Derde blok. Eerst vd Boogquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
Triest dat ze het niet over Andries Jonker hebben.
Die zit links van hem.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ergens in Nederland zit nu anders een huisvrouw verliefd naar haar mannetje te kijken.
whehe iddquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is die blonde naast die psv mafketel? Geil wijf
Inderdaad, dit getuigt van een enorm disrespect jegens de Master of Football ...quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
Triest dat ze het niet over Andries Jonker hebben.
* RemcoW23 geeft nubreektmijnklomp een brilquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat doet zij daar in vredesnaam?quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij heeft gezegd PSV en Ajax. Dus dan wordt het Twente.quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Johan krijgt nooit gelijk. Dus PSV kampioen.
Je zult zelf wel niet vooraan hebben gestaan als je al opgewonden raakt van dit soort middelmatigheid. Blijkbaar kun je jezelf niet veel wensen. Sterkte jongen!quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat, goeie tieten toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
* RemcoW23 geeft nubreektmijnklomp een bril
Als je de hele avond naar Derksen kijkt ziet alles er goed uit. En ze houd nog van voetbal ook.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Je zult zelf wel niet vooraan hebben gestaan als je al opgewonden raakt van dit soort middelmatigheid. Blijkbaar kun je jezelf niet veel wensen. Sterkte jongen!
Heb ik 5 jaar voor moeten overwerken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Type-R het volgende:
17 miljoen per jaar verdienen, niet slecht
"niet meer te houden"quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Een gemiddelde blonde dame in beeld en sommige hier zijn niet meer te houden
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee hoor, VI zeikt gewoon consequent alles en iedereen af
uut twentuhquote:
Het was misschien wat overdreven geformuleerd. Maar zo bijzonder is dat blondje nou toch ook weer niet?quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"niet meer te houden"
Overdrijven is ook een vak. N hele post
De tijd dat het interessant wordt om over de calimero's te praten zal helaas nooit aanbreken. Toedels!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef tuinīnen het volgende:
"Voordat ik naar het stadion ga melk ik eerst alle koeien nog eens, vervolgens pak ik de tractor en rijd ik over de zandwegen van Enschede richting het stadion. "
Neuh, maar wel het meest boeiend tot dan toe. Ze hebben de hele aflevering nog niks nuttigs gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het was misschien wat overdreven geformuleerd. Maar zo bijzonder is dat blondje nou toch ook weer niet?
Preud'homme is juist het tegendeel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef tuinīnen het volgende:
"Voordat ik naar het stadion ga melk ik eerst alle koeien nog eens, vervolgens pak ik de tractor en rijd ik over de zandwegen van Enschede richting het stadion. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |