Niet zo zielig doen, Firefox zat er ook naast.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.
FF heeft ook al 2 kinderen, misschien heeft hij ze zelf gebaard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo zielig doen, Firefox zat er ook naast.
Die topictitel...![]()
Hč wat jammer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb toch maar geen animatiefilm gepakt...anders duurt het weer zo lang
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou vooruit dan! Ik zal alvast wat in elkaar gaan knutselen speciaal voor jou
Hij is vooral verwarrend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
Hoe is Mr. Nobody? In het topic op Fok is iedereen lovend. Kan me niet voorstellen dat er niemand is die het kut vond.
Ben benieuwd of daar nu wat aan verandert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb toch maar geen animatiefilm gepakt...anders duurt het weer zo lang
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar nu wat aan verandert.
Naar films, eerder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijken
Het is dat je het vorige keer ook deed anders had het nog wel even geduurd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook als je deze film niet hebt gezien dan kan je hem raden
En in het laatste plaatje zie je nog wel de mummie liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is dat je het vorige keer ook deed anders had het nog wel even geduurd waarschijnlijk
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
En in het laatste plaatje zie je nog wel de mummie liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ohdat zie ik ook nu je het zegt pas.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijken
Als puntenteller is het wel handig, dan hoef ik niet een topic te gaan doorzoeken voor de laatste maandstandquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, als nieuwkomer heb ik nooit begrepen waarom er iedere maand een nieuwe moet worden gestart. Zolang je aan het eind van de maand gewoon de punten telt is het toch niet erg dat er dan in het laatste topic van de maand alweer een nieuwe maand wordt gestart?
En als een mod het topic sluit, waarna een nieuw topic aangemaakt wordt? Of werkt dat niet? Of vraag ik dan teveel van de mods? Of levert dat teveel vertraging op in de nacht van de 31e op de 1e?quote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ok. En gewoon doorgaan in topic na het einde van de maand helpt dan ook niet veel, want dan zit je met de topic titels die nu de maand bevatten.
Na er even over te hebben nagedacht, zou 't misschien toch kunnen, maar niet automatisch. Het eerste topic van de volgende maand zal dan elke keer manueel terug in de reeks moeten gezet worden.quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, maar ik denk dat je geen nieuw topic in een reeks kan openen als het oude nog niet vol is en dat is bij het einde/begin van de maand in FMT een probleem.
Hmm okee.. Dus jij vindt dat ik hem moet laten staan?quote:
Is niet veel...quote:
Van mij mag hij blijven...niet dat ik hem zal kunnen beantwoordenquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmm okee.. Dus jij vindt dat ik hem moet laten staan?
Eerste keer dat ik een vraag stel die niet in 2 minuten beantwoord wordt
Wel voor wat oudere (niet hollywood) filmsquote:
Films die alleen jij kijkt bijvoorbeeld?quote:
Hollywood films misschien maar ik kijk te weinig europese films en dat is dan ook mijn grootste zwakte qua filmkennisquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films die alleen jij kijkt bijvoorbeeld?
Ha! Die gaan we onthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Hollywood films misschien maar ik kijk te weinig europese films en dat is dan ook mijn grootste zwakte qua filmkennis
Ja, want jij bent veel te goed voor mijquote:
Je staat nog steeds boven me in de overall stand van FMTquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent veel te goed voor mij
Pfoe dat je dat zomaar uit je mouw schudtquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Sands het volgende:
Bloodrayne
Max Payne
Double Dragon
Doom
Mortal Kombat
Resident Evil
Silent Hill
Alone in the Dark
Hitman
Postal
Super Mario Bros
Street Fighter
Tombraider
etc.
En ik had er nog zoveel overquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe dat je dat zomaar uit je mouw schudt
Binnen 3 maanden ben je mij voorbijquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Je staat nog steeds boven me in de overall stand van FMT
Kleine kans als jij steeds de vragen mag stellenquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het me lukt om zo door te blijven gaan dan wel
Of jij gaat opeens heel veel punten scoren
Jij hebt wel mooie vragenquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kleine kans als jij steeds de vragen mag stellen
Goed voor je puntentellingquote:
Oh...echt wtfquote:
Gisteren heb ik "Hobo with a shotgun" gezien. Na afloop kon ik maar 1 ding doen:quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
Hoe krijg je daar een budget voor
Ik vind het een hilarisch concept... Voor een studentenfilm ofzo. Ik snap ook niet goed hoe dit ooit van de grond gekomen is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
En nu ga je naar een film kijken met in de hoofdrol een autoband die Robert heetquote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik "Hobo with a shotgun" gezien. Na afloop kon ik maar 1 ding doen:
Die waren waarschijnlijk net zo stoned als Foxquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind het een hilarisch concept... Voor een studentenfilm ofzo. Ik snap ook niet goed hoe dit ooit van de grond gekomen is.
Vast niet: Ik heb al een stuk of vier joints achter mijn kiezenquote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Die waren waarschijnlijk net zo stoned als Fox
Voor een film over een moordende autoband lijkt me 4 nog niet genoegquote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vast niet: Ik heb al een stuk of vier joints achter mijn kiezen
erger is nog dat die trailer nog een verkeerd beeld van de film geeft ookquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
Ik vind hem briljant!quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor een film over een moordende autoband lijkt me 4 nog niet genoeg
Die joints hebben hun werk goed gedaan blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant!
*op IMdB 10 geeft*
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die joints hebben hun werk goed gedaan blijkbaar
Hoezo? Een autoband met telekinese power! Nog nooit eerder vertoond!quote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die joints hebben hun werk goed gedaan blijkbaar
Nóg maffer?quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
erger is nog dat die trailer nog een verkeerd beeld van de film geeft ook
Dude, ik zit te genieten hier! Wat een film!quote:
Dat vond ik bijna het allerergste. Daar is 0% creativiteit aan besteed.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo? Een autoband met telekinese power! Nog nooit eerder vertoond!
quote:
Dat heb je wel vaker bij films met dit soort vreemde insteek. Iemand heeft een trippy idee en dat moet dan maar worden uitgewerkt tot een hele film, wat zelden een succes is, want na een half uur heb je 't meestel wel gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
het lijkt wel meer een aantal sketches die als los zand bij elkaar worden gehouden door een kwart plot
Ze is er weer!quote:
Dude... 20 seconden..quote:
Is het zo erg?quote:
Excuus, nee. Het waren 50 seconden.quote:
Ja sorry, ik ben verliefdquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Excuus, nee. Het waren 50 seconden.
Niet liegenquote:
Zó erg is het toch niet?quote:
Was maar waarquote:
Ik letterlijk op het punt een poolse bruid voor je te bestellenquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zó erg is het toch niet?![]()
[..]
Was maar waarTombola wijst me steeds af
quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
Was maar waarTombola wijst me steeds af
Echt wel!quote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben niet de ware voor jou denk ik
quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik moet altijd lachen om die titels van die plaatjes van Sands
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt wel!
Samen films kijken enzo![]()
Ik heb het zelfs voor je over om naar Gooische Vrouwen te kijken enzo
Dan ben je helemaal de ware voor mequote:
Dat soort dingen hoor je op een date achter te komen, maar zelfs die kans krijgt ie niet?quote:
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meetquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je op een date achter te komen, maar zelfs die kans krijgt ie niet?
Tja FF, ik heb het geprobeerd. Maar het is duidelijk: meet organiseren.quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meet
Vertaling:quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meet
quote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja FF, ik heb het geprobeerd. Maar het is duidelijk: meet organiseren.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Vertaling:
Ik moet eerst weten hoe goed hij eruit ziet en of hij meer is dan een pro stalker
Fair dealquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, maar ik ga niet zomaar 1 op 1 met een "vreemde" afspreken
quote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
FF1, op een totįįl ander onderwerp: vind je Ivanka of Michaėla een leukere naam? En heb je voorkeur voor stads of plattelands? En ik moet ook even je netto inkomen opgeven.
Credit card of pin?
Ivanka, plattelands, 1800, pinquote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
FF1, op een totįįl ander onderwerp: vind je Ivanka of Michaėla een leukere naam? En heb je voorkeur voor stads of plattelands? En ik moet ook even je netto inkomen opgeven.
Credit card of pin?
..done. 3 tot 5 weken levertijd.quote:
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Haarklip het volgende:
Metropolis gister op de Belg, en ik heb hem gemist.
Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |