Het kwijlen gebeurde al ver voor de recentste versie, dus ik denk niet dat je heel veel hoop moet koesteren dat je het veel beter gaat vindenquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.
Fanny och Alexander?quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef picodealion het volgende:
Ja dat dus. Ik heb een aantal Zweedse en Deense films bij m'n favorieten zitten, maar namen onthouden is een tweede.
Idd, alleen acteurs zou ik ook niet wetenquote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef Hulkio het volgende:
Hmz... dacht dat alleen acteurs mochte.... actrices was een stuk makkelijker geweest...
Obscure filmquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef Mainport het volgende:
Shaolin zoekt alles op, laatst ook die obscure film van die ene Franse komiek. Ik pleit voor excommunicatie
Pff, twee weken terug nog 'gekeken', maar niet tot het einde.quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet uitgekeken...
Shit ik heb verkeerd genummerdquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Mainport je bent weer vergeten een nieuw topic te openen.. maar ik ben al zo lief geweest
quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Shit ik heb verkeerd genummerdHet moet deel XIV zijn denk ik?
Slijmbal!quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Lief dat jij het doet, ik wilde het ook net gaan doen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Tombola wees hem af dus hij springt meteen naar de volgende dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |