Niet zo zielig doen, Firefox zat er ook naast.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.
FF heeft ook al 2 kinderen, misschien heeft hij ze zelf gebaard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo zielig doen, Firefox zat er ook naast.
Die topictitel...![]()
Hè wat jammer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb toch maar geen animatiefilm gepakt...anders duurt het weer zo lang
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou vooruit dan! Ik zal alvast wat in elkaar gaan knutselen speciaal voor jou
Hij is vooral verwarrend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
Hoe is Mr. Nobody? In het topic op Fok is iedereen lovend. Kan me niet voorstellen dat er niemand is die het kut vond.
Ben benieuwd of daar nu wat aan verandert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb toch maar geen animatiefilm gepakt...anders duurt het weer zo lang
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar nu wat aan verandert.
Naar films, eerder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijken
Het is dat je het vorige keer ook deed anders had het nog wel even geduurd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook als je deze film niet hebt gezien dan kan je hem raden
En in het laatste plaatje zie je nog wel de mummie liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is dat je het vorige keer ook deed anders had het nog wel even geduurd waarschijnlijk
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
En in het laatste plaatje zie je nog wel de mummie liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ohdat zie ik ook nu je het zegt pas.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijken
Als puntenteller is het wel handig, dan hoef ik niet een topic te gaan doorzoeken voor de laatste maandstandquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, als nieuwkomer heb ik nooit begrepen waarom er iedere maand een nieuwe moet worden gestart. Zolang je aan het eind van de maand gewoon de punten telt is het toch niet erg dat er dan in het laatste topic van de maand alweer een nieuwe maand wordt gestart?
En als een mod het topic sluit, waarna een nieuw topic aangemaakt wordt? Of werkt dat niet? Of vraag ik dan teveel van de mods? Of levert dat teveel vertraging op in de nacht van de 31e op de 1e?quote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ok. En gewoon doorgaan in topic na het einde van de maand helpt dan ook niet veel, want dan zit je met de topic titels die nu de maand bevatten.
Na er even over te hebben nagedacht, zou 't misschien toch kunnen, maar niet automatisch. Het eerste topic van de volgende maand zal dan elke keer manueel terug in de reeks moeten gezet worden.quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, maar ik denk dat je geen nieuw topic in een reeks kan openen als het oude nog niet vol is en dat is bij het einde/begin van de maand in FMT een probleem.
Hmm okee.. Dus jij vindt dat ik hem moet laten staan?quote:
Is niet veel...quote:
Van mij mag hij blijven...niet dat ik hem zal kunnen beantwoordenquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmm okee.. Dus jij vindt dat ik hem moet laten staan?
Eerste keer dat ik een vraag stel die niet in 2 minuten beantwoord wordt
Wel voor wat oudere (niet hollywood) filmsquote:
Films die alleen jij kijkt bijvoorbeeld?quote:
Hollywood films misschien maar ik kijk te weinig europese films en dat is dan ook mijn grootste zwakte qua filmkennisquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films die alleen jij kijkt bijvoorbeeld?
Ha! Die gaan we onthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Hollywood films misschien maar ik kijk te weinig europese films en dat is dan ook mijn grootste zwakte qua filmkennis
Ja, want jij bent veel te goed voor mijquote:
Je staat nog steeds boven me in de overall stand van FMTquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent veel te goed voor mij
Pfoe dat je dat zomaar uit je mouw schudtquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Sands het volgende:
Bloodrayne
Max Payne
Double Dragon
Doom
Mortal Kombat
Resident Evil
Silent Hill
Alone in the Dark
Hitman
Postal
Super Mario Bros
Street Fighter
Tombraider
etc.
En ik had er nog zoveel overquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe dat je dat zomaar uit je mouw schudt
Binnen 3 maanden ben je mij voorbijquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Je staat nog steeds boven me in de overall stand van FMT
Kleine kans als jij steeds de vragen mag stellenquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het me lukt om zo door te blijven gaan dan wel
Of jij gaat opeens heel veel punten scoren
Jij hebt wel mooie vragenquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kleine kans als jij steeds de vragen mag stellen
Goed voor je puntentellingquote:
Oh...echt wtfquote:
Gisteren heb ik "Hobo with a shotgun" gezien. Na afloop kon ik maar 1 ding doen:quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
Hoe krijg je daar een budget voor
Ik vind het een hilarisch concept... Voor een studentenfilm ofzo. Ik snap ook niet goed hoe dit ooit van de grond gekomen is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
En nu ga je naar een film kijken met in de hoofdrol een autoband die Robert heetquote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik "Hobo with a shotgun" gezien. Na afloop kon ik maar 1 ding doen:
Die waren waarschijnlijk net zo stoned als Foxquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind het een hilarisch concept... Voor een studentenfilm ofzo. Ik snap ook niet goed hoe dit ooit van de grond gekomen is.
Vast niet: Ik heb al een stuk of vier joints achter mijn kiezenquote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Die waren waarschijnlijk net zo stoned als Fox
Voor een film over een moordende autoband lijkt me 4 nog niet genoegquote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vast niet: Ik heb al een stuk of vier joints achter mijn kiezen
erger is nog dat die trailer nog een verkeerd beeld van de film geeft ookquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
Ik vind hem briljant!quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor een film over een moordende autoband lijkt me 4 nog niet genoeg
Die joints hebben hun werk goed gedaan blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant!
*op IMdB 10 geeft*
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die joints hebben hun werk goed gedaan blijkbaar
Hoezo? Een autoband met telekinese power! Nog nooit eerder vertoond!quote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die joints hebben hun werk goed gedaan blijkbaar
Nóg maffer?quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
erger is nog dat die trailer nog een verkeerd beeld van de film geeft ook
Dude, ik zit te genieten hier! Wat een film!quote:
Dat vond ik bijna het allerergste. Daar is 0% creativiteit aan besteed.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo? Een autoband met telekinese power! Nog nooit eerder vertoond!
quote:
Dat heb je wel vaker bij films met dit soort vreemde insteek. Iemand heeft een trippy idee en dat moet dan maar worden uitgewerkt tot een hele film, wat zelden een succes is, want na een half uur heb je 't meestel wel gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
het lijkt wel meer een aantal sketches die als los zand bij elkaar worden gehouden door een kwart plot
Ze is er weer!quote:
Dude... 20 seconden..quote:
Is het zo erg?quote:
Excuus, nee. Het waren 50 seconden.quote:
Ja sorry, ik ben verliefdquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Excuus, nee. Het waren 50 seconden.
Niet liegenquote:
Zó erg is het toch niet?quote:
Was maar waarquote:
Ik letterlijk op het punt een poolse bruid voor je te bestellenquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zó erg is het toch niet?![]()
[..]
Was maar waarTombola wijst me steeds af
quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
Was maar waarTombola wijst me steeds af
Echt wel!quote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben niet de ware voor jou denk ik
quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik moet altijd lachen om die titels van die plaatjes van Sands
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt wel!
Samen films kijken enzo![]()
Ik heb het zelfs voor je over om naar Gooische Vrouwen te kijken enzo
Dan ben je helemaal de ware voor mequote:
Dat soort dingen hoor je op een date achter te komen, maar zelfs die kans krijgt ie niet?quote:
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meetquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je op een date achter te komen, maar zelfs die kans krijgt ie niet?
Tja FF, ik heb het geprobeerd. Maar het is duidelijk: meet organiseren.quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meet
Vertaling:quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meet
quote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja FF, ik heb het geprobeerd. Maar het is duidelijk: meet organiseren.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Vertaling:
Ik moet eerst weten hoe goed hij eruit ziet en of hij meer is dan een pro stalker
Fair dealquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, maar ik ga niet zomaar 1 op 1 met een "vreemde" afspreken
quote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
FF1, op een totáál ander onderwerp: vind je Ivanka of Michaëla een leukere naam? En heb je voorkeur voor stads of plattelands? En ik moet ook even je netto inkomen opgeven.
Credit card of pin?
Ivanka, plattelands, 1800, pinquote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
FF1, op een totáál ander onderwerp: vind je Ivanka of Michaëla een leukere naam? En heb je voorkeur voor stads of plattelands? En ik moet ook even je netto inkomen opgeven.
Credit card of pin?
..done. 3 tot 5 weken levertijd.quote:
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Haarklip het volgende:
Metropolis gister op de Belg, en ik heb hem gemist.
Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.
Het kwijlen gebeurde al ver voor de recentste versie, dus ik denk niet dat je heel veel hoop moet koesteren dat je het veel beter gaat vindenquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.
Fanny och Alexander?quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef picodealion het volgende:
Ja dat dus. Ik heb een aantal Zweedse en Deense films bij m'n favorieten zitten, maar namen onthouden is een tweede.
Idd, alleen acteurs zou ik ook niet wetenquote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef Hulkio het volgende:
Hmz... dacht dat alleen acteurs mochte.... actrices was een stuk makkelijker geweest...
Obscure filmquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef Mainport het volgende:
Shaolin zoekt alles op, laatst ook die obscure film van die ene Franse komiek. Ik pleit voor excommunicatie
Pff, twee weken terug nog 'gekeken', maar niet tot het einde.quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet uitgekeken...
Shit ik heb verkeerd genummerdquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Mainport je bent weer vergeten een nieuw topic te openen.. maar ik ben al zo lief geweest
quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Shit ik heb verkeerd genummerdHet moet deel XIV zijn denk ik?
Slijmbal!quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Lief dat jij het doet, ik wilde het ook net gaan doen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Tombola wees hem af dus hij springt meteen naar de volgende dame
NEE!! HIJ LIEGT!!!quote:
Plaatje voor je fobo:quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Plaatje voor je fobo:
[ afbeelding ]
Ja ja ja jaquote:
Ha, jij geeft snel opquote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou fox je maakt zo te zien geen kans meer, dat wordt dan toch die pool Ivanka
Ik zie wat opbloeien hierquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij geeft snel op
Ik doe nergens uitspraken over, over wel of niet een kans hebben
Is geen nee, FF! GEEN NEE!!quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij geeft snel op
Negatieveling. FF, ik geloof in je jongen!quote:
Wat lief van je Dragon!quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Negatieveling. FF, ik geloof in je jongen!
Ja jij bent niet zo moeilijk hè.quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij geeft snel op
WTFquote:
Hehe niet goed gelezen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dan toch allebei met star wars sequels aankomen
Mijn film was zijn eerste star wars film. Ik had het geïnterpreteerd als geen meerdere films uit dezelfde serie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dan toch allebei met star wars sequels aankomen
Ik hou er gewoon niet van als mensen die me niet kennen uit het niets over me oordelenquote:
Wat dat betreft steekt Noorwegen er helemaal schril bij af.quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Denemarken eigenlijk stukken beter dan Zweden.
Zweden is eigenlijk Bergman en dan houdt het op (misschien nog een snuifje Moodysson, maar die is eigenlijk al terug aan het afglijden), de Denen hebben veel meer te bieden. Die hebben Bier voor het drama, Jensen voor de humor, Boe voor de snobs, Dreyer voor de zwart-wit liefhebbers en dan heb ik nog niet eens over de hele Dogma-kliek gehad.
D had je al eerder goed jahquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef Baszh het volgende:
Nu geef je wel mij het punt ondanks dat Sands een seconde voor mij hetzelfde postte (hoewel ik die D al eerder op de goede plek had, en als dat goed was gegeven had ik hem voor Sands kunnen intypen)
Beetje warrig maarja
Achja zoals Dragon zei...karmaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef hornage het volgende:
[..]
D had je al eerder goed jah
Nog steeds ben jij degene die als eerste het hele lijstje compleet poste....
Excuus aan Sands...
En zelfs daarin heeft hij toegegeven vals te spelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat dat betreft steekt Noorwegen er helemaal schril bij af.
Opvallend dat je Von Trier niet noemt bij Denemarken. Maar je schaart hem wellicht onder de Dogme-kliek? Eigenlijk is er maar één film van hem (Idioterne) die daar echt onder valt.
Maar Noorwegen heeft dan ook niet meteen een film-reputatie en Zweden wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat dat betreft steekt Noorwegen er helemaal schril bij af.
quote:
Ik werk zowel binnen als buiten én heb geen gezeur van mijn werkgeverquote:
Ik wacht tot de temperatuur wat gaat dalenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Maar een beetje te warm om hard te lopen heb ik gemerkt
Dan moet je wel laat gaan, ik was om 17h buiten en toen was het echt nog warm.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wacht tot de temperatuur wat gaat dalen
Dat vond ik wel meevallen. Maar ik moet wel toch eens een korte broek regelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar een beetje te warm om hard te lopen heb ik gemerkt
Meisje tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je wel laat gaan, ik was om 17h buiten en toen was het echt nog warm.
* Njosnavelin durft niet 's avonds hard te lopen
Misschien woont ze wel in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meisje tochJe woont toch niet in een 1 of ander getto?
Zegquote:
Ik woon niet echt in een leuke buurt en 's avonds voel ik me dan niet zo op mijn gemak buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef wyccie het volgende:
Dat vond ik wel meevallen. Maar ik moet wel toch eens een korte broek regelen.
Nog geen verbetering in tijd ten opzichte van 4 dagen geleden.![]()
Oh, ik was pas om half 7 gaan lopen. Toen was de zon al redelijk gezakt.
Waarom durf je niet later te lopen? Het blijft nog licht tot half 9.
Beetje welquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meisje tochJe woont toch niet in een 1 of ander getto?
quote:
Verhuis naar een vinex wijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in een leuke buurt en 's avonds voel ik me dan niet zo op mijn gemak buitenMaar je hebt gelijk dat het lang licht is, dus dan is het vast minder eng dan ik me inbeeld
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ik loop gewoon door de tippelzone, maar volgens mij komen ze later op de avond pas tevoorschijn.
Ik dacht ik kijk even wat een Vinex Wijk is en toen...quote:
Hier in mijn wijk is anders geen moer te belevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk even wat een Vinex Wijk is en toen...
Vinex-wijk dreigt getto te worden
AMSTERDAM - Als gemeenten niet snel investeren in Vinex-wijken, trekken hoogopgeleiden weg en verpauperen de buurten. Daarvoor waarschuwen deskundigen maandag in het AD. De Vinex-wijken dreigen volgens hen achterstandsbuurten te worden.
Dat was wel de strekking van de laatste twee topicsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Mainport het volgende:
FireFox doet me denken aan zo'n smerige vent die vrouwen versiert op het internet
Begin je me hier ook al te beledigen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Mainport het volgende:
FireFox doet me denken aan zo'n smerige vent die vrouwen versiert op het internet
Niet zo happen johquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begin je me hier ook al te beledigen?
Sodemieter lekker op kutjoch
quote:
Ok damesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef wyccie het volgende:
Ah, maak je niet druk, FF. Je weet wie het zegt.
Je moet die arme Fox niet zo gaan pesten/uitdagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Mainport het volgende:
Mij maakt het niet uit als je verder maar niet meer meedoet met FMT want je zoekt alles op
In die volgorde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik word in de maling genomen. Ik ga niet meer reageren op de vraag.![]()
Ik ga schoonmaken, eten, douchen en slapen.
In de maling genomen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik word in de maling genomen. Ik ga niet meer reageren op de vraag.![]()
Ik ga schoonmaken, eten, douchen en slapen.
Ah, die posts sla ik - enigszins gechargeerd - over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door Mainport met zijn donkere echtgenoot van Sofia Coppola.
Ik had Spike Jones in mijn gedachtequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Wel zo verstandig. Maar door FF's opmerking begon ik aan alles te twijfelen.
Oh die film is blijkbaar uit 1993 haha.quote:
Home Alone?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die film is blijkbaar uit 1993 haha.
Nee, the good son.quote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, the good son.
Daarin is Macauly Culkin heel gemeen.
Het is best een trieste film eigenlijkquote:
Weltrusten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is best een trieste film eigenlijk![]()
Ik ga slapen kusjes
Ik kijk hem minimaal 1 x per jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:42 schreef hornage het volgende:
Poeh, ik heb de film jaren geleden gezien dus het kwam me niet echt direct bekend voor....
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar deze keer heb je wel het goede topicnummer
Ik vond het een leuke vraagquote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef Gillingham het volgende:
Zware bevalling, maar ik heb me vermaakt.
Klopt...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef hornage het volgende:
mmm, nieuwe topicnummer is weer eens verkeerd
Niemand kent de film behalve SoK en Samuel.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand anders mag hem wel inkoppen want ik ga nu de hond uitlaten. Daarnaast ken ik de film toch niet dus het zou niet echt een verdiende punt zijn
Oh okeequote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niemand kent de film behalve SoK en Samuel.
Na te veel hints zat ik er officieel nog steeds naast.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okeeNou je hebt hem geraden zie ik
Die is veel te moeilijk voor mijquote:
Zit ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Gillingham het volgende:
Alwéér Mortal Kombat/Street Fighter.
Misschien moeten jullie eens naar de Gametrivia van Dopekoe.
Ehquote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Sands het volgende:
Er zit trouwens een fout in de puntentelling
Zo gefixed
Sands +1
Doff -1
ACTUELE STAND APRIL 2011:
68 SamuelofSEK
49 Sands
34 Asap
27 Gillingham
21 Doff
20 Dopekoe
....
[FOK! Movie Trivia] April 2011 Deel XVquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... Sands? Wat is hier de bedoeling van?
Ik heb nog minstens 50 films die ik een keer gezien wil hebben en die lijst blijft alleen maar groeien. Daar ga ik niet ook nog eens dit soort pulp op zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit
Je moet hem minstens een keer gezien hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja indd, en het was me eerst niet opgevallen
Schiet niet ohop!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef hornage het volgende:
Het idee staat al een tijdje en ik wil het wel samen met FireFox organiseren
Nu heb je wel een keer een punt gehaald met een animatievraagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Geen idee hoe ik daarbij ben gekomen. Zal wel onbewuste wens zijn geweest. Excuses.
Vrouwen kunnen dat veel beter, dus regel het maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schiet niet ohop!
Zonder vrouw aan het roer wordt het weer niks zeker?
Vorige keer al gedaan!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat veel beter, dus regel het maar
Er zijn nog zo'n 2392130921 films die je eerder dient te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens 50 films die ik een keer gezien wil hebben en die lijst blijft alleen maar groeien. Daar ga ik niet ook nog eens dit soort pulp op zetten.
Looooooooooooooooooolquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Dus:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 7 mei
picodealion
zondag 8 mei
picodealion
zaterdag 14 mei
picodealion
zondag 15 mei
picodealion
zaterdag 21 mei
picodealion
zondag 22 mei
picodealion
zaterdag 28 mei
picodealion
zondag 29 mei
picodealion
zaterdag 4 juni
picodealion
zondag 5 juni
picodealion
zaterdag 11 juni
picodealion
zondag 12 juni
picodealion
zaterdag 18 juni
picodealion
zondag 19 juni
picodealion
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Zo niet dusquote:
quote:
Hmm ja maar niet echt in de leuke zin van het woordquote:
Ook goedquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef hornage het volgende:
Kan geen enkele dag, ik zat zelf meer aan eind augustus/september te kijkenDe rest is al, zoals een echte zeiler en levensgenieter betaamd, vol
Je zinnen worden er niet beter opquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef hornage het volgende:
Als ik dit een beetje loopt stuur ik dinsdag ergens wel een PM naar een bak FMT'er over een meet.
Dan komt er uiteraard ook een apart topic voor!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Kom op zeg, ik weet niet eens of ik tegen augustus nog leef, laat staan of ik dan op een meeting kan komen.
Zaterdag 11 juni in Arnhem bij mij thuis en/of in een leuk cafeetje op de Korenmarkt
Wie kan is welkom, wie niet kan moet dan maar wachten tot de echte meet in augustis.
Misschien hoopt hij Fox zo te lokken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pico is ook een vrouw!
Pico is toch een man/jongen/jongeman?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pico is ook een vrouw!
Ah. Ik heb op één of andere manier een zwak voor Arnhem. Jammer dat iedereen er altijd zo op zit af te geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
Niks, Doff.
Er had een alinealijntje tusen gemoeten.
Arnhem, daar studeer ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Hoort er een beetje bij, hè.
Ik vind de binnenstad van Arnhem ook veel mooier dan Nijmegen. Leukere, kleine winketljes. Ik kom er helaas veel te weinig.
Hmm, nee toch maar niet, te makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik vind vlees wel lekker, maar ik zit niet te wachten op meet-spam. Hmm mmm.![]()
Sla mij dus maar mooi over met de pm's.
Je maakt het ons dan ook zelf zo makkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, we zitten nog steeds met deze TT. Grappig hoe mannen alles zo makkelijk kunnen verdraaien naar seks.
Maar ja, ik heb hetzelfde met eten.
Nu echt slapen.
Alles wat jij eet verdraai je naar seks?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, we zitten nog steeds met deze TT. Grappig hoe mannen alles zo makkelijk kunnen verdraaien naar seks.
Nu echt slapen.
Jij generaliseert wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nu echt slapen.
Normaal reageert ze niet op dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Je maakt het ons dan ook zelf zo makkelijk
FMT is ook zóóóó spannend, dat het het eerste is waar je aan denkt als je wakker wordt!quote:
haha ja vooral op dit moment! heel spannendquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
FMT is ook zóóóó spannend, dat het het eerste is waar je aan denkt als je wakker wordt!
Wie kijkt er ook in godsnaam naar Spaanse films?quote:
Ik ben vooral fan van de films van hem van de laatste 25 jaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zegt iemand die fan is van een acteur die groot is geworden door Spaanse filmlocaties
Ik heb er best wel een paar gezien, maar dit is wel heul algemeen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie kijkt er ook in godsnaam naar Spaanse films?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben vooral fan van de films van hem van de laatste 25 jaar
Spaghetti-western interesseert me geen fluit. Zelfs niet van CE
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje geworden? Ik dacht altijd dat je een dude wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb er best wel een paar gezien, maar dit is wel heul algemeen.
Dit klinkt bij nader inzien toch wel foutquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje geworden? Ik dacht altijd dat je een dude was
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje geworden? Ik dacht altijd dat je een dude was
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
MORTAL KOMBAT! Iedereen kent die toch?
Trouwens Pico was je eerst niet een man of heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds hoor, maak je maar niet ongerust.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij Fox zo te lokken?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit klinkt bij nader inzien toch wel fout
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Fox is er als de kippen bij en springt er als een wolf bovenop.
FOK! is zoveel leuker als mensen denken dat je een vrouw bent,quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
[..]
je had beter een net pak kunnen kopen voor het geld. en solliciteren bij de V&D. zoals het een christelijk meisje betaamt.
Alleen fok?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef picodealion het volgende:
FOK! is zoveel leuker als mensen denken dat je een vrouw bent,.
Alleen Fok ja. 1 week in de maand menstruatiequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen Fok ja. 1 week in de maand menstruatieBaby's werpen
Niet kunnen autorijden
Geen beslissing kunnen nemen
Heb je nu wel of geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
pardon?
![]()
Okee ik heb wel geen rijbewijs![]()
En toch hou ik van zequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je nu wel of geen rijbewijs?
Zie je, heeft FF toch gelijk.
wel geen, dus geenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je nu wel of geen rijbewijs?
Zie je, heeft FF toch gelijk.
Het klinkt alsof je er geen vertrouwen in hebtquote:
Welke meet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef Robby87 het volgende:
Wie gaat FF in bedwang houden tijdens de meet?
Ik zit 7 uur per dag op het wegennet van Nederland. Vrouwen kunnen over het algemeen het slechts rijdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er geen vertrouwen in hebt
Je kwam niet echt daadkrachtig over, daar zijn examinatoren niet echt dol op... ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er geen vertrouwen in hebt
Rij-instructeur?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kwam niet echt daadkrachtig over, daar zijn examinatoren niet echt dol op... ik spreek uit ervaring
Jij toch, ik hoorde dat er vrouwen komen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke meet?![]()
Niemand loopt er echt warm voor
Vrouwen veroorzaken wel minder ongelukken in het algemeen toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit 7 uur per dag op het wegennet van Nederland. Vrouwen kunnen over het algemeen het slechts rijden
Dat ben ik inderdaad nog niet echt, maar ik ben moed aan het verzamelen en dan ga ik lessen volgen en dan lukt het vastquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kwam niet echt daadkrachtig over, daar zijn examinatoren niet echt dol op... ik spreek uit ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |