Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Wtf, maar dat is handig, meteen in m'n AT.
Omdat dit een reeks is? Dat is wel chill.quote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Wtf, maar dat is handig, meteen in m'n AT.
Tjah vrouwen en voetbal.quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een fantopic geopend over Emile Schelvis maar het mocht niet zo zijn.
Emile Schelvis fantopic
Was vrijdag al.quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Yolanthe geeft sexy glitterjurk cadeau aan Johan Derksen
Het is weer helemaal goed tussen Yolanthe Sneijder-Cabau en Johan Derksen. De immer kritische voetbalanalist kreeg zelfs een sexy glitterjurk cadeau van de presentatrice.
'Als vriendschappelijk gebaar, zoals voetballers altijd shirtje ruilen na een wedstrijd', legde Derksen uit in tv-programma Voetbal International. 'Ik wist niet dat er zoveel moois in zo'n klein jurkje paste. Ik sluit niet uit dat ik het vanavond zelf nog even aantrek thuis op de bank', grapte Derksen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Johan-Derksen.dhtml
Maandagavond Derksen in een jurk dus
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het expres doet omdat hij uniek wil zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
hoe sprak die NOS-commentator (Frank Snoeks?) de naam Manolev uit zeg... Mànoolev, ik dacht, who the fuck is dat?
Leukquote:
Murp is geen vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Tjah vrouwen en voetbal.!!!!!
Emile Schelvis.
Die man zal er wel voor gestudeerd hebben om te bepalen of de tijd rijp is voor een Schelvis-fantopic of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |