Als je de hele avond naar Derksen kijkt ziet alles er goed uit. En ze houd nog van voetbal ook.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Je zult zelf wel niet vooraan hebben gestaan als je al opgewonden raakt van dit soort middelmatigheid. Blijkbaar kun je jezelf niet veel wensen. Sterkte jongen!
Heb ik 5 jaar voor moeten overwerken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Type-R het volgende:
17 miljoen per jaar verdienen, niet slecht
"niet meer te houden"quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Een gemiddelde blonde dame in beeld en sommige hier zijn niet meer te houden
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee hoor, VI zeikt gewoon consequent alles en iedereen af
uut twentuhquote:
Het was misschien wat overdreven geformuleerd. Maar zo bijzonder is dat blondje nou toch ook weer niet?quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"niet meer te houden"
Overdrijven is ook een vak. N hele post
De tijd dat het interessant wordt om over de calimero's te praten zal helaas nooit aanbreken. Toedels!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef tuinīnen het volgende:
"Voordat ik naar het stadion ga melk ik eerst alle koeien nog eens, vervolgens pak ik de tractor en rijd ik over de zandwegen van Enschede richting het stadion. "
Neuh, maar wel het meest boeiend tot dan toe. Ze hebben de hele aflevering nog niks nuttigs gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het was misschien wat overdreven geformuleerd. Maar zo bijzonder is dat blondje nou toch ook weer niet?
Preud'homme is juist het tegendeel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef tuinīnen het volgende:
"Voordat ik naar het stadion ga melk ik eerst alle koeien nog eens, vervolgens pak ik de tractor en rijd ik over de zandwegen van Enschede richting het stadion. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |