Schiet niet ohop!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef hornage het volgende:
Het idee staat al een tijdje en ik wil het wel samen met FireFox organiseren
Nu heb je wel een keer een punt gehaald met een animatievraagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Geen idee hoe ik daarbij ben gekomen. Zal wel onbewuste wens zijn geweest. Excuses.
Vrouwen kunnen dat veel beter, dus regel het maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schiet niet ohop!
Zonder vrouw aan het roer wordt het weer niks zeker?
Vorige keer al gedaan!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat veel beter, dus regel het maar
Er zijn nog zo'n 2392130921 films die je eerder dient te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens 50 films die ik een keer gezien wil hebben en die lijst blijft alleen maar groeien. Daar ga ik niet ook nog eens dit soort pulp op zetten.
Looooooooooooooooooolquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Dus:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 7 mei
picodealion
zondag 8 mei
picodealion
zaterdag 14 mei
picodealion
zondag 15 mei
picodealion
zaterdag 21 mei
picodealion
zondag 22 mei
picodealion
zaterdag 28 mei
picodealion
zondag 29 mei
picodealion
zaterdag 4 juni
picodealion
zondag 5 juni
picodealion
zaterdag 11 juni
picodealion
zondag 12 juni
picodealion
zaterdag 18 juni
picodealion
zondag 19 juni
picodealion
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Zo niet dusquote:
quote:
Hmm ja maar niet echt in de leuke zin van het woordquote:
Ook goedquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef hornage het volgende:
Kan geen enkele dag, ik zat zelf meer aan eind augustus/september te kijkenDe rest is al, zoals een echte zeiler en levensgenieter betaamd, vol
Je zinnen worden er niet beter opquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef hornage het volgende:
Als ik dit een beetje loopt stuur ik dinsdag ergens wel een PM naar een bak FMT'er over een meet.
Dan komt er uiteraard ook een apart topic voor!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Kom op zeg, ik weet niet eens of ik tegen augustus nog leef, laat staan of ik dan op een meeting kan komen.
Zaterdag 11 juni in Arnhem bij mij thuis en/of in een leuk cafeetje op de Korenmarkt
Wie kan is welkom, wie niet kan moet dan maar wachten tot de echte meet in augustis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |