Yolanthe geeft sexy glitterjurk cadeau aan Johan Derksen
Het is weer helemaal goed tussen Yolanthe Sneijder-Cabau en Johan Derksen. De immer kritische voetbalanalist kreeg zelfs een sexy glitterjurk cadeau van de presentatrice.
'Als vriendschappelijk gebaar, zoals voetballers altijd shirtje ruilen na een wedstrijd', legde Derksen uit in tv-programma Voetbal International. 'Ik wist niet dat er zoveel moois in zo'n klein jurkje paste. Ik sluit niet uit dat ik het vanavond zelf nog even aantrek thuis op de bank', grapte Derksen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Johan-Derksen.dhtml
Maandagavond Derksen in een jurk dus
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het expres doet omdat hij uniek wil zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
hoe sprak die NOS-commentator (Frank Snoeks?) de naam Manolev uit zeg... Mŕnoolev, ik dacht, who the fuck is dat?
Leukquote:
Murp is geen vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Tjah vrouwen en voetbal.!!!!!
Emile Schelvis.
Die man zal er wel voor gestudeerd hebben om te bepalen of de tijd rijp is voor een Schelvis-fantopic of niet.quote:
dacht meteen aan Manolo, man lulquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
hoe sprak die NOS-commentator (Frank Snoeks?) de naam Manolev uit zeg... Mŕnoolev, ik dacht, who the fuck is dat?
Hoezo leuk dan? Hij voegt niets toe aan VI en heeft nauwelijks humorquote:
Wat zal ik zeggen? Het scheelt me seconden nadenkwerk...quote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef DrDentz het volgende:
saaie gast ja, liever Jakhals, Boskamp of Schelvisquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste keer dat Wouter Bos er zat was erg saai. Hij is een soort Feyenoord supporter, maar weet er eigenlijk maar bar weinig vanaf. Meestal heeft hij vrijwel niks te zeggen.
Wilberd zal nog wel wat standaard vragen stellen aan Wouter zoals: "Denk jij dat Feyenoord nog de playoffs gaat halen blah blah..."
gasten als Bos en Tijl zijn leuk bij VI Oranje maar niet bij VIquote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef GGMM het volgende:
Maar toen Van Breukelen er zat was hij goud waard.
Precies, jij snapt het. Bos zal veel open deuren gaan intrappen op vragen. Ik verwacht dan ook niet veel van de uitzending van vanavond.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:
De laatste keer dat Wouter Bos er zat was erg saai. Hij is een soort Feyenoord supporter, maar weet er eigenlijk maar bar weinig vanaf. Meestal heeft hij vrijwel niks te zeggen.
Wilberd zal nog wel wat standaard vragen stellen aan Wouter zoals: "Denk jij dat Feyenoord nog de playoffs gaat halen blah blah..."
Juist. Voor VI Oranje kan je grootste nitwit-idioten uitnodigen, want we hebben immers 16 miljoen bondscoaches. Clubvoetbal is iets heel anders.quote:Op maandag 18 april 2011 12:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
gasten als Bos en Tijl zijn leuk bij VI Oranje maar niet bij VI
Ik wist al dat hij ergens een zoon had, maar nu blijkt hij nog een kind te hebben.quote:René van der Gijp leeft als een kluizenaar
René van der Gijp komt op televisie over als een vrolijke Frans, die de lach aan zijn kont heeft hangen, maar thuis leeft hij een teruggetrokken leven.
In een uitzending van 'KRO profiel' op 30 april zegt Johan Derksen over hem: 'René lijkt een intens vrolijke figuur, maar de mensen zouden 's avonds eens door zijn brievenbus in huis moeten kijken, dan is daar een heel andere René.'
De oud-voetballer en RTL-voetbalanalyticus leeft als een kluizenaar. Hij had drie eerdere relaties, waaruit twee kinderen zijn voortgekomen, maar heeft nooit overwogen om met een partner samen te wonen.
KRO Profiel behandelt in het portret ook de voetballoopbaan van Van der Gijp. Of hij nu won of verloor, het maakte hem niets uit. Volgens Johan Derksen hebben trainers en medespelers zich behoorljk aan die instelling geërgerd. 'Broodvoetballers hadden er enorm de pest aan dat het René allemaal niks kon schelen'.
Bij de televisie is hij een gewaardeerde collega: 'Hij vertelt nooit onzin, weet alles, ziet alles. Door zijn vermogen om het met humor te brengen is hij de beste analyticus van het land,' aldus Derksen in de uitzending van 30 april.
Dat zal lekker smaken om half negen; versteende bitterballen en dood bier...quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef Evertjan het volgende:
ik heb de bitterballen en bier al klaar staan
Er heeft al eens een groot interview met hem over zijn leven in de VI gestaan, en om heel eerlijk te zijn heeft hij best een triest leven vol met neurose en bindingsangsten. Maar wie ben ik om daar over te oordelen zolang hij zich kan vermaken in zijn sauna, je kunt toch moeilijk stellen dat hij het slecht gedaan heeft met zijn leven.quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wist al dat hij ergens een zoon had, maar nu blijkt hij nog een kind te hebben.
En een geheime dochter.quote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan niet wachten om die aflevering te zien!
En volgens mij heeft hij een zoon van 24 of zo en één jonger mannetje..
Dat je iets post op de FP boeit ons al niet dus dat je dat doet; oke maar zet het dan niet hier neer wat we net al gelezen hebben.quote:
Bek dicht. Iets op de FP over VI is gewoon relevant voor het VI-topic. Kunnen je lekker discussiëren met de FP-mensen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat je iets post op de FP boeit ons al niet dus dat je dat doet; oke maar zet het dan niet hier neer wat we net al gelezen hebben.
"KRO Profiel behandelt in het portret ook de voetballoopbaan van Van der Gijp. "quote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is profiel aflevering van JD hč, niet vd Gijp.
Dat gezeur van spam vind ik gewoon sneu. Als ik iets post over DWDD, dan post ik de link gewoon in het DWDD-topic, omdat het relevant is. Idem dito met andere programma's. Das gewoon handig. Dat gejank altijdquote:Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had eerst een afzeikende reactie gepost, maar toen drong het tot me door dat ik het wel aandoenlijk vind dat je hier met je FP-berichten spamt, dus ik heb hem gewijzigd in een positieve reactie.
Niet. Die is al ooit geweestquote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is profiel aflevering van JD hč, niet vd Gijp.
Geen idee waarom je dat handig vindt, vooral niet omdat het nieuws meestal juist in dat topic gepost is, dus de FP link totaal overbodig is, maar nogmaals; ik vind het wel aandoenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 15:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gezeur van spam vind ik gewoon sneu. Als ik iets post over DWDD, dan post ik de link gewoon in het DWDD-topic, omdat het relevant is. Idem dito met andere programma's. Das gewoon handig. Dat gejank altijd.
Ik zie juist veel figuren in de topics die dan vervolgens op de FP een berichtje posten. Schijnbaar was het dus wel relevant, misschien niet voor iedereen, maar dat doet er niet toe. Bovendien vinden sommige figuren Fok-nieuws beter dan een andere externe vage bron.quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat handig vind, vooral niet omdat het nieuws meestal juist in dat topic gepost is, dus de FP link totaal overbodig is, maar nogmaals; ik vind het wel aandoenlijk.
Tuurlijk, er zullen vast meer mensen zijn die het aandoenlijk vinden dat je reacties en views probeert te creëren door het forum vol te spammen met nieuws dat al in dit topic staat. Ik erger me er niet aan, ieder zijn hobby.quote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie juist veel figuren in de topics die dan vervolgens op de FP een berichtje posten. Schijnbaar was het dus wel relevant, misschien niet voor iedereen, maar dat doet er niet toe. Bovendien vinden sommige figuren Fok-nieuws beter dan een andere externe vage bron.
Hoe kom je toch steeds op het woord aandoenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zullen vast meer mensen zijn die het aandoenlijk vinden dat je reacties en views probeert te creëren door het forum vol te spammen met nieuws dat al in dit topic staat. Ik erger me er niet aan, ieder zijn hobby.
Waarom fok! een betere bron zou zijn als "een andere externe vage bron" (in dit geval gewoon het AD) is me verder een raadsel.
Dat is het eerste woord wat in me opkomt als ik jou je linkjes zie posten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe kom je toch steeds op het woord aandoenlijk.
Ik vind het ook wel aandoenlijk dat je met mij de discussie aangaat. Christus zeg.
iig: het interesseert me geen reet of jullie er wat van vinden, ik blijf -relevante- linkies gewoon lekker spammen in de betreffende topics.
Nouquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het eerste woord wat in me opkomt als ik jou je linkjes zie posten.
Ik ga geen discussie aan. Ik postte juist een heel positief bericht waarin ik aangaf dat ik je heb geholpen door een uiteindelijk positieve reactie achter te laten. Dat jij hier zo'n negatieve draai aan geeft is gewoon heel jammer.
Dit is ook de eerste keer dat ik het woord gebruik, zal het nooit meer doen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Nouhoor.
Maar iets aandoenlijk vinden is godverdomme voor wijven ja.
Nice.quote:Op maandag 18 april 2011 15:31 schreef pberends het volgende:
[..]
"KRO Profiel behandelt in het portret ook de voetballoopbaan van Van der Gijp. "
Oh?
Ga je er vervolgens een FP-bericht over schrijven?quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef pberends het volgende:
Even een polletje over Bos:
Poll: Is Wouter Bos een goede VI-gast?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je er vervolgens een FP-bericht over schrijven?
hij is alleen leuk als JD ook over politiek gaat lullenquote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Bos is wel een leuke gast, maar na 20 minuten heb je wel weer genoeg van hem
quote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Falco het volgende:
Geniaal dat de FP tegenwoordig een Gijp-icoontje voor het nieuws heeft
Alleen een bierglas of staat de inhoud al koud?quote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Symer het volgende:
Zometeen weer lekker met m'n pre-VI rituelen beginnen.
Neger op de trein zetten, douchen, haartjes kammen, kaas-droge worst-zilveruitje-hapjes maken, toastjes brie en paturain smeren, telefoon uit, downloads pauzeren voor stabiele Fok!-verbinding, bierglas klaarzetten en GAAN
Als commentator bij sport1 is ie ook wel te pruimenquote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
hulde aan EmileVeel beter als presentator dan Tom Egbers
Hij kon het verlies van Inter tegen Schalke niet helemaal een plekje geven alleenquote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als commentator bij sport1 is ie ook wel te pruimen![]()
lekker sarcastisch af en toe
Het is en blijft een halve Italiaan héquote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kon het verlies van Inter tegen Schalke niet helemaal een plekje geven alleen
Wie kon het wel verwerken dan, fucking schalke04 dat wint tegen Interquote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is en blijft een halve Italiaan hé
emile zegt af en toe altijd wat, maar bijna niemand reageert erop. en derksen kijkt hm altijd zo aan van: pleur toch op man.quote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
hulde aan EmileVeel beter als presentator dan Tom Egbers
Eensch... komt omdat hij niet zo hard schreeuwt als de restquote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Niemand lacht om zijn grapjes terwijl ze best leuk en spitsvondig zijn!
http://www.vi.nl/web/show?id=503596quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef NJ het volgende:
Wat is het adres waar je naartoe moet mailen?
Daar heb ik natuurlijk ook een vraag over gesteld, dat onderwerp komt op zeker voorbijquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een vraag gesteld onder mijn eigen naam: Is het duidelijk dat Andries Jonker een toptrainer aan het worden is? oid.
Ben benieuwd van wie van ons z'n vraag voorgelezen wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk ook een vraag over gesteld, dat onderwerp komt op zeker voorbij
Wie is die walrus aan tafel?quote:
Eredivisie LIve.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef Elusive het volgende:
oh doen ze een programma op sport 1 ja ?
Hele goede politicus... niet geschikt voor VIquote:
Begint ie weer open deuren in te trappen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef msnk het volgende:
WouterHelemaal gelijk. Erg hoor dat je wordt uitgefloten, maar bewijs het dan dat dat niet hoeft. Doe dan niet zo
Vind je het ergquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Begint ie weer open deuren in te trappen?
Wat wil je dan, dat ze geen commentaar hebben?quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom worden figuren zoals Gijp niet trainer? Ze weten toch alles beter dan Mourinho, Hiddink, van Gaal enz...
Dan moet'ie elke dag van de bank af... zie jij t gebeuren?quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom worden figuren zoals Gijp niet trainer? Ze weten toch alles beter dan Mourinho, Hiddink, van Gaal enz...
is net zoiets als 16 miljoen bondscoaches tochquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een trainer die bij een 0-1 achterstand de "laat gaan joh"-tactiek hanteert is niet helemaal geschikt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis Andries Jonker in dit rijtje...quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook Gijp kent z'n plaats.quote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis Andries Jonker in dit rijtje...
quote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis Andries Jonker in dit rijtje...
die links achter in elk geval nietquote:
Je hebt de laatste kans om nog wat van het seizoen te maken. Je kan op DE concurrent, de nummer 1, 3 punten inlopen. Je kan de competitie weer wat spannender maken.quote:
Zico Tumbaquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Welke speler is Mario naar aan het kijken?
Hij testte volgens mij gewoon een tactiek uit voor tijdens de CL. Die 8 punten ging Real toch niet meer inhalen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt de laatste kans om nog wat van het seizoen te maken. Je kan op DE concurrent, de nummer 1, 3 punten inlopen. Je kan de competitie weer wat spannender maken.
Je kan hier voor eigen publiek die ultieme vernedering van 5-0, ja 5-0 weer goedmaken.
En wat doe je? Je zet Ozil ernaast en je gooit Pepe op het middenveld.Mourinho
Manolevquote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Ja hoor, 9 pases van de 10 die niet aankomen
+ 500quote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
In Almelo kunnen ook maar 8000 man in...
quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Johan krijgt nooit gelijk. Dus PSV kampioen.
'edit' in je reactie zetten zonder dat je je reactie edit.quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Type-R het volgende:
die Roorda, echt een hele goede
edit: net gezegd
Derde blok. Eerst vd Boogquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
Triest dat ze het niet over Andries Jonker hebben.
Die zit links van hem.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ergens in Nederland zit nu anders een huisvrouw verliefd naar haar mannetje te kijken.
whehe iddquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is die blonde naast die psv mafketel? Geil wijf
Inderdaad, dit getuigt van een enorm disrespect jegens de Master of Football ...quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
Triest dat ze het niet over Andries Jonker hebben.
* RemcoW23 geeft nubreektmijnklomp een brilquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat doet zij daar in vredesnaam?quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij heeft gezegd PSV en Ajax. Dus dan wordt het Twente.quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Johan krijgt nooit gelijk. Dus PSV kampioen.
Je zult zelf wel niet vooraan hebben gestaan als je al opgewonden raakt van dit soort middelmatigheid. Blijkbaar kun je jezelf niet veel wensen. Sterkte jongen!quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat, goeie tieten toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
* RemcoW23 geeft nubreektmijnklomp een bril
Als je de hele avond naar Derksen kijkt ziet alles er goed uit. En ze houd nog van voetbal ook.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Je zult zelf wel niet vooraan hebben gestaan als je al opgewonden raakt van dit soort middelmatigheid. Blijkbaar kun je jezelf niet veel wensen. Sterkte jongen!
Heb ik 5 jaar voor moeten overwerken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Type-R het volgende:
17 miljoen per jaar verdienen, niet slecht
"niet meer te houden"quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Een gemiddelde blonde dame in beeld en sommige hier zijn niet meer te houden
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee hoor, VI zeikt gewoon consequent alles en iedereen af
uut twentuhquote:
Het was misschien wat overdreven geformuleerd. Maar zo bijzonder is dat blondje nou toch ook weer niet?quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"niet meer te houden"
Overdrijven is ook een vak. N hele post
De tijd dat het interessant wordt om over de calimero's te praten zal helaas nooit aanbreken. Toedels!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef tuinďnen het volgende:
"Voordat ik naar het stadion ga melk ik eerst alle koeien nog eens, vervolgens pak ik de tractor en rijd ik over de zandwegen van Enschede richting het stadion. "
Neuh, maar wel het meest boeiend tot dan toe. Ze hebben de hele aflevering nog niks nuttigs gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het was misschien wat overdreven geformuleerd. Maar zo bijzonder is dat blondje nou toch ook weer niet?
Preud'homme is juist het tegendeel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef tuinďnen het volgende:
"Voordat ik naar het stadion ga melk ik eerst alle koeien nog eens, vervolgens pak ik de tractor en rijd ik over de zandwegen van Enschede richting het stadion. "
Wel klote dat Gerard Joling niet aanwezig isquote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef Evertjan het volgende:
lekkere show niet te veel geschreeuw maar wel lekker veel info
Je zou Fc knudde schrijver moeten worden.quote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Jammer dat hetzelfde riedeltje over Van Den Boog ook opgaat voor Ajax zelf.
Sorry ik neem het te letterlijk dat dit programma mede mogelijk wordt gemaakt door Jupiler.quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef F-Bravo het volgende:
Excelsior goed vertegenwoordigd. Erg goed elftal overigens.
Ook over PSV en nog meer over Ajaxquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel vrij veel negatieve dingen over Twente laatste tijd, het gedrag van Janssen en Preud'homme, de overacting van Munsterman etc
en terecht. zelfde over psv btwquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel vrij veel negatieve dingen over Twente laatste tijd, het gedrag van Janssen en Preud'homme, de overacting van Munsterman etc
Quote ik de verkeerde.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik neem het te letterlijk dat dit programma mede mogelijk wordt gemaakt door Jupiler.
Ja klopt, het is ook wel droeving gesteld met de top drie momenteelquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ook over PSV en nog meer over Ajax
Ach, dat is het al maanden.quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook wel droeving gesteld met de top drie momenteel
Oja, dat zou ook komen. Dat moet wel geniaal worden.quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand al iets over de opzet van VI le Tour de france voor van de zomer
Hopelijk niet. De Tour de france zuigt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
Vrankrijk international?quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
lijkt me best lachuh filmquote:
Haten op de tour.quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk niet. De Tour de france zuigt.
Johan over Munstermann: 'Wat is dat voor een homoseksuele schlagerzanger die wat in de voetballerij denkt te kunnen doen?'quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef F-Bravo het volgende:
Wat een bullshit toch telkens dat bestuurders voetbalverstand moeten hebben! Joop Munsterman is het levende voorbeeld! Gekomen met nul komma nul voetbalverstand, maar nu wel de beste voorzitter van Nederland. Gewoon goede mensen om je heen verzamelen.
Ja, dat is pas een jaar een topclub. Dan lijkt alles nog koek en ei. Wacht maar tot je achterban gaat zeuren over achterblijvend succes, je in moeilijke posities komt en dergelijke.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef F-Bravo het volgende:
Wat een bullshit toch telkens dat bestuurders voetbalverstand moeten hebben! Joop Munsterman is het levende voorbeeld! Gekomen met nul komma nul voetbalverstand, maar nu wel de beste voorzitter van Nederland. Gewoon goede mensen om je heen verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |