Volgens mij ook.quote:
Heathquote:
Inderdaad... Alsof ik die film ooit heb gezienquote:
Je moet wel de goede persoon quotenquote:
Het was een tweeledig antwoord wijsneus.quote:
Jij moet zo druk bezig zijn met de nieuwe vraag dat je geen tijd hebt voor andere reactiesquote:
Ik wacht met angst en beven afquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij moet zo druk bezig zijn met de nieuwe vraag dat je geen tijd hebt voor andere reacties
quote:
Nee zo erg is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oh jeetje, dat wordt weer: noem 12 musicals uit 1944 die beginnen met een A of zo.
We hebben geluk, het is een makkelijke vraag.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oh jeetje, dat wordt weer: noem 12 musicals uit 1944 die beginnen met een A of zo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Je kon het verwachten.......
5. Bee Movie
Je bent te goed voor ons!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nou ook weer niet
Ik heb maar een redelijk makkelijke vraag gemaakt
Dat weet ikquote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Je bent te goed voor ons!![]()
9 = Dumbo?
Uhm...niet van die 2quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
10. Iets van Yugioh of Dragon Ball Z of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop