Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.
Het kwijlen gebeurde al ver voor de recentste versie, dus ik denk niet dat je heel veel hoop moet koesteren dat je het veel beter gaat vindenquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.
Fanny och Alexander?quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef picodealion het volgende:
Ja dat dus. Ik heb een aantal Zweedse en Deense films bij m'n favorieten zitten, maar namen onthouden is een tweede.
Idd, alleen acteurs zou ik ook niet wetenquote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef Hulkio het volgende:
Hmz... dacht dat alleen acteurs mochte.... actrices was een stuk makkelijker geweest...
Obscure filmquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef Mainport het volgende:
Shaolin zoekt alles op, laatst ook die obscure film van die ene Franse komiek. Ik pleit voor excommunicatie
Pff, twee weken terug nog 'gekeken', maar niet tot het einde.quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet uitgekeken...
Shit ik heb verkeerd genummerdquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Mainport je bent weer vergeten een nieuw topic te openen.. maar ik ben al zo lief geweest
quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Shit ik heb verkeerd genummerdHet moet deel XIV zijn denk ik?
Slijmbal!quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Lief dat jij het doet, ik wilde het ook net gaan doen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Tombola wees hem af dus hij springt meteen naar de volgende dame
NEE!! HIJ LIEGT!!!quote:
Plaatje voor je fobo:quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Plaatje voor je fobo:
[ afbeelding ]
Ja ja ja jaquote:
Ha, jij geeft snel opquote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou fox je maakt zo te zien geen kans meer, dat wordt dan toch die pool Ivanka
Ik zie wat opbloeien hierquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij geeft snel op
Ik doe nergens uitspraken over, over wel of niet een kans hebben
Is geen nee, FF! GEEN NEE!!quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij geeft snel op
Negatieveling. FF, ik geloof in je jongen!quote:
Wat lief van je Dragon!quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Negatieveling. FF, ik geloof in je jongen!
Ja jij bent niet zo moeilijk hè.quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, jij geeft snel op
WTFquote:
Hehe niet goed gelezen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dan toch allebei met star wars sequels aankomen
Mijn film was zijn eerste star wars film. Ik had het geïnterpreteerd als geen meerdere films uit dezelfde serie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dan toch allebei met star wars sequels aankomen
Ik hou er gewoon niet van als mensen die me niet kennen uit het niets over me oordelenquote:
Wat dat betreft steekt Noorwegen er helemaal schril bij af.quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Denemarken eigenlijk stukken beter dan Zweden.
Zweden is eigenlijk Bergman en dan houdt het op (misschien nog een snuifje Moodysson, maar die is eigenlijk al terug aan het afglijden), de Denen hebben veel meer te bieden. Die hebben Bier voor het drama, Jensen voor de humor, Boe voor de snobs, Dreyer voor de zwart-wit liefhebbers en dan heb ik nog niet eens over de hele Dogma-kliek gehad.
D had je al eerder goed jahquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef Baszh het volgende:
Nu geef je wel mij het punt ondanks dat Sands een seconde voor mij hetzelfde postte (hoewel ik die D al eerder op de goede plek had, en als dat goed was gegeven had ik hem voor Sands kunnen intypen)
Beetje warrig maarja
Achja zoals Dragon zei...karmaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef hornage het volgende:
[..]
D had je al eerder goed jah
Nog steeds ben jij degene die als eerste het hele lijstje compleet poste....
Excuus aan Sands...
En zelfs daarin heeft hij toegegeven vals te spelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat dat betreft steekt Noorwegen er helemaal schril bij af.
Opvallend dat je Von Trier niet noemt bij Denemarken. Maar je schaart hem wellicht onder de Dogme-kliek? Eigenlijk is er maar één film van hem (Idioterne) die daar echt onder valt.
Maar Noorwegen heeft dan ook niet meteen een film-reputatie en Zweden wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat dat betreft steekt Noorwegen er helemaal schril bij af.
quote:
Ik werk zowel binnen als buiten én heb geen gezeur van mijn werkgeverquote:
Ik wacht tot de temperatuur wat gaat dalenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Maar een beetje te warm om hard te lopen heb ik gemerkt
Dan moet je wel laat gaan, ik was om 17h buiten en toen was het echt nog warm.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wacht tot de temperatuur wat gaat dalen
Dat vond ik wel meevallen. Maar ik moet wel toch eens een korte broek regelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar een beetje te warm om hard te lopen heb ik gemerkt
Meisje tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je wel laat gaan, ik was om 17h buiten en toen was het echt nog warm.
* Njosnavelin durft niet 's avonds hard te lopen
Misschien woont ze wel in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meisje tochJe woont toch niet in een 1 of ander getto?
Zegquote:
Ik woon niet echt in een leuke buurt en 's avonds voel ik me dan niet zo op mijn gemak buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef wyccie het volgende:
Dat vond ik wel meevallen. Maar ik moet wel toch eens een korte broek regelen.
Nog geen verbetering in tijd ten opzichte van 4 dagen geleden.![]()
Oh, ik was pas om half 7 gaan lopen. Toen was de zon al redelijk gezakt.
Waarom durf je niet later te lopen? Het blijft nog licht tot half 9.
Beetje welquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meisje tochJe woont toch niet in een 1 of ander getto?
quote:
Verhuis naar een vinex wijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in een leuke buurt en 's avonds voel ik me dan niet zo op mijn gemak buitenMaar je hebt gelijk dat het lang licht is, dus dan is het vast minder eng dan ik me inbeeld
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ik loop gewoon door de tippelzone, maar volgens mij komen ze later op de avond pas tevoorschijn.
Ik dacht ik kijk even wat een Vinex Wijk is en toen...quote:
Hier in mijn wijk is anders geen moer te belevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk even wat een Vinex Wijk is en toen...
Vinex-wijk dreigt getto te worden
AMSTERDAM - Als gemeenten niet snel investeren in Vinex-wijken, trekken hoogopgeleiden weg en verpauperen de buurten. Daarvoor waarschuwen deskundigen maandag in het AD. De Vinex-wijken dreigen volgens hen achterstandsbuurten te worden.
Dat was wel de strekking van de laatste twee topicsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Mainport het volgende:
FireFox doet me denken aan zo'n smerige vent die vrouwen versiert op het internet
Begin je me hier ook al te beledigen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Mainport het volgende:
FireFox doet me denken aan zo'n smerige vent die vrouwen versiert op het internet
Niet zo happen johquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begin je me hier ook al te beledigen?
Sodemieter lekker op kutjoch
quote:
Ok damesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef wyccie het volgende:
Ah, maak je niet druk, FF. Je weet wie het zegt.
Je moet die arme Fox niet zo gaan pesten/uitdagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Mainport het volgende:
Mij maakt het niet uit als je verder maar niet meer meedoet met FMT want je zoekt alles op
In die volgorde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik word in de maling genomen. Ik ga niet meer reageren op de vraag.![]()
Ik ga schoonmaken, eten, douchen en slapen.
In de maling genomen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik word in de maling genomen. Ik ga niet meer reageren op de vraag.![]()
Ik ga schoonmaken, eten, douchen en slapen.
Ah, die posts sla ik - enigszins gechargeerd - over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door Mainport met zijn donkere echtgenoot van Sofia Coppola.
Ik had Spike Jones in mijn gedachtequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Wel zo verstandig. Maar door FF's opmerking begon ik aan alles te twijfelen.
Oh die film is blijkbaar uit 1993 haha.quote:
Home Alone?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die film is blijkbaar uit 1993 haha.
Nee, the good son.quote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, the good son.
Daarin is Macauly Culkin heel gemeen.
Het is best een trieste film eigenlijkquote:
Weltrusten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is best een trieste film eigenlijk![]()
Ik ga slapen kusjes
Ik kijk hem minimaal 1 x per jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:42 schreef hornage het volgende:
Poeh, ik heb de film jaren geleden gezien dus het kwam me niet echt direct bekend voor....
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar deze keer heb je wel het goede topicnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |